Die zag ik net bij Google Afbeeldingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Kijk, ik heb de namaak hiervan Ezelltje
[ afbeelding ]
De echte
[ afbeelding ]
De neppe
Okay, ik ga te verquote:
deze tt kan echt nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik ga te ver
De TT moet maar worden aangepast dan
Er zijn ook een paar van die echte eitjes kwijtquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die zag ik net bij Google Afbeeldingen.Er zitten wel echt pareltjes tussen zeg.
Vind ik echt knap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar van die echte eitjes kwijt.
quote:
Het is al goed, er is genoeg plek in GRTD voor ons beiden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
I'm sorrywas ff erg kwaad.. En is idd geen goede binnenkomer..
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Muto het volgende:
Oh. Morgen moet ik nog kerstgroet dmen naar Stuart. Ben je vergeten.
En het is al zo druk hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is al goed, er is genoeg plek in GRTD voor ons beiden.
Ja, gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik echt knap.Er zullen vast wel een aantal gestolen zijn.
Crack, heb je Intouchables gezien? Ook met die eieren.
True. Eerlijk gezegd is jouw naam me nog niet eerder opgevallen hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
En het is al zo druk hierkan het nooit bijhouden
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gezien. Ook eentje gestolen.. ofnouja, geleend
.
Respectloos idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ben wel klaar met dat sara pesten.
Pesten nog wel. Alsof ik zaken verzin. Iemand mag zelf duidelijk wel trollen maar een ander mag daar niet om lachen. Soitquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo ken ik je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, zeker een hele mooie film.. maar inderdad geen film die je snel twee keer gaat kijken hequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]Mooie film. Heb alleen niet echt zin om die voor de tweede keer te zien.
Post hier ook niet zo veel omdat het meestal verloren gaat in de druktequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True. Eerlijk gezegd is jouw naam me nog niet eerder opgevallen hier.Zegt wel wat over de drukte.
Jij verzint constant dingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pesten nog wel. Alsof ik zaken verzin. Iemand mag zelf duidelijk wel trollen maar een ander mag daar niet om lachen. Soit
Div is cool.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Post hier ook niet zo veel omdat het meestal verloren gaat in de drukte![]()
Ben nogal een rustige jongen.. ofzo..
Jouw naam komt me wel weer bekend voor.
Anders reageer je ook puur om het reagerenquote:
Film met hoog awh-gehalte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeker een hele mooie film.. maar inderdad geen film die je snel twee keer gaat kijken he.
doet hij vaker. Slechte troll dat het isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders reageer je ook puur om het reageren
Ik ken je toch man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders reageer je ook puur om het reageren
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is in de aanval gegaan. En dat terwijl hij jou geeneens kent
welke user?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Maar prima hoor. De naam zal door mij niet meer gebruikt worden noch zal ik me ooit uitlaten over genoemde user.
Komt allen tezamen
Planet of the apes. Monkeyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Film met hoog awh-gehalte.
Weet jij misschien nog wat leuke films? Ben op zoek.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ken je toch man.
En Tjacka trouwens ook.
Gekkie.
the hobbitquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Film met hoog awh-gehalte.
Weet jij misschien nog wat leuke films? Ben op zoek.
Jij deed ook gta toch?quote:
Wel man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is in de aanval gegaan. En dat terwijl hij jou geeneens kent
Kijk nu gaat het hard met Elan. Binnen de 2 minuten draait zijn stelling 180 graden om. Door de gecreëerde verwarring is hij nu in het voordeel.quote:
wats loos?quote:
Wat heb je met apen?quote:
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?quote:
SS Doomtrooper en anders The Thingquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat heb je met apen?En welke? Die uit 2001? Ken alleen The Rise Of.
[..]
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?
waaromquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat heb je met apen?En welke? Die uit 2001? Ken alleen The Rise Of.
[..]
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?
Joahquote:
ik speel al echt lang niet meer. Anderhalve maand? Ik miste de heists. Weet niet of dat nu al kan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Joah, laatste weken alleen niet meer.. Nooit gedacht dat het zo snel 'saai' zou worden..
Is geen stelling. Moest alleen even opzoeken waar dit over ging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk nu gaat het hard met Elan. Binnen de 2 minuten draait zijn stelling 180 graden om. Door de gecreëerde verwarring is hij nu in het voordeel.
OMG OMG OMG ik ookquote:
Schindler's List al gezien?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon niet snel leuk vind.
O ja, die wil ook nog zien. Even op de lijst zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schindler's List al gezien?
Goodfellas, Se7en en natuurlijk
The Green Mile
Dat dacht ik ook, maar ik stijg steeds meerquote:
?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ik ook
Nieuwe TR gemaakt
Ik heb gevraagd om 'Olive, the other reindeer' als TTquote:
ik ook niet.quote:
Schijnt wel goed te wezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
Is Pineapple Express leuk? Naam is wel tof namelijk.
haal ik nietquote:
Nog steeds geen heistsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Muto het volgende:
[..]
ik speel al echt lang niet meer. Anderhalve maand? Ik miste de heists. Weet niet of dat nu al kan?
Ik vind die nieuwe generatie komedies minder. Altijd dezelfde groep waarvan de helft niet kan acteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
Is Pineapple Express leuk? Naam is wel tof namelijk.
En Pixar/Disney?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, die wil ook nog zien. Even op de lijst zetten.
gaat te langzaam allemaal. Idee was prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog steeds geen heistsWel de content creator en morgen de capture the flag modes. Maar dat is ook niet echt geweldig..
Voelt toch een beetje als een flop
okquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kwaliteit staat bij jou nog te hoog in het vaandel. Ga voor kwantiteit, je kan het halen.
Allemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Pixar/Disney?
Want dan Toy Story, Monsters Inc. en zulks.
Und The Illusionist.
toyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Pixar/Disney?
Want dan Toy Story, Monsters Inc. en zulks.
Und The Illusionist.
Noem een paar goede, oude komedies dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe generatie komedies minder. Altijd dezelfde groep waarvan de helft niet kan acteren.
Ik kan het niet helpen Dodgeball nog altijd een hele leuke film te vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noem een paar goede, oude komedies dan.
Die ken ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen Dodgeball nog altijd een hele leuke film te vinden.
ziet er niet zo leuk uitquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
Die film gaat over een Jack Russel (Olive) die kerst moet redden. Leuk hoor Sof
[ afbeelding ]
Niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ze checken dan.
[..]
ik moet 3 nog steeds kijken
truste muutquote:
3 is ook leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet doenis niet leuk. Houd het bij 1 en 2
Het gaat om de woordgrap natuurlijkquote:
je bent zelf niet leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
snap het nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat om de woordgrap natuurlijk
Olive (naam hond) and all of (the other reindeer). Die hond denkt een persoonlijke oproep te krijgen![]()
wel een beetjequote:
Die films kan ik dan wel waarderen in zijn eigenlijke slechtheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken ik.Even downloaden, net als Zoolander.
Heb je dat nog nooit gezien, op de legendarische "Simba vs groep herten" na?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eerst Bambi en The Lion King kijken. Dan pas Toy Story.
Films hoeven niet per se goed te zijn. Als ze mij maar vermaken, maakt niet uit hoe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die films kan ik dan wel waarderen in zijn eigenlijke slechtheid.
*voeg toe aan lijstje*quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
V for Vendetta
No country for old men
Batman trilogie
zoveel keuze ezell
A Night at the Roxbury is ook zeer sterk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Films hoeven niet per se goed te zijn. Als ze mij maar vermaken, maakt niet uit hoe.
[..]
*voeg toe aan lijstje*
?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eerst Bambi en The Lion King kijken. Dan pas Toy Story.
andere disneyfilmsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat hebben jouw ouders je laten kijken?
Gozilla, Battle Royale etc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat hebben jouw ouders je laten kijken?
Battle Royale, beter dan The Hunger Games.quote:
3 is heul wel leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik doe niet aan Aziatische films.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Battle Royale, beter dan The Hunger Games.
Ik ook niet, maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik doe niet aan Aziatische films.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las ook Gran Turismo.
Dat bedoel je, toch?
Forza > Gran Turismoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las ook Gran Turismo.
Dat bedoel je, toch?
Juan Pablo Montoya kent leuke grappen over herten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
Waarom je een fucking hert ''all of'' noemt is mij een raadsel
Race spelletjesquote:
Er is 1 rendier ziek/gewond. Geen idee of dat Cupid, Comet, Dancer, Prancer, Dasher Vixen, Donner or Blitzen is (hopelijk weet ik de namen nog goed).quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
De sprong van het hert over de reling was indrukwekkender en mooier dan ik ooit bij de F1 heb gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Juan Pablo Montoya kent leuke grappen over herten.
ik ben ook boos, maar weet niet waarom.quote:
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De sprong van het hert over de reling was indrukwekkender en mooier dan ik ooit bij de F1 heb gezien.
oh zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is 1 rendier ziek/gewond. Geen idee of dat Cupid, Comet, Dancer, Prancer, Dasher Vixen, Donner or Blitzen is (hopelijk weet ik de namen nog goed).
We need ALL OF the other reindeer to save Christmas now that thingymajic is injured/ill
Nog steeds op tjackaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben ook boos, maar weet niet waarom.
waarom jij?
HJGFHDSKGFSAJK nu weet ik wat ik fout doequote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.
Dat zegt een commentator dan weer nooit. Wel nutteloze interviews maar de spelregels zijn van ondergeschikt belangquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.
wtfquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
Wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HJGFHDSKGFSAJK nu weet ik wat ik fout doe
Als alles uitkomt zoals wordt gehoopt, dan kan het nog wel eens een mooi seizoen worden, met name aan het begin. Niet dat het voor mij veel uitmaakt. Ik heb sinds 2005 elke race gezien, slechts één keer niet live. Maar meer actie is welkom.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt een commentator dan weer nooit. Wel nutteloze interviews maar de spelregels zijn van ondergeschikt belang.
Binnenkort maar weer eens proberen te kijken met deze nieuwe insteek.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
En ook boos omdat ik geen naamtopic meer heb.
Okayquote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
Nou, die had je net nog wel hoorquote:
ja maar sara hoefde het niet inquote:
Alles wat ik over F1 meekrijg is door Top Gear. Dus tja... In mijn optiek moeten ze stoppen met limieten stellen, is Monaco het mooiste circuit en vindt maar 1 op de 3 mensen F1 leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Als alles uitkomt zoals wordt gehoopt, dan kan het nog wel eens een mooi seizoen worden, met name aan het begin. Niet dat het voor mij veel uitmaakt. Ik heb sinds 2005 elke race gezien, slechts één keer niet live. Maar meer actie is welkom.
In VBL wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
Zonde, LR. Zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles wat ik over F1 meekrijg is door Top Gear. Dus tja... In mijn optiek moeten ze stoppen met limieten stellen, is Monaco het mooiste circuit en vindt maar 1 op de 3 mensen F1 leuk.
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaatquote:
Zowel May als Hammond hebben niks met F1 en vinden het een verspilling van geld en tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaat
Nouja als ze moest kiezenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel May als Hammond hebben niks met F1 en vinden het een verspilling van geld en tijd.
Maar het team van Top Gear is niet representatief voor de mensheid. 1 op de 3 zal waarschijnlijk niet over die 3 gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaat
Serieus? Wat een LUL.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens heeft May haat aan alles wat met de Nurburgring te maken heeft
Ik weet het.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet iedereen is een slechte troll, er zijn ook goede.
Ik vind jou maar een matige eigenlijk. Jij bent een beetje een one trick pony.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het.
Helaas zijn er te weinig medestanders om er iets leuks van te maken.
Kan het niet alleen Tjack.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja als ze moest kiezen
Tevens heeft May haat aan alles wat met de Nurburgring te maken heeft
[quote]Clarkson stated via his Twitter account that the new series would start on 23 January 2014,[24] however the motoring website Jalopnik reports that this has since been denied by the BBC.[25]
Ik ben van alle markten thuis. Enkel mijn gesprek over The Vampire Diaries ging wat minder. Wat een domme serie is dat.quote:
Elke supercar wordt daar getest waardoor ze op de normale weg geen comfort meer hebben en er gewoon niet voor gemaakt zijn.quote:
Ken die serie niet. Weet alleen dat het over vampiers gaat. Saaaaaaaaiquote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van alle markten thuis. Enkel mijn gesprek over The Vampire Diaries ging wat minder. Wat een domme serie is dat.
ohjaaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt goed, want je draagt aldo's kerstbaby
Je moest eens weten ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een matige eigenlijk. Jij bent een beetje een one trick pony.
Vampire diaries gaat over vampieren... ik kan ook niks geheim voor je houden hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ken die serie niet. Weet alleen dat het over vampiers gaat. Saaaaaaaai
verklaart het buikjequote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt goed, want je draagt aldo's kerstbaby
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vampire diaries gaat over vampieren... ik kan ook niks geheim voor je houden he
watquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
kijk dan
http://brekend.nl/2013/12(...)er-overleden-moeder/
Van anderen zijn ze altijd leuker. Midden in de nacht eruit vanwege gejank brrrrrr.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
vanavond oppaskinderen naar bed brengen. Moest dat meisje tillen, gaat ze me helemaal knuffelen enzoschattig
Ik dacht dat het door de after eight kwam, maar je draagt een kerstbabyquote:
gewoon laten liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Van anderen zijn ze altijd leuker. Midden in de nacht eruit vanwege gejank brrrrrr.
ik ben niet dikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de after eight kwam, maar je draagt een kerstbaby
Je vorige account Stokstaart was best aardig ja. Elan vind ik echt matig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moest eens weten ouwe reus.
Helaas zijn de tijden nu anders. Veel eenheidsworsten.
Ook in de moderatie.
breaking newsquote:
ik. ben. niet. dik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking news
Je bent niet echt vrolijk vanavond
Oh rlly.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vorige account Stokstaart was best aardig ja. Elan vind ik echt matig.
Onterecht wel, de Nurburgring is een legendarisch circuit. Eén van de historische 'monumenten' hier op aarde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke supercar wordt daar getest waardoor ze op de normale weg geen comfort meer hebben en er gewoon niet voor gemaakt zijn.
Daar komt de haat vandaan.
Nee tuurlijk nietquote:
meisjes dik noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking news
Je bent niet echt vrolijk vanavond
Dat ben ik dan vergeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh rlly.
Je weet allang wie ik ben heb het zelf tegen je gezegd.
witteridder.jpg.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
dan vraag je om klappen vrind
alsnog niet zeggen, keer bij mijn ex gedaan toen was ze ook niet al te blij terwijl ze altijd enorm licht wasquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Dat zal je me nooit serieus horen zeggen
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te lerenquote:
quote:
Maar sommige meisjes zijn wel echt vies dik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar sommige meisjes zijn wel echt vies dik.
ik heb ook een keer een vriendin gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te leren
Ken het enkel uit racespellen (En opnieuw Top Gear). Ronde laps van 10+ minutenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onterecht wel, de Nurburgring is een legendarisch circuit. Eén van de historische 'monumenten' hier op aarde.
Altijd beginnen met "Wat ben jij gezellig zeg"quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
En dat mag ook gewoon gezegd worden als ze erom vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog niet zeggen, keer bij mijn ex gedaan toen was ze ook niet al te blij terwijl ze altijd enorm licht was
Hoe zou jij dat doen stuwie.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat mag ook gewoon gezegd worden als ze erom vragen
chubby kan wel sexy zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee tegen haar persoonlijkquote:
Wat is chubby?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
chubby kan wel sexy zijn
maar dik dik vind ik niets
Maar sommige meisjes zijn ook echt dik. Osuchi is vrij dik, yvonne is gezet. Ik veroordeel het niet, maar ontkennen heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te leren
ik noemde haar een walvisje, weet niet meer precies maar het gesprek ging over zeedieren en zo, toen werd ze boosquote:
Als een vrouw vraagt vind je me dik?quote:
Clone van een niet gebande uit die periode. Zoveel zijn dat er echt niet hoor.quote:
huhquote:
ben jij dik stuart?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt vind je me dik?
Dan zou ik zeggen, 'je bent niet dun nee'
nou niet wat je op google vindt dusquote:
hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik noemde haar een walvisje, weet niet meer precies maar het gesprek ging over zeedieren en zo, toen werd ze boos
maar ze zat ook op haar periode dus ach
dm tergquote:
Nee. Maar er zou wel een kilo of 4/5 af mogen om het mooier te krijgen (buik)quote:
Ligt natuurlijk ook wel grotendeels aan je kwaliteiten - niks ten nadele van jou, ik ken jouw kwaliteiten als coureur niet, maar ik heb het rondje op een aantal racespelletjes toch voltooid in minder dan 8 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het enkel uit racespellen (En opnieuw Top Gear). Ronde laps van 10+ minuten
[..]
Altijd beginnen met "Wat ben jij gezellig zeg"
maar je kunt niet bepalen waar het af gaat hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Maar er zou wel een kilo of 4/5 af mogen om het mooier te krijgen (buik)
ik vind 'dikke' altijd zo enorm droog klinkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb de laatste tijd de neiging om iedereen fattie te noemen
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel grotendeels aan je kwaliteiten - niks ten nadele van jou, ik ken jouw kwaliteiten als coureur niet, maar ik heb het rondje op een aantal racespelletjes toch voltooid in minder dan 8 minuten.
True. Maar het is van de laatste paar jaar doordat ik elke avond drinkquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt niet bepalen waar het af gaat he
engelse variant klinkt leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind 'dikke' altijd zo enorm droog klinken
Zeg dan iets positiefs. "Je kleding kleedt mooi af, schat."quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt vind je me dik?
Dan zou ik zeggen, 'je bent niet dun nee'
stop daarmee danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
True. Maar het is van de laatste paar jaar doordat ik elke avond drink
Ik zou het waarschijnlijk directer zeggen. Ik ben vrij direct in het dagelijkse levenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg dan iets positiefs. "Je kleding kleedt mooi af, schat."
waar is het #nationalisme gebleven ezell?quote:
Ga ik volgend jaar proberen. Of in ieder geval proberen te minderenquote:
ik heb nog liggenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, bij een fattie heb je meteen zo'n grote draaicirkel.
hé vettiequote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar is het #nationalisme gebleven ezell?
als je iets wilt veranderen moet je het meteen doenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga ik volgend jaar proberen. Of in ieder geval proberen te minderen
lekkerquote:
ik ben niet dikquote:
Het interesseert mij echt helemaal niks van wie jij een kloon bent. Maar blijkbaar vind jij het wel belangrijk, omdat je het telkens aan blijft stippen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Clone van een niet gebande uit die periode. Zoveel zijn dat er echt niet hoor.
Je heb het zelfs al eens genoemd.
Maar bedankt man, als je weer door een of andere persoonlijkheidscrisis gaat zoek je maar andere mattie ok?
Zal je blocken en met rust laten zodat je goed je werk kan doen
wil je pizza delen?quote:
Slijmen is zo 2000.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hahahah dat is zo 2001
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Je gaat tenminste nog als vrouw door"
Jij bent toch gewoon normaalachtig?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben niet dik
80-85 kilo, 1.80
Wel een beetje zacht. Lekker hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben niet dik
80-85 kilo, 1.80
houd je niet van hardquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje zacht. Lekker hoor.
Engelaar? Dat was niet echt een publiekslieveling hoor voor 1,5 miljoen op de bankquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Rodawa het volgende:
Over grote draaicirkels gesproken, wat doet die ex-tank van PSV tegenwoordig eigenlijk? Ik ben zijn naam helemaal kwijt, tering. Grote jongen, kon er geen kut van, had een flink salaris en speelde zelden. Als hij speelde was hij niet bepaald de publiekslieveling.
True maar nu teveel 'gezellige' avonden in de laatste 10 dagen van deze maandquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
als je iets wilt veranderen moet je het meteen doen
Ik slijm niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slijmen is zo 2000.
[..]
[..]
Jij bent toch gewoon normaalachtig?
klein beetje buikje welquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slijmen is zo 2000.
[..]
[..]
Jij bent toch gewoon normaalachtig?
kom me knuffelenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje zacht. Lekker hoor.
Ja, ENGELAAR. Dat ik zijn naam kon vergeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engelaar? Dat was niet echt een publiekslieveling hoor voor 1,5 miljoen op de bank
ik geloof niet dat 2013 bijna om isquote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
True maar nu teveel 'gezellige' avonden in de laatste 10 dagen van deze maand
Maar Alex was toen best een baas..quote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engelaar? Dat was niet echt een publiekslieveling hoor voor 1,5 miljoen op de bank
Al is de echte tank Alex natuurlijk ( nu PSG)
Ja, krankzinnig snel inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geloof niet dat 2013 bijna om isging zo snel
JAquote:
Mijn homoseksualiteit zit nog in een hele prille fase. Hier durf ik nog geen uitspraken over te doen.quote:
Je weet waar ik ben zaterdag.quote:
Dat doe ik eigenlijk altijd welquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
ik snap niet dat jullie het kunnen opbrengen om met hoofdletters te typen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |