Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
Kliekje paella in de vriezer gevondenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond (en vanmiddag) eet.
Mijn vriend eet op zijn werk dus vind het eigenlijk een beetje zonde om iets uit onze weeklijst te eten.
Iets met rijst en/of ei.....
Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Budget. Doos van 8 met 35% korting en dan in porties van twee in de diepvries.
Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Wat erg! Dikke knuffel voor jou en je vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte
Wat een onwijze kutsituatie zeg
Ik zou ook echt geen trek hebben
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je ze zelf maakt, ik snap het niet meer.
[..]
Ik vind twee broodjes hamburger eten best normaal. En zou ook echt geen trek hebben om er altijd maar een random berg groenten bij te doen. Daar zou mijn vriend ook niet blij van worden. Daarom eet ik liever geen broodjes hamburger.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Bah, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is dat wel slim, ze van te voren al maken. Ik maak ze altijd op de dag zelf en dan ben je nogal snel geneigd om te zeggen, ach, kan ze net zo goed allemaal opeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry voor de verwarring. Kilo gehakt, burgers maken, invriezen. Goedkoper dus.
En ik hou van groente, dus no prob
Al heb ik nu nog een reden om dat af te leren. Ik wil wat zuiniger met mijn geld doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag haast niks gegeten. M'n eetlust is een beetje voorbij.Aw dat is heel naar zeg. Ik snap dat je geen trek hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
My salvation lies in your love..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |