Heb je dat nog nooit gezien, op de legendarische "Simba vs groep herten" na?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eerst Bambi en The Lion King kijken. Dan pas Toy Story.
Films hoeven niet per se goed te zijn. Als ze mij maar vermaken, maakt niet uit hoe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die films kan ik dan wel waarderen in zijn eigenlijke slechtheid.
*voeg toe aan lijstje*quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
V for Vendetta
No country for old men
Batman trilogie
zoveel keuze ezell
A Night at the Roxbury is ook zeer sterk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Films hoeven niet per se goed te zijn. Als ze mij maar vermaken, maakt niet uit hoe.
[..]
*voeg toe aan lijstje*
?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eerst Bambi en The Lion King kijken. Dan pas Toy Story.
andere disneyfilmsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat hebben jouw ouders je laten kijken?
Gozilla, Battle Royale etc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat hebben jouw ouders je laten kijken?
Battle Royale, beter dan The Hunger Games.quote:
3 is heul wel leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet doenis niet leuk. Houd het bij 1 en 2
Nooit gezien. Ik doe niet aan Aziatische films.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Battle Royale, beter dan The Hunger Games.
Ik ook niet, maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik doe niet aan Aziatische films.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las ook Gran Turismo.
Dat bedoel je, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |