nogmaals het ligt aan hoe je communiceert en minder aan de inhoudquote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb geen systeem dat ik hanteer dus ben per definitie niet een PUA. Wat voor tips kan je ooit geven die niet PUA zijn ?
Pick Up Artist dacht ik.quote:
Zoenenquote:
Wat dan, wil je dat delen?quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
helaas weer mislukte poging om een relatie op te bouwen..
Watskeburt?quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
helaas weer mislukte poging om een relatie op te bouwen..
Hence de "quote:
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppenquote:
Heerlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppen
Zoenen doe je niet in den anus.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppen
Keek je daarom zo raar zaterdag?quote:
kwestie van gewoon zo vaak tongen dat je dezelfde hebt als je partnerquote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je daarom zo raar zaterdag?
Maar zonder grap, de mond wordt beschouwd als het meest vieze deel van het menselijk lichaam omdat er zoveel bacteriën in zitten.
@rhubarbjequote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou je bijna daten om het te bewijzen rhubarb. Het maakt verder niet uit maar dit is wat voor mij werkt dus ik dacht ik deel het hier. Wat vind je zelf rubarbje, zoen je vaak op eerste date of is het no-go ? Als je het leuk had, dan vind je het neem ik aan toch niet erg ?
Ach, in je mond geneest alles het snelst, dus wat geeft hetquote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je daarom zo raar zaterdag?
Maar zonder grap, de mond wordt beschouwd als het meest vieze deel van het menselijk lichaam omdat er zoveel bacteriën in zitten.
Ja, foei!quote:Op maandag 16 december 2013 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van gewoon zo vaak tongen dat je dezelfde hebt als je partner
maar dit is SC! Foei ons!
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat dan, wil je dat delen?
Lastig dat soort gevallenquote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...
jep en vooral als hij wel t gevoel heeft dat alles goed zit..quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lastig dat soort gevallen. Als het gevoel weg is dan houdt het al snel op..
maar jij had toch geen gevoelens voor hem?quote:Op maandag 16 december 2013 14:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jep en vooral als hij wel t gevoel heeft dat alles goed zit..
Welcome to my lifequote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Vanavond maar eens een 2e date proberen te regelen met de dame van afgelopen zaterdag. Ik vond het gezellig en zij vond het gezellig dus waarom nog wachten. Als ze het niet wil hoor ik het vanzelf wel.
True. Dat zeggen we ook als we niet onbeleefd willen zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.
Dat dusquote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook wel een heel abrupt einde als een kerel zegt: 'ik vond het gezellig!'
En dat jij dan zegt 'oke' of 'ik niet'
Zo ver ik weet doen zelfs mannen dat niet
Dat weet ik en daarom wil ik ook een nieuwe date plannen. Dan weet ik of het echt menens was of nietquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.
Was dat tijdens het daten? Of had je net een relatie met hem?quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ben je wezen stappen/winkelen overnachten in hotel met je date ? Klinkt uitgebreidquote:Op maandag 16 december 2013 15:28 schreef BeamofLight het volgende:
Vanmorgen terug van hotelletje, stappen, winkelen met date. En gezoend met tong.
Ja ik ben geneigd te zeggen ergens tussen het 2de en 5de berichtje dat je op de site stuurt. Hangt er soms een beetje vanaf hoe het gesprek loopt vind ik zelf.quote:
Erg varierend. Als ik merk dat ik wel geinteresseerd ben en zij dat ook is dan vraag ik sowieso eerst haar telefoonnummer. Daarna nog 1 of 2 dagen appen en dan vraag ik wel of ze zin heeft om af te spreken. Bij de laatste date die ik had ging het vrij toevallig. Ik vroeg of ze het weekend wat te doen had puur uit interesse. Toen ze zei dat ze zaterdag helemaal niks had leek het me wel een ideetje om te vragen of ze zin had om wat te drinken en dat had ze welquote:Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wanneer brengen jullie ongeveer een date ter sprake? Ik verwerk het soms in een leuk gesprek (vaak zijn er wel momenten waarmee je zoiets luchtig en leuk kan brengen) maar de neiging heb ik vaak al na twee tot drie dagen leuk contact (denk dan aan elke dag minimaal 1 tot 2 uur achter elkaar ''chatten'').
Mijn ervaring leert dat als je te lang wacht het uiteindelijk nooit tot een date komt, enkel ben ik dus wel benieuwd hoeveel tijd jullie er overheen laten gaan
Hoe was het afgelopen met dat meisje waar je vorig jaar mee had gedate en zij het toen had afgekapt maar nu weer wilde afspreken? Dat ben jij toch die dat vertelde?quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Erg varierend. Als ik merk dat ik wel geinteresseerd ben en zij dat ook is dan vraag ik sowieso eerst haar telefoonnummer. Daarna nog 1 of 2 dagen appen en dan vraag ik wel of ze zin heeft om af te spreken. Bij de laatste date die ik had ging het vrij toevallig. Ik vroeg of ze het weekend wat te doen had puur uit interesse. Toen ze zei dat ze zaterdag helemaal niks had leek het me wel een ideetje om te vragen of ze zin had om wat te drinken en dat had ze wel.
Klopt goed onthoudenquote:Op maandag 16 december 2013 20:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met dat meisje waar je vorig jaar mee had gedate en zij het toen had afgekapt maar nu weer wilde afspreken? Dat ben jij toch die dat vertelde?
hoe ziet ze er uit, wat doet ze, hoe oud is ze, wat zijn haar interesses?quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Vriendinnetje die net terug is in NL is op zoek naar een leuke datekan ik die, lui als ik ben, niet hier voor haar regelen?
Zet een stap in het diepe en biedt zich aan (kon het niet latenquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Vriendinnetje die net terug is in NL is op zoek naar een leuke datekan ik die, lui als ik ben, niet hier voor haar regelen?
Alleen als het in Brabant isquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Hoe oud is ze en waar komt ze vandaan?quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd hoorquote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
@weetniet: ze springt graag in het diepe zegt ze
@thijs: niet iedereen kan zo'n leuk accent hebben als ik
@clock: wisselend adam en rdam, 30, perfect toch?
Leeftijd perfect. Lokatie iets minder, maar Rotterdam is nog wel redelijk te doen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
Echt hequote:
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.quote:
dat snap ik ook nooit. Net alsof leeftijd en t feit dat het een vriendin van iemand is garant staat voor een leuke meidquote:Op maandag 16 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.
Precies, je moet wel eerst de horoscoop + ascendant weten natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit. Net alsof leeftijd en t feit dat het een vriendin van iemand is garant staat voor een leuke meid
quote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou me een liesbreuk lachen als straks blijkt dat het een of andere schele bosgnoom is. Sta je dan met je opgerolde sok in je pantalon.
Oh godver ik stik zowat van het lachenquote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou me een liesbreuk lachen als straks blijkt dat het een of andere schele bosgnoom is. Sta je dan met je opgerolde sok in je pantalon.
Hahahaquote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
De fokkers hier kennende, zou je geen uitzondering zijnquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hahaha. Nee maar ff serieus, jij denkt dat ik zou gaan afspreken zonder ook maar 1 foto te hebben gezien?
Makkie. De pantalon natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh godver ik stik zowat van het lachenIk weet niet wat grappiger is: de bosgnoom of de opgerolde sok
Je duikt eens een avondje het theater in (in Amsterdam) en je vist gelijk achter het netquote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
Ik was laatst wel een lans aan het breken voor een promo-filmpje op een datingprofiel maar moet zeggen dat ik de tijd ook wel mis dat je dates nog niet óveral op internet kon vinden. Stuk spannender, zo van te voren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 03:45 schreef -Splash- het volgende:
Wat een dappere reacties hier zeg. Erg jammer dat het huidige datingvolk zo verwend is door alle informatie die beschikbaar is dat ze een sprong in het diepe niet aandurven.
Waarom niet die sprong in het diepe? Laat je eens verrassen ipv dat je haar facebook al drie maanden stalked en eigenlijk alles al weet door priveberichten aan elkaar.
Hulde aan de mensen die dit nu nog aandurven, ik hoop dat het een leuke date gaat worden. Laat die foto's voor wat het is en durf er eens blind in te stappen, wees verrast en verwonder jezelf.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 03:45 schreef -Splash- het volgende:
Wat een dappere reacties hier zeg. Erg jammer dat het huidige datingvolk zo verwend is door alle informatie die beschikbaar is dat ze een sprong in het diepe niet aandurven.
Waarom niet die sprong in het diepe? Laat je eens verrassen ipv dat je haar facebook al drie maanden stalked en eigenlijk alles al weet door priveberichten aan elkaar.
Hulde aan de mensen die dit nu nog aandurven, ik hoop dat het een leuke date gaat worden. Laat die foto's voor wat het is en durf er eens blind in te stappen, wees verrast en verwonder jezelf.
Er zijn altijd extremen, maar je hoeft niet iedereen die er op reageert als een wanhopig iemand weg te zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een onzin. Zo kun je iedere vrouwen plat dm'ende mongool wel als een held neerzetten natuurlijk.
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huisquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:50 schreef ook_gek het volgende:
het enige wat je kwijt bent is een avond? Leuk ook als 1 van de 2 de ander niks vind. Lekker ongemakkelijke situatie zal dat geven
Dank je voor de beschrijving van daten in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:50 schreef ook_gek het volgende:
het enige wat je kwijt bent is een avond? Leuk ook als 1 van de 2 de ander niks vind. Lekker ongemakkelijke situatie zal dat geven
Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huis
ik ontmoet zelden iemand nieuws waar ik zo van walg dat ik het geen uurtje vol hou
quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huis
ik ontmoet zelden iemand nieuws waar ik zo van walg dat ik het geen uurtje vol hou
Als ze niet gelijk bij het woord 'vrouw' al gelijk erop zouden willen springen dan zou je enigszins een punt kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:47 schreef -Splash- het volgende:
Er zijn altijd extremen, maar je hoeft niet iedereen die er op reageert als een wanhopig iemand weg te zetten.
Heb wel wat fokkers ontmoet waarvan ik na 10 minuten al had vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou dan weer nooit een vriendin of famielid te grabbel gooien op fok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een onzin. Zo kun je iedere vrouwen plat dm'ende mongool wel als een held neerzetten natuurlijk.
Waarom zou je een wit leugentje bedenken hiervoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als het echt zo erg is dat je drie minuten niet trekt zeg je dat toch?
'sorry, maar ik voel hem niet en als je het niet heel vervelend vind ga ik liever naar huis want ik moet nog .... (iets voorbereiden voor werk of zo)'
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou je een wit leugentje bedenken hiervoorGewoon keihard en eerlijk zijn, heeft die ander ook meer aan
![]()
Nee. Gewoon aan het einde van de avond zeggen dat het gezellig was, maar meer niet. Klaar. Dat zou ik wel doen en heb ik ook 1 keer eerder gedaan. Maar kennelijk is niet iedereen zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als het echt zo erg is dat je drie minuten niet trekt zeg je dat toch?
'sorry, maar ik voel hem niet en als je het niet heel vervelend vind ga ik liever naar huis want ik moet nog .... (iets voorbereiden voor werk of zo)'
Ik zou het op basis van 1 of 2 foto's wel aandurven. Maar er gewoon echt blind instappen? Nee, dat doe ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Zie het al voor me.. Iemand heeft 1,5 uur in de trein gezeten (bv), ze komt op je aflopen, je ziet gelijk al dat het qua uiterlijk niet voor je is. Je geeft het innerlijk een kans. Dus op naar een cafeetje, doet een kopje koffie/biertje en daar kom je er achter dat het toch echt totaal niet je type is.
Ze komt terug van de wc en jij zegt "sorry, maar het gaat hem niet worden, succes met je terugreis!"
Neh.. leuk idee, maar ik zou zoiets nooit doen in de praktijk
Inderdaad.. dat het voor jou niet werkt betekent niet dat je een ander nou zo'n dienst bewijst door "keihard" te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."
+1 voor eerlijkheid, -10 voor tact.
Dit maakte ik eens mee toen ik naar Hilversum was gereisd voor een date. Was ook een omleiding met de trein dus ik had er al twee uur opzitten. Ik zag het wel aan hem maar ik was toch wel enigzins verbaasd dat hij zooooo teleurgesteld was dat hij niet eens een kopje koffie meer wilde drinken. Ik vertel dat verhaal vaker maar hij stond erop een deel van mijn reis te betalen dus daar heb ik 's avonds maar Chinees van gehaald toen ik thuis wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Zie het al voor me.. Iemand heeft 1,5 uur in de trein gezeten (bv), ze komt op je aflopen, je ziet gelijk al dat het qua uiterlijk niet voor je is. Je geeft het innerlijk een kans. Dus op naar een cafeetje, doet een kopje koffie/biertje en daar kom je er achter dat het toch echt totaal niet je type is.
Ze komt terug van de wc en jij zegt "sorry, maar het gaat hem niet worden, succes met je terugreis!"
Neh.. leuk idee, maar ik zou zoiets nooit doen in de praktijk
Nu ben ik zelf onbekend met de etiquette qua minuten die je moet wachten voor je mag reageren, maar als er twee al gereageerd hebben zou het je inderdaad sieren als je denkt; skip. Of een pb-tje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze niet gelijk bij het woord 'vrouw' al gelijk erop zouden willen springen dan zou je enigszins een punt kunnen hebben..
Ja dat hoor ik vaker maar ik snap dat niet helemaal. Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden ofzo maar juist naar iets heel specifieks. Dat verwacht ik ook een beetje van die ander, vooral op een dating site. Ik zou zelf ook niet zo snel zo ver daten moet ik zeggen, reis maximaal naar Amsterdam vanaf Den Haag (en alleen als ik er een goed gevoel bij heb).quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je het dan ook niet perse zien als date maar gewoon als een nieuw iemand ontmoeten
Psyche, I joke, I joke, I kid, I kidquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."
+1 voor eerlijkheid, -10 voor tact.
Tja, misschien zijn de meesten hier wel zo lelijk dat ze geen andere keuze kunnen hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, hoe fucking wanhopig komt dit dus wel over. Maar ja, had ook echt niet anders verwacht hiero.
Wederom blijkt maar weer dat de meesten hier überhaupt gewoon een date willen scoren ipv de juiste (dame).
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, hoe fucking wanhopig komt dit dus wel over. Maar ja, had ook echt niet anders verwacht hiero.
Wederom blijkt maar weer dat de meesten hier überhaupt gewoon een date willen scoren ipv de juiste (dame).
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
[..]Idd.
Overigens ken ik nog een vrouw met een vagina en hartslag, op zoek naar een date. Ik zou zeggen: laat de inschrijvingen maar komen!
Klinkt als veel gedoe, I'm out.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
[..]Idd.
Overigens ken ik nog een vrouw met een vagina en hartslag, op zoek naar een date. Ik zou zeggen: laat de inschrijvingen maar komen!
Wat is het probleem? Dat meerdere mensen iets belachelijk maakt waar jij je positief over hebt uitgelaten?quote:
Het was echt belachelijk om te zien hoe wanhopig iedereen erop af stormdequote:
Wat tegelijkertijd ook nog eens LOL is aangezien iedereen hier volgens mij op Fok post ^_^. Blijkbaar ben je wanhopig als je wel eens zin hebt om 'spontaan' onbekende mensen te ontmoeten, snap niet zo goed waar dat op gebaseerd is maarja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind persoonlijk het hele 'check mij verheven zijn boven die fok kneuzen' een stuk storender
ik hoefde ook vooraf geen foto's te zien hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.
Wat heeft dat met fok te maken? Ik ben gewoon beter dan iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind persoonlijk het hele 'check mij verheven zijn boven die fok kneuzen' een stuk storender
Sowieso zou ik niet op een betaal dating site zitten, ik heb wel een premium abo en dat kost paar euro per maand op een gratis site. De bekende nederlandse betaalde alternatieven vind ik persoonlijk zeker geld klopperij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Buffell het volgende:
Dus, als buitenstaandert even, ik lees dit nu zo hè. Jullie zitten allemaal op die datingsites? Ongeacht welke. Ik vraag mij altijd af hè; dat is toch pure geld-uit-de-zak-klopperij? Als je wat wil op zo'n site moet je al knaken neerleggen en dat moet je blijven doen, anders 'mag je niet meer meedoen'. Wat geeft hier de gemiddelder Fokker uit aan zo'n datingsite dan?
Als je dat niet wilt, dan schrijf je je toch lekker niet in?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Buffell het volgende:
Dus, als buitenstaandert even, ik lees dit nu zo hè. Jullie zitten allemaal op die datingsites? Ongeacht welke. Ik vraag mij altijd af hè; dat is toch pure geld-uit-de-zak-klopperij? Als je wat wil op zo'n site moet je al knaken neerleggen en dat moet je blijven doen, anders 'mag je niet meer meedoen'. Wat geeft hier de gemiddelder Fokker uit aan zo'n datingsite dan?
Er bestaan dus gratis datingsites? Op de bekende sites moet je altijd gewoon flink neerleggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sowieso zou ik niet op een betaal dating site zitten, ik heb wel een premium abo en dat kost paar euro per maand op een gratis site. De bekende nederlandse betaalde alternatieven vind ik persoonlijk zeker geld klopperij.
Jezus, geïrriteerd much? Ik vraag het me gewoon af?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt, dan schrijf je je toch lekker niet in?
Dat geouwehoer over een paar centen. Zullen we het ook maar vast belachelijk noemen dat er geld uit wordt gegeven op een date aan een treinkaartje, drankje of een beetje benzine?
Tinder, Paiq, Fok, allemaal gratis datingsitesquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Er bestaan dus gratis datingsites? Op de bekende sites moet je altijd gewoon flink neerleggen.
Als je wilt daten via internet, dan moet je er gewoon wat geld voor over hebben. Er zijn sites als Paiq, en ook daar kan je echt wel een paar dates scoren, maar zoals voor zoveel gratis alternatieven geldt dat er daar ook veel figuren zitten die nooit op een date uit zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jezus, geïrriteerd much? Ik vraag het me gewoon af?
Vele malen meer. Ook wel via Paiq gedate, maar dat was meer dagenlang door vrouwen heenklikken en foto's vrij chatten voor je iemand treft die interessant is. Dan liever een beetje betalen en sneller die ballotage kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb die 'niet willen daten' drempel btw niet zo ervaren, ben benieuwd of er mensen zijn die op betaalde sites meer dates hebben gehad dan op gratis sites.
edit;
Hangt wel beetje vanaf of je lexa met badoo ofzo vergelijkt natuurlijk.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat echt wel meevalt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat die kaf van het koren theorie van Mystikvm betreft. Ik zie het zo. Mensen die echt willen betalen om te daten zullen wat ... serieuzer al langere tijd op zoek zijn. Terwijl het leuke buurmeisje ook gewoon op een gratis site staat.
Nee, het haantjesgedrag. Ik vind het jammer dat mensen in hun waarde laten niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat meerdere mensen iets belachelijk maakt waar jij je positief over hebt uitgelaten?
Datquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb m'n vriend ruim 5 jaar geleden hier leren kennenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef LesMiserables het volgende:
@mystikv
Lol explode mucho ? Hij vraagt alleen wat :p.
@Buffel
Er bestaan idd gratis sites, heb beide voor langere tijd gedaan en vond de betaal sites als lexa e.d. echt zonde van het geld.
@SC
Fok als dating site ? Tell me more?
En bij mensen die ervoor betalen weet je dat ze er waarschijnlijk ook serieuzer mee bezig zijn dan degenen die misschien alleen voor de lolz op zo'n gratis site zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Elvi het volgende:
Ik zit op de gratis site Paiq, alleen zitten er wel wat aparte figuren tussen jaMisschien dat betalen wel een meerwaarde heeft omdat je dan sneller ziet (en weet) of het wat is.
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb die 'niet willen daten' drempel btw niet zo ervaren, ben benieuwd of er mensen zijn die op betaalde sites meer dates hebben gehad dan op gratis sites.
edit;
Hangt wel beetje vanaf of je lexa met badoo ofzo vergelijkt natuurlijk.
Wat die kaf van het koren theorie van Mystikvm betreft. Ik zie het zo. Mensen die echt willen betalen om te daten zullen wat ... serieuzer al langere tijd op zoek zijn. Terwijl het leuke buurmeisje ook gewoon op een gratis site staat.
Volgens mij is Tinder nog veel vluchtiger dan Paiq en zitten daar ook meer daters die zich normaal gesproken nooit voor een site zouden inschrijven. Dus idd minder kans op een (succesvolle) date.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb m'n vriend ruim 5 jaar geleden hier leren kennen
Zijn nog veeeeel meer fok stelletjes hoor
De vraag is dus of dat in alle gevallen een voordeel is. Iemand die al een tijdje op zoek is naar een serieuze relatie geeft een andere date dan iemand die niet per se op zoek is maar wel interesse heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef Kola het volgende:
[..]
En bij mensen die ervoor betalen weet je dat ze er waarschijnlijk ook serieuzer mee bezig zijn dan degenen die misschien alleen voor de lolz op zo'n gratis site zitten.
Hoe bedoel je dat je dates meerdere weken duurde ? Dat je meerdere keren afsprak in die weken oid ? Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.
Het fotoboek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.
Klopt, maar het werkt dus wel erg goed via hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.
Of het werkt welquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.
Maar dat is toch ook het hele doel van tinder? Je beoordeelt elkaars foto en je kunt bij een wederzijdse like met elkaar praten c.q. kijken of het date-materiaal is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zeg niet dat het niet werkt, alleen soms zie je vrouwen voorbij komen die in de tagline een heel verhaal geplempt hebben alsof het een dating site is. Denk niet dat Tinder snel van zijn 'hookup' imago af komt als ik eerlijk ben en je merkt dat veel vrouwen ook daarom terughoudend zijn om lekker spontaan te reageren.
Dus jij hebt in je Tinder-tagline 'Neuken?' staan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef LesMiserables het volgende:
Naja het doel is eigenlijk om te kijken of de ander 'neuk materiaal' is en daar hebben wij allemaal date materiaal van gemaakt. Het doel is niet om je 'tagline' om te toveren tot online date profiel.
Nope, ik heb 'swipe naar rechts voor een gratis pony' (aanradertje trouwens).quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dus jij hebt in je Tinder-tagline 'Neuken?' staan?
Ik zet daar niets neer. Vind dat zo 'hyves'-achtig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nope, ik heb 'swipe naar rechts voor een gratis pony' (aanradertje trouwens).
Precies. Dat ik gewoon met 1 persoon meerdere dates had een paar weken lang en dat als het niks werd dit daarna ook werd gemeld door of mij, of haar. Bij Tinder heb ik al een paar keer nu dates gehad die wel gezellig waren, om vervolgens daarna helemaal niks meer te vernemen van de ander. Misschien verwacht ik dan idd wel net zoveel als op een datingsite en zitten er idd ook veel vrouwen op die helemaal niet serieus op zoek zijn, maar gewoon leuk vinden om wat af te spreken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
Hoe bedoel je dat je dates meerdere weken duurde ? Dat je meerdere keren afsprak in die weken oid ? Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.
Dat kan volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, ok ik moet ff een cursus Fotoboeken op Fok volgenraak ernstig in de war van de interface en kan niet zoeken naar leeftijden/locatie .. maakt het wel wat lastig of doe ik iets verkeerd ?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, ok ik moet ff een cursus Fotoboeken op Fok volgenraak ernstig in de war van de interface en kan niet zoeken naar leeftijden/locatie .. maakt het wel wat lastig of doe ik iets verkeerd ?
Haha, nee, het was gewoon een opmerking in een topic, ik vroeg hem of dat echt zo was (omdat ik geen SC in dat topic wilde veroorzaken en wél nieuwsgierig was) en toen raakten we in gesprek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:53 schreef LesMiserables het volgende:
@MCOT
Dat is precies wat ik bedoel ja, de crowd is heel anders en terughoudender.
@JaniesBrownie
Ahh ik snap het al. Vrijgezelle dames in de regio ZH mogen me PMen om het Fotoboek uit te leggen. Zoiets?
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef LesMiserables het volgende:
Gemiste kans, mijn tagline zorgt er zeker voor dat rond de 1/3 van mijn matches zelf opent op mij.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.
Na de kerstvakantie ook maar eens RP proberen. Lexa was niet zo'n succes en Tinder is leuk, maar niet als je serieus bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef PeterPastoor het volgende:
De date waar ik nu mee loop heb ik via RP ontmoet net zoals mijn ex waar ik bijna 5 jaar een relatie mee heb gehad. Ja ben wel betaald lid maar bevalt mij heel erg goed
Aight, 1.82m tot op de millimeter af hieroquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ans-online-date.html
Damn, ben ik zomaar 4cm te lang! Gelukkig ben ik ergens anders 4cm te kort, compenseert lekker
Lengte boeit natuurlijk, maar als je lang bent en een grafkop hebt kom je ook niet ver.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Damn, ben ik zomaar 4cm te lang! Gelukkig ben ik ergens anders 4cm te kort, compenseert lekker
Vlug hoor, Japie....quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef japiedevlugge het volgende:
Een vooralsnog laatste update van Japie
Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten. We hadden veel gebeld en foto's gestuurd en hadden een best aardig beeld van elkaar. Toch is het altijd even kijken hoe je nu in het echt bent.
Maar wij vonden elkaar dus heel leuk. Blijven 'logeren' en kwam gisteren dus weer thuis.
We hebben besloten samen verder te gaan![]()
Het was best wel bizar. We kenden elkaar heel erg goed, maar toch hadden we elkaar maar net in het echt gezien. Maar we werden al vrij snel best fysiek en toen was het ijs snel gebroken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef japiedevlugge het volgende:
Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef japiedevlugge het volgende:
Klinkt goed, houden zo!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef japiedevlugge het volgende:
Een vooralsnog laatste update van Japie
Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten. We hadden veel gebeld en foto's gestuurd en hadden een best aardig beeld van elkaar. Toch is het altijd even kijken hoe je nu in het echt bent.
Maar wij vonden elkaar dus heel leuk. Blijven 'logeren' en kwam gisteren dus weer thuis.
Het was best wel bizar. We kenden elkaar heel erg goed, maar toch hadden we elkaar maar net in het echt gezien. Maar we werden al vrij snel best fysiek en toen was het ijs snel gebroken.
Sta nog op paiq ingeschreven, maar eerlijk gezegd heb ik dat nooit een serieuze kans gegeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef LesMiserables het volgende:
@MCOT
Heb je wel eens gratis sites geprobeerd ? Zoja welke ?
Hmmm misschien dat dit ook de reden is dat ik op Tinder meer afspraakjes weet te ritselen dan via Lexa. Hier staat lengte immers niet vermeldquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 1.92m. Ik kijk al op iedereen neerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Heb je POF of OKC wel eens geprobeerd ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Sta nog op paiq ingeschreven, maar eerlijk gezegd heb ik dat nooit een serieuze kans gegeven.
Stel je voor dat je wat gaat eten! Ojee, dan zit je sowieso de hele avond vast aan een autistische paardenstaart! En dan moet je zeker nog gaan betalen ook…quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..
Wat is POF?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb je POF of OKC wel eens geprobeerd ?
OKCupid is wel zo'n baggerapp vind ik...irritant systeem en toch wel vaak nepprofielenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef LesMiserables het volgende:
Plenty of fish, www.pof.com
Ontbreekt blijkbaar uit OP, een van de bekendste websites ter wereld. Ik vind POF persoonlijk de mindere van de twee btw.
Hoe kom je tot de conclusie of iets een nepprofiel is ? Doe je onderzoek etc ? Zit er nu een paar maanden en maar 1 nepprofiel tegengekomen met fotos van een model die ik vond. Zelf heb ik best veel dates via OKC geregeld, veel leuke en ook vooral slimme vrouwen ontmoet en gedate, kan op zich wel per regio verschillen op dat soort sites.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
OKCupid is wel zo'n baggerapp vind ik...irritant systeem en toch wel vaak nepprofielen
dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..
natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.
Oke, juf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk
maar dan moet je niet zo verheven en debiel gaan lopen doen als iemand anders daar anders in staat
Ja, het is dat ik te aardig benquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
Trots op je lichaam zijn is 1 ding. Maar dit...
Dat kan nog steeds...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik te aardig benanders had ik jullie mee laten lachen.
Neuh, zo lullig ben ik nietquote:
Ben je zo benieuwd dan?quote:
Weet ik ook wel, geintje en al datquote:
Hij houdt van het OV.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ben je zo benieuwd dan?
Mijn laatste date stuurde diezelfde dag nog foto's van zichzelf in de trein en bij de bushalte. Eh, ja, leuk joh! Hoe moet je daar nou op reageren haha
zou het niet doen, je exclusieve date vindt dat vast niet goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Caithlinn het volgende:
Grmbl... Weer een datestory van mij... Of eigenlijk een not-date.
Dacht vanavond leuk wat te gaan drinken met een jongen die ik ken via OkCupid. Leuke kop, kwam spontaan (niet masterflirt spontaan) over. Leek een leuke avond te worden.
Begon meneer opeens allemaal naaktfoto's te sturen die niet zouden misstaan als gay art... Echt he? Waarom doe je zoiets voordat je iemand in het echt ontmoet? Dan geil je wel heel erg op je eigen lichaam. Het was voor mij weer de zoveelste afknapper en ja, ik val toch echt wel op mannen.
Ow, en de date heb ik gecancelled... Hij was te duidelijk alleen op sex uit. Daar doe ik het niet voor.
Ah ... nu snap ik hoe Fok als dating site gezien wordquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen
* SilentChaos Checkt fobo
Gemiste kans voor hem
En nee, ik ben geen fok hosselaar
Nou, vertel vertel!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, 1 ding heb ik geleerd van Tinder:
Vrouwen hebben nog slechtere openingszinnen dan mannen over het algemeen
Het is een verzameling dingenquote:
Ha ha, nou inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wat gaat eten! Ojee, dan zit je sowieso de hele avond vast aan een autistische paardenstaart! En dan moet je zeker nog gaan betalen ook…
Ik mis jouw dateverhalen Eefje! Heeft je verre oneliner al een naam?
Ik bedoel meer dat het overdreven is om heel dramatisch te doen over een verloren avond, meestal onder het mom van: "vrienden heb ik al genoeg, die zoek ik niet" Eigenlijk precies wat jij nu beschrijft. Dat verhevene. Het kan gewoon gebeuren dat het toch niet zo klikt, suck it upquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.
Wat een leuke auto trouwens, mag ik daar eens op soppen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een verzameling dingen
Sommigen doen het wel leuk met gewoon "hoi" "hey" of wat leuks ofzo...
anderen maken een nog foutere opmerking over een foto of je tag dan dat ik zelfs zou kunnen bedenken... En dan is het echt erg
Eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het overdreven is om heel dramatisch te doen over een verloren avond, meestal onder het mom van: "vrienden heb ik al genoeg, die zoek ik niet" Eigenlijk precies wat jij nu beschrijft. Dat verhevene. Het kan gewoon gebeuren dat het toch niet zo klikt, suck it up
Goed bezigquote:
mensen kijken toch niet naar je inschrijfdatum?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik![]()
Maakt het voor jou uit, wil je iemand voor de kerst vinden oid ? Ik zou het gewoon doen, op de meeste sites kan je niet zien hoelang iemand al lid is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat een leuke auto trouwens, mag ik daar eens op soppen?![]()
![]()
![]()
![]()
als heuse match vond ik deze wel toepasselijk hihi
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig
Maarre.. welke sites ben je van plan? Op zich met jou velen die het doen in deze tijd maar snap de gedachtengang wel.
Prfff geen idee nog eigenlijk. Misschien eens RP of Lexa proberen denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig
Maarre.. welke sites ben je van plan? Op zich met jou velen die het doen in deze tijd maar snap de gedachtengang wel.
Nope zeker niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maakt het voor jou uit, wil je iemand voor de kerst vinden oid ? Ik zou het gewoon doen, op de meeste sites kan je niet zien hoelang iemand al lid is.
Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.
OKC ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
Het OK vind je vaak ook wel gewillige mensenquote:
Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categoriequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
Als ik eerlijk ben hebben heel erg veel mannen ook wel een vrij slecht profiel/fotos en zoals ik in mijn eerdere post zei, OKC is best regio afhankelijk kan ik mij voorstellen, ik woon midden in de randstad dus heb dat probleem wat minder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categorie
Misschien ben je daarom nog single.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ze is best knap, maar da's logisch, want ik like alleen maar echt knappe mensen
Vast, maar als ik dan niet meer single ben, ben ik tenminste wel 100% gelukkigquote:
Haha, thnx!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen
* SilentChaos Checkt fobo
Gemiste kans voor hem
En nee, ik ben geen fok hosselaar
Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ah ... nu snap ik hoe Fok als dating site gezien word
Kon het niet laten te spieken...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, thnx!![]()
Toch mijn ego weer een beetje opgepept...
Helaas, ik krijg een gevoel bij de beschrijving van die dame dat ze even los wilde met een ruwe kerel. Wat jij dus niet was...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef watheet het volgende:
Ik knal er ook eens mijn prille date ervaringen tegenaan.
Dame 2: Stuk knapper dan de foto'sIk was hier enigzins door impressed en een beetje gespannen. Op zich leuke gesprekken, af en toe korte ongemakkelijk stiltes (of is dat normaal?). Ze zat er in mijn ogen erg flirterig bij en gaf aan tijdens de date dat ze het erg leuk vond. Af en toe zat ze een beetje opvallend naar complimenten te vissen.
Daarna weggebracht en ze geeft uit zichzelf aan dat ze het heel erg leuk vond en of ik nog een keer wilde afspreken. Ik gaf aan dit ook leuk te vinden en dat het m'n beste date tot nog toe was (tja) Ik stond er ook maar wat verlegen bij verder.
![]()
De dag erop een berichtje gestuurd, geen reactie. 's Avonds een berichtje dat ze het leuk vond, maar geen chemie voelde.![]()
Nouja op naar de volgende maar, ik moet er nog wat relaxter ingaan en hoop dat dit snel komt als ik dit iets vaker doe.
Heb even je FOBO bekeken en je komt me niet bekend voor al denk ik dat we elkaar vast wel eens voorbij hebben zien komen, tenzij je strakke leeftijds instellingen hebt want ik ben wel een paar jaartjes jonger. Ik date vooral omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden/Amsterdam/Delft dus ligt nog best uit elkaar, waar kom jij vandaan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...
Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!
Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.
Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.
Iemand hier ervaring mee die wellicht zijn expertise wil delen?
TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Zucht, dit soort verhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!
Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.
Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.
Iemand hier ervaring mee die wellicht zijn expertise wil delen?
TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Mryc het volgende:
[..]
Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?
Komt je bekend voor? Vertel... Ik heb namelijk niet het idee dat ze dit speelt..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht, dit soort verhalen.Van dat meisje dus, he.
Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan..
Gemengde gevoelens.. ik wil graag afspreken.. Liever gister dan vandaag zeg maar. Alleen ik heb er ook begrip voor als iemand wat tijd wil nemen.. Moeilijk uit te leggen..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Mryc het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?
Jij komt duidelijk niet vaak op FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, thnx!![]()
Toch mijn ego weer een beetje opgepept...
Trekken aan een dood paard moet je niet doen. De hele dag door Whatsappen zonder uiteindelijk af te spreken is ook zonde van jouw tijd. Minimaliseer de tijd die je erin steekt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
En mocht dat niet helpen kan je nog altijd opscheppen over die grote piemel van je.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef LesMiserables het volgende:
g wilt houden met haar maar zij wel moet begrijpen dat het voor jou alleen zin heeft als je uitzicht hebt op ooit afspreken.
^_^ Niveau daalt weer... haha weet genoegquote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
En mocht dat niet helpen kan je nog altijd opscheppen over die grote piemel van je.
Dit, spreek met jezelf een termijn in je hoofd af hoe lang je wacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou het er zeker met haar over hebben en zeggen dat je best rekening wilt houden met haar maar zij wel moet begrijpen dat het voor jou alleen zin heeft als je uitzicht hebt op ooit afspreken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:16 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit heb ik dus ook met een meid waar ik afgelopen zondag een date mee zou hebben. Ze had afgemeld omdat ze er nog niet aan toe was en in een dipje zat die week. Lag niet aan mij
Maar maakt niet uit, afgelopen vrijdag iemand gedate die ook veel meer mijn type is en komende vrijdag komt ze dus bij mij. Voelt erg goed. Veel whatsapp en bellen.
Dat ze geen zin heeft in het gedoe eromheen (kind / ex / etc)?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:37 schreef ADVBiker het volgende:
Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
Yep lijkt erop dat ie slechts een paar 'complimenten' verwijderd was van geile neukseks.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas, ik krijg een gevoel bij de beschrijving van die dame dat ze even los wilde met een ruwe kerel. Wat jij dus niet was...
Helaasch...
Ja ergens in een café wat wijntjes gedronken en heb laatste trein gepakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef MaikelS het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter, dat ze dan ook nog beter bij je past als de ander! En wat had je gedaan op je "eerste" date? Ergens wat wezen drinken?
Dat er vrouwendrama bij komt kijken. Als ik je website zie waarin jij je exvrouw loopt te bashen dan is het ook een hele slimme keus die de vrouwen maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:37 schreef ADVBiker het volgende:
. Wat ik eigenlijk ook niet had verwacht is dat het voor een hoop dames een probleem is dat ik een dochter heb, vooral op Paiq en Badoo is dat vaak een datebreaker.. Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
Vaker dan je denktquote:Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet vaak op FOK!
Dit. Elkaar ontmoeten in het echt kom je vanzelf achter of het klikt of niet, veel sneller dan na weken appen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat alles hier zo resultaat gericht moet zijn
als je leuk met iemand chat en het word na een aantal keer afspreken toch niks is dat toch geen zonde van je tijd?
Zo werkt daten nou eenmaal
En ja vrouwen krijgen soms heel veel berichtjes per dag
ik zelf reageer alleen op degene die mijn profiel hebben gelezen en daar op reageren en niet op van die copy/past berichten
dus misschien kun je jezelf op die manier onderscheiden?
En ik zou ook niet reageren op iemand met een kind omdat ik niet van kinderen hou
dan ga je het toch niet opzoeken?
Hmm, ok, vrouwendrama snap ik wel. Bedankt voor het waarschuwen voor die website, wist niet meer dat ik die in mijn profiel had staan..ik heb de link maar verwijderd.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat er vrouwendrama bij komt kijken. Als ik je website zie waarin jij je exvrouw loopt te bashen dan is het ook een hele slimme keus die de vrouwen maken.Blijkbaar is moddergooien prima.
Tis natuurlijk niet alleen de vrouwendrama. Je hele leven ziet er anders uit nu er een kind is. En niet iedereen zit daarop te wachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:34 schreef ADVBiker het volgende:
Hmm, ok, vrouwendrama snap ik wel. Bedankt voor het waarschuwen voor die website, wist niet meer dat ik die in mijn profiel had staan..ik heb de link maar verwijderd.
Ik wil inderdaad nu in de buurt blijven wonen, mijn weekendjes eens in de twee weken met mijn dochter zo veel mogelijk aan/met haar besteden inderdaad, maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgezel? Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat, zonder mijn uitzonderlijk lieve dochter te kennen, dat misschien niet de voorkeur geniet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk niet alleen de vrouwendrama. Je hele leven ziet er anders uit nu er een kind is. En niet iedereen zit daarop te wachten.
Ook al is het niet te zien... bijna het eerste wat ik altijd aangeef is dat ik twee schatten van jongens heb. En als ze dat niet op prijs stellen, dat ze dan maar beter verder kunnen gaan!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:
Het is gewoon zo dat je moet kiezen voor een kind en als je daar niet op zit te wachten dan is dat zeker op een datingsite makkelijk door klikken. Ik kende mijn vriendin al jaren voor wij iets kregen en heb heel erg aan het idee van haar kinderen kunnen wennen. Het zijn toch 2 kleintjes die je ook in je leven toelaat. Op een datingsite kan je toch makkelijker zeggen zit ik niet op te wachten --> next.
Ik mag hopen ja dat je leven daardoor anders is dan dat van de doorsnee vrijgezelquote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef ADVBiker het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad nu in de buurt blijven wonen, mijn weekendjes eens in de twee weken met mijn dochter zo veel mogelijk aan/met haar besteden inderdaad, maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgezel? Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat, zonder mijn uitzonderlijk lieve dochter te kennen, dat misschien niet de voorkeur geniet.
Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat alles hier zo resultaat gericht moet zijn
als je leuk met iemand chat en het word na een aantal keer afspreken toch niks is dat toch geen zonde van je tijd?
Zo werkt daten nou eenmaal
Gedoe met je ex (momenteel, aan je blog te lezen)quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef ADVBiker het volgende:
maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgeze
ik heb nog nooit iemand gedate via een datingsite maar zo gaat het ook als je met iemand afspreekt van het stappen of zo hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.
Dat is wat ik begrijp van m'n omgeving.
Het elk weekend stappen is er wel uit ja, maar dat is waarschijnlijk hoofdzakelijk omdat de vriendengroep waar ik altijd mee ging stappen ondertussen ook wel gesetteld is (door de benelux..). Rekening houden met kind en dat een bijbehorende ex gevoelig kan zijn klopt uiteraard. Vooral als een gemengd gezin ontstaat lijkt me dat wat moeilijker in verband met gezag e.d..quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik mag hopen ja dat je leven daardoor anders is dan dat van de doorsnee vrijgezel![]()
Een vrouw zal namelijk altijd ook rekening met je kind en je ex moeten houden,
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:
Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.
Dat is wat ik begrijp van m'n omgeving.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gedoe met je ex (momenteel, aan je blog te lezen)
Dagen die je niet kan ivm je dochter
De date zal uiteindelijk de dochter leren kennen, dus hopelijk dat het klikt
Jij die anders in het leven staat doordat je het kind hebt
Nou.. lijkt toch redelijk anders dan een doorsnee vrijgezel zonder kinderen of exvrouw
Gewoonlijk weet ik wel beter, heus..quote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat had je ook allemaal zelf kunnen verzinnen, zou je denken..
Ik vind zelf die zeeën van tijd wel meevallen.. Niet gescheiden, wel uit elkaar.. twee kinderen dan wel maar het huis moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen... etc etc.. Stiekem is het gewoon drukquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef ADVBiker het volgende:
[..]
Gewoonlijk weet ik wel beter, heus..![]()
Ik stond er gewoon niet bij stil omdat voor mij de situatie eigenlijk net andersom is, van vrijwel continue met mijn dochter samenzijn (buiten werktijd) naar nog maar een paar dagen per maand. Mijn ex spreek ik 1 min. per wisseling, verder weinig gedoe (behalve het advocatenspelletje..).
Ik had/heb dus ineens bakken met tijd om zelf invulling aan te geven en niemand om daarover verantwoording af te moeten leggen.
Ik vind je blog nog steeds hoor, en het is geen goede reclame voor je...quote:
Dat moet ieder mens die niet door z'n ouders verzorgd wordt. Dus dat is niet noemenswaardig lijkt me zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef MaikelS het volgende:
moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen
Ik heb gelukkig een poetsvrouw zodat mijn taken beperkt blijven tot was inzetten en uiteraard wel de boel een beetje schoonhouden als mijn dochter aanwezig is. Anders was ik volgens mij al 50% van mijn tijd kwijt aan het strijken van overhemdenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ik vind zelf die zeeën van tijd wel meevallen.. Niet gescheiden, wel uit elkaar.. twee kinderen dan wel maar het huis moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen... etc etc.. Stiekem is het gewoon druk
Ja, ik heb ook even getwijfeld of ik wel met dit account verder moest posten (gezien de posthistorie..), maar aan de andere kant.. ik schaam me er niet voor, ben voor transparantie en zoals ook nu blijkt krijg ik daardoor wel waardevolle eerlijke reacties zoals ook nu door jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je blog nog steeds hoor, en het is geen goede reclame voor je...
Ik hoop dat ie zichzelf bij zijn dates beter weet te verkopen..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet ieder mens die niet door z'n ouders verzorgd wordt. Dus dat is niet noemenswaardig lijkt me zo.
Verschil is dat na lang chatten mensen een beeld gaan creëren en daar verwachtingen hebben. Dat is anders dan wanneer je iemand bv in de kroeg tegen komt. Daar zit denk ik het verschil in.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand gedate via een datingsite maar zo gaat het ook als je met iemand afspreekt van het stappen of zo hoor
dat wil niet zeggen dat die ander zich anders voor deed of zo maar dat er gewoon niet in zat wat je dacht dat er in zit
in mijn ogen is dat juist wat daten is: elkaar beter leren kennen en die ene zoeken waarbij meer er wel in zit
dan kun je mensen leren kennen toch niet als tijdverspilling zien?
Het is deel 1 van je stappenplan en zonder deel 1 nooit deel 2 natuurlijk
waarom is dat anders?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verschil is dat na lang chatten mensen een beeld gaan creëren en daar verwachtingen hebben. Dat is anders dan wanneer je iemand bv in de kroeg tegen komt. Daar zit denk ik het verschil in.
Ik spreek altijd snel af, na 5min weet ik al hoe of wat. Iemand spreekt mij aan of totaal niet. Eindeloos chatten vind ik zonde van mijn tijd. Net als bv een date met iemand waar ik niet van weet hoe die er uit ziet om even bij het begin van deze ontstaande discussie te blijven. Zelf heb ik 2x via online gedate en dat was snel klaar.
Ben ik niet per definitie mee eens, vaak heeft iemand in de bar al zijn mond open getrokken en heel veel non-verbale signalen gegeven over hoe of wie hij of zij precies is. Bij online kom je er eerst achter wat zijn baan, familie, vrienden en uitgaansleven inhoud + wat algemene dingen voordat je die persoon ooit hebt zien lopen/staan/praten. We weten allemaal dat communicatie voornamelijk non-verbaal is dus dat kom je daar dan ook wel snel tegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is dat anders?
Als je iemand ontmoet in de kroeg projecteer je daar net zo goed een beeld op
of dat klopt en/of dat bij je past blijkt dan pas uit verdere dates
het verloop van het verdere daten is precies het zelfde als wanneer je iemand via internet kent of via de kroeg
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik niet per definitie mee eens, vaak heeft iemand in de bar al zijn mond open getrokken en heel veel non-verbale signalen gegeven over hoe of wie hij of zij precies is. Bij online kom je er eerst achter wat zijn baan, familie, vrienden en uitgaansleven inhoud + wat algemene dingen voordat je die persoon ooit hebt zien lopen/staan/praten. We weten allemaal dat communicatie voornamelijk non-verbaal is dus dat kom je daar dan ook wel snel tegen.
natuurlijk, en dat kan een reden zijn waarom er gewoon 'geen chemie' isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik niet per definitie mee eens, vaak heeft iemand in de bar al zijn mond open getrokken en heel veel non-verbale signalen gegeven over hoe of wie hij of zij precies is. Bij online kom je er eerst achter wat zijn baan, familie, vrienden en uitgaansleven inhoud + wat algemene dingen voordat je die persoon ooit hebt zien lopen/staan/praten. We weten allemaal dat communicatie voornamelijk non-verbaal is dus dat kom je daar dan ook wel snel tegen.
Ik begon er over omdat het mij al vaker opvalt, niet zo zeer vanwege de situatie van vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Cue_ het volgende:
Het hele punt kwam (vandaag) ter discussie omdat iemand aan t chattenw as met iemand die geeneens durfde af te spreken. In ieder geval daar meer tijd voor wou hebben en dan nog de kans te hebben dat ze uiteindelijk nog steeds niet durft . Maar wel aangeeft te willen.
Dat is naar mijn mening zinloos van je tijd.
Dat t met daten altijd mis kan gaan, natuurlijk.Is t zonde van je tijd dan? Neuh. Want dan had je t niet kunnen weten. Dat is altijd afwachten.
Al weet je natuurlijk als je iemand in de kroeg ontmoet al wel gelijk meer (de non-verbale zaken)
Dat is sowieso een teken van de tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begon er over omdat het mij al vaker opvalt, niet zo zeer vanwege de situatie van vandaag
Ik denk dat een stukje non verbale communicatie mist online en miss er een mooier beeld van creëert dan het eigelijk is. Wat de uitwerking teleurstelling kan geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is dat anders?
Als je iemand ontmoet in de kroeg projecteer je daar net zo goed een beeld op
of dat klopt en/of dat bij je past blijkt dan pas uit verdere dates
het verloop van het verdere daten is precies het zelfde als wanneer je iemand via internet kent of via de kroeg
Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat een stukje non verbale communicatie mist online en miss er een mooier beeld van creëert dan het eigelijk is. Wat de uitwerking teleurstelling kan geven.
Klopt maar dan kan je heel internet wel de kans geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.
Zeker waar ja. Maar het verschil zit hem meer denk ik in het feit dat bv in de kroeg je sneller en cometer realisties beeld kan vormen over iemand of die wel of niet interesant is voor je of niet dan online.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.
True that. Daarom is het ook lastig te bepalen wie je wel een kans geeft en wie niet. Meestal als je lang genoeg gesproken hebt met die persoon heb je wel een redelijk beeld dat niet al te veel zal afwijken in real life.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt maar dan kan je heel internet wel de kans geven.
Maar waarom zou een avondje in de kroeg een realistischer beeld geven? De waarheid ligt waarschijnlijk in het middenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker waar ja. Maar het verschil zit hem meer denk ik in het feit dat bv in de kroeg je sneller en cometer realisties beeld kan vormen over iemand of die wel of niet interesant is voor je of niet dan online.
Nonverbale communicatie, wat durft die geen wel en niet te zeggen, hoe is de persoon in omgang? Verlegen of juisg niet enz enz enz. Online is dat lastiger te pijlen omdat de persoon in kwestie in een "veilige" omgeving zitten. Veel mensen durven meer aan de tel of achter de pc dan wanneer ze face to face staan met iemand.
Mag ik vrageb hoeveel mensen jij via online ontmoet hebt? Datingsites, fok, chatsites etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom zou een avondje in de kroeg een realistischer beeld geven? De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden
En nogmaals: je gaat ook projecteren als je iemand maar 1x hebt gezien in de kroeg
als date 3quote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag ik vrageb hoeveel mensen jij via online ontmoet hebt? Datingsites, fok, chatsites etc.
Dan heb jij blijkbaar betere online ervaringen gehad dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als date 3
Als vrienden een dozijn of 3/4
Tja, wellicht. Ik weet meestal zelf wel meteen na een 1e date of ik nog een 2e date zie zitten. Maar iedereen is natuurlijk anders. Ik vind het raar dat ik dit dan pas 4 dagen later te horen krijg. Is niet de eerste keer dat het gebeurt. En bovendien heb ik het idee dat ze via Tinder daar wel wat makkelijker in zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien omdat ze er zelf nog niet uit was of ze een vervolg zag zitten?
Efficiënt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
Oh 4 dates!
Ik was zomaar mijn aller eerste internetdate ooit vergetenzo'n tien jaar terug
niet dat het er heel erg toe doet natuurlijk
en voor de rest van de statistieken: 2 relaties, 1 klik maar de timing was niet goed voor mij en 1 'gebrek aan chemie'
Mooie vergelijking.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is sowieso een teken van de tijd.
Deze generatie wil per direct een resultaat. Geduld bestaat zelden, immers, met een druk op de knop bestel je eten, bekijk je een film of bestel je tickets. Datzelfde gemak wordt ook verwacht van dating-sites of apps...
Badoo zit eerder vol met tokkie-sletjes. Dit zijn meer studenten-sletjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef mr-green het volgende:
Is Tinder het nieuwe Badoo?
En zit het vol met ''sletjes'' en ''casanova's'' of zitten er ook normale mensen op?
Dit merk ik inderdaad vaker bij vrouwen. Die hebben tijd nodig om een keuze te maken (of ze doen het lijken alsof het zo is, dat kan ook nogquote:Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien omdat ze er zelf nog niet uit was of ze een vervolg zag zitten?
10 seconde ja?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit merk ik inderdaad vaker bij vrouwen. Die hebben tijd nodig om een keuze te maken (of ze doen het lijken alsof het zo is, dat kan ook nog). Na de date weet ik echt wel of ik nog een tweede date wil.. Eigenlijk weet je binnen 10 seconden bij aanvang al of het iets is ja of nee. De date kun je dan gebruiken om te kijken of je beeld klopt. Zo ja en je voelt je er prettig bij, dan ga je verder.
Zo niet, dan is het jammer maar helaas.. Next!
Touché, en dat is precies hetgeen wat ik ook merk.. Ieder zijn of haar goed recht, is de klik er niet, prima. Maar een kans geven? Het "moet"quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Maar de vrouwen die ik de laatste tijd date die geven het nog niet eens een kansAls je meteen tijdens de 1e date al niet voldoet is het meteen gedaan.
Ja dat is ook zo. Maar goed, zelf heb ik ook niet echt moeite om een date te regelen. Zeker de laatste tijd niet. Ik twijfelde ook over eentje, maar wilde die zeker nog wel een 2e keer zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Dan was er in ieder geval een positieve twijfel.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar goed, zelf heb ik ook niet echt moeite om een date te regelen. Zeker de laatste tijd niet. Ik twijfelde ook over eentje, maar wilde die zeker nog wel een 2e keer zien.
mwa, soms weet je toch ook gewoon met date 1 wel dat hetecht niets kan worden... Dan hoef je niet noge ens te daten toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Touché, en dat is precies hetgeen wat ik ook merk.. Ieder zijn of haar goed recht, is de klik er niet, prima. Maar een kans geven? Het "moet"meteen *pats *boem verliefd zijn..
Omdat je het gevoel hebt dat ze wel meer wil? Of omdat ze dit ook bewust heeft aangegeven naar jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben ook niet head over heels op de krullenbol of zoiets. Maar toch ben ik haar wel een stuk leuker gaan vinden, op een wat andere manier. Ik weet alleen niet of het relatiemateriaal is en dus vind ik het fwb-dingetje prima voor nu. Andersom voel ik bij haar dat ik het maar ter sprake hoef te brengen en het gelijk meer is. Ik geloof niet echt dat wij er nog langer hetzelfde instaan en betwijfel of er nog langer op deze voet doorgegaan kan worden.
maar wat is dan minder?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |