Die is nog steeds geblesseerd.quote:
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.quote:
Fantastische speler.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman schoot net een pingel erin trouwens
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Wel een 2e hands, het moet niet in de kosten gaan lopen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Niet aan beginnen manquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is te hoog gegrepen, dus heb dat zeker nodig.
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnenquote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnen
Al mee begonnen man.quote:
Hey man.quote:
Hij moet zelf maar iets regelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.
xd
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Oh ja. Hoezo sta ik bij iedereen genoemd als de gene die niet kan spellen?
Zelfs mensen die ik niet ken. Ben fucking 3 maanden weg geweest.
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaarquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maandenquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet zelf maar iets regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bruno is ook veel leuker.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaar
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.
En dan bedoel ik niet mijn poes.Ga naar de hoeren frusti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar weer weg.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.
Dat was snel. Doei.quote:
Wat heb je gedaan man?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maanden![]()
mafkezen
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter iets lager inzetten toch. Zelf die macht = meer sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |