Correct, probeer het zo en zolang je blijft dalen in vet% ook zo houden! Wanneer je een plateau bereikt, eerst cardio wat opvoeren (in tijd, niet intensiteit).quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Dark_Killah het volgende:
edit: Ja dat bedoelde ik eigenlijk; ik ga 1 v/d 2 (cardio) doen en niet allebei (cardio én minder eten) omdat het risico op afbraak dan vergroot wordt, right?
Nee, dit is hem niet, alhoewel deze ook impressive is. Ik heb het over een filmpje die in ieder geval niet van deze kwaliteit is, gozer is ook veel kleiner, squat snel en explosief, was vroeger een weightlifter, maar nu niet meer. Ik zag hem eerder zo vaak op YouTube en nu kan ik hem gewoon niet eens vinden.quote:
vrijwel alle wereldrecords met powerlifting squats zijn op lowbar gezetquote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef kidkash19 het volgende:
Kicke filmpje, het gemak ook.
Blijf het toch apart vinden dat Rippetoe de low bar zo aanraadt terwijl ik amper world class weightlifters en athletes dit zie doen.
Ikzelf doe ook gewoon high bar, voelt beter en veiliger
Elke dag 300 crunches voor de plaatselijke vetverbranding.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Okay, maar ik hou mij wel aan mijn normale caloriebehoefte dan? En de cardio zou het vet dan weg moeten krijgen?
Idalberto Arranda?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dit is hem niet, alhoewel deze ook impressive is. Ik heb het over een filmpje die in ieder geval niet van deze kwaliteit is, gozer is ook veel kleiner, squat snel en explosief, was vroeger een weightlifter, maar nu niet meer. Ik zag hem eerder zo vaak op YouTube en nu kan ik hem gewoon niet eens vinden.
Standaard SS is ook gewoon ruk, hoop hype om er vervolgens compleet uit proporties uit te zien...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Faeroer het volgende:
Wat is SS toch saai zeg. Nog 1 maandje (tot 15 januari) doorzetten en dan zit er eindelijk een half jaar op. Tijd voor iets anders.
Volgens mij weet ik wel welke je bedoelt, is het een beetje een oud filmpje?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dit is hem niet, alhoewel deze ook impressive is. Ik heb het over een filmpje die in ieder geval niet van deze kwaliteit is, gozer is ook veel kleiner, squat snel en explosief, was vroeger een weightlifter, maar nu niet meer. Ik zag hem eerder zo vaak op YouTube en nu kan ik hem gewoon niet eens vinden.
voor een beginnend lifter is het ideaal om de grote compounds te leren en basiskracht op te bouwen..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Standaard SS is ook gewoon ruk, hoop hype om er vervolgens compleet uit proporties uit te zien...
Hoezo? Ik doe armen en rear delts erbij + rows. Heb je voorbeelden/argumenten?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Standaard SS is ook gewoon ruk, hoop hype om er vervolgens compleet uit proporties uit te zien...
Dat is lang! Respect en deed je ook wat andere oefeningen + at je altijd goed? En resultaten(tot nu toe) in pics en/of stats op de lifts en/of gewicht vp.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef Faeroer het volgende:
Wat is SS toch saai zeg. Nog 1 maandje (tot 15 januari) doorzetten en dan zit er eindelijk een half jaar op. Tijd voor iets anders.
wat hij zegt is meer een hype...waarvan een paar kut voorbeelden te zien zijn. Duizenden mensen hebben goede resultaten behaald met SS. Uiteraard krijgt chest niet zoveel werk als benen bijv, maar benen zijn ook een grote spiergroep. Chest kan later mooi de focus krijgen op een ander schemaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe armen en rear delts erbij + rows. Heb je voorbeelden/argumenten?
Dan ga je al meer richting babylover's versie, al een stuk beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe armen en rear delts erbij + rows. Heb je voorbeelden/argumenten?
Ook weer zo'n kreet, 'duizenden mensen met goede resultaten'. Als dat zo is, waar zijn de bewijzen dan? Nog nooit een progressie foto van een jaar tegengekomen van iemand die het programma volgt, die er netjes bijstaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat hij zegt is meer een hype...waarvan een paar kut voorbeelden te zien zijn. Duizenden mensen hebben goede resultaten behaald met SS. Uiteraard krijgt chest niet zoveel werk als benen bijv, maar benen zijn ook een grote spiergroep. Chest kan later mooi de focus krijgen op een ander schema
Dat niet, ik denk dat elke debiel wel snapt dat 4l melk per dag niet echt helpt bij een mooi lichaam.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef seto het volgende:
Jij bent er zeker zo één die denkt dat GOMAD deel van SS is?
het heeft voor mij jaren geleden de basis gelegd voor mijn fysiek die vandaag de dag er zeker goed uitziet... daarnaast heeft het bijgedragen aan mijn kracht. Zo ook bij mensen uit mijn directe omgeving. Ik kwam met heel veel kracht uit dat programma, dus voor kracht is het helemaal ideaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ook weer zo'n kreet, 'duizenden mensen met goede resultaten'. Als dat zo is, waar zijn de bewijzen dan? Nog nooit een progressie foto van een jaar tegengekomen van iemand die het programma volgt, die er netjes bijstaat.
Ik zie alleen benen die uit proporties zijn, matige upper back en dunne armen.
Als basis prima, maar het is gewoon zonde om het niet wat uit te breiden.
heb GOMAD gedaan toentertijd en dat was werkelijk fantastischquote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dat niet, ik denk dat elke debiel wel snapt dat 4l melk per dag niet echt helpt bij een mooi lichaam.
Ik vind het gewoon niet een programma dat in balans is.
Ik denk niet dat je doorhebt dat het programma 'Starting Strength' niet bedoeld is om een mooi en esthetisch lichaam te krijgen, maar om je kracht op te bouwen. Progressiefoto's hebben dus niet zoveel nut, als je kijkt naar de getallen van de lifts daarentegen..quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ook weer zo'n kreet, 'duizenden mensen met goede resultaten'. Als dat zo is, waar zijn de bewijzen dan? Nog nooit een progressie foto van een jaar tegengekomen van iemand die het programma volgt, die er netjes bijstaat.
Ik zie alleen benen die uit proporties zijn, matige upper back en dunne armen.
Als basis prima, maar het is gewoon zonde om het niet wat uit te breiden.
Die getallen haal je alleen als je je buitensporig vatsig eet. Niet top voor bodybuilders dus. Beginners kun je 2x zo hard belasten als SS doet, het slaat compleet door in simpel willen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je doorhebt dat het programma 'Starting Strength' niet bedoeld is om een mooi en esthetisch lichaam te krijgen, maar om je kracht op te bouwen. Progressiefoto's hebben dus niet zoveel nut, als je kijkt naar de getallen van de lifts daarentegen..
Je wilt massa bij dat gewicht, kracht komt vanzelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Daarnaast bevat de naam het woord "starting", dus een programma om mee te beginnen als je met je 1.85 70kg geraamte de gym binnen komt. Kun je mooi even wat kracht opbouwen, optimaal profiteren van de noobgains en daarna een ander schema pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |