meisjes dik noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking news
Je bent niet echt vrolijk vanavond
Dat ben ik dan vergeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh rlly.
Je weet allang wie ik ben heb het zelf tegen je gezegd.
witteridder.jpg.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
dan vraag je om klappen vrind
alsnog niet zeggen, keer bij mijn ex gedaan toen was ze ook niet al te blij terwijl ze altijd enorm licht wasquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Dat zal je me nooit serieus horen zeggen
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te lerenquote:
quote:
Maar sommige meisjes zijn wel echt vies dik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar sommige meisjes zijn wel echt vies dik.
ik heb ook een keer een vriendin gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te leren
Ken het enkel uit racespellen (En opnieuw Top Gear). Ronde laps van 10+ minutenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onterecht wel, de Nurburgring is een legendarisch circuit. Eén van de historische 'monumenten' hier op aarde.
Altijd beginnen met "Wat ben jij gezellig zeg"quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meisjes dik noemen
En dat mag ook gewoon gezegd worden als ze erom vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog niet zeggen, keer bij mijn ex gedaan toen was ze ook niet al te blij terwijl ze altijd enorm licht was
Hoe zou jij dat doen stuwie.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat mag ook gewoon gezegd worden als ze erom vragen
chubby kan wel sexy zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee tegen haar persoonlijkquote:
Wat is chubby?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
chubby kan wel sexy zijn
maar dik dik vind ik niets
Maar sommige meisjes zijn ook echt dik. Osuchi is vrij dik, yvonne is gezet. Ik veroordeel het niet, maar ontkennen heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nah, heb gewoon mijn lesje geleerd, probeer hem wat aan te leren
ik noemde haar een walvisje, weet niet meer precies maar het gesprek ging over zeedieren en zo, toen werd ze boosquote:
Als een vrouw vraagt vind je me dik?quote:
Clone van een niet gebande uit die periode. Zoveel zijn dat er echt niet hoor.quote:
huhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |