quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht dat het grootste probleem zou zijn dat ze je achternicht is.
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht dat het grootste probleem zou zijn dat ze je achternicht is.
Maar het is alsnog je achternichtquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Probeer je het nou goed te praten?quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die niet hun eigen nichtjes doen
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,
Haha en trouwens komt bij ons in de familie meer voor.
Gvd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je het nou goed te praten?
Je vader en moeder zijn broer en zus?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je weet zelf, dat je haar een keer wilt ploegen waarom dan nog advies vragen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je moet het niet tegenover mij goedpraten, ik verdedig je juist.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens eigenlijk? Moeder, zus, nicht..? En wb leeftijd? 10, 12,13?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Hahahaha shiiit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Nee echt neef en nicht zijn met elkaar getrouwd
Die van 16 mag je volgens de wet gewoon over de keukentafel buigen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijne zijn nu allemaal 13-16 en bloedmooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |