De poep was van een hond hoor, gewoon op straat 'opgelopen'. En plasje was m'n eigen schuld, te lang bak niet gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Tink89 het volgende:
Jasses, wat heb jij vieze katten... Ben blij dat die van mij niet in m'n laarzen plassen. Knuffel voor je schijtdag iig.
En nee, ik word niet per se blij van negen gangen eten. Ook niet per se ongelukkig, maar ik kan wel steeds bewuster bedenken of het het waard is om me helemaal vol te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Serieus, waar de fuck doe ik het nog voor.
Voor jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je wat top is? Als dik wijf ben je vogelvrij verklaard. Iedereen mag zeggen wat ze willen en dat hoort niet te kwetsen want "het is toch de waarheid?". Bedankt lieve collega, ik wist nog niet dat ik dik ben, nu jij het zegt ga ik m'n leven veranderen. Oh, je zou het niet op me kunnen? Verdomme, ik zat zó te hopen op een vurige avond met je. Nee je hebt gelijk, een kerstborrel is absoluut de beste plek om dat aan iedereen te verkondigen.
Ja, ik heb zelfmedelijden ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Sowieso, dat is het allerbelangrijkste en ook gewoon simpelweg waar. Wat "men" je soms ook probeert te doen geloven, enkel en alleen zodat een ander zich beter kan voelen ten koste van jouw minpunten, ipv zijn/haar eigen pluspunten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat een hoerenopmerking zeg! Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in fatactivism. Niet omdat ik dik wil blijven maar omdat er best nuttige dingen gezegd d worden en ik me wat sterker in mijn schoenen voel als ik probeer te onthouden dat ik mag bestaan ook als ik dik ben, en dat ik nog altijd zelf beslis wat ik doe en eet, en vooral dat niemand het recht heeft daar een oordeel over te hebben.
Het is dus niet bedoeling dat ik fatty blijf, maar voor mij heeft het zin meer erop te richten dat ik oké ben zelfs als ik zelf wel zou willen veranderen. Het haalt wat schaamte weg zeg maar.
Snapt iemand het nog?
Ik krijg spontaan medelijden. Heb jij dan echt niks beters te doen?quote:
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Reageren met "en jouw kop is kermis" werkt nog altijd. Ach, die prachtige kerstsfeer...![]()
En c_c, je doet het voor jezelf. Niet voor een ander.EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
dat dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
Ja datquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
Wat the fuck flip je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfmedelijden ja.
Tevens: hoer op. Wat de FUCK doen al die lurkers in dit topic? Ga goddomme iets nuttigs doen met je leven.
jezusquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een achterlijke klapjostiquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Daaaaaaag![]()
[ afbeelding ]
En een paar keer 5 kg, poe knap.....hier zijn er die 20, 30, 40 en bijna 50 kilo kwijt zijn.
Oh oke dan mag je niets zeggen inderdaad. Reageer eerst maar op de rest of lees je dat niet omdat ik niet overgewicht ben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Ahh je bent nooit overgewicht geweest....
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestHet gaat hier om het idee.
Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
Ik vond het vooral grappigquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.
Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het vooral grappigzeker de tweede keer.
Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overgewicht ben je toch niet? Je herhaalt het in een volgende post nog eens, maar ik vind het erg dom klinken.
Daarnaast wil je natuurlijk voor je zelf, je eigen gezondheid en je eigen spiegelbeeld afvallen, dat is evident. Dat wil nog niet zeggen dat wie dan ook zulke opmerkingen hoeft te maken. Het is onnodig kwetsend.
Als het goed is, geeft het helemaal niet meer motivatie en drive om af te vallen, want je doet het niet voor hem, maar voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zeg ook niet dat het geen enorm botte opmerking is, en dat dat best pijnlijk kan zijn.
Maar ik irriteerde me gewoon aan dat toontje in die post, zo'n "defeatist attitude". Zeg gewoon tegen jezelf; fuck die gozer, laat hem me over een half jaar maar zien als ik klaar met mijn dieet ben. Veel meer motivatie en drive om af te vallen dan.
Achja domme mensen mag je zo niet noemen, maar dikke mensen scheld je gewoon uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het heel dom, en het zegt heel veel over een persoon, denk ik dan...
Ja dat ook! Alsof alle andere collega's wel neukbaar zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zo over iemand anders te praten? Ik snap dat nooit. Je zegt zoiets toch ook niet out of the blue over een collega dat hij niet neukbaar is omdat hij spijkerbroeken draagt, blonde krullen heeft, geen bril draagt of wat dan ook? Vind dat altijd zulke typische opmerkingen.
toch zie ik de tegenspraak in deze opmerking "Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn,"quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee omdat ik nooit overgewicht ben geweestHet gaat hier om het idee.
Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn, ipv aan het diëten twijfelen.
Beter iemand die je een schop onder de kont geeft dan 100 vrouwen die zeggen "och maar schatje je bent helemaal niet dik, je bent prima zo!"
Dan mag je wel wat aan je eigen waarde doen meis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik kan zulke directheid wel waarderen en zou het eerder als motivatie zien dan als "waar doe ik het allemaal nog voor."
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het goed is, geeft het helemaal niet meer motivatie en drive om af te vallen, want je doet het niet voor hem, maar voor jezelf.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Ja je valt voor jezelf af, maar de maatschappij en samenleving kan je moeilijk uitvlakken. Daar haal je ook je motivatie uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
toch zie ik de tegenspraak in deze opmerking "Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn,"
Als een gast zoiets zegt zou je hem eigenlijk met zijn eigen wapens moeten terug slaan, maar een extra motivatie om af te vallen is het natuurlijk niet.
Dit. Eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel en niet al stopt bij het "jij bent niet eens overgewicht" zinnetje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Myraela het volgende:
Waarom iedereen hier zo over valt.Jeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |