ben jij dik stuart?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt vind je me dik?
Dan zou ik zeggen, 'je bent niet dun nee'
nou niet wat je op google vindt dusquote:
hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik noemde haar een walvisje, weet niet meer precies maar het gesprek ging over zeedieren en zo, toen werd ze boos
maar ze zat ook op haar periode dus ach
dm tergquote:
Nee. Maar er zou wel een kilo of 4/5 af mogen om het mooier te krijgen (buik)quote:
Ligt natuurlijk ook wel grotendeels aan je kwaliteiten - niks ten nadele van jou, ik ken jouw kwaliteiten als coureur niet, maar ik heb het rondje op een aantal racespelletjes toch voltooid in minder dan 8 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het enkel uit racespellen (En opnieuw Top Gear). Ronde laps van 10+ minuten
[..]
Altijd beginnen met "Wat ben jij gezellig zeg"
maar je kunt niet bepalen waar het af gaat hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Maar er zou wel een kilo of 4/5 af mogen om het mooier te krijgen (buik)
ik vind 'dikke' altijd zo enorm droog klinkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb de laatste tijd de neiging om iedereen fattie te noemen
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel grotendeels aan je kwaliteiten - niks ten nadele van jou, ik ken jouw kwaliteiten als coureur niet, maar ik heb het rondje op een aantal racespelletjes toch voltooid in minder dan 8 minuten.
True. Maar het is van de laatste paar jaar doordat ik elke avond drinkquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt niet bepalen waar het af gaat he
engelse variant klinkt leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind 'dikke' altijd zo enorm droog klinken
Zeg dan iets positiefs. "Je kleding kleedt mooi af, schat."quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt vind je me dik?
Dan zou ik zeggen, 'je bent niet dun nee'
stop daarmee danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
True. Maar het is van de laatste paar jaar doordat ik elke avond drink
Ik zou het waarschijnlijk directer zeggen. Ik ben vrij direct in het dagelijkse levenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg dan iets positiefs. "Je kleding kleedt mooi af, schat."
waar is het #nationalisme gebleven ezell?quote:
Ga ik volgend jaar proberen. Of in ieder geval proberen te minderenquote:
ik heb nog liggenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, bij een fattie heb je meteen zo'n grote draaicirkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |