abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:16:46 #201
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_134385150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Maakt het voor jou uit, wil je iemand voor de kerst vinden oid ? Ik zou het gewoon doen, op de meeste sites kan je niet zien hoelang iemand al lid is.
Nope zeker niet de bedoeling :D
pi_134385192
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
pi_134385222
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
Vlak voor kerst inschrijven op een datingsite, doen of niet? Of beter even afwachten tot januari? Kan enigszins wanhopig overkomen denk ik :@ :')
Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:21:01 #204
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_134385397
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ben je gek. Gewoon op zoek naar dat laatste puzzelstukje in je leven. Gaat ervoor mien jong.
:')

Ik heb straks twee weken vakantie dus tijd genoeg om even wat online te zijn :P Vandaar de vraag ;)
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:34:23 #205
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_134386151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kan persoonlijk OKC aanraden, is best top voor leeftijden tussen de 25/35 volgens mij. Ook nog eens gratis, kan volgens mij nooit schaden.
OKC ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_134386174
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

OKC ?
OKCupid
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:37:15 #207
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

OKC ?
Het OK vind je vaak ook wel gewillige mensen :Y
Of de IC :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134386298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef LesMiserables het volgende:
Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categorie :)
pi_134386390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mijn OKC ervaring is een compleet drama, niemand uit de buurt, de driekwart geeft geen reactie en komen alleen profiel gluren.. En ik val in de bovenstaande categorie :)
Als ik eerlijk ben hebben heel erg veel mannen ook wel een vrij slecht profiel/fotos en zoals ik in mijn eerdere post zei, OKC is best regio afhankelijk kan ik mij voorstellen, ik woon midden in de randstad dus heb dat probleem wat minder.
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:42:05 #210
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_134386586
Hmmm toch maar eens kijken daar dan.

FriendScout heb ik twee keer gekeken, da's echt niks
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_134386763
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar goed, ze is best knap, maar da's logisch, want ik like alleen maar echt knappe mensen :7
Misschien ben je daarom nog single.
pi_134386787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Ah, de psych is weer aanwezig _O_
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:45:57 #213
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134386789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Vast, maar als ik dan niet meer single ben, ben ik tenminste wel 100% gelukkig *O*
Iemand met een innerlijk en een uiterlijk _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134390792
Ik knal er ook eens mijn prille date ervaringen tegenaan.

Ik ben nu na een relatie van 2,5 jaar weer een paar maanden vrijgezel. Sindsdien twee dates gehad via Paiq. Dit is voor het eerst dat ik inetnetdating gebruik, weinig wingmans in m'n vriendengroep, en ook weinig zin elk weekend weer tot diep in de nacht achter de vrouwtjes aan te gaan. :+

Beide waren leuke, hoogopgeleide dames via de chat en mooi op de foto's. Nummer 1 iets mooier dan nummer 2, maar nummer 2 vond ik weer iets leuker. Met beiden op een avond een drankje gedronken als date.

Ik merk dat ik echt weer moet wennen aan het 'flirten'. Zeker omdat je elkaar eigenlijk nog niet kent, ik moet hier nog wat los in komen.

Dame 1: Ze was een stukje forser dan op de foto's. :') Dus dat begon alweer goed. Verder een leuk gezellig gesprek gehad, maar ik vond het lastig te peilen wat zij er nu van vond. Afijn afscheid genomen, zij ging weg met de trein. Beetje ongemakkelijk afscheid. 's avonds nog een appje gestuurd met de vraag wat ze er van vond. De ochtend er op een supervage reactie waar ik nog niks van begreep, niet negatief maar ook niet erg enthousiast. Besloten maar een vage reactie terug te geven, waarna ze in de middag weer zei dat ze zag dat ze niet heel enthousiast had gereageerd maar dat ze het erg gezellig had gevonden. Ik heb daarna niet meer gereageerd, was er wel klaar mee en zelf ook niet heel enthousiast eigenlijk.

Dame 2: Stuk knapper dan de foto's :7 Ik was hier enigzins door impressed en een beetje gespannen. Op zich leuke gesprekken, af en toe korte ongemakkelijk stiltes (of is dat normaal?). Ze zat er in mijn ogen erg flirterig bij en gaf aan tijdens de date dat ze het erg leuk vond. Af en toe zat ze een beetje opvallend naar complimenten te vissen.
Daarna weggebracht en ze geeft uit zichzelf aan dat ze het heel erg leuk vond en of ik nog een keer wilde afspreken. Ik gaf aan dit ook leuk te vinden en dat het m'n beste date tot nog toe was (tja :X ) Ik stond er ook maar wat verlegen bij verder. -O-
De dag erop een berichtje gestuurd, geen reactie. 's Avonds een berichtje dat ze het leuk vond, maar geen chemie voelde. :')

Nouja op naar de volgende maar, ik moet er nog wat relaxter ingaan en hoop dat dit snel komt als ik dit iets vaker doe.
pi_134391660
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:')
Mannen :')

* SilentChaos Checkt fobo
Gemiste kans voor hem
En nee, ik ben geen fok hosselaar :7
Haha, thnx! :P

Toch mijn ego weer een beetje opgepept...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_134391697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ah ... nu snap ik hoe Fok als dating site gezien word :Y
Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_134392412
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Kon het niet laten te spieken...

Gemiste kans ja :P

Ja wel een Fok-hosselaar, maar ik faal behoorlijk dus zoek er maar niets achter :D
pi_134392491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef watheet het volgende:
Ik knal er ook eens mijn prille date ervaringen tegenaan.

Dame 2: Stuk knapper dan de foto's :7 Ik was hier enigzins door impressed en een beetje gespannen. Op zich leuke gesprekken, af en toe korte ongemakkelijk stiltes (of is dat normaal?). Ze zat er in mijn ogen erg flirterig bij en gaf aan tijdens de date dat ze het erg leuk vond. Af en toe zat ze een beetje opvallend naar complimenten te vissen.
Daarna weggebracht en ze geeft uit zichzelf aan dat ze het heel erg leuk vond en of ik nog een keer wilde afspreken. Ik gaf aan dit ook leuk te vinden en dat het m'n beste date tot nog toe was (tja :X ) Ik stond er ook maar wat verlegen bij verder. -O-
De dag erop een berichtje gestuurd, geen reactie. 's Avonds een berichtje dat ze het leuk vond, maar geen chemie voelde. :')

Nouja op naar de volgende maar, ik moet er nog wat relaxter ingaan en hoop dat dit snel komt als ik dit iets vaker doe.
Helaas, ik krijg een gevoel bij de beschrijving van die dame dat ze even los wilde met een ruwe kerel. Wat jij dus niet was...
Helaasch...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134396239
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Jep, al moet ik zeggen dat ik ook nooit op Fobo zit. Maar ben ik jou ooit tegengekomen op OkCupid? Heb regelmatig mannen uit DH en omgeving daar...
Heb even je FOBO bekeken en je komt me niet bekend voor al denk ik dat we elkaar vast wel eens voorbij hebben zien komen, tenzij je strakke leeftijds instellingen hebt want ik ben wel een paar jaartjes jonger. Ik date vooral omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden/Amsterdam/Delft dus ligt nog best uit elkaar, waar kom jij vandaan ?
  woensdag 18 december 2013 @ 10:53:37 #220
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134397033
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!

Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.

Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.

Iemand hier ervaring mee die wellicht zijn expertise wil delen?

TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  woensdag 18 december 2013 @ 10:55:25 #221
64792 Mryc
play me one more song
pi_134397099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef MaikelS het volgende:
Ben nu enige weken aan het chatten met een gezellige dame.. Van chat (Paiq) naar whatsapp gegaan en spreken elkaar toch elke dag wel!

Ik vroeg haar laatst of ze zin had om een keer een drankje te gaan drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Ze stond hier zeker voor open, echter durfde ze niet.. Door vorige relatie en andere omstandigheden heeft ze aardig wat zelfbescherming opgebouwd waarom ze mensen niet direct close willen laten komen.

Ik kan dit begrijpen.. en heb haar dan ook gevraagd hoe ik haar daarin eventueel kan helpen.. Het enige wat ze vroeg is tijd.. ook daar heb ik geen problemen mee.. Ik heb geen haast, kan goed met haar praten en het lijkt of we elkaar al veel langer spreken. Nu wil ik haar ook de tijd geven... ik ben alleen bang dat als je teveel via de chat (whatsapp is ook gewoon chat) met elkaar praat, dat je straks tijdens een eventuele eerste "date" de spanning weg is... en dat het dus meer vriendschap word dan wellicht iets anders.

TLDR: Leuk meisje leren kennen, is zeer terughoudend door vorige relatie, wil via chat eerst de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen alvorens op een date te gaan. Ik geef haar die tijd, maar ben bang dat het meer broer-zus straks word.
Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?
pi_134397225
quote:

Zucht, dit soort verhalen. :') Van dat meisje dus, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:02:11 #223
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134397260
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Mryc het volgende:

[..]

Waarom zitten dat soort mensen op datingsites als ze niet durven daten?
Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan...

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zucht, dit soort verhalen. :') Van dat meisje dus, he.
Komt je bekend voor? Vertel... Ik heb namelijk niet het idee dat ze dit speelt..
  woensdag 18 december 2013 @ 11:06:10 #224
64792 Mryc
play me one more song
pi_134397369
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Geen idee.. maar heb aardig wat mensen gesproken maar er zit wel echt een klik voor zover dat via internet kan..
Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?
  woensdag 18 december 2013 @ 11:07:56 #225
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134397419
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Mryc het volgende:

[..]

Maar wat heb je eraan als je niet af kunt spreken?
Gemengde gevoelens.. ik wil graag afspreken.. Liever gister dan vandaag zeg maar. Alleen ik heb er ook begrip voor als iemand wat tijd wil nemen.. Moeilijk uit te leggen.. ;)
pi_134397437
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk niet vaak op FOK!

quote:
Trekken aan een dood paard moet je niet doen. De hele dag door Whatsappen zonder uiteindelijk af te spreken is ook zonde van jouw tijd. Minimaliseer de tijd die je erin steekt.
pi_134397449
Ik zou het er zeker met haar over hebben en zeggen dat je best rekening wilt houden met haar maar zij wel moet begrijpen dat het voor jou alleen zin heeft als je uitzicht hebt op ooit afspreken.
pi_134398002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef LesMiserables het volgende:
g wilt houden met haar maar zij wel moet begrijpen dat het voor jou alleen zin heeft als je uitzicht hebt op ooit afspreken.
En mocht dat niet helpen kan je nog altijd opscheppen over die grote piemel van je.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:29:50 #229
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134398034
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

En mocht dat niet helpen kan je nog altijd opscheppen over die grote piemel van je.
^_^ Niveau daalt weer... haha weet genoeg ;)
pi_134398552
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou het er zeker met haar over hebben en zeggen dat je best rekening wilt houden met haar maar zij wel moet begrijpen dat het voor jou alleen zin heeft als je uitzicht hebt op ooit afspreken.
Dit, spreek met jezelf een termijn in je hoofd af hoe lang je wacht.
En kijk verder om je heen ondertussen, zat leuke vrouwen die niet dit soort issues hebben.

Ik heb zelf ook ooit zo iemand gehad, en na 4 weken verwijderde ik haar van Paiq. We waren niet verder dan bellen met elkaar gekomen maar zelfs aan de lijn kreeg ik haar niet bewogen tot een afspraak. Dus haar maar gedist en een week later zat ik met een andere Paiqster gezellig te babbelen die dus geen issues had :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:51:17 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134398792
Zou er idd niet te lang aan blijven trekken. Zonde van je tijd.

Daarbij is de vraag hoeveel issues ze nog meer zal hebben als ze niet eens gewoon wil afspreken. Jullie hebben geeneens een relatie ofzo, dus wat zou er dan allemaal bij komen tkijken.

Zal ze bv superverlegen zijn? Of zal ze het ook nog eens eng vinden om bv je vrienden te leren kennen? Zou zelf niet op dat soort gedoe zitten te wachten :N
  woensdag 18 december 2013 @ 12:15:34 #232
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134399507
Waarom geven jullie allemaal aan dat het zonde van mijn tijd is? Komt er wat uit leuk, zo niet.. jammer.. Het houd me bezig op de avonden als het enorm stil in huis is.. Ik zie er ook wel de lol van in! ben ook best wel direct naar iedereen die ik spreek... Houd er niet van om alles in een fluweel doekje te verstoppen...

Zover ik het nu zag was het alleen angst om iemand dichtbij te laten komen... Ze heeft genoeg vrienden en vriendinnen en ze is dan ook niet echt terughoudend... ze is heel open in alles. Maar we zullen zien.. voor mezelf heb ik wel een bepaald termijn neergelegd..

We shall see =)
pi_134399538
Dit heb ik dus ook met een meid waar ik afgelopen zondag een date mee zou hebben. Ze had afgemeld omdat ze er nog niet aan toe was en in een dipje zat die week. Lag niet aan mij :')

Maar maakt niet uit, afgelopen vrijdag iemand gedate die ook veel meer mijn type is en komende vrijdag komt ze dus bij mij. Voelt erg goed. Veel whatsapp en bellen. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 12:30:50 #234
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134399907
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:16 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit heb ik dus ook met een meid waar ik afgelopen zondag een date mee zou hebben. Ze had afgemeld omdat ze er nog niet aan toe was en in een dipje zat die week. Lag niet aan mij :')

Maar maakt niet uit, afgelopen vrijdag iemand gedate die ook veel meer mijn type is en komende vrijdag komt ze dus bij mij. Voelt erg goed. Veel whatsapp en bellen. *O*
*) *O*

Beter, dat ze dan ook nog beter bij je past als de ander! En wat had je gedaan op je "eerste" date? Ergens wat wezen drinken?
pi_134400069
Ik ben langzaam aan ook weer een beetje aan het daten geslagen, ook wel al een paar leuke dates gehad, maar ben nog een beetje op zoek naar de balans tussen berichten sturen en het moment van afspreken. De eerste keer was duidelijk te snel, hadden niet zo veel gemeen, maar aan de andere kant had het misschien zomaar kunnen klikken.. De keer daarop misschien weer wat te veel berichten gestuurd (dagelijks 1 tot 2 uur aan het typen) waardoor we wel al veel van elkaar wisten en wellicht op basis daarvan al een leuke klik hadden. Een paar keer afgesproken, maar uiteindelijk was ze na een eerder geboekte vakantie met een oude vriend op hem verliefd geworden en was ons spel over. Ik weet niet of ik dan moet balen van de tijd die erin gestopt is, of blij moet zijn met het leuke contact dat we hadden?

Met het hele internetdaten ben ik erg passief en de dates die ik heb gehad waren dames die op mijn profiel reageerden, terwijl volgens mij de weg andersom veel vaker voorkomt. Ik ken een aantal dames die ook op verschillende datingsites actief zijn en die soms honderden berichten per dag per site ontvangen. Dat motiveert niet echt om berichten te gaan typen aangezien de kans dat het bericht gelezen wordt dan ook niet echt groot is.. Ik heb wel het idee dat dit met een site als edarling niet zo snel gebeurd aangezien je daar maar 3 matches per dag krijgt. Dat is eigenlijk ook de enige site waar ik dates uit heb gehaald. Wat ik eigenlijk ook niet had verwacht is dat het voor een hoop dames een probleem is dat ik een dochter heb, vooral op Paiq en Badoo is dat vaak een datebreaker.. Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
  woensdag 18 december 2013 @ 12:40:06 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134400146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:37 schreef ADVBiker het volgende:
Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
Dat ze geen zin heeft in het gedoe eromheen (kind / ex / etc)?
Dat ze geen kindervriend is?
Dat ze enkel een kind van derzelf (en toekomstige) vriend wil?

Genoeg redenen he
pi_134400708
Omdat je er dan behalve een man, er ook nog n kind, haar moeder en de ex-schoonfamilie erbij krijgt. En wat als t niet klikt met het kind? Of de ex is moeilijk en je kan niet met haar omgaan? Op de lange termijn is het lastig.

Ik heb er zelf geen probleem mee als n man 1 kind heeft. Bij 2 moet hij wel heel leuk zijn en bij 3+ gaat t niks worden :-P
pi_134400799
Ik vind het wel een beetje raar dat alles hier zo resultaat gericht moet zijn
als je leuk met iemand chat en het word na een aantal keer afspreken toch niks is dat toch geen zonde van je tijd?
Zo werkt daten nou eenmaal

En ja vrouwen krijgen soms heel veel berichtjes per dag
ik zelf reageer alleen op degene die mijn profiel hebben gelezen en daar op reageren en niet op van die copy/past berichten
dus misschien kun je jezelf op die manier onderscheiden?

En ik zou ook niet reageren op iemand met een kind omdat ik niet van kinderen hou
dan ga je het toch niet opzoeken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134401017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Helaas, ik krijg een gevoel bij de beschrijving van die dame dat ze even los wilde met een ruwe kerel. Wat jij dus niet was...
Helaasch...
Yep lijkt erop dat ie slechts een paar 'complimenten' verwijderd was van geile neukseks.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134401074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef MaikelS het volgende:

[..]

*) *O*

Beter, dat ze dan ook nog beter bij je past als de ander! En wat had je gedaan op je "eerste" date? Ergens wat wezen drinken?
Ja ergens in een café wat wijntjes gedronken en heb laatste trein gepakt.
pi_134401280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:37 schreef ADVBiker het volgende:
. Wat ik eigenlijk ook niet had verwacht is dat het voor een hoop dames een probleem is dat ik een dochter heb, vooral op Paiq en Badoo is dat vaak een datebreaker.. Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
Dat er vrouwendrama bij komt kijken. Als ik je website zie waarin jij je exvrouw loopt te bashen dan is het ook een hele slimme keus die de vrouwen maken. :D Blijkbaar is moddergooien prima.
pi_134401483
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk niet vaak op FOK!

Vaker dan je denkt ;)
pi_134401851
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
als je leuk met iemand chat en het word na een aantal keer afspreken toch niks is dat toch geen zonde van je tijd?

En ja vrouwen krijgen soms heel veel berichtjes per dag
ik zelf reageer alleen op degene die mijn profiel hebben gelezen en daar op reageren en niet op van die copy/past berichten
dus misschien kun je jezelf op die manier onderscheiden?

En ik zou ook niet reageren op iemand met een kind omdat ik niet van kinderen hou
dan ga je het toch niet opzoeken?
Dit. Elkaar ontmoeten in het echt kom je vanzelf achter of het klikt of niet, veel sneller dan na weken appen.
Vrouwen reageren genoeg op berichtjes online, ook op de gratis sites. Je moet wel even je verstand gebruiken en iets leuks/spontaans/origineels sturen. Geen copy paste, geen "hoi"/":)"/"leuke fotos" sturen maar iets dat gebaseerd is op haar profiel en waar je over nagedacht hebt.
Kinderen verschilt heel erg, denk dat je daarmee op lexa e.d. meer kans maar, waar er een wat oudere/volwassenere crowd is.
pi_134401860
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat er vrouwendrama bij komt kijken. Als ik je website zie waarin jij je exvrouw loopt te bashen dan is het ook een hele slimme keus die de vrouwen maken. :D Blijkbaar is moddergooien prima.
Hmm, ok, vrouwendrama snap ik wel. Bedankt voor het waarschuwen voor die website, wist niet meer dat ik die in mijn profiel had staan..ik heb de link maar verwijderd.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:37:03 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134401930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:34 schreef ADVBiker het volgende:

Hmm, ok, vrouwendrama snap ik wel. Bedankt voor het waarschuwen voor die website, wist niet meer dat ik die in mijn profiel had staan..ik heb de link maar verwijderd.
Tis natuurlijk niet alleen de vrouwendrama. Je hele leven ziet er anders uit nu er een kind is. En niet iedereen zit daarop te wachten.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:40:55 #246
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_134402082
Het is gewoon zo dat je moet kiezen voor een kind en als je daar niet op zit te wachten dan is dat zeker op een datingsite makkelijk door klikken. Ik kende mijn vriendin al jaren voor wij iets kregen en heb heel erg aan het idee van haar kinderen kunnen wennen. Het zijn toch 2 kleintjes die je ook in je leven toelaat. Op een datingsite kan je toch makkelijker zeggen zit ik niet op te wachten --> next.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_134402428
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis natuurlijk niet alleen de vrouwendrama. Je hele leven ziet er anders uit nu er een kind is. En niet iedereen zit daarop te wachten.
Ik wil inderdaad nu in de buurt blijven wonen, mijn weekendjes eens in de twee weken met mijn dochter zo veel mogelijk aan/met haar besteden inderdaad, maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgezel? Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat, zonder mijn uitzonderlijk lieve dochter te kennen, dat misschien niet de voorkeur geniet.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:52:21 #248
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134402459
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:
Het is gewoon zo dat je moet kiezen voor een kind en als je daar niet op zit te wachten dan is dat zeker op een datingsite makkelijk door klikken. Ik kende mijn vriendin al jaren voor wij iets kregen en heb heel erg aan het idee van haar kinderen kunnen wennen. Het zijn toch 2 kleintjes die je ook in je leven toelaat. Op een datingsite kan je toch makkelijker zeggen zit ik niet op te wachten --> next.
Ook al is het niet te zien... bijna het eerste wat ik altijd aangeef is dat ik twee schatten van jongens heb. En als ze dat niet op prijs stellen, dat ze dan maar beter verder kunnen gaan!

Wel iets subtieler natuurlijk, maar je snapt het! Heb het bij paiq als mijn openingsvraag gemaakt!
pi_134402529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef ADVBiker het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad nu in de buurt blijven wonen, mijn weekendjes eens in de twee weken met mijn dochter zo veel mogelijk aan/met haar besteden inderdaad, maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgezel? Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat, zonder mijn uitzonderlijk lieve dochter te kennen, dat misschien niet de voorkeur geniet.
Ik mag hopen ja dat je leven daardoor anders is dan dat van de doorsnee vrijgezel :+
Een vrouw zal namelijk altijd ook rekening met je kind en je ex moeten houden, :Y
  woensdag 18 december 2013 @ 13:57:07 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134402632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.
Dat is wat ik begrijp van m'n omgeving.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')