Kan er niets over vinden helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jij enig idee hoe duur de game of de kasten worden? Ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden nl
Als we allemaal posten wat we hebben gekocht dan wordt dit een boodschappentopic dus doe maar nietquote:
Dan zie ik het morgen vanzelf wel. Ook geen idee meer wat je toentertijd betaalde voor de 360-versie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden helaas.
Beter dan Pinball Arcade, die morgen ook verschijnt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef BraboMeneer het volgende:
Wow cool, Zen Pinball 2 op de PS4. Ik heb bijna alle kasten voor op de PS3 en PSVita. Als je echt gek bent op flipperen is dit echt het beste spel wat je kan krijgen. Ook kun je alle kasten die je al voor je PS3/Vita hebt gratis downloaden voor de PS4 versie.
Er zitten echt wel heel veel goede kasten tussen, maar natuurlijk ook wat mindere kasten. Maar als je echt van flipperen houdt is dit dus echt een aanrader!
Jawel, 800 punten, een 10tje dus ongeveer en dan kreeg je 4 kasten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dan zie ik het morgen vanzelf wel. Ook geen idee meer wat je toentertijd betaalde voor de 360-versie?
Excuses hoor, eindbaasje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als we allemaal posten wat we hebben gekocht dan wordt dit een boodschappentopic dus doe maar niet![]()
Zet er dan bij wat je ervan vind of iets wat tenminste wat toevoegd...
Excuses, hoor eindbaasje. Heb hem alvast gekocht heb me PS4 zelf niet. Maar bij mij vriend van me gespeeld. Echt een verbetering in opzicht van de PS3. Betere graphics, betere animaties. Echt stukken beter. Alleen nou nog maar hopen dat Intertoys deze week wat levert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als we allemaal posten wat we hebben gekocht dan wordt dit een boodschappentopic dus doe maar niet![]()
Zet er dan bij wat je ervan vind of iets wat tenminste wat toevoegd...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de demo van Pinball Arcade heb gespeeld. Ik vond daar de controls erg houterig. Bij Zen Pinball vond ik dit veel vloeiender.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Beter dan Pinball Arcade, die morgen ook verschijnt?
En enig idee hoe duur Zen Pinball/de kasten zijn?
Zen is veel meer arcade waar Pinball Arcade (ondanks de titel) veel meer een sim is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:30 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de demo van Pinball Arcade heb gespeeld. Ik vond daar de controls erg houterig. Bij Zen Pinball vond ik dit veel vloeiender.
Als je graag op reproducties van echte kasten wilt spelen moet je natuurlijk voor Pinball Arcade gaan, want dat heeft Zen Pinball niet.
Maar volgens mij kun je van beide spellen een demo downloaden zodat je ze dus beide qua controls kan proberen. Bij Zen Pinball kun je van iedere kast een demo spelen.
De prijs toendertijd van de PS3 versie weet ik niet meer precies, ik had ze toen gekocht tijdens een aanbieding. Maar volgens mij betaal je pers kast ¤2,50 tot ¤3,- en sommige packs waarin dan 4 tafels te koop zijn die zijn ¤10,- dacht ik. Maar met deze indicatie qua prijs kun je echt wel rekening houden.
Het is meer een videogame vind ik. Lekker veel flashy effecten en animaties etc. Marvel kasten zijn leuk om te doen. Zelfs in 3D (op ps3 iig)quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef Bolters het volgende:
Dank voor jullie reacties! Poit, hoezo leuker om te spelen ondanks het feit dat het minder met flipperen te maken heeft dan? Fijnere controls gewoon?
Okido. Ga beide games morgen gewoon even proberen denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is meer een videogame vind ik. Lekker veel flashy effecten en animaties etc. Marvel kasten zijn leuk om te doen. Zelfs in 3D (op ps3 iig)
Nope, helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef RRuben het volgende:
Kan je ook offline coop in resogun? Heb het nog niet helemaal uitgezocht
Een WO bachelor binnen, maar verstuurt met een d schrijven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk verstuurd Saturn eens Assasins Creed Black Flag.
Bij mij heeft het pak en beet 10 dagen geduurd eer dat ze Call of Duty Ghosts verstuurt hebben. Terwijl op de website stond dat het gemiddeld 1-2 dagen duurde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een WO bachelor binnen, maar verstuurt met een d schrijven?
hihi
Mail gehad? Ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb 2 december besteld, volgende dag zou hij verstuurd wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mij heeft het pak en beet 10 dagen geduurd eer dat ze Call of Duty Ghosts verstuurt hebben. Terwijl op de website stond dat het gemiddeld 1-2 dagen duurde.
Dat laatste klopt, maar Zen is wat pinballgevoel betreft de absolute winnaar voor mij. Het mogen dan fictieve kasten zijn met effecten die in het echt niet kunnen, als game speelt het fantastisch. Beste pinballgame op de markt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, 800 punten, een 10tje dus ongeveer en dan kreeg je 4 kasten.
Uitbreidingen waren volgens mij 400 punten, voor 3 kasten.
Er zijn er inmiddels veel trouwens zeg, en Fish Tales komt eraan, dat is altijd mijn favo flipperkast geweest.
[ afbeelding ]
edit: Zen heeft fictieve kasten toch? Dat is voor mij sowieso al een minpunt.
Autocorrectie op een smartphone, niet in de gaten gehad. Als we dan toch aan het zeiken zijn. Na een vraagteken begin je met een hoofdletter!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een WO bachelor binnen, maar verstuurt met een d schrijven?
hihi
Jep, een mail gehad met een tracking code. Komt morgen binnenquote:
Marktplaatsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar maak ik de meeste kans om zsm een ps4 te krijgen?
een MM filiaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Voor 800euro mag je mijne hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Tallie1982 het volgende:
pff belachelijk als dit waar zou zijn. Dat er een FIFA WK 2014 game komt dat wist ik al.quote:Ik heb wat op internet rond gezocht (en lees vaker), dat de cup mode (dat je een toernooi met een vriend/vriendin of meerdere kan spelen) eruit is gelaten. Om deze in de FIFA WK 2014 game te stoppen, de achterliggende gedachte zou zijn: Er zijn weinig PS4 en XBOX ONE consoles, dus zorgen we dat deze wel beide games gaan kopen, als men van FIFA houd.
Persoonlijk zou ik dat een schande vinden, maar ik had moeten opletten toen ik deze FIFA kocht. Want je verwacht gewoon niet dat zo een modus er niet in zit. Daarom reageert EA er online ook niet op, denk ik. Hopelijk kan de WK game dan als DLC gedownload worden voor 24,99 a 29,99 euro, en niet dat je daar ook weer tussen de 55 a 70 euro in de winkel voor moet neertellen (of in een online webshop).
EA in een notendop.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef rdwilbrink het volgende:
Dit kwam ik tegen op een ander forum over fifa 14
[..]
pff belachelijk als dit waar zou zijn. Dat er een FIFA WK 2014 game komt dat wist ik al.
Ieder zijn ding, ik vind het leuk om kasten te spelen waarop ik in het echt heb gespeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar Zen is wat pinballgevoel betreft de absolute winnaar voor mij. Het mogen dan fictieve kasten zijn met effecten die in het echt niet kunnen, als game speelt het fantastisch. Beste pinballgame op de markt.
...quote:Hopelijk kan de WK game dan als DLC gedownload worden voor 24,99 a 29,99 euro, en niet dat je daar ook weer tussen de 55 a 70 euro in de winkel voor moet neertellen (of in een online webshop).
Daarom kan EA dit elke keer flikken. Trouwens, was het ten tijde van het EK 2012 ook niet een DLC die enorm slecht ontvangen werd?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...
Eerst (terecht) klagen over de praktijken van EA, en vervolgens melden dat hij hoopt dat het maar als DLC wordt aangeboden voor 25-30 euro ofzo, waarmee hij aangeeft dat hij het dan nog zou gaan kopen ook...(!)
quote:UEFA Euro 2012 is DLC for best-selling FIFA 12, and costs 1800 MS points on Xbox LIVE and £15.99/$25.99 on the PlayStation Store.
Dat zeker.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010.
Maar ik heb geen WO bachelor en dus mag ik dat soort fouten maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Autocorrectie op een smartphone, niet in de gaten gehad. Als we dan toch aan het zeiken zijn. Na een vraagteken begin je met een hoofdletter!
17:00 uur pas geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee hoe laat die pinballgames vandaag op PSN verschijnen? Geen idee hoe laat die updates door worden gevoerd namelijk
Helaas:quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee hoe laat die pinballgames vandaag op PSN verschijnen? Geen idee hoe laat die updates door worden gevoerd namelijk
Dat is helemaal zonde. Maar dan maar The Pinball Arcade proberen vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas:
http://www.joystiq.com/20(...)hristmas-eve-on-ps4/
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas:
http://www.joystiq.com/20(...)hristmas-eve-on-ps4/
I definitly willquote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.
Is die voor +?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.
Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Tales of the Arabian Nights krijg je gratis, leuke kast.
[ afbeelding ]
Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten?
Die haal ik waarschijnlijk begin januari welquote:Op woensdag 18 december 2013 10:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)
Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Damn, al mijn PS4 spul is al verkocht!!!
Zou mooi zijn, maar hoezo dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij komt Zen pinball wel in de EU uit vandaag.
Kerst he?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezien
Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:quote:
Ok, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:
http://blog.eu.playstatio(...)hes-on-ps4-tomorrow/
Nope..quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef RRuben het volgende:
Kan je ook offline coop in resogun? Heb het nog niet helemaal uitgezocht
BF4 heb jij nog helemaal niet!!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook een fokker op PSN, VI92DO is het profiel. Speel eigenlijk alle spellen wel wat me uitkomt. Op dit moment BF4 en Fifa 14 voor de PS4.
HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van jequote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
BF4 heb jij nog helemaal niet!!
Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.
De lol die ik op de PC heb ermee, heb ik niet op de PS4.
Ergo gooi ik Killzone en BF4 in de verkoop.
Gisteren 1,5 uur Need for Speed zitten spelen en wat een genot!
Deels als Racer en deels als Cop gespeeld.
Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.
Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.
Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops.En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.
Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden.1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.
EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven.
De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010.
Owja!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef D92V het volgende:
[..]
HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van je. BF4 had ik al van mezelf en heb je aan iemand anders verkocht
vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee wanneer de losse verkoop gaat beginnen voor de console? Zoek er nog 1 voor mijn broertje
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4
Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb helemaal niks met racers, maar NFS vind ik toch wel interessant.
Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar NFS, hou zelf meer van Simulatie racers. Toch lees ik bijna overal alleen lovende woorden over NFS..
Waarom niet? Er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)
Ik ga zo even een dagboek tikken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Waarom niet, er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.
Snap nooit zo goed waarom mensen hun spullen gelijk weer verkopen... mits dubbel uiteraard.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Damn, al mijn PS4 spul is al verkocht!!!
Ja , aanradertje dus ?:)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!
En dan je punten als racer kwijt zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik mijd andere spelers in NFS juist.
Sowieso irritant dat je singleplayer aan het spelen bent en je ineens moet wachten omdat er een host migration is, dat vind ik het grootste minpunt aan het spel.
Gameplay:quote:Haat-liefde verhoudingen met games, wie heeft het niet? De ene iteratie is de andere niet en wij gamers weten dat maar al te goed.
De Need for Speed franchise is zo'n rollercoaster van hoogtepunten en teleurstelling. Maar wat gebeurd er als je een ervaren racegamebakker naar je toe trekt om de reeks levend te houden?
Magische dingen. Sinds Criterion een stevige vinger in de pap heeft bij de NFS, is de reeks opgeklommen van vergane glorie (Undercover anyone?) naar een degelijke arcaderacer.
Need for Speed Rivals is de laatste telg uit deze stal en deze New Kid on the Block pakt je beet, ranselt je af en toch wil je meer.
Bij Rivals ligt de nadruk op het Cops vs Racers principe en daar slaat de term Rivals dan ook op. Zodra je het spel start, krijg je een intro voorgeschoteld waarbij een agent en racer hun filosofie uiten.
Zodra je de keuze hebt gemaakt om te beginnen als Racer of Cop, begint de tutorial. Het maakt dan ook geen ene moer uit welke kant je kiest, want beide tutorials dienen doorlopen te worden.
Pursuit Tech:quote:Zodra de verplichte zaakjes doorlopen zijn, krijg je de keuze. Ga je als lange arm der wet verder, of als Racer? Eigenlijk maakt het niks uit, want je kan ten alle tijden wisselen van career in de Garage.
Het deelnemen aan events is simpel als 1,2,3. Je kan events kiezen via de Map, of via Easy Drive. Zet een marker en rij naar het event toe. Zo simpel is het.
Afhankelijk van je career zijn er Time Trials, Races, Interceptors, Pursuits, Rapid Respones etc. waarmee je SP verdiend. Die Speed Points heb je als Racer nodig om auto's, vinyls, uprgades en Pursuit Tech te kopen.
Als Cop krijg je de auto's bij een bepaald level gratis, maar hangt het type auto af van welk event je doet. Auto's zijn niet te upgraden, alleen Pursuit Tech is mogelijk als upgrade.
Copcars zijn er in 3 smaken, Undercover, Enforcer en Patrol. Speel je een patrol event uit, dan win je de Patrol versie van een bepaalde auto en vice versa.
De controls zijn uiteraard erg arcady, maar dat siert een game als deze. Drifts tover je uit de knoppen door simpel even op de rem te trappen in een bocht, politie om de tuin leiden met een snell 180 doe je met O.
Het is even wennen, maar na een tijdje slide, zig-zag of boost je je weg door het verkeer heen om de penose te ontwijken of die ene hardnekkige racer genadeloos in de vangrail te drukken.
Offline = Online:quote:Wat schilden en bananen zijn voor Mario Kart, dat is de Pursuit Tech voor Rivals. Zowel racers als cops hebben een arsenaal aan gadgets tot hun beschikking om het de tegenpartij lastig te maken. Spikestrips en Roadblocks, EMP pulse, Charge Ram etc zijn allen standaard voor de cops.
Racers hebben dan weer dingen als Counter EMP, Escape Turbo (ZIEK!!) en anders leuke hebbedingetjes.
Graphics en geluid:quote:Als je singleplayer speelt, bevinden zich automatisch andere spelers in jouw omgeving. Dit kan mede door de Host Migrations (Host Migraine is beter) soms voor irritatie zorgen. Ben je net lekker bezig, PLOF! Host Migration voor je kanis. Niet echt ideaal.
Maarrrr, het kent ook een positieve keerzijde.
Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.
Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.
Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops.En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.
Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden.1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.
EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven.
De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010.
Als ze die migration op de 1 of andere manier weten te fixen, is de offline+online implementatie perfect. Nu is dat helaas nog niet het geval.
Oordeel:quote:Need for Speed zal nergens prijzen winnen in de categorie "Best graphics" en mede daarom vind ik het jammer dat het spel niet op 60fps draait. Juist bij een game met snelheid als selling point zou je mogen verwachten dat het bliksemsnel gaat.
Begrijp me niet verkeerd, op 30fps gaat het nog loeihard, maar bij 60fps voelt het toch wat meer "echt" aan gok ik.
Het spel ziet er prima uit voor een opgepoetste lastgen game en het verschil met de PS3 versie is dan ook goed zichtbaar. Hogere resolutie, anti aliasing, ambient occlusion etc maken het allemaal net wat mooier, maar volgens mij draait de PS4 dit met 2 vingers in zijn neus.
Het geluid is geweldadig! Ja geweldadig, geen typefout. Als je een goede sub hebt staan en je pakt bv de Mercedes C63 AMG, dan hoor je de rouwe grom van een opgefokte V8 echt onwijs mooi! De agressiviteit hoor je gewoon heel goed en past ook perfect bij de agressieve aard van het spel.
De muziek daarentegen, daar werd ik weer agressief van. Verwerpelijke tracks die niks toevoegen aan de ervaring.
Straks eens lezen! Peace out.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Jij zou wegblijven Henkquote:
ROYYYY HEB JE AL TROPHIES?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou wegblijven HenkGa Killzone spelen.
Psst, lees mijn review eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik de Corvette pak en ga racen dan worden mijn katten gek van het motor-geluid.![]()
En ook echt alleen bij die auto.
Klinkt toch allemaal wel erg lekker.... maar effe besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Speelt zalig!
Zo, nu roken! Peace out.
Daarom schreef ik het ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Psst, lees mijn review eens.Motorgeluid in NFS is echt heerlijk!
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Speelt zalig!
Zo, nu roken! Peace out.
Understatement of the year.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
Psst, je hebt een pm.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-listquote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-list
Yeah, and Hell just froze over.....quote:Need for Speed Rivals features tracks by some of the best artists to create the most invigorating playing experience as you blast past Speedcameras and Rivals alike. We've had some requests on our channels for the full list of songs.
So, without further ado, the complete Rivals soundtrack list:
Zitten wel toffe tussen imhoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Yeah, and Hell just froze over.....
Ik ken alleen Linkin park. En mja...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort USB support krijgen voor media files
Ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bassquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.
ZELFS FRUIT NIET?!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
True. Maar ik hoor het nog net hard genoeg om te kunnen concluderen dat het niet de beste soundtrack is in de geschiedenis van NFS.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bass
Heeft Sony hier al eens iets over geroepen? Vind ik wel een belangrijke.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
Start je ps4 opquote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Bolters het volgende:
Is de update er al, zodat we lekker kunnen gaan pinballen? (A)
Enkele, easy Resogun vooral.quote:
Koop een nieuw toetsenbord, kind.quote:
Erge is dat er nog mensen zullen intrappen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Griebus het volgende:
Lol @ http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ik zeg niet dat het fake is, het staat ook onder prenten en foto's maar als je niet heel goed op let dan betaal je voor iets wat je uiteraard niet gaat verwachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef Ame89 het volgende:
Misschien stomme vraag.. maar hoezo is dit fake dan?
Check, zie nu ook dat het onder Prenten staat.. net als al zijn andere advertenties..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fake is, het staat ook onder prenten en foto's maar als je niet heel goed op let dan betaal je voor iets wat je uiteraard niet gaat verwachten.
(Want wie zit er op een foto van fifa14 te wachten)
Omdat je verwacht dat je een spel koopt. maar in plaats daar van een foto van een spel opgestuurd krijgt. Staat wel dat het om een foto gaat maar toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef Ame89 het volgende:
Misschien stomme vraag.. maar hoezo is dit fake dan?
Lol , altijd zo fucking triest dit soort mensen... heb hem gelijk even aangegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Griebus het volgende:
Lol @ http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ze maken er overal een potje van. Bol levert aan mensen die pas hebben pre-ordered terwijl mensen die al 6 maanden wachten helemaal niks krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Ame89 het volgende:
Verstandig om bij bol.com PS4 te bestellen?
Aangezien je gelijk moet betalen is de wachtrij misschien ook kleiner..?
En begrijp niet helemaal het reserverings gebeuren van MM/Bart Smits enzo, kan iemand me daar iets over uitleggen?
nee, ik heb hem 4 novrmber besteld en zat niet bij 2de levering en ze waren nog maar in september met reserveringen afleverenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Ame89 het volgende:
Verstandig om bij bol.com PS4 te bestellen?
Aangezien je gelijk moet betalen is de wachtrij misschien ook kleiner..?
En begrijp niet helemaal het reserverings gebeuren van MM/Bart Smits enzo, kan iemand me daar iets over uitleggen?
welkom in europaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Griebus het volgende:
Ook weer zo mega irritant: Flow is crossbuy in de US maar niet in de EU store!![]()
Als er Midway/Bally kasten tussen zitten, dan die. Dat waren echt bazenkasten vroeger.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Bolters het volgende:
Flippergames staan er op. Bij Pinball Arcade kun je diverse flipperkasten'packs' kopen voor 7.99 euro. Kunnen de kenners me aanraden in welk pack de tofste kasten zitten?
Degene met Taxi erin.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Bolters het volgende:
Flippergames staan er op. Bij Pinball Arcade kun je diverse flipperkasten'packs' kopen voor 7.99 euro. Kunnen de kenners me aanraden in welk pack de tofste kasten zitten?
Leuke review, ik had nog geen tijd om het eerder te lezen. Maar nu heb ik nog meer zin om dit spel te spelen maar het wachten op de PS4 continues.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Speelt zalig!
Zo, nu roken! Peace out.
Dan maak je die toch even aan? Een nepadresje zoeken en voilà. Ooo excuses, iets te snel gereageerd. Je moet ook PS+ hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Bolters het volgende:
Amerikanen krijgen de mogelijkheid om drie dagen gratis de MP van Killzone te spelen. Helaas heb ik geen amerikaanse PSN account
Heb ik, dus zal ik binnenkort eens doenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef D92V het volgende:
[..]
Dan maak je die toch even aan? Een nepadresje zoeken en voilà. Ooo excuses, iets te snel gereageerd. Je moet ook PS+ hebben.
Ok, straks even kijken. Dank!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als er Midway/Bally kasten tussen zitten, dan die. Dat waren echt bazenkasten vroeger.
Dat is zonde. Hoeveel betaald?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Niet zo handig van mij. DLC is region locked zo te zien. Ik had een USA code voor China Rising en mijn BF4 disc is EUR.
Money well spent
$10. Heb het op een nepaccount ge-redeemed dus kan het nog wel doorverkopen, ruilen of gratis weggevenquote:
Amerikaanse accounts alleenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Griebus het volgende:
Killzone MP is gratis te spelen dit weekend voor ps+ gebruikers
Nee ook hier!quote:
Niet? Ik heb m gratis gedownload voor de PS4 hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Griebus het volgende:
Ook weer zo mega irritant: Flow is crossbuy in de US maar niet in de EU store!![]()
DLC is regio geblokkeerd??quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Niet zo handig van mij. DLC is region locked zo te zien. Ik had een USA code voor China Rising en mijn BF4 disc is EUR.
Money well spent
Ja, dat geven ze zelf ook gewoon aan. En het is ook zo dat een geimporteerde game niet werkt met EU DLC.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
DLC is regio geblokkeerd??
Alleen singleplayer tot nu toe, als ik vakantie heb binnenkort hoop ik m uit te spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef RRuben het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk allemaal killzone? Lijkt alsof iedereen bf speelt
Gaaf! Effe 40.3 GB binnenhengelenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee ook hier!
Moet je naar PS+ gaan en dan kortingen en daar staat ie tussen
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja, dat geven ze zelf ook gewoon aan. En het is ook zo dat een geimporteerde game niet werkt met EU DLC.
Tsja, heeft nou eenmaal te maken met verschillende regio's van de store en de codes die daarbij horen. Kan me daar niet heel druk om maken.quote:
Drie gaten in de muur. Half-Life 3 confirmed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Echt waar joh??quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:
BF4 lijkt stelselmatig te crashen sinds de patch
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie gaten in de muur. Half-Life 3 confirmed?Wat is het voor spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Windwaker meets Ico. Zoiets.quote:
Dat is idd. onhandig, beter maken ze een soort van voorkeur (priority) functie van die je zelf kunt aanpassen bv. eerst de patch en daarna de demo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef videonatic het volgende:
Overigens een onhandigheidje: je kunt een download niet op pauze zetten. Ik moest dus of mijn fifa 2014 demo verwijderen die net op 1 Gb zat of de demo en de nieuwe battlefield patch tegelijk downloaden wat het geheel vertraagt. Lame.
Damnquote:Op donderdag 19 december 2013 08:27 schreef RRuben het volgende:
EA aangeklaagd om bugs in Battlefield 4 http://nu.nl/tech/3657919(...)n-battlefield-4.html
Terechtquote:Op donderdag 19 december 2013 08:27 schreef RRuben het volgende:
EA aangeklaagd om bugs in Battlefield 4 http://nu.nl/tech/3657919(...)n-battlefield-4.html
Aandeelhouders, de AIDS van deze maatschappijquote:Op donderdag 19 december 2013 08:27 schreef RRuben het volgende:
Maybe not misschien ligt de zaak wel anders en hebben de investeerders een risico genomen zoals ze vaker doen.quote:
Gewoon terecht man, de game is nog steeds niet 'af'.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maybe not misschien ligt de zaak wel anders en hebben de investeerders een risico genomen zoals ze vaker doen.
maar toch vinden heel veel het spel wel goed, vergeleken met killzone bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon terecht man, de game is nog steeds niet 'af'.
Killzone haters snappen er geen ene klote van.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
maar toch vinden heel veel het spel wel goed, vergeleken met killzone bijvoorbeeld
ja ik ga hem vandaag denk ik even spelen, hij is nog gesealed hahaha, dus dan oordeel ik welquote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Killzone haters snappen er geen ene klote van.
Geen idee, maar zoiets wordt natuurlijk gewoon gepatched. Daar twijfel ik niet overquote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heeft Sony hier al eens iets over geroepen? Vind ik wel een belangrijke.
Eh..... Ja en nee. Ja, ze hebben een halffabrikaat op de markt gebracht, maar ze doen wel hun stinkende best om de problemen op te lossen.quote:
Iedere uitgever die een halve game voor de volle mep verkoopt moet branden, BRANDEN.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eh..... Ja en nee. Ja, ze hebben een halffabrikaat op de markt gebracht, maar ze doen wel hun stinkende best om de problemen op te lossen.
Infinity Ward daarentegen, zou ik graag procedureel zien branden. Ghosts op de PC is 1 grote teringbende, er word geen feedback gegeven, ze hebben ons geld en lachen zich krom.
DICE = Bad luck, maar een 10 voor de moeite die ze doen om het te fixen.
IW= Wanproduct en een dikke middelvinger naar de PC gamers.
Tja, dan zou ik eerder IW aanklagen dan DICE. En houd er rekening mee dat EA hun als een schuimbekkende Pitbull in de nek heeft zitten hijgen om de game uit te brengen.
Als EA niet de uitgever was, had het anders geweest. Daar ben ik 100% zeker van.
Kun je beter dit weekend de gratis trial spelen. Wanneer je het dan niks vindt, kun je hem nog sealed verkopenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ga hem vandaag denk ik even spelen, hij is nog gesealed hahaha, dus dan oordeel ik wel
ja maar het staat al een week op MP en heb de moed opgegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je beter dit weekend de gratis trial spelen. Wanneer je het dan niks vindt, kun je hem nog sealed verkopen
Okido. M'n bod van 30 nog steeds niet het overwegen waard? ;-)quote:Op donderdag 19 december 2013 09:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar het staat al een week op MP en heb de moed opgegevenen het is denk ik ook wel een leuk spel maar BF of NFS lijkt me leuker
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel Fifa, NFS en NBA het meest, toffe games!
Hehe, ik heb de settings qua gameplay gewoon aangepast, teamgenoten die het beter doen, betere dunk/pass en verdediging en minder snel overtredingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.
nee sorry hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido. M'n bod van 30 nog steeds niet het overwegen waard? ;-)
Dat is misschien wel een goed idee, heb alles nog op de standaard settings staan en verlies altijd met 15+ punten verschil van Pro AI.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de settings qua gameplay gewoon aangepast, teamgenoten die het beter doen, betere dunk/pass en verdediging en minder snel overtredingen.
Lekker arcade-stijl is meer mijn ding zo.
assassins creed?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
1. Killzone Shadow Fall
2. Resogun
3. NFS Rivals
4. DC Universe Online
5. Battlefield 4
6. NBA 2k14
7. Contrast
8. Warframe
9. War Thunder
10. Blacklight Retribution
Zin om dit weekend potje tegen elkaar te spelen? Ik win ook nauwelijks namelijk, dus dan hebben we beiden een goede kansquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.
Nee, dat had ik niet. Bij mij werkte dat gewoon!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook dat bij Battlefield je tijdens de filmpjes geen stemmen hoort? In de cutscenes tijdens de missies hoor ik ze wel praten, maar de langere filmpjes voor een nieuwe missie hoor je alleen omgevingsgeluid en geen mannetjes praten.
Gaan we weer......quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem natuurlijk!
[..]
Helemaal geen probleem natuurlijk!
Staat je PS4 op surround terwijl je stereo speakers hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook dat bij Battlefield je tijdens de filmpjes geen stemmen hoort? In de cutscenes tijdens de missies hoor ik ze wel praten, maar de langere filmpjes voor een nieuwe missie hoor je alleen omgevingsgeluid en geen mannetjes praten.
Neinzquote:Op donderdag 19 december 2013 10:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Staat je PS4 op surround terwijl je stereo speakers hebt?
Oh wat kut, de game is helemaal geupdate enzo maar het blijftquote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet. Bij mij werkte dat gewoon!
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wildequote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik. Maar ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef RRuben het volgende:
meer mensen die nu niet kunnen inloggen bij PSN?
Lol, handigquote:Op donderdag 19 december 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wilde
Verder gelukkig geen bugs tegen gekomen.
Hoezo sorry, hij maakt gewoon een grapje johquote:Op donderdag 19 december 2013 10:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh ik ben gewoon thuis, heb al kerstvakantiesorry moest ik even zeggen
Ja is prima!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zin om dit weekend potje tegen elkaar te spelen? Ik win ook nauwelijks namelijk, dus dan hebben we beiden een goede kans
Die heb ik niet dus kan ik niet over oordelen.quote:
Yes, PSN ligt er hier ook uit helaas.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef RRuben het volgende:
meer mensen die nu niet kunnen inloggen bij PSN?
Voor mij wordt het de komende dagen ook lastig afspreken, maar ik zal je straks toevoegen en dan zien we elkaar vnazelf online. Stuur ik je wel ff invite. Begin volgende week gaat anders sowieso lukken!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja is prima!
Wordt dan wel morgenavond of zondag, zaterdag heb ik geen tijd denk ik.
PSN : nyx1978
Ik pakte net wat te drinken toen ik bij de lift stond. Maar goed ook, want ineens begonnen die 2 over Fortune cookies.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wilde
Verder gelukkig geen bugs tegen gekomen.
Yep komt goed!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de komende dagen ook lastig afspreken, maar ik zal je straks toevoegen en dan zien we elkaar vnazelf online. Stuur ik je wel ff invite. Begin volgende week gaat anders sowieso lukken!
Vandaag en morgen nog, dan 2 weken vrij, eindelijk tijd om ECHT goed te gaan zitten voor de PS4.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
wtf... moet iedereen hier niet gewoon werken ?
Vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Nicequote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog, dan 2 weken vrij, eindelijk tijd om ECHT goed te gaan zitten voor de PS4.
Damn , lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vakantie
*zet battlefield aan*
succes met werken![]()
Jawel hoor, gewoon werkslaaf hieroquote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Straks even een uurtje, vanuit huis.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Ik kijk ook regelmatig een stream via twitch op mijn laptop en dan wil ik nog even verder kijken via de app op mijn Ipad. Het is dan voor mij ook vaak onmogelijk om dezelfde stream terug te vinden. Ik zoek dan op de gebruikersnaam maar toch kan ik die niet vinden. Ik ben ook benieuwd of iemand weet waarom dat zo is en hoe je dit kan oplossen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef RRuben het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik op die twitch app op je mobiel kan streamen? als ik stream via de ps4 dan kan ik wel m'n stream bekijken via de site. Maar op de app sta ik dan tussen all results en niet in de watch now tab.
Haha , arme ons...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon werkslaaf hiero
Uitkeringstrekkers alom hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Wil dolgraag voor mezelf beginnen, maar met een gezin waar ik verantwoordelijk voor ben, durf ik de stap niet te nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef Bolters het volgende:
Zaak verkocht en niet meer werken. Nog beter
Ho*ren neuken nooit meer werken ?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef Bolters het volgende:
Zaak verkocht en niet meer werken. Nog beter
Fokkers neuken nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Ho*ren neuken nooit meer werken ?
Succes met het vinden van een baan.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik ben helaas werkeloos, ik weet zeker dat ik volgende maand aan het werk kan, maar dat is op oproepbasis. Het is gewoon een klotetijd, maar ik blijf maar solliciteren en solliciteren. Ik ben al blij als ik een reactie terugkrijg van het bedrijf waar ik solliciteer, dat is namelijk meer uitzondering dan regel.
Gelukkig heb ik een PS3 en binnekort een PS4 om mij in deze eenzame uren, dagen, maanden te vergezellen.
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik ben helaas werkeloos, ik weet zeker dat ik volgende maand aan het werk kan, maar dat is op oproepbasis. Het is gewoon een klotetijd, maar ik blijf maar solliciteren en solliciteren. Ik ben al blij als ik een reactie terugkrijg van het bedrijf waar ik solliciteer, dat is namelijk meer uitzondering dan regel.
Gelukkig heb ik een PS3 en binnekort een PS4 om mij in deze eenzame uren, dagen, maanden te vergezellen.
Klote is dat..quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Haha, zo zou je het kunnen stellen. Toch kom ik na mijn WW niet in aanmerking voor bijstand gelukkig. Ik heb dus voldoende geld op mijn rekening, maar zuur is het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?![]()
Nee, het is een klote tijd inderdaad, merk het zelf ook. Succes!
Gelukkig zijn er mensen zoals jou die dat inzien maar helaas is er een heel kuddelopers die de bovenste alinea steeds weer roepen. Het is een klote tijd en het wordt steeds erger mark my words!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?![]()
Nee, het is een klote tijd inderdaad, merk het zelf ook. Succes!
Meest vervelende is toch wel een inhoudsloze afwijzing ontvangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Haha, zo zou je het kunnen stellen. Toch kom ik na mijn WW niet in aanmerking voor bijstand gelukkig. Ik heb dus voldoende geld op mijn rekening, maar zuur is het wel.
Gister heb ik nog 6 vacatures gevonden waar ik op ga reageren maar ik ga maar uit van het slechtste dan valt het niet tegen. Jij ook succes!
Ik zit nu 7 maanden thuis en het begint me echt goed de strot uit te hangen. En daar heb ik nog een goede reden voor. Ik ben vorig jaar ernstig ziek geweest en ik heb heel veel moeite moeten doen om zelf weer fit te worden en dat ik weer fulltime aan het werk kon.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Klote is dat..
Heb hier zelf gelukkig nog nooit mee te maken gehad , en werk in een branche waarin het uitermate goed gaat gelukkig.
M'n broer is wel bijna een jaar werkloos geweest nadat hij een zeer goed betaalde baan had , kon nooit op , totdat hij ineens werkloos was... in het begin ging het nog wel.
Maar na een tijdje ben je blij als je wat dan ook voor baan kan krijgen volgens mij.
Succes iig !
Tja bezuinigingen leiden tot tijdgebrek hè.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Meest vervelende is toch wel een inhoudsloze afwijzing ontvangen.
Hebben voor gratis?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:37 schreef killfrenzy het volgende:
Iemand die cod ghost gesealed wil hebben? kutspel
Ik hoor het van zoveel mensen, ik ben zelf ervan afgestapt na MW2 omdat ik het uitmelkerij vond. Wat is er zo slecht aan eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:37 schreef killfrenzy het volgende:
Is dat met de freefall map en wat moet die kosten?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:37 schreef killfrenzy het volgende:
waar kan ik dat zien? deze komt "gewoon" van de mediamarkt. ik denk 40 incl?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:39 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Is dat met de freefall map en wat moet die kosten?
steeds hetzelfde sinds mw1 zowat... Bf is zo veel beterquote:Op donderdag 19 december 2013 11:39 schreef D92V het volgende:
[..]
Ik hoor het van zoveel mensen, ik ben zelf ervan afgestapt na MW2 omdat ik het uitmelkerij vond. Wat is er zo slecht aan eigenlijk?
Dan staat op de achterkant Bonus Map met Free Fall logotje.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:41 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
waar kan ik dat zien? deze komt "gewoon" van de mediamarkt. ik denk 40
Dat snap ik, het risico is en blijft altijd groot, zeker met een gezin dat je achter je hebt staan!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wil dolgraag voor mezelf beginnen, maar met een gezin waar ik verantwoordelijk voor ben, durf ik de stap niet te nemen.
Straks gaat het fout, dan heeft papa voor de ondergang gezorgd.... Dat wil ik nooit op mijn geweten hebben.
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik, het risico is en blijft altijd groot, zeker met een gezin dat je achter je hebt staan!
Heb je die webdesigner vooraf betaald dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.
Toen is de webdesigner ervandoor gegaan met mijn geld. Sinds toen vertrouw ik geen enkele hobby webdesigner meer en dag droom.Via prof. kanalen is het niet te doen tenzij ik al mijn spaargeld erin gooi en dat is het risico die ik niet neem.
Dat is echt heel zuur. Sterkte man, maar vergeet niet dat er altijd andere wegen zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.
Toen is de webdesigner ervandoor gegaan met mijn geld. Sinds toen vertrouw ik geen enkele hobby webdesigner meer en dag droom.Via prof. kanalen is het niet te doen tenzij ik al mijn spaargeld erin gooi en dat is het risico die ik niet neem.
Ik juist grappig genoeg meer naar Zen Pinball 2!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Lastpost het volgende:
Even bezig met de flipperkasten, neig naar Arcade.
ik zie 'm nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Dan staat op de achterkant Bonus Map met Free Fall logotje.
Ja maar dat is best lastig. Men moet weten dat het rendabel is en dat kan je pas zeggen als alles up en running is.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb je die webdesigner vooraf betaald dan?
Kun je geen andere webdesigner/bouwer vinden waarmee je een afspraak maakt dat hij eventueel een deel van de omzet ontvangt? Zou een manier kunnen zijn, weet dat meer mensen het op deze manier doen.
Oké dan heb ik waarschijnlijk al dezelfde versie in huis als jij hebt dus dan gaat t over. Bedankt!quote:
Ja klopt, je moet ze daarvan wel kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja maar dat is best lastig. Men moet weten dat het rendabel is en dat kan je pas zeggen als alles up en running is.
In deze tijden neemt niemand graag risico's.
Ik ook, ik vind hem vooral grafisch een stuk mooier.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik juist grappig genoeg meer naar Zen Pinball 2!
TPA speelt als echte kasten.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind hem vooral grafisch een stuk mooier.
Kasten zelf van Arcade zijn zo pixelig, die van Zen zijn veel scherper en kleurrijker.
En speelt ook fijner imo.
Straks effe downloaden als ik thuis ben.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef killfrenzy het volgende:
Niet verwacht maar damn! Zen Pinball is vet!
Epic Pinballquote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Straks effe downloaden als ik thuis ben.
Vroegah epic pinball op de pc helemaal kapot gespeeld , die was echt bruut
Nee hoor. Vandaag bestellen. Morgen in huisquote:Op donderdag 19 december 2013 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Zo.. werkelijk overal uitverkocht dat ding he..
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag bestellen. Morgen in huis
http://www.bol.com/nl/p/p(...)s4/9200000021281719/
roflquote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prijs klopt gewoon hoor. Tenminste als je oldskool bent en van euro's terug rekent naar guldens....quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen aan het twijfelen om de controller te verven?
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen aan het twijfelen om de controller te verven?
Precies. What's next. Dat ding een Vajazzle geven?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou je die in godsnaam willen verven ?
Why not? Je kan er mooie dingen mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou je die in godsnaam willen verven ?
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Why not? Je kan er mooie dingen mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het geen vinyl is. Lelijk of niet is jouw mening verder. Ik heb goud, chrome en metallic voorbij zien komen. Heel mooiquote:Op donderdag 19 december 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.
Die onderste is spuuglelijk.
Klopt, ik VIND het spuuglelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen vinyl is. Lelijk of niet is jouw mening verder. Ik heb goud, chrome en metallic voorbij zien komen. Heel mooi.
Bovenste gaat nog wel , al heb ik hem liever gewoon zwart.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.
Die onderste is spuuglelijk.
Krijg hem morgen binnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Als alle mensen hier even kunnen melden dat ze NFS hebben, dan voeg ik jullie even toe.
Teveel Zone of the Enders gespeeld?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Bovenste gaat nog wel , al heb ik hem liever gewoon zwart.
Die onderste is echt uber lelijk idd.
[..]
Krijg hem morgen binnen.
PSN naam is : Djehoetie
Haha , kapot gespeeld vroegah jaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Teveel Zone of the Enders gespeeld?Zal je toevoegen.
Zie inderdaad wel een paar toffe online staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Why not? Je kan er mooie dingen mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom! Het is het proberen waard en als het mislukt maakt het me niet uit want kijk toch niet naar dat ding maar naar het schermquote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Zie inderdaad wel een paar toffe online staan.
http://kotaku.com/if-only(...)this-nice-1456588020
Effe naar beneden scrollen , staan er een paar.
ALS je het doet, gebruik dan modelbouw verf van Tamiya.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
daarom! Het is het proberen waard en als het mislukt maakt het me niet uit want kijk toch niet naar dat ding maar naar het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |