Ok, straks even kijken. Dank!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als er Midway/Bally kasten tussen zitten, dan die. Dat waren echt bazenkasten vroeger.
Dat is zonde. Hoeveel betaald?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Niet zo handig van mij. DLC is region locked zo te zien. Ik had een USA code voor China Rising en mijn BF4 disc is EUR.
Money well spent
$10. Heb het op een nepaccount ge-redeemed dus kan het nog wel doorverkopen, ruilen of gratis weggevenquote:
Amerikaanse accounts alleenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef Griebus het volgende:
Killzone MP is gratis te spelen dit weekend voor ps+ gebruikers
Nee ook hier!quote:
Niet? Ik heb m gratis gedownload voor de PS4 hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Griebus het volgende:
Ook weer zo mega irritant: Flow is crossbuy in de US maar niet in de EU store!![]()
DLC is regio geblokkeerd??quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Niet zo handig van mij. DLC is region locked zo te zien. Ik had een USA code voor China Rising en mijn BF4 disc is EUR.
Money well spent
Ja, dat geven ze zelf ook gewoon aan. En het is ook zo dat een geimporteerde game niet werkt met EU DLC.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
DLC is regio geblokkeerd??
Alleen singleplayer tot nu toe, als ik vakantie heb binnenkort hoop ik m uit te spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef RRuben het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk allemaal killzone? Lijkt alsof iedereen bf speelt
Gaaf! Effe 40.3 GB binnenhengelenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee ook hier!
Moet je naar PS+ gaan en dan kortingen en daar staat ie tussen
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja, dat geven ze zelf ook gewoon aan. En het is ook zo dat een geimporteerde game niet werkt met EU DLC.
Tsja, heeft nou eenmaal te maken met verschillende regio's van de store en de codes die daarbij horen. Kan me daar niet heel druk om maken.quote:
Drie gaten in de muur. Half-Life 3 confirmed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |