Het risico op afbraak wordt vergroot naarmate je je calorie tekort opvoert. Of dit door cardio of door minder eten gebeurd maakt niets uit. Het risico van enkel cardio doen is dat je, zoals velen doen, de waarde van cardio overschat. Tenzij je cardio erg leuk vind en je conditie etc wil verbeteren (of andere redenen hebt om het te doen), zou je kunnen beginnen met een calorie tekort te creeren door enkel minder te eten en dit kun je dan eventueel uitbreiden met cardio.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Dark_Killah het volgende:
edit: Ja dat bedoelde ik eigenlijk; ik ga 1 v/d 2 (cardio) doen en niet allebei (cardio én minder eten) omdat het risico op afbraak dan vergroot wordt, right?
plus ook de fysieke inspanning die erbijkomt en dus impact op je herstel kan hebben...quote:Op donderdag 19 december 2013 08:08 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het risico op afbraak wordt vergroot naarmate je je calorie tekort opvoert. Of dit door cardio of door minder eten gebeurd maakt niets uit. Het risico van enkel cardio doen is dat je, zoals velen doen, de waarde van cardio overschat. Tenzij je cardio erg leuk vind en je conditie etc wil verbeteren (of andere redenen hebt om het te doen), zou je kunnen beginnen met een calorie tekort te creeren door enkel minder te eten en dit kun je dan eventueel uitbreiden met cardio.
quote:"bodybuilding"
brb lifting with a mindset attained through fallacies, marketing and advertising
brb not looking like u lift unless u have no shirt on (1% of the time)
brb loooking like you spend 4 hours a day in the gym
brb caring excessively about the way you look (vain)
brb need to diet and stay cut year round to look "good"
brb get domineered by larger males in social situations with your 150LBS ripped frame
brb go to beach look like every other zyzz fanboy who discovered clen
lifting heavy
brb all male interaction centres around dominance and ascendancy whether portrayed through wealth, physical appearance, women etc (note words like hey "mate" "buddy" "champ"
brb functional strength also "how much can you bench bro" etc
brb look big in clothes
brb not carying too much about the way you look (alpha)
brb intimidate smartasses etc
brb look like a traditional and customary "alpha" "man of the house" etc
ooh, ik dacht dat je een ervaren lifter was, je moet iig een schema zoeken van iemand met hetzelfde body type.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat zelf kan??
9 maanden zou ik niet erg ervaren noemenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik dacht dat je een ervaren lifter was, je moet iig een schema zoeken van iemand met hetzelfde body type.
Godverdommequote:
-> powerlifting topicquote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141428161
Want zijn jouw stats nu na 9 maanden SS?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
9 maanden zou ik niet erg ervaren noemen
Beroerd, en ik heb niet 9 maanden SS gedaan. Meer SL.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Want zijn jouw stats nu na 9 maanden SS?
nee 2x kleine blessurequote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef fathank het volgende:
Kom op, 100 kg deadlift na 9 maanden? Ben je een meisje?
Hoelang train je al dan? Daar zit je toch pas na 3/4 jaar aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
Vanwege mijn bizar smalle polsen zat ik even te kijken wat de ideale maten voor mij zijn en daar zit aangezien ik mijzelf nog steeds veel te smal vind maar niet veel progressie boek. Net even berekent met dit:
Grecian ideal calculator
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson207.htm
Chest en biceps zijn wel goed blijkbaar. Taille nog even 15cm te veel... oeps. Rest niet gemeten.
Hoop niet dat dit mijn genetic max is, want daar zou ik niet blij mee zijn. Word al tijden niet echt breder. Moet wel wat gaan afvallen zo te zien.
Je moet niet teveel naar dat soort dingen kijken, want ze slaan vaak helemaal nergens op lol.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
Vanwege mijn bizar smalle polsen zat ik even te kijken wat de ideale maten voor mij zijn en daar zit aangezien ik mijzelf nog steeds veel te smal vind maar niet veel progressie boek. Net even berekent met dit:
Grecian ideal calculator
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson207.htm
Chest en biceps zijn wel goed blijkbaar. Taille nog even 15cm te veel... oeps. Rest niet gemeten.
Hoop niet dat dit mijn genetic max is, want daar zou ik niet blij mee zijn. Word al tijden niet echt breder. Moet wel wat gaan afvallen zo te zien.
Nee die van scooby niet dacht ik. Zou ik bij12% op 96kg moeten zitten max natty lolquote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en die dingen gaan uit van een IFBB 3% bodyfat fysique lijkt meMet de ideale maten voor aesthetics.
Honger? In Africa hebben ze honger.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Champy het volgende:
Even een vraagje. Als ik mijn boterhammen met pindakaas vervang voor boterhammen met kipfilet scheelt dat dagelijks nogal in calorieën. Hoe heeft dit invloed op mijn hongergevoel? Aangezien het volume van het voedsel ongeveer gelijk blijft. Of maakt dat gee reet uit voor honger? Of is het niet zo simpel?
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, jij moet minder gaan liften
Moeten ze harder werken, maar das een andere discussiequote:Op donderdag 19 december 2013 15:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Honger? In Africa hebben ze honger.
hgh is one helluva drugquote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hij had ook smalle polsen in de before foto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |