Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas:
http://www.joystiq.com/20(...)hristmas-eve-on-ps4/
I definitly willquote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.
Is die voor +?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer reden om The Pinball Arcade te halen.
Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Tales of the Arabian Nights krijg je gratis, leuke kast.
[ afbeelding ]
Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Inmiddels al meer bekend over de prijzen van andere kasten?
Die haal ik waarschijnlijk begin januari welquote:Op woensdag 18 december 2013 10:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ga NFS kopen, kan ik je een keer rear-enden (ok, that sounded gay.....)
Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Damn, al mijn PS4 spul is al verkocht!!!
Zou mooi zijn, maar hoezo dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij komt Zen pinball wel in de EU uit vandaag.
Kerst he?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Je had ook aardig mooie prijzen. Als ik dat eerder had gezien
Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:quote:
Ok, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, maar op de US blog staat een vertraging, op de EU blog niet:
http://blog.eu.playstatio(...)hes-on-ps4-tomorrow/
Nope..quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef RRuben het volgende:
Kan je ook offline coop in resogun? Heb het nog niet helemaal uitgezocht
BF4 heb jij nog helemaal niet!!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook een fokker op PSN, VI92DO is het profiel. Speel eigenlijk alle spellen wel wat me uitkomt. Op dit moment BF4 en Fifa 14 voor de PS4.
HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van jequote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
BF4 heb jij nog helemaal niet!!
Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.
De lol die ik op de PC heb ermee, heb ik niet op de PS4.
Ergo gooi ik Killzone en BF4 in de verkoop.
Gisteren 1,5 uur Need for Speed zitten spelen en wat een genot!
Deels als Racer en deels als Cop gespeeld.
Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.
Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.
Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops.En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.
Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden.1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.
EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven.
De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010.
Owja!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef D92V het volgende:
[..]
HostiHawaii ik heb de controller, camera en killzone gekocht van je. BF4 had ik al van mezelf en heb je aan iemand anders verkocht
vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee wanneer de losse verkoop gaat beginnen voor de console? Zoek er nog 1 voor mijn broertje
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Kun je niet een review schrijven? Wat een tof verhaal om te lezen, ik krijg enorm veel zin om dit spel ook dit spel te gaan spelen. Wat extra pijnlijk is dat ik het spel al binnen heb maar nu nog een PS4
Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb helemaal niks met racers, maar NFS vind ik toch wel interessant.
Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef D92V het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar NFS, hou zelf meer van Simulatie racers. Toch lees ik bijna overal alleen lovende woorden over NFS..
Waarom niet? Er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Zal ik zo even een stukje schrijven? Het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn laatste review gedaan heb namelijk. (Xbox magazine, Tiscali)
Ik ga zo even een dagboek tikken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Waarom niet, er lijken meer mensen geïnteresseerd te zijn. En het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders een spel ervaart vind ik.
Snap nooit zo goed waarom mensen hun spullen gelijk weer verkopen... mits dubbel uiteraard.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Damn, al mijn PS4 spul is al verkocht!!!
Ja , aanradertje dus ?:)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik speel NFS sinds deel 1 uit 1994 en er zaten in de jaren een hoop wanproducten tussen. Maar deze! Man, o man!
En dan je punten als racer kwijt zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik mijd andere spelers in NFS juist.
Sowieso irritant dat je singleplayer aan het spelen bent en je ineens moet wachten omdat er een host migration is, dat vind ik het grootste minpunt aan het spel.
Gameplay:quote:Haat-liefde verhoudingen met games, wie heeft het niet? De ene iteratie is de andere niet en wij gamers weten dat maar al te goed.
De Need for Speed franchise is zo'n rollercoaster van hoogtepunten en teleurstelling. Maar wat gebeurd er als je een ervaren racegamebakker naar je toe trekt om de reeks levend te houden?
Magische dingen. Sinds Criterion een stevige vinger in de pap heeft bij de NFS, is de reeks opgeklommen van vergane glorie (Undercover anyone?) naar een degelijke arcaderacer.
Need for Speed Rivals is de laatste telg uit deze stal en deze New Kid on the Block pakt je beet, ranselt je af en toch wil je meer.
Bij Rivals ligt de nadruk op het Cops vs Racers principe en daar slaat de term Rivals dan ook op. Zodra je het spel start, krijg je een intro voorgeschoteld waarbij een agent en racer hun filosofie uiten.
Zodra je de keuze hebt gemaakt om te beginnen als Racer of Cop, begint de tutorial. Het maakt dan ook geen ene moer uit welke kant je kiest, want beide tutorials dienen doorlopen te worden.
Pursuit Tech:quote:Zodra de verplichte zaakjes doorlopen zijn, krijg je de keuze. Ga je als lange arm der wet verder, of als Racer? Eigenlijk maakt het niks uit, want je kan ten alle tijden wisselen van career in de Garage.
Het deelnemen aan events is simpel als 1,2,3. Je kan events kiezen via de Map, of via Easy Drive. Zet een marker en rij naar het event toe. Zo simpel is het.
Afhankelijk van je career zijn er Time Trials, Races, Interceptors, Pursuits, Rapid Respones etc. waarmee je SP verdiend. Die Speed Points heb je als Racer nodig om auto's, vinyls, uprgades en Pursuit Tech te kopen.
Als Cop krijg je de auto's bij een bepaald level gratis, maar hangt het type auto af van welk event je doet. Auto's zijn niet te upgraden, alleen Pursuit Tech is mogelijk als upgrade.
Copcars zijn er in 3 smaken, Undercover, Enforcer en Patrol. Speel je een patrol event uit, dan win je de Patrol versie van een bepaalde auto en vice versa.
De controls zijn uiteraard erg arcady, maar dat siert een game als deze. Drifts tover je uit de knoppen door simpel even op de rem te trappen in een bocht, politie om de tuin leiden met een snell 180 doe je met O.
Het is even wennen, maar na een tijdje slide, zig-zag of boost je je weg door het verkeer heen om de penose te ontwijken of die ene hardnekkige racer genadeloos in de vangrail te drukken.
Offline = Online:quote:Wat schilden en bananen zijn voor Mario Kart, dat is de Pursuit Tech voor Rivals. Zowel racers als cops hebben een arsenaal aan gadgets tot hun beschikking om het de tegenpartij lastig te maken. Spikestrips en Roadblocks, EMP pulse, Charge Ram etc zijn allen standaard voor de cops.
Racers hebben dan weer dingen als Counter EMP, Escape Turbo (ZIEK!!) en anders leuke hebbedingetjes.
Graphics en geluid:quote:Als je singleplayer speelt, bevinden zich automatisch andere spelers in jouw omgeving. Dit kan mede door de Host Migrations (Host Migraine is beter) soms voor irritatie zorgen. Ben je net lekker bezig, PLOF! Host Migration voor je kanis. Niet echt ideaal.
Maarrrr, het kent ook een positieve keerzijde.
Toen ik mijn Aston Martin Interceptor unlocked had, even wat free roam gedaan.
Opeens kwamen er vanuit tegenovergestelde richting 3 online racers voorbij scheuren en een GT-R politie wagen (ook online speler). Omgedraaid en ook de achtervolging ingezet.
Gevolg: 20 minuten battle tussen 3 racers en 2 cops.En het ging er niet bepaald zachtzinnig aan toe.
Het ging van licht naar donker, begon te regenen en we knalden met 180+ door de dunne bospaden.1 Racer dacht zich te kunnen verstoppen op een ongemarkeerd stukje zandweg, maar ik zag hem daar inslaan.
EMP op zijn snavel en een goede T-bone gegeven.
De hele sfeer is erg vet gedaan in dit spel. Donkere twistweggetjes, politie sirenes reflecteerden op het natte asfalt, voor mij de beste NFS sinds Hot Pursuit 2010.
Als ze die migration op de 1 of andere manier weten te fixen, is de offline+online implementatie perfect. Nu is dat helaas nog niet het geval.
Oordeel:quote:Need for Speed zal nergens prijzen winnen in de categorie "Best graphics" en mede daarom vind ik het jammer dat het spel niet op 60fps draait. Juist bij een game met snelheid als selling point zou je mogen verwachten dat het bliksemsnel gaat.
Begrijp me niet verkeerd, op 30fps gaat het nog loeihard, maar bij 60fps voelt het toch wat meer "echt" aan gok ik.
Het spel ziet er prima uit voor een opgepoetste lastgen game en het verschil met de PS3 versie is dan ook goed zichtbaar. Hogere resolutie, anti aliasing, ambient occlusion etc maken het allemaal net wat mooier, maar volgens mij draait de PS4 dit met 2 vingers in zijn neus.
Het geluid is geweldadig! Ja geweldadig, geen typefout. Als je een goede sub hebt staan en je pakt bv de Mercedes C63 AMG, dan hoor je de rouwe grom van een opgefokte V8 echt onwijs mooi! De agressiviteit hoor je gewoon heel goed en past ook perfect bij de agressieve aard van het spel.
De muziek daarentegen, daar werd ik weer agressief van. Verwerpelijke tracks die niks toevoegen aan de ervaring.
Straks eens lezen! Peace out.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Jij zou wegblijven Henkquote:
ROYYYY HEB JE AL TROPHIES?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou wegblijven HenkGa Killzone spelen.
Psst, lees mijn review eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik de Corvette pak en ga racen dan worden mijn katten gek van het motor-geluid.![]()
En ook echt alleen bij die auto.
Klinkt toch allemaal wel erg lekker.... maar effe besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Daarom schreef ik het ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Psst, lees mijn review eens.Motorgeluid in NFS is echt heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |