Maar wat is er mis met de muziek? Kut?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
"Mini review en hands-on ervaring met Need for Speed."
Voorwoord:
[..]
Gameplay:
[..]
Pursuit Tech:
[..]
Offline = Online:
[..]
Graphics en geluid:
[..]
Oordeel:
+ Spontane situaties door de offline/online integratie
+ Speelt zalig!
+ Auto's klinken rouw en agressief
+ Mooi overhaul van de PS3 versie
- Host Migrations verpesten bij vlagen de ervaring
- Die muziek, like, what the fuck........
Cijfer: Dikke 8
Zo, nu roken! Peace out.
Understatement of the year.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
Psst, je hebt een pm.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ben er uit. Shooters op een console blijven voor mij maar een aparte ervaring.
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-listquote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de muziek? Kut?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.needforspeed.c(...)vals-soundtrack-list
Yeah, and Hell just froze over.....quote:Need for Speed Rivals features tracks by some of the best artists to create the most invigorating playing experience as you blast past Speedcameras and Rivals alike. We've had some requests on our channels for the full list of songs.
So, without further ado, the complete Rivals soundtrack list:
Zitten wel toffe tussen imhoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Yeah, and Hell just froze over.....
Ik ken alleen Linkin park. En mja...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken toch wel zéker 6 bandjes.
Qemists en Haezer zijn wel vet trouwens, al zijn ze niet zo bekend
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort USB support krijgen voor media files
Ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever gewoon streaming-mogelijkheid.
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bassquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het probleem is dat bij elke NFS, de soundtrack slechter en slechter begint te worden. Die van Most Wanted was stukker beter.
ZELFS FRUIT NIET?!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
True. Maar ik hoor het nog net hard genoeg om te kunnen concluderen dat het niet de beste soundtrack is in de geschiedenis van NFS.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoor toch weinig van de muziek door het geluid van de motor door 5.1 speakers met een harde bass
Heeft Sony hier al eens iets over geroepen? Vind ik wel een belangrijke.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Liever gewoon een véél hoger volume voor party-chat. Ik versta echt niemand
Start je ps4 opquote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Bolters het volgende:
Is de update er al, zodat we lekker kunnen gaan pinballen? (A)
Enkele, easy Resogun vooral.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |