Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
Kliekje paella in de vriezer gevondenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond (en vanmiddag) eet.
Mijn vriend eet op zijn werk dus vind het eigenlijk een beetje zonde om iets uit onze weeklijst te eten.
Iets met rijst en/of ei.....
Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.
Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Wat erg! Dikke knuffel voor jou en je vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte
Wat een onwijze kutsituatie zeg
Ik zou ook echt geen trek hebben
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.
[..]
Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Bah, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is dat wel slim, ze van te voren al maken. Ik maak ze altijd op de dag zelf en dan ben je nogal snel geneigd om te zeggen, ach, kan ze net zo goed allemaal opeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.
En ik hou van groente, dus no prob
Al heb ik nu nog een reden om dat af te leren. Ik wil wat zuiniger met mijn geld doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Aw dat is heel naar zeg. Ik snap dat je geen trek hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
My salvation lies in your love..
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:01 schreef Patoshik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut. Vreselijk.
Ja, dat vind ik ook zo mooi.. Moest er ook niet aan denken dat je hem de hele avond moest zoeken terwijl je niet weet het met 'm is (misschien wel met veel pijn) en waar hij is. Dus ik was ook wel 'opgelucht' dat het snel voor hem is afgelopen zonder te lang pijn (want dat zal hij vast en zeker hebben gehad).quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Getverdemme Pato, wat naar! Wel "fijn" dat hij z'n vertrouwde plekje nog heeft kunnen bereiken.
Ja, dit is inderdaad heel naar. Je hebt geen afscheid kunnen nemen ofzo. En het kutte is, 3 weken geleden is de hond van m'n zus ook doogegaan (broer van die van ons, allebei bij ons geboren). Dus het kwam allemaal zo snel achter elkaar..quote:Op donderdag 19 december 2013 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sterkte Patoshik, het is echt altijd kut als een huisdier overlijd en dan ook nog eens op zo'n nare mnier...
Hallon ATL
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Pato, wat naar! Hoe kan het dat je honden zomaar los over straat lopen? Was er een hek open ofzo...? Is misschien wel goed om daar even naar te kijken voor de veiligheid van je andere honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____
Maar goed, dit is het dieet topic dus ik ga weer ontopic.![]()
Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder... Wat ik wel merk is dat ik meestal houdbare melk koop en nu soms (door gebrek aan voorraad) verse moet kopen. Als dat bij jou ook zo (of juist andersom) is, kan daar ook het smaakverschil door komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht lactose vrije melk van Campina, wat smerig!
![]()
Ik drink weinig melk, maar soms wil ik nesquick. Dan koop ik verse halfvolle melk. Maar na een week buikpijn vorige week, was ik er klaar mee. Maandag mijn laatste kop gewone melk gehad, dinsdag nog een beetje buikpijn gehad, gisteren niks.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder... Wat ik wel merk is dat ik meestal houdbare melk koop en nu soms (door gebrek aan voorraad) verse moet kopen. Als dat bij jou ook zo (of juist andersom) is, kan daar ook het smaakverschil door komen.
Ik heb de ochtend prima gered zonder T (dacht ik al, kwark met banaan is veel) en heb zin in de kerstlunch
Zoetig klopt. Lactose proef je niet, galactose (waar lactose door lactase in omgezet wordt) proef je wel. Ik vind het persoonlijk wel lekker, maar smaken verschillenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink weinig melk, maar soms wil ik nesquick. Dan koop ik verse halfvolle melk. Maar na een week buikpijn vorige week, was ik er klaar mee. Maandag mijn laatste kop gewone melk gehad, dinsdag nog een beetje buikpijn gehad, gisteren niks.
Ik vind de melk inderdaad zoetig, aspartaam zoetig zeg maar. Niet lekker.
Misschien moet ik er aan wennen. Het was voornamelijk niet het lekkere frisse wat ik gedacht had.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zoetig klopt. Lactose proef je niet, galactose (waar lactose door lactase in omgezet wordt) proef je wel. Ik vind het persoonlijk wel lekker, maar smaken verschillen
Oeh, misschien eens proberen dan. Vind ik wel een pluspunt. Welke supermarkten hebben die?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat was er mis mee? Hij is wat zoeter dan gewone melk, maar verder...
Best veel. Ik kocht m bij Dirk.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, misschien eens proberen dan. Vind ik wel een pluspunt. Welke supermarkten hebben die?
Appel in de magnetron ?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Pato, wat naar! Hoe kan het dat je honden zomaar los over straat lopen? Was er een hek open ofzo...? Is misschien wel goed om daar even naar te kijken voor de veiligheid van je andere honden.
Verder heb ik straks kerstlunch, maar eet ik vanavond lekker licht, dus geloof dat het nog goed komt:
O: 250 gr lv kwark, tl suiker, 1 banaan.
T: Misschien een appeltje, misschien zing ik het uit tot de lunch. Mijn ontbijt vult meer dan prima.
L: Kerstlunch dus, gecaterd en altijd superlekker. Ik laat de echt ongezonde meuk staan, maar ben wel afhankelijk van wat er op mijn aparte lv bordje ligt.
-begin van mijn heeeerlijke vakantie-
T: Na de lunch zal ik wrs geen trek hebben. Heb ik toch trek, gooi ik een appeltje in de magnetron.
D: 2 of 3 geroosterde volkorenbh met ijsbergsla en zelfgemaakte tonijnsalade van zongedroogde tomaatjes, tonijn op water, olijfjes, augurk, een klein beetje fritessaus en peper en zout. Het originele plan was pastasalade, maar ik heb geen zin om pasta te koken en op volkorenbrood smaakt het net zo prima.
T: Geen idee. Misschien een appeltje uit de magnetron of twee kaneelbiscuitjes ofzo. Ligt er ook aan of we nog de stad in gaan voor wat laatste inkopen of niet.
Melk is toch sowieso niet fris?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien moet ik er aan wennen. Het was voornamelijk niet het lekkere frisse wat ik gedacht had.
Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.quote:
Ik vind eigenlijk van wel. Mits goed koud. Naja, maakt ook verder niet uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Melk is toch sowieso niet fris?
[..]
Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.
Ik heb btw vakaaaaantieDus zal wel wat minder fok'en dan normaal. Ben nu de vulling voor m'n kersttaarten aan het bedenken, ga dadelijk lekker viool spelen en dan uitgebreid in bad. Ik hou van vakantie
De poep was van een hond hoor, gewoon op straat 'opgelopen'. En plasje was m'n eigen schuld, te lang bak niet gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Tink89 het volgende:
Jasses, wat heb jij vieze katten... Ben blij dat die van mij niet in m'n laarzen plassen. Knuffel voor je schijtdag iig.
En nee, ik word niet per se blij van negen gangen eten. Ook niet per se ongelukkig, maar ik kan wel steeds bewuster bedenken of het het waard is om me helemaal vol te eten.
Zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Serieus, waar de fuck doe ik het nog voor.
Voor jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Ja, ik heb zelfmedelijden ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Sowieso, dat is het allerbelangrijkste en ook gewoon simpelweg waar. Wat "men" je soms ook probeert te doen geloven, enkel en alleen zodat een ander zich beter kan voelen ten koste van jouw minpunten, ipv zijn/haar eigen pluspunten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.
Het is dus niet bedoeling dat ik fatty blijf, maar voor mij heeft het zin meer erop te richten dat ik oké ben zelfs als ik zelf wel zou willen veranderen. Het haalt wat schaamte weg zeg maar.
Snapt iemand het nog?
Ik krijg spontaan medelijden. Heb jij dan echt niks beters te doen?quote:
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...![]()
En c_c, je doet het voor jezelf. Niet voor een ander.EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
dat dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
Ja datquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
Wat the fuck flip je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfmedelijden ja.
Tevens: hoer op. Wat de FUCK doen al die lurkers in dit topic? Ga goddomme iets nuttigs doen met je leven.
jezusquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een achterlijke klapjostiquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Daaaaaaag![]()
[ afbeelding ]
En een paar keer 5 kg, poe knap.....hier zijn er die 20, 30, 40 en bijna 50 kilo kwijt zijn.
Oh oke dan mag je niets zeggen inderdaad. Reageer eerst maar op de rest of lees je dat niet omdat ik niet overgewicht ben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Ahh je bent nooit overgewicht geweest....
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestHet gaat hier om het idee.
Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
Ik vond het vooral grappigquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.
Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het vooral grappigzeker de tweede keer.
Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.
Daarnaast wil je natuurlijk voor je zelf, je eigen gezondheid en je eigen spiegelbeeld afvallen, dat is evident. Dat wil nog niet zeggen dat wie dan ook zulke opmerkingen hoeft te maken. Het is onnodig kwetsend.
Als het goed is, geeft het helemaal niet meer motivatie en drive om af te vallen, want je doet het niet voor hem, maar voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.
Maar ik irriteerde me gewoon aan dat toontje in die post, zo'n "defeatist attitude". Zeg gewoon tegen jezelf; fuck die gozer, laat hem me over een half jaar maar zien als ik klaar met mijn dieet ben. Veel meer motivatie en drive om af te vallen dan.
Achja domme mensen mag je zo niet noemen, maar dikke mensen scheld je gewoon uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...
Ja dat ook! Alsof alle andere collega's wel neukbaar zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zo over iemand anders te praten? Ik snap dat nooit. Je zegt zoiets toch ook niet out of the blue over een collega dat hij niet neukbaar is omdat hij spijkerbroeken draagt, blonde krullen heeft, geen bril draagt of wat dan ook? Vind dat altijd zulke typische opmerkingen.
toch zie ik de tegenspraak in deze opmerking "Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn,"quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestHet gaat hier om het idee.
Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |