abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 16:15:53 #226
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134453432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

succes met de jacked
zo, die smaakt wel heel erg naar bubblegum zeg.
collega hier "zo heeft er iemand een kauwgompje genomen?" _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134453530
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik denk dat ik win met dunste polsen :')

17 cm omtrek. Nu jij weer :{
ik heb 21 cm, denk gemiddeld
pi_134453642
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Atemno het volgende:

[..]

Hoelang train je al dan? Daar zit je toch pas na 3/4 jaar aan?
Pff train al lang. Zo'n zes jaar denk ik. Begin jaren heel intensief met uiteindelijk split zes keer per week. Twee keer lang (half jaar) uitgeweest met zware blessures, gescheurde enkelbanden en gescheurde schouderbanden. Nu laatste jaren 2-3 keer per week full body compounds.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hij had ook smalle polsen in de before foto:

[ afbeelding ]
Is dat serieus dezelfde gast? Dus het is wel mogelijk. Of is die ene foto gewoon voor zijn pubertijd...

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:29 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Je moet niet teveel naar dat soort dingen kijken, want ze slaan vaak helemaal nergens op lol.

Als ik die natty generator van Scooby e.d. moet geloven was ik 15kg geleden al klaar geweest :')
Die dingen zijn volgens mij nergens op gebaseerd...
Nee dat blijkt. Gelukkig maar.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha ja ik ook man. Als ik in de spiegel m'n pols recht van voren bekijk is het net een twijgje :')
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja maar jullie zijn rasecto's. Ik ben een endo met miezerige polsjes :'(
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:56 schreef fathank het volgende:
Hou op over polsen :')

De gemiddelde 12-jarige heeft nog dikkere polsen dan ik (Maar dat komt omdat al die kutkoters tegenwoordig Obese muddafukkas zijn)
Ben dus niet de enige. Mijn polsen zijn 16-17 cm :( Zie echt van die koeien van vrouwen lopen met veel dikkere polsen....
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_134453905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Beach het volgende:
Bois wat is een goed schema om te beginnen met oly liften?
http://danjohn.net/beginners/

Pro tip: leer eerst overhead squatten en cleanen
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_134453913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:22 schreef ssebass het volgende:
Is dat serieus dezelfde gast? Dus het is wel mogelijk. Of is die ene foto gewoon voor zijn pubertijd...
Ja is dezelfde gast, Brandon Lilly. En was niet voor z'n puberteit, geloof dat hij iets van 18-19 was in die before foto.

Maarja puberteit zegt ook niet alles. Wat een grotere rol speelt is de HGH en alle andere gear :P En een dieet van rond de 8000kcal.
pi_134455824
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:

[..]

http://danjohn.net/beginners/

Pro tip: leer eerst overhead squatten en cleanen
Thanks bra
Eens op zoek naar die dvd('s) ;)

Cleanen kan ik wel, niet enorm goed met perfecte vorm maar redelijk en met 50kg. Overhead squat paar keer geprobeerd maar, voelt wel zwaar voor de schouders.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134455867
Polsen kunnen wel groeien ja. Maatje van mij was vroeger een skinny ecto en ik vroeg hem gisteren toevallig nog of zijn polsen gegroeid waren gezien het nu berenpolsen zijn. Ik heb zelf ook niet zulke dikke polsen. We're all gonna make it brahs.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef fathank het volgende:
Kom op, 100 kg deadlift na 9 maanden? Ben je een meisje?
Matige post dit Henkie.
If not now, then when.
pi_134456146
Gisteravond dus eindelijk naar de sportschool geweest. Mijn poging vorige week vrijdag werd helaas tegengehouden door een auto die mij heeft geschept waar ik een lichtgekneusde pols en lichte hersenschudding aan heb overgehouden. De sportschool was op het moment van het ongeluk reeds gesloten kwam ik achteraf achter. Wist ik veel dat de sportschool op vrijdag eerder sluit... :')

Deadlift vond ik toch wat lastig met die pols van me, maar het squatten ging wel goed. Nou ja, ik voelde me niet echt op m'n gemak met een barbell zonder gewichten (dus alleen de stang). Gestopt met 2 reps met 2x15kg -> dat was blijkbaar iets teveel van het goede voor deze newbie. Het doel van gisteren was om een beetje feeling te krijgen met dat gedeelte van de sportschool, en niet het daadwerkelijk beginnen met een schema (Starting Strength): missie geslaagd dus.

Vanavond of morgen maar eens een serieus schema voor mezelf maken (gebaseerd op Starting Strength) en een logboek of iets dergelijks regelen. :P
pi_134456907
Kan het zijn dat door squatten/legpressen je hamstrings veel korter worden? Ik heb nu nog wat spierpijn erin, en ik kan amper de grond aanraken met mijn vingers, terwijl dat normaal echt makkelijk gaat. Of trekt dat wel bij als de spierpijn verdwijnt?
  donderdag 19 december 2013 @ 18:01:52 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134457105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Champy het volgende:
Even een vraagje. Als ik mijn boterhammen met pindakaas vervang voor boterhammen met kipfilet scheelt dat dagelijks nogal in calorieën. Hoe heeft dit invloed op mijn hongergevoel? Aangezien het volume van het voedsel ongeveer gelijk blijft. Of maakt dat gee reet uit voor honger? Of is het niet zo simpel?
Subjectieve dingen als hongergevoel is typisch iets wat anderen niet voor je kunnen beslissen.
Confidence through competence
  donderdag 19 december 2013 @ 18:04:57 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134457191
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Polsen kunnen wel groeien ja. Maatje van mij was vroeger een skinny ecto en ik vroeg hem gisteren toevallig nog of zijn polsen gegroeid waren gezien het nu berenpolsen zijn. Ik heb zelf ook niet zulke dikke polsen. We're all gonna make it brahs.

[..]

Matige post dit Henkie.
Hoezo matig? Na 9 maanden serieus liften zou je echt wel meer van de grond af mogen krijgen. Blessures en andere gezondheidsissues daargelaten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 19 december 2013 @ 18:07:14 #237
55709 Stereotomy
pi_134457268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteravond dus eindelijk naar de sportschool geweest. Mijn poging vorige week vrijdag werd helaas tegengehouden door een auto die mij heeft geschept waar ik een lichtgekneusde pols en lichte hersenschudding aan heb overgehouden. De sportschool was op het moment van het ongeluk reeds gesloten kwam ik achteraf achter. Wist ik veel dat de sportschool op vrijdag eerder sluit... :')

Deadlift vond ik toch wat lastig met die pols van me, maar het squatten ging wel goed. Nou ja, ik voelde me niet echt op m'n gemak met een barbell zonder gewichten (dus alleen de stang). Gestopt met 2 reps met 2x15kg -> dat was blijkbaar iets teveel van het goede voor deze newbie. Het doel van gisteren was om een beetje feeling te krijgen met dat gedeelte van de sportschool, en niet het daadwerkelijk beginnen met een schema (Starting Strength): missie geslaagd dus.

Vanavond of morgen maar eens een serieus schema voor mezelf maken (gebaseerd op Starting Strength) en een logboek of iets dergelijks regelen. :P
1) Goed bezig

2) Niemand geeft een fuck om wat je doet in de gym, dus gewoon lege stang is prima

3) Logbook mee = uitstekend. Elk respectabel trainingsprogramma voor beginners of gevorderden raadt aan je progressie bij te houden, en terecht.
pi_134457355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
Vanwege mijn bizar smalle polsen zat ik even te kijken wat de ideale maten voor mij zijn en daar zit aangezien ik mijzelf nog steeds veel te smal vind maar niet veel progressie boek. Net even berekent met dit:

Grecian ideal calculator
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson207.htm

Chest en biceps zijn wel goed blijkbaar. Taille nog even 15cm te veel... oeps. Rest niet gemeten.

Hoop niet dat dit mijn genetic max is, want daar zou ik niet blij mee zijn. Word al tijden niet echt breder. Moet wel wat gaan afvallen zo te zien.
Is geen max. Ik heb vrij smalle polsen (17 cm) Maar borst,nek en bovenbenen zijn behoorlijk wat groter dan 'ideaal'. Helaas taille ook :') en mijn biceps te klein haha.
pi_134457398
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo matig? Na 9 maanden serieus liften zou je echt wel meer van de grond af mogen krijgen. Blessures en andere gezondheidsissues daargelaten.
Het gewoon onnodig om dan gelijk te reageren zoals jij deed. :') Mja, care.
If not now, then when.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:11:35 #240
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134457429
Kleine polsen heb je pas onder de 15cm omtrek hoor denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 19 december 2013 @ 18:14:19 #241
55709 Stereotomy
pi_134457530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef seto het volgende:
Kleine polsen heb je pas onder de 15cm omtrek hoor denk ik.
Hangt van je lengte af uiteraard he :)

En 't is maar wat je met polsen bedoelt. Als je van de ene condyl naar de andere meet (alleen bot), dan lopen daar geen spieren overheen die kunnen groeien. De onderarm kan uiteraard wel flink groeien, waardoor je polsen dikker lijken. Maar de enige manier om je polsen puur te laten groeien, is wat bf% aanzetten.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:30:39 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134458117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het gewoon onnodig om dan gelijk te reageren zoals jij deed. :') Mja, care.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Alsof jij altijd zo tactvol bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134458548
Rustig maar, ik weet zelf dat er meer in zit ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134459162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:56 schreef the85mc het volgende:
Kan het zijn dat door squatten/legpressen je hamstrings veel korter worden? Ik heb nu nog wat spierpijn erin, en ik kan amper de grond aanraken met mijn vingers, terwijl dat normaal echt makkelijk gaat. Of trekt dat wel bij als de spierpijn verdwijnt?
Good Mornings
pi_134467401
vanavond moest ik met 180kg pause squats doen ..

wou minimaal 6 reps halen want vorige reps pr was 5(niet pause.. gewoon normale squat, 2 maand terug)

eerste 5 gingen echt ziek explosief omhoog.. zonder rust bovenaan, bij de 6e verscheen er een damp/waas voor mijn ogen alsof ik in de sauna zat, rep 7 voelde ik mijn benen niet meer, toen dacht ik fuck it ... 8 reps,... bam 9 reps totaal.

10 reps zou naderhand gezien misschien gelukt zijn, maar op dat moment ...dan was ik bij de 10e rep gewoon k.o. gegaan denk ik.

9 reps 180kg pause squats, not bad brad.jpg
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  donderdag 19 december 2013 @ 23:37:00 #246
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134472052
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef dreamerbulk het volgende:
vanavond moest ik met 180kg pause squats doen ..

wou minimaal 6 reps halen want vorige reps pr was 5(niet pause.. gewoon normale squat, 2 maand terug)

eerste 5 gingen echt ziek explosief omhoog.. zonder rust bovenaan, bij de 6e verscheen er een damp/waas voor mijn ogen alsof ik in de sauna zat, rep 7 voelde ik mijn benen niet meer, toen dacht ik fuck it ... 8 reps,... bam 9 reps totaal.

10 reps zou naderhand gezien misschien gelukt zijn, maar op dat moment ...dan was ik bij de 10e rep gewoon k.o. gegaan denk ik.

9 reps 180kg pause squats, not bad brad.jpg
Very nice, nou op naar de volgende PR's!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134472134
Do I even lift?

Lekker bezig Dreamer! Ben benieuwd hoeveel kg je gaat pakken aan 't eind.
If not now, then when.
pi_134472205
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Do I even lift?

Lekker bezig Dreamer! Ben benieuwd hoeveel kg je gaat pakken aan 't eind.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Very nice, nou op naar de volgende PR's!!

thanks! Nog 4 weken en dan zit ik bij mijn oude 1rm van 200kg, dus die zou ik dan moeten reppen...

ik hoop minimaal 220kg, maar 210 zou ik al blij zijn. uitschieter naar 230 zou ook geen overbodige luxe zijn _O-

we zullen zien :)
  donderdag 19 december 2013 @ 23:42:33 #249
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_134472317
_O_

Wat is jouw squat 1RM?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_134472340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef star_gazer het volgende:
_O_

Wat is jouw squat 1RM?
die was ong. 10-12 weken geleden 200kg

als ik 20kg in 10 weken erop leg... dan dank ik dat aan de pause squats ... en vele calorieen. maar vooral pause squats hebben mij een hoop goede vorm teruggegeven. Plus dat ik voor het eerst werk volgens een powerlift achtig principe.

Bench heel weinig gains :( ..goede squatter..goede deadlifter.. slechte bencher... kan niet alles hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')