Alles wat ik over F1 meekrijg is door Top Gear. Dus tja... In mijn optiek moeten ze stoppen met limieten stellen, is Monaco het mooiste circuit en vindt maar 1 op de 3 mensen F1 leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Als alles uitkomt zoals wordt gehoopt, dan kan het nog wel eens een mooi seizoen worden, met name aan het begin. Niet dat het voor mij veel uitmaakt. Ik heb sinds 2005 elke race gezien, slechts één keer niet live. Maar meer actie is welkom.
In VBL wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
En ook boos omdat ik geen naamtopic meer heb.
Zonde, LR. Zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles wat ik over F1 meekrijg is door Top Gear. Dus tja... In mijn optiek moeten ze stoppen met limieten stellen, is Monaco het mooiste circuit en vindt maar 1 op de 3 mensen F1 leuk.
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaatquote:
Zowel May als Hammond hebben niks met F1 en vinden het een verspilling van geld en tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaat
Nouja als ze moest kiezenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel May als Hammond hebben niks met F1 en vinden het een verspilling van geld en tijd.
Maar het team van Top Gear is niet representatief voor de mensheid. 1 op de 3 zal waarschijnlijk niet over die 3 gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste is fout. Clarkson en May vinden het wel leuk. Hammond is de enige die voor Nascar gaat
Serieus? Wat een LUL.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens heeft May haat aan alles wat met de Nurburgring te maken heeft
Ik weet het.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet iedereen is een slechte troll, er zijn ook goede.
Ik vind jou maar een matige eigenlijk. Jij bent een beetje een one trick pony.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet het.
Helaas zijn er te weinig medestanders om er iets leuks van te maken.
Kan het niet alleen Tjack.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja als ze moest kiezen
Tevens heeft May haat aan alles wat met de Nurburgring te maken heeft
[quote]Clarkson stated via his Twitter account that the new series would start on 23 January 2014,[24] however the motoring website Jalopnik reports that this has since been denied by the BBC.[25]
Ik ben van alle markten thuis. Enkel mijn gesprek over The Vampire Diaries ging wat minder. Wat een domme serie is dat.quote:
Elke supercar wordt daar getest waardoor ze op de normale weg geen comfort meer hebben en er gewoon niet voor gemaakt zijn.quote:
Ken die serie niet. Weet alleen dat het over vampiers gaat. Saaaaaaaaiquote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van alle markten thuis. Enkel mijn gesprek over The Vampire Diaries ging wat minder. Wat een domme serie is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |