Ja, het is dat ik te aardig benquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
Trots op je lichaam zijn is 1 ding. Maar dit...
Dat kan nog steeds...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik te aardig benanders had ik jullie mee laten lachen.
Neuh, zo lullig ben ik nietquote:
Ben je zo benieuwd dan?quote:
Weet ik ook wel, geintje en al datquote:
Hij houdt van het OV.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ben je zo benieuwd dan?
Mijn laatste date stuurde diezelfde dag nog foto's van zichzelf in de trein en bij de bushalte. Eh, ja, leuk joh! Hoe moet je daar nou op reageren haha
zou het niet doen, je exclusieve date vindt dat vast niet goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Caithlinn het volgende:
Grmbl... Weer een datestory van mij... Of eigenlijk een not-date.
Dacht vanavond leuk wat te gaan drinken met een jongen die ik ken via OkCupid. Leuke kop, kwam spontaan (niet masterflirt spontaan) over. Leek een leuke avond te worden.
Begon meneer opeens allemaal naaktfoto's te sturen die niet zouden misstaan als gay art... Echt he? Waarom doe je zoiets voordat je iemand in het echt ontmoet? Dan geil je wel heel erg op je eigen lichaam. Het was voor mij weer de zoveelste afknapper en ja, ik val toch echt wel op mannen.
Ow, en de date heb ik gecancelled... Hij was te duidelijk alleen op sex uit. Daar doe ik het niet voor.
Ah ... nu snap ik hoe Fok als dating site gezien wordquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen
* SilentChaos Checkt fobo
Gemiste kans voor hem
En nee, ik ben geen fok hosselaar
Nou, vertel vertel!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, 1 ding heb ik geleerd van Tinder:
Vrouwen hebben nog slechtere openingszinnen dan mannen over het algemeen
Het is een verzameling dingenquote:
Ha ha, nou inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wat gaat eten! Ojee, dan zit je sowieso de hele avond vast aan een autistische paardenstaart! En dan moet je zeker nog gaan betalen ook…
Ik mis jouw dateverhalen Eefje! Heeft je verre oneliner al een naam?
Ik bedoel meer dat het overdreven is om heel dramatisch te doen over een verloren avond, meestal onder het mom van: "vrienden heb ik al genoeg, die zoek ik niet" Eigenlijk precies wat jij nu beschrijft. Dat verhevene. Het kan gewoon gebeuren dat het toch niet zo klikt, suck it upquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.
Wat een leuke auto trouwens, mag ik daar eens op soppen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een verzameling dingen
Sommigen doen het wel leuk met gewoon "hoi" "hey" of wat leuks ofzo...
anderen maken een nog foutere opmerking over een foto of je tag dan dat ik zelfs zou kunnen bedenken... En dan is het echt erg
Eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het overdreven is om heel dramatisch te doen over een verloren avond, meestal onder het mom van: "vrienden heb ik al genoeg, die zoek ik niet" Eigenlijk precies wat jij nu beschrijft. Dat verhevene. Het kan gewoon gebeuren dat het toch niet zo klikt, suck it up
Goed bezigquote:
mensen kijken toch niet naar je inschrijfdatum?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik![]()
Maakt het voor jou uit, wil je iemand voor de kerst vinden oid ? Ik zou het gewoon doen, op de meeste sites kan je niet zien hoelang iemand al lid is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat een leuke auto trouwens, mag ik daar eens op soppen?![]()
![]()
![]()
![]()
als heuse match vond ik deze wel toepasselijk hihi
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig
Maarre.. welke sites ben je van plan? Op zich met jou velen die het doen in deze tijd maar snap de gedachtengang wel.
Prfff geen idee nog eigenlijk. Misschien eens RP of Lexa proberen denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig
Maarre.. welke sites ben je van plan? Op zich met jou velen die het doen in deze tijd maar snap de gedachtengang wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |