Nope zeker niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maakt het voor jou uit, wil je iemand voor de kerst vinden oid ? Ik zou het gewoon doen, op de meeste sites kan je niet zien hoelang iemand al lid is.
Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.
OKC ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
Het OK vind je vaak ook wel gewillige mensenquote:
Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categoriequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
Als ik eerlijk ben hebben heel erg veel mannen ook wel een vrij slecht profiel/fotos en zoals ik in mijn eerdere post zei, OKC is best regio afhankelijk kan ik mij voorstellen, ik woon midden in de randstad dus heb dat probleem wat minder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categorie
Misschien ben je daarom nog single.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ze is best knap, maar da's logisch, want ik like alleen maar echt knappe mensen
Vast, maar als ik dan niet meer single ben, ben ik tenminste wel 100% gelukkigquote:
Haha, thnx!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen
* SilentChaos Checkt fobo
Gemiste kans voor hem
En nee, ik ben geen fok hosselaar
Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ah ... nu snap ik hoe Fok als dating site gezien word
Kon het niet laten te spieken...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, thnx!![]()
Toch mijn ego weer een beetje opgepept...
Helaas, ik krijg een gevoel bij de beschrijving van die dame dat ze even los wilde met een ruwe kerel. Wat jij dus niet was...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef watheet het volgende:
Ik knal er ook eens mijn prille date ervaringen tegenaan.
Dame 2: Stuk knapper dan de foto'sIk was hier enigzins door impressed en een beetje gespannen. Op zich leuke gesprekken, af en toe korte ongemakkelijk stiltes (of is dat normaal?). Ze zat er in mijn ogen erg flirterig bij en gaf aan tijdens de date dat ze het erg leuk vond. Af en toe zat ze een beetje opvallend naar complimenten te vissen.
Daarna weggebracht en ze geeft uit zichzelf aan dat ze het heel erg leuk vond en of ik nog een keer wilde afspreken. Ik gaf aan dit ook leuk te vinden en dat het m'n beste date tot nog toe was (tja) Ik stond er ook maar wat verlegen bij verder.
![]()
De dag erop een berichtje gestuurd, geen reactie. 's Avonds een berichtje dat ze het leuk vond, maar geen chemie voelde.![]()
Nouja op naar de volgende maar, ik moet er nog wat relaxter ingaan en hoop dat dit snel komt als ik dit iets vaker doe.
Heb even je FOBO bekeken en je komt me niet bekend voor al denk ik dat we elkaar vast wel eens voorbij hebben zien komen, tenzij je strakke leeftijds instellingen hebt want ik ben wel een paar jaartjes jonger. Ik date vooral omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden/Amsterdam/Delft dus ligt nog best uit elkaar, waar kom jij vandaan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...
Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!
Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.
Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.
Iemand hier ervaring mee die wellicht zijn expertise wil delen?
TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Zucht, dit soort verhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!
Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.
Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.
Iemand hier ervaring mee die wellicht zijn expertise wil delen?
TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Mryc het volgende:
[..]
Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?
Komt je bekend voor? Vertel... Ik heb namelijk niet het idee dat ze dit speelt..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht, dit soort verhalen.Van dat meisje dus, he.
Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan..
Gemengde gevoelens.. ik wil graag afspreken.. Liever gister dan vandaag zeg maar. Alleen ik heb er ook begrip voor als iemand wat tijd wil nemen.. Moeilijk uit te leggen..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Mryc het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |