Maar wat is er mis met de muziek? Kut?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Understatement of the year.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
Psst, je hebt een pm.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-listquote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-list
Yeah, and Hell just froze over.....quote:Need for Speed Rivals features tracks by some of the best artists to create the most invigorating playing experience as you blast past Speedcameras and Rivals alike. We've had some requests on our channels for the full list of songs.
So, without further ado, the complete Rivals soundtrack list:
Zitten wel toffe tussen imhoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Yeah, and Hell just froze over.....
Ik ken alleen Linkin park. En mja...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort USB support krijgen voor media files
Ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bassquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.
ZELFS FRUIT NIET?!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
True. Maar ik hoor het nog net hard genoeg om te kunnen concluderen dat het niet de beste soundtrack is in de geschiedenis van NFS.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bass
Heeft Sony hier al eens iets over geroepen? Vind ik wel een belangrijke.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
Start je ps4 opquote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Bolters het volgende:
Is de update er al, zodat we lekker kunnen gaan pinballen? (A)
Enkele, easy Resogun vooral.quote:
Koop een nieuw toetsenbord, kind.quote:
Erge is dat er nog mensen zullen intrappen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Griebus het volgende:
Lol @ http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ik zeg niet dat het fake is, het staat ook onder prenten en foto's maar als je niet heel goed op let dan betaal je voor iets wat je uiteraard niet gaat verwachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef Ame89 het volgende:
Misschien stomme vraag.. maar hoezo is dit fake dan?
Check, zie nu ook dat het onder Prenten staat.. net als al zijn andere advertenties..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fake is, het staat ook onder prenten en foto's maar als je niet heel goed op let dan betaal je voor iets wat je uiteraard niet gaat verwachten.
(Want wie zit er op een foto van fifa14 te wachten)
Omdat je verwacht dat je een spel koopt. maar in plaats daar van een foto van een spel opgestuurd krijgt. Staat wel dat het om een foto gaat maar toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef Ame89 het volgende:
Misschien stomme vraag.. maar hoezo is dit fake dan?
Lol , altijd zo fucking triest dit soort mensen... heb hem gelijk even aangegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Griebus het volgende:
Lol @ http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ze maken er overal een potje van. Bol levert aan mensen die pas hebben pre-ordered terwijl mensen die al 6 maanden wachten helemaal niks krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Ame89 het volgende:
Verstandig om bij bol.com PS4 te bestellen?
Aangezien je gelijk moet betalen is de wachtrij misschien ook kleiner..?
En begrijp niet helemaal het reserverings gebeuren van MM/Bart Smits enzo, kan iemand me daar iets over uitleggen?
nee, ik heb hem 4 novrmber besteld en zat niet bij 2de levering en ze waren nog maar in september met reserveringen afleverenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Ame89 het volgende:
Verstandig om bij bol.com PS4 te bestellen?
Aangezien je gelijk moet betalen is de wachtrij misschien ook kleiner..?
En begrijp niet helemaal het reserverings gebeuren van MM/Bart Smits enzo, kan iemand me daar iets over uitleggen?
welkom in europaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Griebus het volgende:
Ook weer zo mega irritant: Flow is crossbuy in de US maar niet in de EU store!![]()
Als er Midway/Bally kasten tussen zitten, dan die. Dat waren echt bazenkasten vroeger.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Bolters het volgende:
Flippergames staan er op. Bij Pinball Arcade kun je diverse flipperkasten'packs' kopen voor 7.99 euro. Kunnen de kenners me aanraden in welk pack de tofste kasten zitten?
Degene met Taxi erin.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Bolters het volgende:
Flippergames staan er op. Bij Pinball Arcade kun je diverse flipperkasten'packs' kopen voor 7.99 euro. Kunnen de kenners me aanraden in welk pack de tofste kasten zitten?
Leuke review, ik had nog geen tijd om het eerder te lezen. Maar nu heb ik nog meer zin om dit spel te spelen maar het wachten op de PS4 continues.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Dan maak je die toch even aan? Een nepadresje zoeken en voilà. Ooo excuses, iets te snel gereageerd. Je moet ook PS+ hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Bolters het volgende:
Amerikanen krijgen de mogelijkheid om drie dagen gratis de MP van Killzone te spelen. Helaas heb ik geen amerikaanse PSN account
Heb ik, dus zal ik binnenkort eens doenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef D92V het volgende:
[..]
Dan maak je die toch even aan? Een nepadresje zoeken en voilà. Ooo excuses, iets te snel gereageerd. Je moet ook PS+ hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |