abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134396416
quote:
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134396427
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

I definitly will :P
pi_134396429
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is die voor +?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_134396449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:32 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Is die voor +?
Nope, normale game. Dus gewoon betalen. Al krijg je geloof ik 1 kast gratis.
pi_134396506
Ja Tales of the Arabian Nights krijg je gratis, leuke kast.

pi_134396585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Tales of the Arabian Nights krijg je gratis, leuke kast.

[ afbeelding ]
Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten? :P
pi_134396601
Nog 2,67 in de digitale knip zie ik..... Wat een armoe.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_134396608
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef Bolters het volgende:

[..]

Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten? :P
Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)
pi_134396636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:39 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)
Die haal ik waarschijnlijk begin januari wel :) Dan gaan we zeker spelen.
pi_134396860
Volgens mij komt Zen pinball wel in de EU uit vandaag.
pi_134396896
Iemand een idee wanneer de losse verkoop gaat beginnen voor de console? Zoek er nog 1 voor mijn broertje
pi_134397006
Damn, al mijn PS4 spul is al verkocht!!! :D
pi_134397102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezien :9
pi_134397144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij komt Zen pinball wel in de EU uit vandaag.
Zou mooi zijn, maar hoezo dan?
pi_134397251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezien :9
Kerst he? ;)
pi_134397302
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:57 schreef Bolters het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar hoezo dan?
Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:

http://blog.eu.playstatio(...)hes-on-ps4-tomorrow/
pi_134397404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:

http://blog.eu.playstatio(...)hes-on-ps4-tomorrow/
Ok, ben benieuwd :P Hoop dat de update snel komt, wil de games wel ff testen :)
pi_134397653
Ik ben ook een fokker op PSN, VI92DO is het profiel. Speel eigenlijk alle spellen wel wat me uitkomt. Op dit moment BF4 en Fifa 14 voor de PS4.
pi_134397739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef RRuben het volgende:
Kan je ook offline coop in resogun? Heb het nog niet helemaal uitgezocht :)
Nope.. :(

Sowieso gaar dat er nog geen ene game is die je fatsoenlijk samen op de bank thuis kan spelen..(behalve NBA en Fifa denk ik , maar die boeien me niet echt )
Tegenwoordig echt een drama met alle games wat dat betreft.

Spellen als Resogun zouden juist tof zijn coop op de bank thuis :{
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134397769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook een fokker op PSN, VI92DO is het profiel. Speel eigenlijk alle spellen wel wat me uitkomt. Op dit moment BF4 en Fifa 14 voor de PS4.
BF4 heb jij nog helemaal niet!! :P
pi_134397827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

BF4 heb jij nog helemaal niet!! :P
HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van je :O. BF4 had ik al van mezelf en heb je aan iemand anders verkocht :6
pi_134397914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.

De lol die ik op de PC heb ermee, heb ik niet op de PS4.

Ergo gooi ik Killzone en BF4 in de verkoop.

Gisteren 1,5 uur Need for Speed zitten spelen en wat een genot! :D
Deels als Racer en deels als Cop gespeeld.

Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.

Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.

Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops. :D En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.

Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden. :) 1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.

EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven. _O_

De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010. :Y
Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4 ;(
  woensdag 18 december 2013 @ 11:28:19 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_134397972
Ja ik heb helemaal niks met racers, maar NFS vind ik toch wel interessant.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_134397982
quote:
16s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef D92V het volgende:

[..]

HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van je :O. BF4 had ik al van mezelf en heb je aan iemand anders verkocht :6
Owja! :D Solly!! Op mijn verzendlijst klopt het wel. :P
pi_134398004
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee wanneer de losse verkoop gaat beginnen voor de console? Zoek er nog 1 voor mijn broertje
vandaag

Ren nu naar de intertoys!!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134398007
Ik mijd andere spelers in NFS juist. :+

Sowieso irritant dat je singleplayer aan het spelen bent en je ineens moet wachten omdat er een host migration is, dat vind ik het grootste minpunt aan het spel.
pi_134398023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4 ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb helemaal niks met racers, maar NFS vind ik toch wel interessant.
Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)
pi_134398033
Ik ben ook best benieuwd naar NFS, hou zelf meer van Simulatie racers. Toch lees ik bijna overal alleen lovende woorden over NFS..
pi_134398093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar NFS, hou zelf meer van Simulatie racers. Toch lees ik bijna overal alleen lovende woorden over NFS..
Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!
pi_134398094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

[..]

Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)
Waarom niet? Er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.
pi_134398131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Waarom niet, er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.
Ik ga zo even een dagboek tikken. :) Wellicht leuk voor op de FP, mods lezen jullie mee? ;)
pi_134398260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Snap nooit zo goed waarom mensen hun spullen gelijk weer verkopen... mits dubbel uiteraard.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134398281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!
Ja , aanradertje dus ?:)
Kom maar op met die review van je. ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134398314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik mijd andere spelers in NFS juist. :+

Sowieso irritant dat je singleplayer aan het spelen bent en je ineens moet wachten omdat er een host migration is, dat vind ik het grootste minpunt aan het spel.
En dan je punten als racer kwijt zijn }:| }:| }:| 450k weg. Sinds dien geen zin meer gehad in nfs :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_134398342
Als er hier iemand zijn NFS beu is, mag hij mij DM'en en zou ik hem graag over nemen evt. voor een ander spel ruilen?
pi_134399402
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."

Voorwoord:
quote:
Haat-liefde verhoudingen met games, wie heeft het niet? De ene iteratie is de andere niet en wij gamers weten dat maar al te goed.

De Need for Speed franchise is zo'n rollercoaster van hoogtepunten en teleurstelling. Maar wat gebeurd er als je een ervaren racegamebakker naar je toe trekt om de reeks levend te houden?

Magische dingen. Sinds Criterion een stevige vinger in de pap heeft bij de NFS, is de reeks opgeklommen van vergane glorie (Undercover anyone?) naar een degelijke arcaderacer.

Need for Speed Rivals is de laatste telg uit deze stal en deze New Kid on the Block pakt je beet, ranselt je af en toch wil je meer.

Bij Rivals ligt de nadruk op het Cops vs Racers principe en daar slaat de term Rivals dan ook op. Zodra je het spel start, krijg je een intro voorgeschoteld waarbij een agent en racer hun filosofie uiten.

Zodra je de keuze hebt gemaakt om te beginnen als Racer of Cop, begint de tutorial. Het maakt dan ook geen ene moer uit welke kant je kiest, want beide tutorials dienen doorlopen te worden.
Gameplay:
quote:
Zodra de verplichte zaakjes doorlopen zijn, krijg je de keuze. Ga je als lange arm der wet verder, of als Racer? Eigenlijk maakt het niks uit, want je kan ten alle tijden wisselen van career in de Garage.

Het deelnemen aan events is simpel als 1,2,3. Je kan events kiezen via de Map, of via Easy Drive. Zet een marker en rij naar het event toe. Zo simpel is het.

Afhankelijk van je career zijn er Time Trials, Races, Interceptors, Pursuits, Rapid Respones etc. waarmee je SP verdiend. Die Speed Points heb je als Racer nodig om auto's, vinyls, uprgades en Pursuit Tech te kopen.

Als Cop krijg je de auto's bij een bepaald level gratis, maar hangt het type auto af van welk event je doet. Auto's zijn niet te upgraden, alleen Pursuit Tech is mogelijk als upgrade.

Copcars zijn er in 3 smaken, Undercover, Enforcer en Patrol. Speel je een patrol event uit, dan win je de Patrol versie van een bepaalde auto en vice versa.

De controls zijn uiteraard erg arcady, maar dat siert een game als deze. Drifts tover je uit de knoppen door simpel even op de rem te trappen in een bocht, politie om de tuin leiden met een snell 180 doe je met O.

Het is even wennen, maar na een tijdje slide, zig-zag of boost je je weg door het verkeer heen om de penose te ontwijken of die ene hardnekkige racer genadeloos in de vangrail te drukken.
Pursuit Tech:
quote:
Wat schilden en bananen zijn voor Mario Kart, dat is de Pursuit Tech voor Rivals. Zowel racers als cops hebben een arsenaal aan gadgets tot hun beschikking om het de tegenpartij lastig te maken. Spikestrips en Roadblocks, EMP pulse, Charge Ram etc zijn allen standaard voor de cops.

Racers hebben dan weer dingen als Counter EMP, Escape Turbo (ZIEK!!) en anders leuke hebbedingetjes.
Offline = Online:
quote:
Als je singleplayer speelt, bevinden zich automatisch andere spelers in jouw omgeving. Dit kan mede door de Host Migrations (Host Migraine is beter) soms voor irritatie zorgen. Ben je net lekker bezig, PLOF! Host Migration voor je kanis. Niet echt ideaal.

Maarrrr, het kent ook een positieve keerzijde.

Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.

Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.

Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops. :D En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.

Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden. :) 1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.

EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven. _O_

De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010. :Y

Als ze die migration op de 1 of andere manier weten te fixen, is de offline+online implementatie perfect. Nu is dat helaas nog niet het geval.
Graphics en geluid:

quote:
Need for Speed zal nergens prijzen winnen in de categorie "Best graphics" en mede daarom vind ik het jammer dat het spel niet op 60fps draait. Juist bij een game met snelheid als selling point zou je mogen verwachten dat het bliksemsnel gaat.

Begrijp me niet verkeerd, op 30fps gaat het nog loeihard, maar bij 60fps voelt het toch wat meer "echt" aan gok ik.

Het spel ziet er prima uit voor een opgepoetste lastgen game en het verschil met de PS3 versie is dan ook goed zichtbaar. Hogere resolutie, anti aliasing, ambient occlusion etc maken het allemaal net wat mooier, maar volgens mij draait de PS4 dit met 2 vingers in zijn neus.

Het geluid is geweldadig! Ja geweldadig, geen typefout. Als je een goede sub hebt staan en je pakt bv de Mercedes C63 AMG, dan hoor je de rouwe grom van een opgefokte V8 echt onwijs mooi! De agressiviteit hoor je gewoon heel goed en past ook perfect bij de agressieve aard van het spel.

De muziek daarentegen, daar werd ik weer agressief van. Verwerpelijke tracks die niks toevoegen aan de ervaring.
Oordeel:

+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie

- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........

Cijfer: Dikke 8

Zo, nu roken! Peace out.
pi_134399486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:

Voorwoord:

[..]

Gameplay:

[..]

Pursuit Tech:

[..]

Offline = Online:

[..]

Graphics en geluid:

[..]

Oordeel:

+ Speelt zalig!

Zo, nu roken! Peace out.
Straks eens lezen! Peace out.
pi_134400061
nog ergens een PS4 te krijgen? ergens in overijssel het liefst :)
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_134400320
Ik zoek ook nog een PS4!
pi_134400326
Ik ook!
  woensdag 18 december 2013 @ 12:49:15 #91
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_134400383
Marktplaats.

De rest is allemaal op. :s)
  woensdag 18 december 2013 @ 12:50:37 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134400425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ook!
Jij zou wegblijven Henk :7 Ga Killzone spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 december 2013 @ 12:52:47 #93
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_134400504
Ik heb trouwens nog een reservering bij de toysxl, als die binnen is zal ik het hier eerst even melden voor ik hem op marktplaats zet. :7
pi_134400846
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jij zou wegblijven Henk :7 Ga Killzone spelen.
ROYYYY HEB JE AL TROPHIES?
pi_134400850
Trouwens ik zoek nog een PS4 als iemand er nog een heeft ik wil er wel 800 euro voor betalen.
pi_134400853
Als ik de Corvette pak en ga racen dan worden mijn katten gek van het motor-geluid. :') :D

En ook echt alleen bij die auto.
pi_134400972
Ik speel nog even AC4 uit deze week en dan ook volop aan de slag met NFS. Heb een uurtje of 2-3 gespeeld, en dat beviel al wel goed. Maar ik ga deze gen even proberen op one game at a time gefocust te blijven.
pi_134401024
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik de Corvette pak en ga racen dan worden mijn katten gek van het motor-geluid. :') :D

En ook echt alleen bij die auto.
Psst, lees mijn review eens. :P Motorgeluid in NFS is echt heerlijk!
pi_134401034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:

Voorwoord:

[..]

Gameplay:

[..]

Pursuit Tech:

[..]

Offline = Online:

[..]

Graphics en geluid:

[..]

Oordeel:

+ Speelt zalig!

Zo, nu roken! Peace out.
Klinkt toch allemaal wel erg lekker.... maar effe besteld.
Thanks voor de review. ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134401083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Psst, lees mijn review eens. :P Motorgeluid in NFS is echt heerlijk!
Daarom schreef ik het ook. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')