quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht dat het grootste probleem zou zijn dat ze je achternicht is.
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht dat het grootste probleem zou zijn dat ze je achternicht is.
Maar het is alsnog je achternichtquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Probeer je het nou goed te praten?quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die niet hun eigen nichtjes doen
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,
Haha en trouwens komt bij ons in de familie meer voor.
Gvd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je het nou goed te praten?
Je vader en moeder zijn broer en zus?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je weet zelf, dat je haar een keer wilt ploegen waarom dan nog advies vragen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je moet het niet tegenover mij goedpraten, ik verdedig je juist.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens eigenlijk? Moeder, zus, nicht..? En wb leeftijd? 10, 12,13?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Hahahaha shiiit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Nee echt neef en nicht zijn met elkaar getrouwd
Die van 16 mag je volgens de wet gewoon over de keukentafel buigen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijne zijn nu allemaal 13-16 en bloedmooi
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef Yi-Long het volgende:
Dat het je achternicht is, is niet zo erg.
Dat ze 14 is en jij 19, is wel een goede reden om het niet te doen.
Geef het 5 jaar en bekijk het dan nog eens.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef goed_volk het volgende:
TS, je valt op een minderjarig familielid. Niet doen.
Ja dat ben ik ook wel van plan, maar was benieuwd hoe jullie er over denken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, maar Ts. Je achter nichtje is 14. Wacht een paar jaar, laat r een beetje ervaren en doen en probeer dan een relatie of zo.
Wordt dan "cousins with benefits"quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
En voor iedereen die een foto wil gaat echt niet gebeuren!
Maar ff voor de duidelijk we hebben geen relatie, maar vinden elkaar wel leuk.
Stouw der dan gewoon vol jonge.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
Doe niet zo flauw zeg, wel advies vragen en geen foto willen postenquote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
Betrapt jonge xD ^^quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha wordt het toch nog een witte kerst xD
Zoveel dat je maar al te graag de roompudding aan haar wil serveren, du kannst mich ein peimel sauge jungequote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha shit![]()
Neey ik geef echt super veel om haar,
Haha nope, was eigg niet van plan een pedo pas aan te vragen xDquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef yulian het volgende:
[..]
Zoveel dat je maar al te graag de roompudding aan haar wil serveren, du kannst mich ein peimel sauge junge![]()
14 vs 19 pedopas aanvragenquote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha nope, was eigg niet van plan een pedo pas aan te vragen xD
Zowizo een 14 jarige moet nog niet met seks bezig zijn joh
Uh ja 19 volwassen en 14 minderjarig-Relatie=Pedo=Pedo pas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef yulian het volgende:
[..]
14 vs 19 pedopas aanvragenNog nooit in Duitsland geweest zeker, en volgens mij ben je pas 14 jaar en verveel jij je enorm
Maar je mag altijd eens mijn roompudding proberen
Zucht leer eerst de definitie van pedofilie te kennenquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Uh ja 19 volwassen en 14 minderjarig-Relatie=Pedo=Pedo pas.
Volgens mij is dat vrij duidelijk toch?
Ouders?quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb al wel vaker problemen gehad omdat iemand onder de 16 vanwege de leeftijd. Dus ik zou wel even wachten ja...
En persoonlijk vind ik achternicht toch te dichtbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |