zo, die smaakt wel heel erg naar bubblegum zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb 21 cm, denk gemiddeldquote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win met dunste polsen
17 cm omtrek. Nu jij weer
Pff train al lang. Zo'n zes jaar denk ik. Begin jaren heel intensief met uiteindelijk split zes keer per week. Twee keer lang (half jaar) uitgeweest met zware blessures, gescheurde enkelbanden en gescheurde schouderbanden. Nu laatste jaren 2-3 keer per week full body compounds.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoelang train je al dan? Daar zit je toch pas na 3/4 jaar aan?
Is dat serieus dezelfde gast? Dus het is wel mogelijk. Of is die ene foto gewoon voor zijn pubertijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hij had ook smalle polsen in de before foto:
[ afbeelding ]
Nee dat blijkt. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je moet niet teveel naar dat soort dingen kijken, want ze slaan vaak helemaal nergens op lol.
Als ik die natty generator van Scooby e.d. moet geloven was ik 15kg geleden al klaar geweest
Die dingen zijn volgens mij nergens op gebaseerd...
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik ook man. Als ik in de spiegel m'n pols recht van voren bekijk is het net een twijgje
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn rasecto's. Ik ben een endo met miezerige polsjes
Ben dus niet de enige. Mijn polsen zijn 16-17 cmquote:Op donderdag 19 december 2013 15:56 schreef fathank het volgende:
Hou op over polsen
De gemiddelde 12-jarige heeft nog dikkere polsen dan ik (Maar dat komt omdat al die kutkoters tegenwoordig Obese muddafukkas zijn)
http://danjohn.net/beginners/quote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Beach het volgende:
Bois wat is een goed schema om te beginnen met oly liften?
Ja is dezelfde gast, Brandon Lilly. En was niet voor z'n puberteit, geloof dat hij iets van 18-19 was in die before foto.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:22 schreef ssebass het volgende:
Is dat serieus dezelfde gast? Dus het is wel mogelijk. Of is die ene foto gewoon voor zijn pubertijd...
Thanks braquote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://danjohn.net/beginners/
Pro tip: leer eerst overhead squatten en cleanen
Matige post dit Henkie.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef fathank het volgende:
Kom op, 100 kg deadlift na 9 maanden? Ben je een meisje?
Subjectieve dingen als hongergevoel is typisch iets wat anderen niet voor je kunnen beslissen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Champy het volgende:
Even een vraagje. Als ik mijn boterhammen met pindakaas vervang voor boterhammen met kipfilet scheelt dat dagelijks nogal in calorieën. Hoe heeft dit invloed op mijn hongergevoel? Aangezien het volume van het voedsel ongeveer gelijk blijft. Of maakt dat gee reet uit voor honger? Of is het niet zo simpel?
Hoezo matig? Na 9 maanden serieus liften zou je echt wel meer van de grond af mogen krijgen. Blessures en andere gezondheidsissues daargelaten.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Polsen kunnen wel groeien ja. Maatje van mij was vroeger een skinny ecto en ik vroeg hem gisteren toevallig nog of zijn polsen gegroeid waren gezien het nu berenpolsen zijn. Ik heb zelf ook niet zulke dikke polsen. We're all gonna make it brahs.
[..]
Matige post dit Henkie.
1) Goed bezigquote:Op donderdag 19 december 2013 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteravond dus eindelijk naar de sportschool geweest. Mijn poging vorige week vrijdag werd helaas tegengehouden door een auto die mij heeft geschept waar ik een lichtgekneusde pols en lichte hersenschudding aan heb overgehouden. De sportschool was op het moment van het ongeluk reeds gesloten kwam ik achteraf achter. Wist ik veel dat de sportschool op vrijdag eerder sluit...![]()
Deadlift vond ik toch wat lastig met die pols van me, maar het squatten ging wel goed. Nou ja, ik voelde me niet echt op m'n gemak met een barbell zonder gewichten (dus alleen de stang). Gestopt met 2 reps met 2x15kg -> dat was blijkbaar iets teveel van het goede voor deze newbie. Het doel van gisteren was om een beetje feeling te krijgen met dat gedeelte van de sportschool, en niet het daadwerkelijk beginnen met een schema (Starting Strength): missie geslaagd dus.
Vanavond of morgen maar eens een serieus schema voor mezelf maken (gebaseerd op Starting Strength) en een logboek of iets dergelijks regelen.
Is geen max. Ik heb vrij smalle polsen (17 cm) Maar borst,nek en bovenbenen zijn behoorlijk wat groter dan 'ideaal'. Helaas taille ookquote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
Vanwege mijn bizar smalle polsen zat ik even te kijken wat de ideale maten voor mij zijn en daar zit aangezien ik mijzelf nog steeds veel te smal vind maar niet veel progressie boek. Net even berekent met dit:
Grecian ideal calculator
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson207.htm
Chest en biceps zijn wel goed blijkbaar. Taille nog even 15cm te veel... oeps. Rest niet gemeten.
Hoop niet dat dit mijn genetic max is, want daar zou ik niet blij mee zijn. Word al tijden niet echt breder. Moet wel wat gaan afvallen zo te zien.
Het gewoon onnodig om dan gelijk te reageren zoals jij deed.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo matig? Na 9 maanden serieus liften zou je echt wel meer van de grond af mogen krijgen. Blessures en andere gezondheidsissues daargelaten.
Hangt van je lengte af uiteraard hequote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef seto het volgende:
Kleine polsen heb je pas onder de 15cm omtrek hoor denk ik.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Alsof jij altijd zo tactvol bent.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gewoon onnodig om dan gelijk te reageren zoals jij deed.Mja, care.
Good Morningsquote:Op donderdag 19 december 2013 17:56 schreef the85mc het volgende:
Kan het zijn dat door squatten/legpressen je hamstrings veel korter worden? Ik heb nu nog wat spierpijn erin, en ik kan amper de grond aanraken met mijn vingers, terwijl dat normaal echt makkelijk gaat. Of trekt dat wel bij als de spierpijn verdwijnt?
Very nice, nou op naar de volgende PR's!!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef dreamerbulk het volgende:
vanavond moest ik met 180kg pause squats doen ..
wou minimaal 6 reps halen want vorige reps pr was 5(niet pause.. gewoon normale squat, 2 maand terug)
eerste 5 gingen echt ziek explosief omhoog.. zonder rust bovenaan, bij de 6e verscheen er een damp/waas voor mijn ogen alsof ik in de sauna zat, rep 7 voelde ik mijn benen niet meer, toen dacht ik fuck it ... 8 reps,... bam 9 reps totaal.
10 reps zou naderhand gezien misschien gelukt zijn, maar op dat moment ...dan was ik bij de 10e rep gewoon k.o. gegaan denk ik.
9 reps 180kg pause squats, not bad brad.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Do I even lift?
Lekker bezig Dreamer! Ben benieuwd hoeveel kg je gaat pakken aan 't eind.
thanks! Nog 4 weken en dan zit ik bij mijn oude 1rm van 200kg, dus die zou ik dan moeten reppen...quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Very nice, nou op naar de volgende PR's!!
die was ong. 10-12 weken geleden 200kgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |