Dat snap ik, het risico is en blijft altijd groot, zeker met een gezin dat je achter je hebt staan!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wil dolgraag voor mezelf beginnen, maar met een gezin waar ik verantwoordelijk voor ben, durf ik de stap niet te nemen.
Straks gaat het fout, dan heeft papa voor de ondergang gezorgd.... Dat wil ik nooit op mijn geweten hebben.
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat snap ik, het risico is en blijft altijd groot, zeker met een gezin dat je achter je hebt staan!
Heb je die webdesigner vooraf betaald dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.
Toen is de webdesigner ervandoor gegaan met mijn geld. Sinds toen vertrouw ik geen enkele hobby webdesigner meer en dag droom.Via prof. kanalen is het niet te doen tenzij ik al mijn spaargeld erin gooi en dat is het risico die ik niet neem.
Dat is echt heel zuur. Sterkte man, maar vergeet niet dat er altijd andere wegen zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik wilde een website bouwen, layout alles op papier, evt adverteerders etc alles.
Toen is de webdesigner ervandoor gegaan met mijn geld. Sinds toen vertrouw ik geen enkele hobby webdesigner meer en dag droom.Via prof. kanalen is het niet te doen tenzij ik al mijn spaargeld erin gooi en dat is het risico die ik niet neem.
Ik juist grappig genoeg meer naar Zen Pinball 2!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Lastpost het volgende:
Even bezig met de flipperkasten, neig naar Arcade.
ik zie 'm nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Dan staat op de achterkant Bonus Map met Free Fall logotje.
Ja maar dat is best lastig. Men moet weten dat het rendabel is en dat kan je pas zeggen als alles up en running is.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb je die webdesigner vooraf betaald dan?
Kun je geen andere webdesigner/bouwer vinden waarmee je een afspraak maakt dat hij eventueel een deel van de omzet ontvangt? Zou een manier kunnen zijn, weet dat meer mensen het op deze manier doen.
Oké dan heb ik waarschijnlijk al dezelfde versie in huis als jij hebt dus dan gaat t over. Bedankt!quote:
Ja klopt, je moet ze daarvan wel kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja maar dat is best lastig. Men moet weten dat het rendabel is en dat kan je pas zeggen als alles up en running is.
In deze tijden neemt niemand graag risico's.
Ik ook, ik vind hem vooral grafisch een stuk mooier.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik juist grappig genoeg meer naar Zen Pinball 2!
TPA speelt als echte kasten.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind hem vooral grafisch een stuk mooier.
Kasten zelf van Arcade zijn zo pixelig, die van Zen zijn veel scherper en kleurrijker.
En speelt ook fijner imo.
Straks effe downloaden als ik thuis ben.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef killfrenzy het volgende:
Niet verwacht maar damn! Zen Pinball is vet!
Epic Pinballquote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Straks effe downloaden als ik thuis ben.
Vroegah epic pinball op de pc helemaal kapot gespeeld , die was echt bruut
Nee hoor. Vandaag bestellen. Morgen in huisquote:Op donderdag 19 december 2013 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Zo.. werkelijk overal uitverkocht dat ding he..
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag bestellen. Morgen in huis
http://www.bol.com/nl/p/p(...)s4/9200000021281719/
roflquote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prijs klopt gewoon hoor. Tenminste als je oldskool bent en van euro's terug rekent naar guldens....quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen aan het twijfelen om de controller te verven?
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen aan het twijfelen om de controller te verven?
Precies. What's next. Dat ding een Vajazzle geven?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou je die in godsnaam willen verven ?
Why not? Je kan er mooie dingen mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou je die in godsnaam willen verven ?
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Why not? Je kan er mooie dingen mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het geen vinyl is. Lelijk of niet is jouw mening verder. Ik heb goud, chrome en metallic voorbij zien komen. Heel mooiquote:Op donderdag 19 december 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.
Die onderste is spuuglelijk.
Klopt, ik VIND het spuuglelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen vinyl is. Lelijk of niet is jouw mening verder. Ik heb goud, chrome en metallic voorbij zien komen. Heel mooi.
Bovenste gaat nog wel , al heb ik hem liever gewoon zwart.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
100% zeker dat de bovenste een vinyl is.
Die onderste is spuuglelijk.
Krijg hem morgen binnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Als alle mensen hier even kunnen melden dat ze NFS hebben, dan voeg ik jullie even toe.
Teveel Zone of the Enders gespeeld?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Bovenste gaat nog wel , al heb ik hem liever gewoon zwart.
Die onderste is echt uber lelijk idd.
[..]
Krijg hem morgen binnen.
PSN naam is : Djehoetie
Haha , kapot gespeeld vroegah jaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Teveel Zone of the Enders gespeeld?Zal je toevoegen.
Zie inderdaad wel een paar toffe online staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Why not? Je kan er mooie dingen mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom! Het is het proberen waard en als het mislukt maakt het me niet uit want kijk toch niet naar dat ding maar naar het schermquote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Zie inderdaad wel een paar toffe online staan.
http://kotaku.com/if-only(...)this-nice-1456588020
Effe naar beneden scrollen , staan er een paar.
ALS je het doet, gebruik dan modelbouw verf van Tamiya.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
daarom! Het is het proberen waard en als het mislukt maakt het me niet uit want kijk toch niet naar dat ding maar naar het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |