Melk is toch sowieso niet fris?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien moet ik er aan wennen. Het was voornamelijk niet het lekkere frisse wat ik gedacht had.
Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.quote:
Ik vind eigenlijk van wel. Mits goed koud. Naja, maakt ook verder niet uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Melk is toch sowieso niet fris?
[..]
Appel, partjes, beetje kaneel, minuutje in de magnetron. Gezond en zo veel lekkerder dan gewone appel.
Ik heb btw vakaaaaantieDus zal wel wat minder fok'en dan normaal. Ben nu de vulling voor m'n kersttaarten aan het bedenken, ga dadelijk lekker viool spelen en dan uitgebreid in bad. Ik hou van vakantie
De poep was van een hond hoor, gewoon op straat 'opgelopen'. En plasje was m'n eigen schuld, te lang bak niet gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Tink89 het volgende:
Jasses, wat heb jij vieze katten... Ben blij dat die van mij niet in m'n laarzen plassen. Knuffel voor je schijtdag iig.
En nee, ik word niet per se blij van negen gangen eten. Ook niet per se ongelukkig, maar ik kan wel steeds bewuster bedenken of het het waard is om me helemaal vol te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Serieus, waar de fuck doe ik het nog voor.
Voor jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Ja, ik heb zelfmedelijden ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Sowieso, dat is het allerbelangrijkste en ook gewoon simpelweg waar. Wat "men" je soms ook probeert te doen geloven, enkel en alleen zodat een ander zich beter kan voelen ten koste van jouw minpunten, ipv zijn/haar eigen pluspunten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.
Het is dus niet bedoeling dat ik fatty blijf, maar voor mij heeft het zin meer erop te richten dat ik oké ben zelfs als ik zelf wel zou willen veranderen. Het haalt wat schaamte weg zeg maar.
Snapt iemand het nog?
Ik krijg spontaan medelijden. Heb jij dan echt niks beters te doen?quote:
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...![]()
En c_c, je doet het voor jezelf. Niet voor een ander.EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |