Doe voorzichtig en geniet ervanquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
[..]
Dat was snel. Doei.
[..]
Wat heb je gedaan man?
[..]
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hosselquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar tegenover mijn hossel
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.quote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
Wat heb je gedaan man?
Je verkoos syntix boven mijquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kom op, het is stylo, na al die maanden
Thanks.quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe voorzichtig en geniet ervan
quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hossel
oh nee, dat was andersquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verkoos syntix boven mij![]()
lieve speciale meisjequote:Op maandag 16 december 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?
Gewoon verder gaan met je levenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks.
[..]![]()
Wat heb je in die twee maanden gedaan?
Haha, goeie.quote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met je leven
Jaquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Jobhopper jij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
mag ik je oude baanquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
jij bekijkt het lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
al gezienquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Dat is bijzonder irritant voor de mensen om je heenquote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
potentieel eerste vriendinnetje, dat hoort klef
lekker natte tongen in het openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |