abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134405012
Ik denk dat het hier bami wordt vanavond. Met veeeeeeeel groente.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:11:59 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134405272
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134405916
Ik heb net weer boodschappen gedaan. Het was al superdruk in alle winkels en alles was bijna op. Flinke voorraad aangelegd, ik vind boodschappen doen fijn, maar niet als het retedruk is. Tot aan 2014 kan ik in grote lijnen vooruit, hoef alleen af en toe wat te kopen wat niet zo goed in te vriezen is. Sommige groentes en fruit bijv. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_134408095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond (en vanmiddag) eet.
Mijn vriend eet op zijn werk dus vind het eigenlijk een beetje zonde om iets uit onze weeklijst te eten.
Iets met rijst en/of ei.....
Kliekje paella in de vriezer gevonden O+

Wij moeten nog wel 2 keer boodschappen doen dit jaar.
Hopelijk is het vrijdagavond rond een uur of 8 niet meer zo druk :D
pi_134408611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.
Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.
pi_134408737
Ik heb overigens heerlijke erwtensoep gemaakt. O+ Super lekker, veel groenten, niet echt mager maar wel enorm vullend. Daarbij ben ik niet echt met kcal bezig op dit moment. Zolang het maar gezond is en normale porties loopt het allemaal wel los tot kerst. Daarna kunnen de riemen weer strak.

pi_134409070
Ziet er zo niet smakelijk uit :D
pi_134409137
Ik hou van dingen die er niet smakelijk uitzien. :@ Erwtensoep, stoofvlees en kapsalon. :D
pi_134409314
Kapsalon. :9~
pi_134410546
Ik maak mijn hamburgers altijd van tartaartjes die ik kruid. Als ik dan geen zin heb in een berg groenten eet ik het 2e tartaartje zonder broodje erbij. En ik doe ook altijd een spiegeleitje erop dat zorgt ook voor meer vulling. Maar meestal heb ik wel heel erg zin in een berg groente!
pi_134410735
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134410825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Patoshik het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat erg! Dikke knuffel voor jou en je vriend!
  woensdag 18 december 2013 @ 17:30:25 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134410842
quote:

SPOILER
Omg :{ Heel veel sterkte :o Wat een onwijze kutsituatie zeg :{ Ik zou ook echt geen trek hebben :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 18 december 2013 @ 17:32:51 #115
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134410933
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.

[..]

Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.
Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.

En ik hou van groente, dus no prob :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134411154
quote:

SPOILER
Bah, sterkte!

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.

En ik hou van groente, dus no prob :)
Eigenlijk is dat wel slim, ze van te voren al maken. Ik maak ze altijd op de dag zelf en dan ben je nogal snel geneigd om te zeggen, ach, kan ze net zo goed allemaal opeten.

Al heb ik nu nog een reden om dat af te leren. Ik wil wat zuiniger met mijn geld doen.
pi_134411230
Sterkte Patoshik :*
pi_134411366
Dankjewel allemaal! *;
pi_134416221
:'( :*
pi_134420631
Whatskebeurt P?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134420960
SPOILER
pi_134421030
-O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_134421155
Ow Patoshik.....daar valt ook niets op te zeggen
*hugs*
  woensdag 18 december 2013 @ 21:11:11 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134421567
Tjee patoshik... ;(
pi_134421808
quote:

SPOILER
Aw dat is heel naar zeg. Ik snap dat je geen trek hebt :* sterkte
My salvation lies in your love..
pi_134423262
Oh wat een naar verhaal. Ik krijg er kippenvel van. ;(
pi_134424554
Erg naar. ;( Wij hebben ook een hond. Moet er niet aan denken zoiets.
pi_134424704
Patoshik, sterkte, wat naar zeg.
pi_134427845
115,9kg vanmorgen. Helaas dus, geen 115 bij vertrek uit Nederland voor de kerstvakantie. Maaaarrrrrr.... en dit was een reden voor toch wat blijdschap, in het vliegtuig kon het klaptafeltje naar beneden en wel helemaal naar beneden zonder ergens op mijn buik terecht te komen. Er zat zelfs ruimte tussen mijn buik en het tafeltje :D En in Istanbul kunnen mensen nu echt zien dat ik afgevallen ben. Het regent complimentjes, en dat is toch leuk.
pi_134427942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:01 schreef Patoshik het volgende:
SPOILER
Kut. Vreselijk.
pi_134428320
Wat is er mis gegaan HiZ?
pi_134430468
Patoshik :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_134431091
Patoshik wat naar zeg... :* Sterkte.
pi_134431652
Patoshik :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134431932
Getverdemme Pato, wat naar! Wel "fijn" dat hij z'n vertrouwde plekje nog heeft kunnen bereiken.

:*
pi_134432469
Dat is wel een soort van mooi, maar verder enorm treurig.

En hier gaat het zo: ik móest vanavond eigenlijk dringend leren voor een examen, maar ik ben gaan sporten.
Nou ja, er zijn slechtere manieren van studie-ontwijkend-gedrag. :')
pi_134438819
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Getverdemme Pato, wat naar! Wel "fijn" dat hij z'n vertrouwde plekje nog heeft kunnen bereiken.

:*
Ja, dat vind ik ook zo mooi.. Moest er ook niet aan denken dat je hem de hele avond moest zoeken terwijl je niet weet het met 'm is (misschien wel met veel pijn) en waar hij is. Dus ik was ook wel 'opgelucht' dat het snel voor hem is afgelopen zonder te lang pijn (want dat zal hij vast en zeker hebben gehad).

En m'n laatste herinneringen zijn nu ook gewoon nog 'mooi' aan hem. Het leek net of hij sliep...

Dankjewel nog allemaal! Doet me goed! :*
pi_134439005
Sterkte Patoshik, het is echt altijd kut als een huisdier overlijd en dan ook nog eens op zo'n nare mnier... :N

Hallon ATL :W
  donderdag 19 december 2013 @ 09:02:52 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134439977
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

*O* Same *O*

We gaan lekker he? :P
  donderdag 19 december 2013 @ 09:19:06 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134440280
Pato, wat naar! Hoe kan het dat je honden zomaar los over straat lopen? Was er een hek open ofzo...? Is misschien wel goed om daar even naar te kijken voor de veiligheid van je andere honden.

Verder heb ik straks kerstlunch, maar eet ik vanavond lekker licht, dus geloof dat het nog goed komt:
O: 250 gr lv kwark, tl suiker, 1 banaan.
T: Misschien een appeltje, misschien zing ik het uit tot de lunch. Mijn ontbijt vult meer dan prima.
L: Kerstlunch dus, gecaterd en altijd superlekker. Ik laat de echt ongezonde meuk staan, maar ben wel afhankelijk van wat er op mijn aparte lv bordje ligt.

-begin van mijn heeeerlijke vakantie-

T: Na de lunch zal ik wrs geen trek hebben. Heb ik toch trek, gooi ik een appeltje in de magnetron.
D: 2 of 3 geroosterde volkorenbh met ijsbergsla en zelfgemaakte tonijnsalade van zongedroogde tomaatjes, tonijn op water, olijfjes, augurk, een klein beetje fritessaus en peper en zout. Het originele plan was pastasalade, maar ik heb geen zin om pasta te koken en op volkorenbrood smaakt het net zo prima.
T: Geen idee. Misschien een appeltje uit de magnetron of twee kaneelbiscuitjes ofzo. Ligt er ook aan of we nog de stad in gaan voor wat laatste inkopen of niet.
pi_134441546
:r Ik kocht lactose vrije melk van Campina, wat smerig! :r :r
pi_134442243
Jammer Lonaa.

Zometeen het laatste uurtje werken van dit jaar, voelt erg vroeg deze keer.
Daarna kerstvakantie en in de eerste week van januari ga ik een weekje weg met mijn vriend O+
pi_134442957
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sterkte Patoshik, het is echt altijd kut als een huisdier overlijd en dan ook nog eens op zo'n nare mnier... :N

Ja, dit is inderdaad heel naar. Je hebt geen afscheid kunnen nemen ofzo. En het kutte is, 3 weken geleden is de hond van m'n zus ook doogegaan (broer van die van ons, allebei bij ons geboren). Dus het kwam allemaal zo snel achter elkaar..
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Pato, wat naar! Hoe kan het dat je honden zomaar los over straat lopen? Was er een hek open ofzo...? Is misschien wel goed om daar even naar te kijken voor de veiligheid van je andere honden.
SPOILER
_____
Maar goed, dit is het dieet topic dus ik ga weer ontopic. :P
  donderdag 19 december 2013 @ 11:14:28 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134443306
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
:r Ik kocht lactose vrije melk van Campina, wat smerig! :r :r
Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder... Wat ik wel merk is dat ik meestal houdbare melk koop en nu soms (door gebrek aan voorraad) verse moet kopen. Als dat bij jou ook zo (of juist andersom) is, kan daar ook het smaakverschil door komen.

Ik heb de ochtend prima gered zonder T (dacht ik al, kwark met banaan is veel) en heb zin in de kerstlunch :D
pi_134443381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder... Wat ik wel merk is dat ik meestal houdbare melk koop en nu soms (door gebrek aan voorraad) verse moet kopen. Als dat bij jou ook zo (of juist andersom) is, kan daar ook het smaakverschil door komen.

Ik heb de ochtend prima gered zonder T (dacht ik al, kwark met banaan is veel) en heb zin in de kerstlunch :D
Ik drink weinig melk, maar soms wil ik nesquick. Dan koop ik verse halfvolle melk. Maar na een week buikpijn vorige week, was ik er klaar mee. Maandag mijn laatste kop gewone melk gehad, dinsdag nog een beetje buikpijn gehad, gisteren niks.

Ik vind de melk inderdaad zoetig, aspartaam zoetig zeg maar. Niet lekker.
  donderdag 19 december 2013 @ 11:47:16 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134444223
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik drink weinig melk, maar soms wil ik nesquick. Dan koop ik verse halfvolle melk. Maar na een week buikpijn vorige week, was ik er klaar mee. Maandag mijn laatste kop gewone melk gehad, dinsdag nog een beetje buikpijn gehad, gisteren niks.

Ik vind de melk inderdaad zoetig, aspartaam zoetig zeg maar. Niet lekker.
Zoetig klopt. Lactose proef je niet, galactose (waar lactose door lactase in omgezet wordt) proef je wel. Ik vind het persoonlijk wel lekker, maar smaken verschillen :)
pi_134444451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zoetig klopt. Lactose proef je niet, galactose (waar lactose door lactase in omgezet wordt) proef je wel. Ik vind het persoonlijk wel lekker, maar smaken verschillen :)
Misschien moet ik er aan wennen. Het was voornamelijk niet het lekkere frisse wat ik gedacht had.
pi_134445238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder...
Oeh, misschien eens proberen dan. Vind ik wel een pluspunt. Welke supermarkten hebben die?
pi_134445302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oeh, misschien eens proberen dan. Vind ik wel een pluspunt. Welke supermarkten hebben die?
Best veel. Ik kocht m bij Dirk.
pi_134447444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Tink89 het volgende:

Verder heb ik straks kerstlunch, maar eet ik vanavond lekker licht, dus geloof dat het nog goed komt:
O: 250 gr lv kwark, tl suiker, 1 banaan.
T: Misschien een appeltje, misschien zing ik het uit tot de lunch. Mijn ontbijt vult meer dan prima.
L: Kerstlunch dus, gecaterd en altijd superlekker. Ik laat de echt ongezonde meuk staan, maar ben wel afhankelijk van wat er op mijn aparte lv bordje ligt.

-begin van mijn heeeerlijke vakantie-

T: Na de lunch zal ik wrs geen trek hebben. Heb ik toch trek, gooi ik een appeltje in de magnetron.
D: 2 of 3 geroosterde volkorenbh met ijsbergsla en zelfgemaakte tonijnsalade van zongedroogde tomaatjes, tonijn op water, olijfjes, augurk, een klein beetje fritessaus en peper en zout. Het originele plan was pastasalade, maar ik heb geen zin om pasta te koken en op volkorenbrood smaakt het net zo prima.
T: Geen idee. Misschien een appeltje uit de magnetron of twee kaneelbiscuitjes ofzo. Ligt er ook aan of we nog de stad in gaan voor wat laatste inkopen of niet.
Appel in de magnetron ?
pi_134449113
Van die lactosevrije melk ben ik ook niet zo'n fan, maar de yoghurt (met wat fruit of muesli) is prima te doen, vind ik.
  donderdag 19 december 2013 @ 14:34:21 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134449705
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Misschien moet ik er aan wennen. Het was voornamelijk niet het lekkere frisse wat ik gedacht had.
Melk is toch sowieso niet fris?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Appel in de magnetron ?
Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.

Ik heb btw vakaaaaantie :D Dus zal wel wat minder fok'en dan normaal. Ben nu de vulling voor m'n kersttaarten aan het bedenken, ga dadelijk lekker viool spelen en dan uitgebreid in bad. Ik hou van vakantie :D
pi_134449764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Melk is toch sowieso niet fris?

[..]

Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.

Ik heb btw vakaaaaantie :D Dus zal wel wat minder fok'en dan normaal. Ben nu de vulling voor m'n kersttaarten aan het bedenken, ga dadelijk lekker viool spelen en dan uitgebreid in bad. Ik hou van vakantie :D
Ik vind eigenlijk van wel. Mits goed koud. Naja, maakt ook verder niet uit. :)

Ik ga nog even hard huishouden, kom een beetje tijd te kort vandaag (kom ook niet helemaal op gang). Vanavond nog even de stad in met O+, wat zaakjes regelen en wat drinken om te vieren dat O+ een jaarcontract heeft gekregen. :)
pi_134450174
Godsamme, ik heb honger. :{
pi_134459725
Kerstdiner van werk. 9 gangen. Dag atl :X
pi_134459881
pi_134459964
4x voorgerecht. 2x hoofd. En als grande finale 3 rondes.dessert... ai.
pi_134462821
Dat is ook al topsport :D
pi_134465103
Ben ik de enige die alleen maar heel blij wordt van 9 rondes goed eten dat ik niet zelf hoef te betalen? Daar val ik graag een x een weekje niet van af.

Ik had vandaag een letterlijke schijtdag. Een van de katten had over de wollen voering van m'n dure laarzen gezeken, is nog de vraag of dat goed gaat kopen, vervolgens denk ik in een winkel 'wat ruikt het hier naar poep' en bleek het onder mijn schoen te zitten. En na thuiskomst lag er een fijne uitgekotste haarbal op mn kamer te wachten.
  donderdag 19 december 2013 @ 21:48:59 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134466682
Jasses, wat heb jij vieze katten... Ben blij dat die van mij niet in m'n laarzen plassen. Knuffel voor je schijtdag iig.

En nee, ik word niet per se blij van negen gangen eten. Ook niet per se ongelukkig, maar ik kan wel steeds bewuster bedenken of het het waard is om me helemaal vol te eten.
pi_134469208
Als ik ergens negen gangen eet, is dat niet om me vol te eten maar om te genieten van bijzondere smaken.
Volvol ben ik eerder van een patat gyros.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_134469492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Tink89 het volgende:
Jasses, wat heb jij vieze katten... Ben blij dat die van mij niet in m'n laarzen plassen. Knuffel voor je schijtdag iig.

En nee, ik word niet per se blij van negen gangen eten. Ook niet per se ongelukkig, maar ik kan wel steeds bewuster bedenken of het het waard is om me helemaal vol te eten.
De poep was van een hond hoor, gewoon op straat 'opgelopen'. En plasje was m'n eigen schuld, te lang bak niet gedaan.
pi_134471371
Mwah, 9 gangen is wel erg veel hoor *burp*. Maarja, dan kan die ook van mn to-do lijstje af. T was iig lekker, en vega is vaak wel erg prettig bij zoiets :).

O: 2 crackers met vegapate, volkorenbeschuit met anijshagel
T: sinasappel
L: 3 volkoren met smeerkaas, wortels, tomaat en stuk komkommer
T: rijstwafel, peer
DDDDDDD/TTTTTTTT :'):
SPOILER
pi_134473778
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.

Serieus, waar de fuck doe ik het nog voor.
pi_134474046
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.

Zelfmedelijden :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_134474302
quote:

Voor jou.
pi_134474366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja, ik heb zelfmedelijden ja.

Tevens: hoer op. Wat de FUCK doen al die lurkers in dit topic? Ga goddomme iets nuttigs doen met je leven.
pi_134477890
Hou vol Clumsy! :* Je doet het voor jezelf. En die collega doet z'n stomme uitspraken mooi voor niemand.
  vrijdag 20 december 2013 @ 06:58:22 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134478445
quote:

:o Wat zei je? Dat komt mooi uit want zelfs met een zak over je kop zou ik jou niet doen?
Wat een hufter zeg!
pi_134478524
quote:

Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.

Het is dus niet bedoeling dat ik fatty blijf, maar voor mij heeft het zin meer erop te richten dat ik oké ben zelfs als ik zelf wel zou willen veranderen. Het haalt wat schaamte weg zeg maar.

Snapt iemand het nog?
Kwak
pi_134478533
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 07:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.

Het is dus niet bedoeling dat ik fatty blijf, maar voor mij heeft het zin meer erop te richten dat ik oké ben zelfs als ik zelf wel zou willen veranderen. Het haalt wat schaamte weg zeg maar.

Snapt iemand het nog?
Sowieso, dat is het allerbelangrijkste en ook gewoon simpelweg waar. Wat "men" je soms ook probeert te doen geloven, enkel en alleen zodat een ander zich beter kan voelen ten koste van jouw minpunten, ipv zijn/haar eigen pluspunten.

In ander nieuws deed ik net in mijn ondergoed mijn haar en had ik heel fourtiesporno, mijn handen achter mijn hoofd, mijn rug gebogen en mijn heupen een beetje uit de bocht en toen ZAG ik me er toch bootylicious uit :9~
pi_134478665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan medelijden. Heb jij dan echt niks beters te doen?
Gossie.
pi_134478837
quote:

Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer... :')

En c_c, je doet het voor jezelf. Niet voor een ander.

SPOILER
  vrijdag 20 december 2013 @ 08:25:46 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134479009
Clumsy, wat een achterlijke mongool... Trek het je vooral niet aan. Jij bent honderd keer mooier dan zo iemand!

En ik kreeg deze week btw toch een lief kaartje in de bus nav de meet en de grote stapel kleren die een user meegekregen heeft :) Dankjewel Wilmine!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 december 2013 @ 08:32:18 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134479102
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer... :')

En c_c, je doet het voor jezelf. Niet voor een ander.

SPOILER
Evil >:) O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134479344
Wat een intense eikel clumsy.

En kwakzor, ik snap goed wat je bedoelt. Dat dik zijn ok moet zijn, ook al wil je het zelf niet meer zijn.
pi_134479554
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
pi_134479814
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
dat dus
en proberen niets van aan te trekken c_c
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 december 2013 @ 10:29:20 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134481072
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat :Y en vandaag voel ik me dik ok *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:53:50 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134481755
Mijn lijf moet geloof ik even wennen aan vakantiemodus. Zo onrustig dat ik alle (en dat was nogal wat) was gevouwen heb, een was aangezet heb, de vaatwasser uit- en ingeruimd heb, mijn portemonnee uitgemest heb, het kerstcadeau voor de vader van vriendlief heb afgemaakt en ingepakt, wat rekeningen betaald heb en retouren naar webshops geregeld heb en nog steeds niet rustiger ben.

Ga zo maar de eerste kersttaart beginnen. De biscuit kan ik vast bakken, die blijft makkelijk goed en mocht'ie dan mislukken heb ik alle tijd om opnieuw te beginnen :) Boodschappenlijst voor kerst is iig klaar.
pi_134481956
Ik voel me opgeblazen -O- ga echt op het eten moeten letten de komende dagen.
Morgen verjaardagsfeestje van mijn vriend, zondag uiteten omdat we 6 jaar samen zijn en dan nog de kerstdagen.

Nouja morgen ga ik niets bijzonders eten.
pi_134482173
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, ik heb zelfmedelijden ja.

Tevens: hoer op. Wat de FUCK doen al die lurkers in dit topic? Ga goddomme iets nuttigs doen met je leven.
Wat the fuck flip je. :') Afvallen heb je 100% in eigen handen. Ik ben ook een paar keer 5kg afgevallen, dus ga niet zoveel medelijden met jezelf hebben en heb schijt aan de wereld en doe je ding qua dieet.

Jezus
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_134482345
quote:

jezus :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134482360
Daaaaaaag :W

En een paar keer 5 kg, poe knap.....hier zijn er die 20, 30, 40 en bijna 50 kilo kwijt zijn.
pi_134482382
quote:

Wat een achterlijke klapjosti :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:13:56 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134482385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jezus :{
:W fancy seeing you here!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:16:03 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134482451
Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zo over iemand anders te praten? Ik snap dat nooit. Je zegt zoiets toch ook niet out of the blue over een collega dat hij niet neukbaar is omdat hij spijkerbroeken draagt, blonde krullen heeft, geen bril draagt of wat dan ook? Vind dat altijd zulke typische opmerkingen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134482477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Daaaaaaag :W

[ afbeelding ]

En een paar keer 5 kg, poe knap.....hier zijn er die 20, 30, 40 en bijna 50 kilo kwijt zijn.
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweest :') Het gaat hier om het idee.

Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
pi_134482523
Ahh je bent nooit overgewicht geweest....
pi_134482622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Ahh je bent nooit overgewicht geweest....
Oh oke dan mag je niets zeggen inderdaad. Reageer eerst maar op de rest of lees je dat niet omdat ik niet overgewicht ben.
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 11:23:36 #191
5428 crew  miss_sly
pi_134482687
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.

Daarnaast wil je natuurlijk voor je zelf, je eigen gezondheid en je eigen spiegelbeeld afvallen, dat is evident. Dat wil nog niet zeggen dat wie dan ook zulke opmerkingen hoeft te maken. Het is onnodig kwetsend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_134482724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.

Ik vond het vooral grappig O-) zeker de tweede keer.
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 11:25:19 #193
5428 crew  miss_sly
pi_134482749
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vond het vooral grappig O-) zeker de tweede keer.
Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...
pi_134482782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daarnaast wil je natuurlijk voor je zelf, je eigen gezondheid en je eigen spiegelbeeld afvallen, dat is evident. Dat wil nog niet zeggen dat wie dan ook zulke opmerkingen hoeft te maken. Het is onnodig kwetsend.
Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.

Maar ik irriteerde me gewoon aan dat toontje in die post, zo'n "defeatist attitude". Zeg gewoon tegen jezelf; fuck die gozer, laat hem me over een half jaar maar zien als ik klaar met mijn dieet ben. Veel meer motivatie en drive om af te vallen dan.
pi_134482799
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik kan zulke directheid wel waarderen en zou het eerder als motivatie zien dan als "waar doe ik het allemaal nog voor."

Ik zat laatst bij wat oudere vrouwen en toen ik een koekje afsloeg was het van "OH, maar jij bent toch helemaal niet dik!" Dat vind ik een stuk kutter. :') Ik weet dat ik nog te dik ben, dus laten we gewoon eerlijk zijn. Zelfs al zijn de mensen die dat zeggen vaak nog dikker, dat doet niets af aan het feit dat ik ook nog wat kilo's kwijt moet.

Daarbij zitten achter zulke opmerkingen vaak niet eens foute bedoelingen, maar omdat dik zijn gevoelig ligt mag het ineens niet meer? Ik maak tegen collega's of vrienden ook wel opmerkingen dat ik ze niet zou raken omdat ze te klein, moslim of whatever zijn. Lekker boeiend toch.
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 11:27:05 #196
5428 crew  miss_sly
pi_134482821
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.

Maar ik irriteerde me gewoon aan dat toontje in die post, zo'n "defeatist attitude". Zeg gewoon tegen jezelf; fuck die gozer, laat hem me over een half jaar maar zien als ik klaar met mijn dieet ben. Veel meer motivatie en drive om af te vallen dan.
Als het goed is, geeft het helemaal niet meer motivatie en drive om af te vallen, want je doet het niet voor hem, maar voor jezelf.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
pi_134482832
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...
Achja domme mensen mag je zo niet noemen, maar dikke mensen scheld je gewoon uit ^O^
pi_134482833
Waarom iedereen hier zo over valt. :') Jeez.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:27:40 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134482841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zo over iemand anders te praten? Ik snap dat nooit. Je zegt zoiets toch ook niet out of the blue over een collega dat hij niet neukbaar is omdat hij spijkerbroeken draagt, blonde krullen heeft, geen bril draagt of wat dan ook? Vind dat altijd zulke typische opmerkingen.
Ja dat ook! Alsof alle andere collega's wel neukbaar zijn ofzo. :?
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:27:53 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134482853
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

toch zie ik de tegenspraak in deze opmerking "Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn,"

Als een gast zoiets zegt zou je hem eigenlijk met zijn eigen wapens moeten terug slaan, maar een extra motivatie om af te vallen is het natuurlijk niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')