Zo is Tjacka.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best sneu als mod door de topic snel te kapen en dan de tt te veranderen.
Zo rol ik.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best sneu als mod door de topic snel te kapen en dan de tt te veranderen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, GGMM.. Jij doet hem enkel na, wat nog sneuer is.
Hmm. In deze tijd zeg ik ja. Eigen ervaring van jaar of 15 terug was het allemaal geen vetpot.quote:
Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=239663836201990
Drizzt is zojuist klaargekomen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
12 januari alweer eerste wedstrijd na winterstopIk ga veel missen
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..
Ik ben nergens bang voor, PSV gaat gewoon winnen. Geloof me nou maar, ik had dit weekend ook gelijkquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, PSV gaat gewoon winnen. Geloof me nou maar, ik had dit weekend ook gelijk
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
19 jan, Ajax - PSV.. Als PSV niet wint mag GGMM bepalen wat ik met mijn UI doe en hoelang..
Ik heb al een weddenschap met GGMM, doe maar met Davy dan krijgt hij eindelijk zijn bierquote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
oke 3 kratten bier dat psv niet wint
Is dat 1e of 2e speelweekend na de winterstop?quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e denk ik, iig de 1ste wedstrijd van PSV na de stopquote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat 1e of 2e speelweekend na de winterstop?
Flesje whiksy kan toch wel?quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap met GGMM, doe maar met Davy dan krijgt hij eindelijk zijn bier
PSV zou 1e speelweekend vrij zijn danquote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e denk ik, iig de 1ste wedstrijd van PSV na de stop
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppenquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PSV zou 1e speelweekend vrij zijn dan
Iedereen staat op 17.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppen
quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse had 1 wedstrijd minder toch? Dan kan het wel kloppen
Waar jij die 12 vandaan haalt is mij een raadselquote:
Dat ging over 1e wedstrijd van mn eigen team, amateurvoetbal dus..quote:Op maandag 16 december 2013 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar jij die 12 vandaan haalt is mij een raadsel
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ging over 1e wedstrijd van mn eigen team, amateurvoetbal dus..
PSV moet toch nog 1 wedstrijd voor de winterstop???quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?
Ja kijk eens naar mijn postquote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV moet toch nog 1 wedstrijd voor de winterstop???
Ik kijk liever naar cakefartingquote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=239663836201990
Drizzt is zojuist klaargekomen.
Weet ik veel, zeg ik toch nergensquote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de 1e speelweekend vrij?
Klopt dan toch, PSV en Ado zijn idd weekje vrij na de winterstop. Al hebben ze nu nog evenveel wedstrijden.quote:
Laten we het over Japan hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeg ik toch nergens
Waarom vraag je dan hoezo ze vrij zijnquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij zit je grote jodenneus voor je ogen, maar ik zie toch duidelijk 22 december PSV - ADO staan?
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan hoezo ze vrij zijn
Knut weet er niks van joh.quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.
Eensquote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het over Japan hebben
Ik had het over amateurvoetbal met mn eigen team wat al start op de 12e...quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze idd een weekje vrij zijn, ik dacht dat juist omdat Knut de 12de zei wat dus niet zo bleek te zijn.
Weekje Fukushima lijkt me wel wat of heb je dat niet in je planning?quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat zouden jullie kiezen voor je volgende (3e) Japan vakantie: zomer week tokyo + 2 weken rondje shikoku of winter week tokyo + 2 weken hokaido? Lastig, ik weet het, maar je moet kiezen
Ik zou gaan wanneer de kersenbomen bloesemen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat zouden jullie kiezen voor je volgende (3e) Japan vakantie: zomer week tokyo + 2 weken rondje shikoku of winter week tokyo + 2 weken hokaido? Lastig, ik weet het, maar je moet kiezen
Ja, dat bleek achteraf, maar Elan snapt er weer niks van zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had het over amateurvoetbal met mn eigen team wat al start op de 12e...
Hmm. Niet echt. Kust van Sendai is wel erg mooi. Maar al een jaar gewerkt in een kerncentrale, dosis wel gehad lijkt mequote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weekje Fukushima lijkt me wel wat of heb je dat niet in je planning?
Waarom verkopen wij AAA+ kwaliteit tomaten aan rest van de wereld terwijl we zelf goedkope bagger inkopen? Nederlanders waarderen kwaliteit niet of willen er iig niet voor betalen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
Waarom kopen ze eigenlijk bloemen in Nederland op de veiling terwijl je in Japan ook enorme bloemenvelden hebt.
Ik heb net Vietnamees op. Kunnen goed koken doe luiquote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom verkopen wij AAA+ kwaliteit tomaten aan rest van de wereld terwijl we zelf goedkope bagger inkopen? Nederlanders waarderen kwaliteit niet of willen er iig niet voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |