quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gezien. Ook eentje gestolen.. ofnouja, geleend
.
Respectloos idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ben wel klaar met dat sara pesten.
Pesten nog wel. Alsof ik zaken verzin. Iemand mag zelf duidelijk wel trollen maar een ander mag daar niet om lachen. Soitquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo ken ik je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, zeker een hele mooie film.. maar inderdad geen film die je snel twee keer gaat kijken hequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]Mooie film. Heb alleen niet echt zin om die voor de tweede keer te zien.
Post hier ook niet zo veel omdat het meestal verloren gaat in de druktequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True. Eerlijk gezegd is jouw naam me nog niet eerder opgevallen hier.Zegt wel wat over de drukte.
Jij verzint constant dingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pesten nog wel. Alsof ik zaken verzin. Iemand mag zelf duidelijk wel trollen maar een ander mag daar niet om lachen. Soit
Div is cool.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Post hier ook niet zo veel omdat het meestal verloren gaat in de drukte![]()
Ben nogal een rustige jongen.. ofzo..
Jouw naam komt me wel weer bekend voor.
Anders reageer je ook puur om het reagerenquote:
Film met hoog awh-gehalte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeker een hele mooie film.. maar inderdad geen film die je snel twee keer gaat kijken he.
doet hij vaker. Slechte troll dat het isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders reageer je ook puur om het reageren
Ik ken je toch man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders reageer je ook puur om het reageren
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is in de aanval gegaan. En dat terwijl hij jou geeneens kent
welke user?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
Maar prima hoor. De naam zal door mij niet meer gebruikt worden noch zal ik me ooit uitlaten over genoemde user.
Komt allen tezamen
Planet of the apes. Monkeyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Film met hoog awh-gehalte.
Weet jij misschien nog wat leuke films? Ben op zoek.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ken je toch man.
En Tjacka trouwens ook.
Gekkie.
the hobbitquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Film met hoog awh-gehalte.
Weet jij misschien nog wat leuke films? Ben op zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |