Dat eitje kan je wel houden toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iets over die Fabergé eieren.. weet niet meer
Ik ook niet. Op zijn zachtst gezegd word ik niet heel blij van de muziek, en DJ's met sidekicks welke om elke "Grap" moeten lachen word ik al helemaal verdrietig van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]inderdaad. Sowieso luister ik nooit 3FM eigenlijk. Vind het maar niks
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Divje het volgende:
Kunnen er ff een parr mensen dood gaan aan een longemfyseem?![]()
Teringlijende motherfockers.Zeg dan gewoon niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
P Faberge aka Faberyayo aka Pepijn Lanenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iets over die Fabergé eieren.. weet niet meer
Wut?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alsof je mijn eerdere quote niet hebt gezien
Wat ouwehoer je over mij alsof je mij kent man? Debiel![]()
Stoer man, het woord 'kanjer' gebruikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wut?
Ik praat helemaal niet over je kanjersukkel.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Ik doe niks anders dan jij. Ik verzoek je zulke dingen niet te gebruiken als binnenkomer - jij verzoekt mensen te sterven aan een longemfyseem.quote:
Elan slaat dicht van feiten, dan kan hij dingen niet meer glashard ontkennen. Moest dit nou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
Anyway, ik neem er nog maar een denk ik. Of 2
gaat goed en met jou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Divje het volgende:
Ik ben boos. sorry
Tjack & Soff, hoe gaat het met jullie?
Dat ging niet eens over jou kontgezicht. Ik ken jou verder niet eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoer man, het woord 'kanjer' gebruiken
[..]
Oh dearquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan slaat dicht van feiten, dan kan hij dingen niet meer glashard ontkennen. Moest dit nou.
Nee, het ging over je buurvrouw. En inderdaad ken je me niet mofoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging niet eens over jou kontgezicht. Ik ken jou verder niet eens.
I'm sorryquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan jij. Ik verzoek je zulke dingen niet te gebruiken als binnenkomer - jij verzoekt mensen te sterven aan een longemfyseem.
Saaie muziek vind ik persoonlijk. Soms wel wat leuks maar over het algemeenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Op zijn zachtst gezegd word ik niet heel blij van de muziek, en DJ's met sidekicks welke om elke "Grap" moeten lachen word ik al helemaal verdrietig van.
Al kon ik Coen & Sanders nog wel enigszins waarderen tijdens stages en de radio opstond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |