Camera, killzone en extra controller zaten in de bundel.quote:
Ah oke!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Camera, killzone en extra controller zaten in de bundel.
Lego uitgespeeld en BF4 speel ik liever op de PC.
Mijn verslaving Zen Pinball is nu ook op de PS4, dus daar vermaak ik me wel mee samen met Need for Speed, Resogun enz.
Vanaf nu gaarne alleen reacties met interesse.
Danke schon!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah oke!LEGO was leuk, ik had alles van je gekocht als ik al een PS4 zou hebben maar dat is nog even wachten
Succes met de verkoop.
Genoteerd, maar wel wat aan de lage kant.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef Namo_h het volgende:
Ik bied ¤60,- voor Battlefield 4 + de PS4 Camera samen incl. verzendkosten
Vooruit dan maar...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Genoteerd, maar wel wat aan de lage kant.
Ehh... Dit IS de PS4 versie.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef rene90 het volgende:
Zit er bij bf4 nog zo'n code dat je hem kan upgraden naar de ps4 versie voor een bepaald bedrag?
Ooh ik zie het ja, ging er even automatisch vanuit dat het de ps3 versie was omdat de ps4 nog erg slecht leverbaar is. Dan vervalt mijn interesse, succesquote:Op woensdag 18 december 2013 10:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ehh... Dit IS de PS4 versie.
Net te laat..... BF4 mag je wel overnemen voor 35 incl.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef Namo_h het volgende:
80.- incl verzendkosten voor Battlefield 4 + de PS4 Camera
Done.quote:
quote:
PMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |