Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.
O vertel?quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Ik mag bepaalde mensen daar niet
en het is een jood.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.
Ik postte daar ooit en bepaalde users daar kunnen echt nergens tegen. Flinke overgang als je de SC hier gewend bentquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
O vertel?
Lijkt echt een plek waar jij in optima forma tot je recht zou komen
Straks mag je weer los in SRquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind mezelf de leukste user in GC
Jij bent de leukste user in de GCquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind mezelf de leukste user in GC
Je bezorgt ook maar boodschapjes hoor die arrogantie is een tikkie overdreven.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus een werkloze uit Raalte die nog blowt.
Mijn 3fm-vrinden vinden dat geen leuke week.quote:
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig luktequote:
Serious Request. 3fmquote:
Topics zijn altijd leuk jaquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig lukte
Dan showt iedereen even dat ze 3fm wel leuk vinden terwijl de 3fm sc de rest van het jaar normaal is.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een speciaal iets op FOK! dan? Ik probeerde dat altijd maar te negeren, wat aardig lukte
Ik mag het wel hopen ja met die hooguit 15 uur per week die ik werk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bezorgt ook maar boodschapjes hoor die arrogantie is een tikkie overdreven.
Waarschijnlijk is mijn WW trouwens hoger dan jouw loontje bij Albert.nl maar dat geheel terzijde.
En wat is er kinderachtig aan blowen. Is gewoon lekker jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |