Forza > Gran Turismoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las ook Gran Turismo.
Dat bedoel je, toch?
Juan Pablo Montoya kent leuke grappen over herten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
Waarom je een fucking hert ''all of'' noemt is mij een raadsel
Race spelletjesquote:
Er is 1 rendier ziek/gewond. Geen idee of dat Cupid, Comet, Dancer, Prancer, Dasher Vixen, Donner or Blitzen is (hopelijk weet ik de namen nog goed).quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
De sprong van het hert over de reling was indrukwekkender en mooier dan ik ooit bij de F1 heb gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Juan Pablo Montoya kent leuke grappen over herten.
ik ben ook boos, maar weet niet waarom.quote:
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De sprong van het hert over de reling was indrukwekkender en mooier dan ik ooit bij de F1 heb gezien.
oh zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is 1 rendier ziek/gewond. Geen idee of dat Cupid, Comet, Dancer, Prancer, Dasher Vixen, Donner or Blitzen is (hopelijk weet ik de namen nog goed).
We need ALL OF the other reindeer to save Christmas now that thingymajic is injured/ill
Nog steeds op tjackaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben ook boos, maar weet niet waarom.
waarom jij?
HJGFHDSKGFSAJK nu weet ik wat ik fout doequote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.
Dat zegt een commentator dan weer nooit. Wel nutteloze interviews maar de spelregels zijn van ondergeschikt belangquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De auto's springen dan ook zelden over de reling. Dat is niet het doel van de sport.
wtfquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF
All of klinkt als olive.
Wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HJGFHDSKGFSAJK nu weet ik wat ik fout doe
Als alles uitkomt zoals wordt gehoopt, dan kan het nog wel eens een mooi seizoen worden, met name aan het begin. Niet dat het voor mij veel uitmaakt. Ik heb sinds 2005 elke race gezien, slechts één keer niet live. Maar meer actie is welkom.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt een commentator dan weer nooit. Wel nutteloze interviews maar de spelregels zijn van ondergeschikt belang.
Binnenkort maar weer eens proberen te kijken met deze nieuwe insteek.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
En ook boos omdat ik geen naamtopic meer heb.
Okayquote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
En ook boos omdat ik geen naamtopic meer heb.
Nou, die had je net nog wel hoorquote:
ja maar sara hoefde het niet inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |