Zo is Tjacka.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best sneu als mod door de topic snel te kapen en dan de tt te veranderen.
Zo rol ik.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best sneu als mod door de topic snel te kapen en dan de tt te veranderen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, GGMM.. Jij doet hem enkel na, wat nog sneuer is.
Hmm. In deze tijd zeg ik ja. Eigen ervaring van jaar of 15 terug was het allemaal geen vetpot.quote:
Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=239663836201990
Drizzt is zojuist klaargekomen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
12 januari alweer eerste wedstrijd na winterstopIk ga veel missen
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..
Ik ben nergens bang voor, PSV gaat gewoon winnen. Geloof me nou maar, ik had dit weekend ook gelijkquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, PSV gaat gewoon winnen. Geloof me nou maar, ik had dit weekend ook gelijk
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..
Ik heb al een weddenschap met GGMM, doe maar met Davy dan krijgt hij eindelijk zijn bierquote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
oke 3 kratten bier dat psv niet wint
Is dat 1e of 2e speelweekend na de winterstop?quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e denk ik, iig de 1ste wedstrijd van PSV na de stopquote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat 1e of 2e speelweekend na de winterstop?
Flesje whiksy kan toch wel?quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap met GGMM, doe maar met Davy dan krijgt hij eindelijk zijn bier
PSV zou 1e speelweekend vrij zijn danquote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e denk ik, iig de 1ste wedstrijd van PSV na de stop
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppenquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PSV zou 1e speelweekend vrij zijn dan
Iedereen staat op 17.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppen
quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppen
Waar jij die 12 vandaan haalt is mij een raadselquote:
Dat ging over 1e wedstrijd van mn eigen team, amateurvoetbal dus..quote:Op maandag 16 december 2013 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar jij die 12 vandaan haalt is mij een raadsel
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ging over 1e wedstrijd van mn eigen team, amateurvoetbal dus..
PSV moet toch nog 1 wedstrijd voor de winterstop???quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?
Ja kijk eens naar mijn postquote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV moet toch nog 1 wedstrijd voor de winterstop???
Ik kijk liever naar cakefartingquote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=239663836201990
Drizzt is zojuist klaargekomen.
Weet ik veel, zeg ik toch nergensquote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?
Klopt dan toch, PSV en Ado zijn idd weekje vrij na de winterstop. Al hebben ze nu nog evenveel wedstrijden.quote:
Laten we het over Japan hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeg ik toch nergens
Waarom vraag je dan hoezo ze vrij zijnquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij zit je grote jodenneus voor je ogen, maar ik zie toch duidelijk 22 december PSV - ADO staan?
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan hoezo ze vrij zijn
Knut weet er niks van joh.quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.
Eensquote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het over Japan hebben
Ik had het over amateurvoetbal met mn eigen team wat al start op de 12e...quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.
Weekje Fukushima lijkt me wel wat of heb je dat niet in je planning?quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat zouden jullie kiezen voor je volgende (3e) Japan vakantie: zomer week tokyo + 2 weken rondje shikoku of winter week tokyo + 2 weken hokaido? Lastig, ik weet het, maar je moet kiezen
Ik zou gaan wanneer de kersenbomen bloesemen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat zouden jullie kiezen voor je volgende (3e) Japan vakantie: zomer week tokyo + 2 weken rondje shikoku of winter week tokyo + 2 weken hokaido? Lastig, ik weet het, maar je moet kiezen
Ja, dat bleek achteraf, maar Elan snapt er weer niks van zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had het over amateurvoetbal met mn eigen team wat al start op de 12e...
Hmm. Niet echt. Kust van Sendai is wel erg mooi. Maar al een jaar gewerkt in een kerncentrale, dosis wel gehad lijkt mequote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weekje Fukushima lijkt me wel wat of heb je dat niet in je planning?
Waarom verkopen wij AAA+ kwaliteit tomaten aan rest van de wereld terwijl we zelf goedkope bagger inkopen? Nederlanders waarderen kwaliteit niet of willen er iig niet voor betalen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
Waarom kopen ze eigenlijk bloemen in Nederland op de veiling terwijl je in Japan ook enorme bloemenvelden hebt.
Ik heb net Vietnamees op. Kunnen goed koken doe luiquote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom verkopen wij AAA+ kwaliteit tomaten aan rest van de wereld terwijl we zelf goedkope bagger inkopen? Nederlanders waarderen kwaliteit niet of willen er iig niet voor betalen.
Nemen alles over.quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net Vietnamees op. Kunnen goed koken doe lui
cheld is wat teltquote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfde met vis/sushi. Iedere stad/dorp in Nederland ligt qua reistijd zo dicht bij zee dat ze het in ieder ander land een vissersdorp zouden noemen. Maar kwaliteit van vis is vrijwel overal baggerslecht. Enige reden is dat goede vis naar het buitenland gaat en wat overblijft wordt op gierige binnenlandse markt verkocht
Lekker man.quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net Vietnamees op. Kunnen goed koken doe lui
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfde met vis/sushi. Iedere stad/dorp in Nederland ligt qua reistijd zo dicht bij zee dat ze het in ieder ander land een vissersdorp zouden noemen. Maar kwaliteit van vis is vrijwel overal baggerslecht. Enige reden is dat goede vis naar het buitenland gaat en wat overblijft wordt op gierige binnenlandse markt verkocht
Ja daar ga ik dus niet heen hequote:Op maandag 16 december 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Zit in Rotterdam achter de Laurenskerk een Vietnamees restaurant dat echt de moeite is.
Zowel qua sfeer als qua eten.
Debiel.quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, PSV gaat gewoon winnen. Geloof me nou maar, ik had dit weekend ook gelijk
Is allemaal marktwerking. Vraag anders tarado die 15 jaar terug al wist wat otoro was, nog voor het ontdekt werd door zelfs meest vooruitstrevende chefs in nl. Werd weggegeven als afval.quote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Restaurants kopen gewoon vis op de afslag net als buitenlanders.
Vis hier is alleen verser dus.
Mooi.quote:Op maandag 16 december 2013 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook goed, je hebt het vast al verteld, maar waar was je de afgelopen maanden?
Indekken betekent dat je van tevoren excuses zoekt waarom je niet zou gaan winnen. Ik zeg juist dat Ajax simpel gaat winnen en PSV geen schijn van kans maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk hem indekken dan, PSV wint
Sorry GGMM maar ik kan je niet serieus nemen, thuis hebben we jullie al met 4-0 afgemaakt, nu winnen we uit ookquote:Op maandag 16 december 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken betekent dat je van tevoren excuses zoekt waarom je niet zou gaan winnen. Ik zeg juist dat Ajax simpel gaat winnen en PSV geen schijn van kans maakt.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Sorry GGMM maar ik kan je niet serieus nemen
Ook voor jou geldt:quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken betekent dat je van tevoren excuses zoekt waarom je niet zou gaan winnen. Ik zeg juist dat Ajax simpel gaat winnen en PSV geen schijn van kans maakt.
Lekker hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, stylo was in de ban van de kut
Heb die niet.quote:
Nog steeds.quote:Op maandag 16 december 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, stylo was in de ban van de kut
Ik ga morgen solliciterenquote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hihi morgen lesuitval. Lekker langer blijven liggen.
Machtig mooie dingen zijn het.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs de sterkste mannen kunnen bezwijken aan de macht van de vagijn.
Rustig aan hé met die matras xDquote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hihi morgen lesuitval. Lekker langer blijven liggen.
Kijk eens of ik nog een VI topic geopend heb? Debiel dat je bent, beetje beschuldigenquote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen zei je dat het niet meer zou voorkomen, beest.
Jij had beloofd dat het niet meer voor zou komen, jammer dat je nu je belofte niet nakomt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens of ik nog een VI topic geopend heb? Debiel dat je bent, beetje beschuldigen![]()
Ze is te hoog gegrepen, dus heb dat zeker nodig.quote:
Knap zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman schoot net een pingel erin trouwens
Gaf ook assist op de eerste goal toch?quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moest ik doen dan? Ga ergens anders trollen, shavuit..quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had beloofd dat het niet meer voor zou komen, jammer dat je nu je belofte niet nakomt.
Ik ben teleurgesteld in je. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Toen keek ik nog niet mattie.quote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaf ook assist op de eerste goal toch?
Die is nog steeds geblesseerd.quote:
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.quote:
Fantastische speler.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Wel een 2e hands, het moet niet in de kosten gaan lopen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Niet aan beginnen manquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is te hoog gegrepen, dus heb dat zeker nodig.
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnenquote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnen
Al mee begonnen man.quote:
Hey man.quote:
Hij moet zelf maar iets regelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.
xd
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Oh ja. Hoezo sta ik bij iedereen genoemd als de gene die niet kan spellen?
Zelfs mensen die ik niet ken. Ben fucking 3 maanden weg geweest.
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaarquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maandenquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet zelf maar iets regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bruno is ook veel leuker.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaar
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.
En dan bedoel ik niet mijn poes.Ga naar de hoeren frusti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar weer weg.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.
Dat was snel. Doei.quote:
Wat heb je gedaan man?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maanden![]()
mafkezen
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter iets lager inzetten toch. Zelf die macht = meer sex.
Doe voorzichtig en geniet ervanquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
[..]
Dat was snel. Doei.
[..]
Wat heb je gedaan man?
[..]
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hosselquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar tegenover mijn hossel
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.quote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
Wat heb je gedaan man?
Je verkoos syntix boven mijquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kom op, het is stylo, na al die maanden
Thanks.quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe voorzichtig en geniet ervan
quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hossel
oh nee, dat was andersquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verkoos syntix boven mij![]()
lieve speciale meisjequote:Op maandag 16 december 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?
Gewoon verder gaan met je levenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks.
[..]![]()
Wat heb je in die twee maanden gedaan?
Haha, goeie.quote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met je leven
Jaquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Jobhopper jij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
mag ik je oude baanquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
jij bekijkt het lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
al gezienquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Dat is bijzonder irritant voor de mensen om je heenquote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
potentieel eerste vriendinnetje, dat hoort klef
lekker natte tongen in het openbaar
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
al gezien
matig interessant, tenminste ik heb niks nieuws geleerd.
Ga jij ook doen over paar weken. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bijzonder irritant voor de mensen om je heen.
En dat uit jouw toetsenbordquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.
Voor jou wel.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?
Rollen als een baas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bekijkt het lekker
je gaat voor een nieuwe baan, maakt direct al je vakantiedagen op en zoekt vervolgens een nieuwe
Nee was serieus. Is wel leuk als je niet natuurkundig bent en volgens mij ben jij dat (nog) niet.quote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je bent niet grappig. Heb je jouw scherpe opmerkingen in Syrië gelaten?
was wel aardig en hij gaat heel erg voor het bewustzijn. wel mooi om te zien hoe zo'n koe wordt gedood en opengesneden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?
Rens is madquote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je bent niet grappig. Heb je jouw scherpe opmerkingen in Syrië gelaten?
Natuurkundig? Het gaat over vlees.quote:Op maandag 16 december 2013 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was serieus. Is wel leuk als je niet natuurkundig bent en volgens mij ben jij dat (nog) niet.
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerdequote:
1tje maar helaasquote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerde
Baas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerde
Link?quote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee tijdens jou ban deden johannes en ik ook al
quote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik had amber alert gezet baas was dat
Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga jij ook doen over paar weken. Maak je geen zorgen.
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer goed met die kill die naar beneden was gekekenkerd bij ajax.
Utrechtquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mijn amber alert heeft gehelpt
De klap was uiteindelijk grotendeels opgevangen. Door zijn neus.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
gvdquote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De klap was uiteindelijk grotendeels opgevangen. Door zijn neus.
Al bekend wat hij eraan over houdt?quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schijnt hij dan weer te moeten missen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mijn amber alert heeft gehelpt
Ja eens. Maar je kent René en zijn Noord-Franse idealen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die schijnt hij dan weer te moeten missen.
Eigenlijk eis ik wel excuus van FOK! voor onze onterechte ban ook.
Smerig volk dat er woontquote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens. Maar je kent René en zijn Noord-Franse idealen.
Ik ben het hiermee eens.quote:
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij toch daarheen? Iedereen blij.
een echt meisje ja? spannendquote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.
Mooi manquote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Ik mag bepaalde mensen daar niet
Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.
O vertel?quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Ik mag bepaalde mensen daar niet
en het is een jood.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.
Ik postte daar ooit en bepaalde users daar kunnen echt nergens tegen. Flinke overgang als je de SC hier gewend bentquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
O vertel?
Lijkt echt een plek waar jij in optima forma tot je recht zou komen
Straks mag je weer los in SRquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind mezelf de leukste user in GC
Jij bent de leukste user in de GCquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind mezelf de leukste user in GC
Je bezorgt ook maar boodschapjes hoor die arrogantie is een tikkie overdreven.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.
Mijn 3fm-vrinden vinden dat geen leuke week.quote:
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig luktequote:
Serious Request. 3fmquote:
Topics zijn altijd leuk jaquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig lukte
Dan showt iedereen even dat ze 3fm wel leuk vinden terwijl de 3fm sc de rest van het jaar normaal is.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig lukte
Ik mag het wel hopen ja met die hooguit 15 uur per week die ik werk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bezorgt ook maar boodschapjes hoor die arrogantie is een tikkie overdreven.
Waarschijnlijk is mijn WW trouwens hoger dan jouw loontje bij Albert.nl maar dat geheel terzijde.
En wat is er kinderachtig aan blowen. Is gewoon lekker jongen.
Ach ik kom toch nauwelijks buiten VBL, dus mij zal je er niet snel vinden.quote:
Klopt die meisjes daar gaan snel huilen, willen graag op een voetstuk staan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik postte daar ooit en bepaalde users daar kunnen echt nergens tegen. Flinke overgang als je de SC hier gewend bent
Young Tong80, één stap van "Ik heb in mijn hele leven meer..." vandaan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bezorgt ook maar boodschapjes hoor die arrogantie is een tikkie overdreven.
Waarschijnlijk is mijn WW trouwens hoger dan jouw loontje bij Albert.nl maar dat geheel terzijde.
En wat is er kinderachtig aan blowen. Is gewoon lekker jongen.
Dus er worden niet echt fatsoenlijke gesprekken gepost? Alleen maar commentaar op mensen uit het glazen huis ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan showt iedereen even dat ze 3fm wel leuk vinden terwijl de 3fm sc de rest van het jaar normaal is.
Dan gaat er elke 10 minuten een topic door
Ik had het over mannelijke users.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt die meisjes daar gaan snel huilen, willen graag op een voetstuk staan.
Daarom past xcachet hier ook niet.
Ik heb geen zin in SER.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VBL SC komt altijd even langs in SER.
Ja behalve s'nachts is het niet echt leuk. Normaal is de 3fm SC prima.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus er worden niet echt fatsoenlijke gesprekken gepost? Alleen maar commentaar op mensen uit het glazen huis ofzo?
Nee?quote:
Ach ik heb toch nog nooit een ban gehad. Ben ik te lief voorquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Buiten VBL moet je sowieso niet meer doen, dat is gevaarlijk tegenwoordig.
Nee joh als je gewoon gezellig mee doet is er niks aan de hand.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Buiten VBL moet je sowieso niet meer doen, dat is gevaarlijk tegenwoordig.
Ooh maar ik luister niet echt radio, dus jammer danquote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja behalve s'nachts is het niet echt leuk. Normaal is de 3fm SC prima.
Beetje vermaak hoe iedereen geld uitgeeft aan een doel wat toch niet bereikt wordt.quote:
een grapje is al banwaardig, dat is niet gezellig..quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh als je gewoon gezellig mee doet is er niks aan de hand.
Ik dacht dat je afgelopen jaren altijd wel wat meepostte topics opendequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje vermaak hoe iedereen geld uitgeeft aan een doel wat toch niet bereikt wordt.
Strijken met de stok alles.
Over tong80 gesproken, wat is het heerlijk rustigquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Young Tong80, één stap van "Ik heb in mijn hele leven meer..." vandaan.
Zal aan het grapje hebben gelegen gok ikquote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een grapje is al banwaardig, dat is niet gezellig..
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over mannelijke users.
Ik noem geen namen maar ik bedoel Stuart
Je begint na jaren een groter beeld van de mensheid te kennen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je afgelopen jaren altijd wel wat meepostte topics opende
P&W zoquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 1x een ban gehad.
Iemand nog TV-tips?
Een sony.quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 1x een ban gehad.
Iemand nog TV-tips?
Stuart neemt zichzelf uiterst serieus.quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Nee, aan de mensen zonder gevoel voor humor en zand in hun vagina..quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal aan het grapje hebben gelegen gok ik
Ik mis hemquote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Over tong80 gesproken, wat is het heerlijk rustig
Maar Tjacka is wel een baasquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Ik vond hem best grappig.quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat is er aan de hand man, humor kapot?
Die grap heb ik je nog niet eerder zien maken, Callie.quote:
Nee joh, wie moet er dan kutgrappen maken hierzoquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek 'm op zou ik zeggen.
Dan gaan we met z'n allen juichen
Die hou ik erin ja. Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grap heb ik je nog niet eerder zien maken, Callie.
Ik hoop dan ook dat je hem niet 40-45 keer herhaalt, hoewel je dat met plezier zal doen.
Ooit een keer op een open dag geweest, en het paste niet echt bij me. Ik voelde me er niet helemaal thuisquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon naar dat andere niet nader te noemen forum gaan dan toch.
Jij wel dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, wie moet er dan kutgrappen maken hierzo. Jij kan niet, want jij hebt geen humor
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hou ik erin ja. Dat lijkt me duidelijk
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit een keer op een open dag geweest, en het paste niet echt bij me. Ik voelde me er niet helemaal thuis
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.
Zo probeer ik wekelijks schijtlollig te doen in het Eredivisie topic, maar dat komt niet helemaal over.
En dat probeer je dan te verbergen door mijn naam er onder te zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.
Zo probeer ik wekelijks schijtlollig te doen in het Eredivisie topic, maar dat komt niet helemaal over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ach, Johannes is wel een prima user. En Mansjester kan ik ook wel waarderen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.
Inhoudelijk kan je er niet zoveel kwijt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aanquote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.
Diepzinnige teksten voor jouw doen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aan.
Hoezo?quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.
Missen die autorefresh waardoor je elke keer op knopjes moet drukken in een topic. Pure armoede.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aan.
LBMquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis mijn andere mattie ook, ook een PSVer maar weet alleen zijn naam niet..
Tong80 zou hier een aandeel in kunnen hebben.quote:
Hihi diep.quote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diepzinnige teksten voor jouw doen.
Waarom zou ik naar een ander forum gaan om met je te praten als dat ook hier kanquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Missen die autorefresh waardoor je elke keer op knopjes moet drukken in een topic. Pure armoede.
Ik heet daar gewoon Ritmo trouwens dus als je wil kletsen ken je tenminste 1 iemand.
Dit was allemaal voor mijn tijd, maar ik denk dat Caland me dat niet gaat uitleggen..quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong80 zou hier een aandeel in kunnen hebben.
Meh, veel gefrustreerde ex-users die weggegaan zijn n.a.v. een of ander relletje waar Caland je alles over kan vertellen.
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij iedereen een teringdebiel vindtquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn TV-gids zegt dat er om 23:00 darten is. Zie ik die teringdebiel Jack Spijkerman mijn avond vergallen.
Kanjerhard verloren van magreb 2. Speelde 1 of andere turbomaroc van het eerste mee. Had alleen nog gewonnen van ons hele teamquote:
Ik als student Grafisch Vormgever kan me sowieso ernstig storen aan dingen die er niet mooi uitzienquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.
Het gaat hier niet voor niks zelden tot nooit over voetbal, het is dat die site layout echt ontiegelijk lelijk is.
Gaan ze schijtlollig balletjes in een wasmachine schoppenquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij iedereen een teringdebiel vindt
quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.
Het gaat hier niet voor niks zelden tot nooit over voetbal, het is dat die site layout echt ontiegelijk lelijk is.
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]wat een onzin zeg.
Jij leest zeker enkel en alleen de slowchat?
Hij wasmachine maar nu is hij weerman.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan ze schijtlollig balletjes in een wasmachine schoppen
Haha vindt je gek. Magreb 1 spelers spelen op amateur basis. Zijn fucking goed.quote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kanjerhard verloren van magreb 2. Speelde 1 of andere turbomaroc van het eerste mee. Had alleen nog gewonnen van ons hele team
Die was vanaf het begin al bij wzv.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.
users zoals denummer10 verhuizen ook niet voor niks na een tijd naar wzv.
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al een tijd weg
Die heeft echt 3 weken gepost sinds ik hier ben ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al een tijd weg
DeParo had veel kennis van cultuur en historiequote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?
Jij vertrekt zo ook weer met de noorderzon, zonder een briefje achter te latenquote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?
ja echt? oh wist ik niet. dacht dat die hier toevallig kwam totdat hij door had dat hier geen eer te behalen was en daarna wzv vond.quote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was vanaf het begin al bij wzv.
Alsof ik het plan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vertrekt zo ook weer met de noorderzon, zonder een briefje achter te laten
Wat ik stelde klopt ook gewoon, maar Elan zal ook daar wel niet geliefd zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.
users zoals denummer10 verhuizen ook niet voor niks na een tijd naar wzv.
erg raar dat hij dan voor psv isquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DeParo had veel kennis van cultuur en historie
Niet echt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt? oh wist ik niet. dacht dat die hier toevallig kwam totdat hij door had dat hier geen eer te behalen was en daarna wzv vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |