Jij deed ook gta toch?quote:
Wel man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is in de aanval gegaan. En dat terwijl hij jou geeneens kent
Kijk nu gaat het hard met Elan. Binnen de 2 minuten draait zijn stelling 180 graden om. Door de gecreëerde verwarring is hij nu in het voordeel.quote:
wats loos?quote:
Wat heb je met apen?quote:
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?quote:
SS Doomtrooper en anders The Thingquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat heb je met apen?En welke? Die uit 2001? Ken alleen The Rise Of.
[..]
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?
waaromquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat heb je met apen?En welke? Die uit 2001? Ken alleen The Rise Of.
[..]
Houd niet zo van fantasie. Andere aanraders?
Joahquote:
ik speel al echt lang niet meer. Anderhalve maand? Ik miste de heists. Weet niet of dat nu al kan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Joah, laatste weken alleen niet meer.. Nooit gedacht dat het zo snel 'saai' zou worden..
Is geen stelling. Moest alleen even opzoeken waar dit over ging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk nu gaat het hard met Elan. Binnen de 2 minuten draait zijn stelling 180 graden om. Door de gecreëerde verwarring is hij nu in het voordeel.
OMG OMG OMG ik ookquote:
Schindler's List al gezien?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon niet snel leuk vind.
O ja, die wil ook nog zien. Even op de lijst zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schindler's List al gezien?
Goodfellas, Se7en en natuurlijk
The Green Mile
Dat dacht ik ook, maar ik stijg steeds meerquote:
?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ik ook
Nieuwe TR gemaakt
Ik heb gevraagd om 'Olive, the other reindeer' als TTquote:
ik ook niet.quote:
Schijnt wel goed te wezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
Is Pineapple Express leuk? Naam is wel tof namelijk.
haal ik nietquote:
Nog steeds geen heistsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Muto het volgende:
[..]
ik speel al echt lang niet meer. Anderhalve maand? Ik miste de heists. Weet niet of dat nu al kan?
Ik vind die nieuwe generatie komedies minder. Altijd dezelfde groep waarvan de helft niet kan acteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
Is Pineapple Express leuk? Naam is wel tof namelijk.
En Pixar/Disney?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, die wil ook nog zien. Even op de lijst zetten.
gaat te langzaam allemaal. Idee was prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog steeds geen heistsWel de content creator en morgen de capture the flag modes. Maar dat is ook niet echt geweldig..
Voelt toch een beetje als een flop
okquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kwaliteit staat bij jou nog te hoog in het vaandel. Ga voor kwantiteit, je kan het halen.
Allemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Pixar/Disney?
Want dan Toy Story, Monsters Inc. en zulks.
Und The Illusionist.
toyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Pixar/Disney?
Want dan Toy Story, Monsters Inc. en zulks.
Und The Illusionist.
Noem een paar goede, oude komedies dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe generatie komedies minder. Altijd dezelfde groep waarvan de helft niet kan acteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |