ohjaaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt goed, want je draagt aldo's kerstbaby
Je moest eens weten ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een matige eigenlijk. Jij bent een beetje een one trick pony.
Vampire diaries gaat over vampieren... ik kan ook niks geheim voor je houden hequote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ken die serie niet. Weet alleen dat het over vampiers gaat. Saaaaaaaai
verklaart het buikjequote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt goed, want je draagt aldo's kerstbaby
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vampire diaries gaat over vampieren... ik kan ook niks geheim voor je houden he
watquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
kijk dan
http://brekend.nl/2013/12(...)er-overleden-moeder/
Van anderen zijn ze altijd leuker. Midden in de nacht eruit vanwege gejank brrrrrr.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
vanavond oppaskinderen naar bed brengen. Moest dat meisje tillen, gaat ze me helemaal knuffelen enzoschattig
Ik dacht dat het door de after eight kwam, maar je draagt een kerstbabyquote:
gewoon laten liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Van anderen zijn ze altijd leuker. Midden in de nacht eruit vanwege gejank brrrrrr.
ik ben niet dikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de after eight kwam, maar je draagt een kerstbaby
Je vorige account Stokstaart was best aardig ja. Elan vind ik echt matig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moest eens weten ouwe reus.
Helaas zijn de tijden nu anders. Veel eenheidsworsten.
Ook in de moderatie.
breaking newsquote:
ik. ben. niet. dik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking news
Je bent niet echt vrolijk vanavond
Oh rlly.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vorige account Stokstaart was best aardig ja. Elan vind ik echt matig.
Onterecht wel, de Nurburgring is een legendarisch circuit. Eén van de historische 'monumenten' hier op aarde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke supercar wordt daar getest waardoor ze op de normale weg geen comfort meer hebben en er gewoon niet voor gemaakt zijn.
Daar komt de haat vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |