LBMquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis mijn andere mattie ook, ook een PSVer maar weet alleen zijn naam niet..
Tong80 zou hier een aandeel in kunnen hebben.quote:
Hihi diep.quote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diepzinnige teksten voor jouw doen.
Waarom zou ik naar een ander forum gaan om met je te praten als dat ook hier kanquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Missen die autorefresh waardoor je elke keer op knopjes moet drukken in een topic. Pure armoede.
Ik heet daar gewoon Ritmo trouwens dus als je wil kletsen ken je tenminste 1 iemand.
Dit was allemaal voor mijn tijd, maar ik denk dat Caland me dat niet gaat uitleggen..quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong80 zou hier een aandeel in kunnen hebben.
Meh, veel gefrustreerde ex-users die weggegaan zijn n.a.v. een of ander relletje waar Caland je alles over kan vertellen.
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aan.
Heerlijk hoe jij iedereen een teringdebiel vindtquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn TV-gids zegt dat er om 23:00 darten is. Zie ik die teringdebiel Jack Spijkerman mijn avond vergallen.
Kanjerhard verloren van magreb 2. Speelde 1 of andere turbomaroc van het eerste mee. Had alleen nog gewonnen van ons hele teamquote:
Ik als student Grafisch Vormgever kan me sowieso ernstig storen aan dingen die er niet mooi uitzienquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.
Het gaat hier niet voor niks zelden tot nooit over voetbal, het is dat die site layout echt ontiegelijk lelijk is.
Gaan ze schijtlollig balletjes in een wasmachine schoppenquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij iedereen een teringdebiel vindt
quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op WZV wel over voetbal gaat en schelden met verbasteringen op 'Kanker' niet als stoer wordt ervaren.
Het gaat hier niet voor niks zelden tot nooit over voetbal, het is dat die site layout echt ontiegelijk lelijk is.
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]wat een onzin zeg.
Jij leest zeker enkel en alleen de slowchat?
Hij wasmachine maar nu is hij weerman.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan ze schijtlollig balletjes in een wasmachine schoppen
Haha vindt je gek. Magreb 1 spelers spelen op amateur basis. Zijn fucking goed.quote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kanjerhard verloren van magreb 2. Speelde 1 of andere turbomaroc van het eerste mee. Had alleen nog gewonnen van ons hele team
Die was vanaf het begin al bij wzv.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.
users zoals denummer10 verhuizen ook niet voor niks na een tijd naar wzv.
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al een tijd weg
Die heeft echt 3 weken gepost sinds ik hier ben ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al een tijd weg
DeParo had veel kennis van cultuur en historiequote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?
Jij vertrekt zo ook weer met de noorderzon, zonder een briefje achter te latenquote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er toch? Meer heb je toch niet nodig?
ja echt? oh wist ik niet. dacht dat die hier toevallig kwam totdat hij door had dat hier geen eer te behalen was en daarna wzv vond.quote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was vanaf het begin al bij wzv.
Alsof ik het plan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vertrekt zo ook weer met de noorderzon, zonder een briefje achter te laten
Wat ik stelde klopt ook gewoon, maar Elan zal ook daar wel niet geliefd zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
je ziet dat het daar redelijk vol zit met fokgasten, die overal behalve in voetbal komen.
users zoals denummer10 verhuizen ook niet voor niks na een tijd naar wzv.
erg raar dat hij dan voor psv isquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DeParo had veel kennis van cultuur en historie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |