nogmaals het ligt aan hoe je communiceert en minder aan de inhoudquote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb geen systeem dat ik hanteer dus ben per definitie niet een PUA. Wat voor tips kan je ooit geven die niet PUA zijn ?
Pick Up Artist dacht ik.quote:
Zoenenquote:
Wat dan, wil je dat delen?quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
helaas weer mislukte poging om een relatie op te bouwen..
Watskeburt?quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
helaas weer mislukte poging om een relatie op te bouwen..
Hence de "quote:
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppenquote:
Heerlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppen
Zoenen doe je niet in den anus.quote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tong in het meest vieze gedeelte van het menselijk lichaam stoppen
Keek je daarom zo raar zaterdag?quote:
kwestie van gewoon zo vaak tongen dat je dezelfde hebt als je partnerquote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je daarom zo raar zaterdag?
Maar zonder grap, de mond wordt beschouwd als het meest vieze deel van het menselijk lichaam omdat er zoveel bacteriën in zitten.
@rhubarbjequote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou je bijna daten om het te bewijzen rhubarb. Het maakt verder niet uit maar dit is wat voor mij werkt dus ik dacht ik deel het hier. Wat vind je zelf rubarbje, zoen je vaak op eerste date of is het no-go ? Als je het leuk had, dan vind je het neem ik aan toch niet erg ?
Ach, in je mond geneest alles het snelst, dus wat geeft hetquote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je daarom zo raar zaterdag?
Maar zonder grap, de mond wordt beschouwd als het meest vieze deel van het menselijk lichaam omdat er zoveel bacteriën in zitten.
Ja, foei!quote:Op maandag 16 december 2013 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van gewoon zo vaak tongen dat je dezelfde hebt als je partner
maar dit is SC! Foei ons!
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat dan, wil je dat delen?
Lastig dat soort gevallenquote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...
jep en vooral als hij wel t gevoel heeft dat alles goed zit..quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lastig dat soort gevallen. Als het gevoel weg is dan houdt het al snel op..
maar jij had toch geen gevoelens voor hem?quote:Op maandag 16 december 2013 14:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jep en vooral als hij wel t gevoel heeft dat alles goed zit..
Welcome to my lifequote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou uhm gevalletje jou naam.. dacht dak leuke vent had maar had geen gevoelensvoor hem dus heb t uitgemaakt...
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Vanavond maar eens een 2e date proberen te regelen met de dame van afgelopen zaterdag. Ik vond het gezellig en zij vond het gezellig dus waarom nog wachten. Als ze het niet wil hoor ik het vanzelf wel.
True. Dat zeggen we ook als we niet onbeleefd willen zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.
Dat dusquote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook wel een heel abrupt einde als een kerel zegt: 'ik vond het gezellig!'
En dat jij dan zegt 'oke' of 'ik niet'
Zo ver ik weet doen zelfs mannen dat niet
Dat weet ik en daarom wil ik ook een nieuwe date plannen. Dan weet ik of het echt menens was of nietquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze het gezellig vond zegt per definitie nog weinig.
Was dat tijdens het daten? Of had je net een relatie met hem?quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ben je wezen stappen/winkelen overnachten in hotel met je date ? Klinkt uitgebreidquote:Op maandag 16 december 2013 15:28 schreef BeamofLight het volgende:
Vanmorgen terug van hotelletje, stappen, winkelen met date. En gezoend met tong.
Ja ik ben geneigd te zeggen ergens tussen het 2de en 5de berichtje dat je op de site stuurt. Hangt er soms een beetje vanaf hoe het gesprek loopt vind ik zelf.quote:
Erg varierend. Als ik merk dat ik wel geinteresseerd ben en zij dat ook is dan vraag ik sowieso eerst haar telefoonnummer. Daarna nog 1 of 2 dagen appen en dan vraag ik wel of ze zin heeft om af te spreken. Bij de laatste date die ik had ging het vrij toevallig. Ik vroeg of ze het weekend wat te doen had puur uit interesse. Toen ze zei dat ze zaterdag helemaal niks had leek het me wel een ideetje om te vragen of ze zin had om wat te drinken en dat had ze welquote:Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wanneer brengen jullie ongeveer een date ter sprake? Ik verwerk het soms in een leuk gesprek (vaak zijn er wel momenten waarmee je zoiets luchtig en leuk kan brengen) maar de neiging heb ik vaak al na twee tot drie dagen leuk contact (denk dan aan elke dag minimaal 1 tot 2 uur achter elkaar ''chatten'').
Mijn ervaring leert dat als je te lang wacht het uiteindelijk nooit tot een date komt, enkel ben ik dus wel benieuwd hoeveel tijd jullie er overheen laten gaan
Hoe was het afgelopen met dat meisje waar je vorig jaar mee had gedate en zij het toen had afgekapt maar nu weer wilde afspreken? Dat ben jij toch die dat vertelde?quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Erg varierend. Als ik merk dat ik wel geinteresseerd ben en zij dat ook is dan vraag ik sowieso eerst haar telefoonnummer. Daarna nog 1 of 2 dagen appen en dan vraag ik wel of ze zin heeft om af te spreken. Bij de laatste date die ik had ging het vrij toevallig. Ik vroeg of ze het weekend wat te doen had puur uit interesse. Toen ze zei dat ze zaterdag helemaal niks had leek het me wel een ideetje om te vragen of ze zin had om wat te drinken en dat had ze wel.
Klopt goed onthoudenquote:Op maandag 16 december 2013 20:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met dat meisje waar je vorig jaar mee had gedate en zij het toen had afgekapt maar nu weer wilde afspreken? Dat ben jij toch die dat vertelde?
hoe ziet ze er uit, wat doet ze, hoe oud is ze, wat zijn haar interesses?quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Vriendinnetje die net terug is in NL is op zoek naar een leuke datekan ik die, lui als ik ben, niet hier voor haar regelen?
Zet een stap in het diepe en biedt zich aan (kon het niet latenquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Vriendinnetje die net terug is in NL is op zoek naar een leuke datekan ik die, lui als ik ben, niet hier voor haar regelen?
Alleen als het in Brabant isquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Hoe oud is ze en waar komt ze vandaan?quote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef MissGump het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd hoorquote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
@weetniet: ze springt graag in het diepe zegt ze
@thijs: niet iedereen kan zo'n leuk accent hebben als ik
@clock: wisselend adam en rdam, 30, perfect toch?
Leeftijd perfect. Lokatie iets minder, maar Rotterdam is nog wel redelijk te doen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
Echt hequote:
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.quote:
dat snap ik ook nooit. Net alsof leeftijd en t feit dat het een vriendin van iemand is garant staat voor een leuke meidquote:Op maandag 16 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.
Precies, je moet wel eerst de horoscoop + ascendant weten natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit. Net alsof leeftijd en t feit dat het een vriendin van iemand is garant staat voor een leuke meid
quote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou me een liesbreuk lachen als straks blijkt dat het een of andere schele bosgnoom is. Sta je dan met je opgerolde sok in je pantalon.
Oh godver ik stik zowat van het lachenquote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou me een liesbreuk lachen als straks blijkt dat het een of andere schele bosgnoom is. Sta je dan met je opgerolde sok in je pantalon.
Hahahaquote:Op maandag 16 december 2013 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
De fokkers hier kennende, zou je geen uitzondering zijnquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hahaha. Nee maar ff serieus, jij denkt dat ik zou gaan afspreken zonder ook maar 1 foto te hebben gezien?
Makkie. De pantalon natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh godver ik stik zowat van het lachenIk weet niet wat grappiger is: de bosgnoom of de opgerolde sok
Je duikt eens een avondje het theater in (in Amsterdam) en je vist gelijk achter het netquote:Op maandag 16 december 2013 21:20 schreef MissGump het volgende:
@rhu sorry!
Ik was laatst wel een lans aan het breken voor een promo-filmpje op een datingprofiel maar moet zeggen dat ik de tijd ook wel mis dat je dates nog niet óveral op internet kon vinden. Stuk spannender, zo van te voren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 03:45 schreef -Splash- het volgende:
Wat een dappere reacties hier zeg. Erg jammer dat het huidige datingvolk zo verwend is door alle informatie die beschikbaar is dat ze een sprong in het diepe niet aandurven.
Waarom niet die sprong in het diepe? Laat je eens verrassen ipv dat je haar facebook al drie maanden stalked en eigenlijk alles al weet door priveberichten aan elkaar.
Hulde aan de mensen die dit nu nog aandurven, ik hoop dat het een leuke date gaat worden. Laat die foto's voor wat het is en durf er eens blind in te stappen, wees verrast en verwonder jezelf.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 03:45 schreef -Splash- het volgende:
Wat een dappere reacties hier zeg. Erg jammer dat het huidige datingvolk zo verwend is door alle informatie die beschikbaar is dat ze een sprong in het diepe niet aandurven.
Waarom niet die sprong in het diepe? Laat je eens verrassen ipv dat je haar facebook al drie maanden stalked en eigenlijk alles al weet door priveberichten aan elkaar.
Hulde aan de mensen die dit nu nog aandurven, ik hoop dat het een leuke date gaat worden. Laat die foto's voor wat het is en durf er eens blind in te stappen, wees verrast en verwonder jezelf.
Er zijn altijd extremen, maar je hoeft niet iedereen die er op reageert als een wanhopig iemand weg te zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een onzin. Zo kun je iedere vrouwen plat dm'ende mongool wel als een held neerzetten natuurlijk.
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huisquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:50 schreef ook_gek het volgende:
het enige wat je kwijt bent is een avond? Leuk ook als 1 van de 2 de ander niks vind. Lekker ongemakkelijke situatie zal dat geven
Dank je voor de beschrijving van daten in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:50 schreef ook_gek het volgende:
het enige wat je kwijt bent is een avond? Leuk ook als 1 van de 2 de ander niks vind. Lekker ongemakkelijke situatie zal dat geven
Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huis
ik ontmoet zelden iemand nieuws waar ik zo van walg dat ik het geen uurtje vol hou
quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch gewoon op een aardige manier en ga je naar huis
ik ontmoet zelden iemand nieuws waar ik zo van walg dat ik het geen uurtje vol hou
Als ze niet gelijk bij het woord 'vrouw' al gelijk erop zouden willen springen dan zou je enigszins een punt kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:47 schreef -Splash- het volgende:
Er zijn altijd extremen, maar je hoeft niet iedereen die er op reageert als een wanhopig iemand weg te zetten.
Heb wel wat fokkers ontmoet waarvan ik na 10 minuten al had vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou dan weer nooit een vriendin of famielid te grabbel gooien op fok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een onzin. Zo kun je iedere vrouwen plat dm'ende mongool wel als een held neerzetten natuurlijk.
Waarom zou je een wit leugentje bedenken hiervoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als het echt zo erg is dat je drie minuten niet trekt zeg je dat toch?
'sorry, maar ik voel hem niet en als je het niet heel vervelend vind ga ik liever naar huis want ik moet nog .... (iets voorbereiden voor werk of zo)'
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zou je een wit leugentje bedenken hiervoorGewoon keihard en eerlijk zijn, heeft die ander ook meer aan
![]()
Nee. Gewoon aan het einde van de avond zeggen dat het gezellig was, maar meer niet. Klaar. Dat zou ik wel doen en heb ik ook 1 keer eerder gedaan. Maar kennelijk is niet iedereen zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als het echt zo erg is dat je drie minuten niet trekt zeg je dat toch?
'sorry, maar ik voel hem niet en als je het niet heel vervelend vind ga ik liever naar huis want ik moet nog .... (iets voorbereiden voor werk of zo)'
Ik zou het op basis van 1 of 2 foto's wel aandurven. Maar er gewoon echt blind instappen? Nee, dat doe ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Zie het al voor me.. Iemand heeft 1,5 uur in de trein gezeten (bv), ze komt op je aflopen, je ziet gelijk al dat het qua uiterlijk niet voor je is. Je geeft het innerlijk een kans. Dus op naar een cafeetje, doet een kopje koffie/biertje en daar kom je er achter dat het toch echt totaal niet je type is.
Ze komt terug van de wc en jij zegt "sorry, maar het gaat hem niet worden, succes met je terugreis!"
Neh.. leuk idee, maar ik zou zoiets nooit doen in de praktijk
Inderdaad.. dat het voor jou niet werkt betekent niet dat je een ander nou zo'n dienst bewijst door "keihard" te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."
+1 voor eerlijkheid, -10 voor tact.
Dit maakte ik eens mee toen ik naar Hilversum was gereisd voor een date. Was ook een omleiding met de trein dus ik had er al twee uur opzitten. Ik zag het wel aan hem maar ik was toch wel enigzins verbaasd dat hij zooooo teleurgesteld was dat hij niet eens een kopje koffie meer wilde drinken. Ik vertel dat verhaal vaker maar hij stond erop een deel van mijn reis te betalen dus daar heb ik 's avonds maar Chinees van gehaald toen ik thuis wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Zie het al voor me.. Iemand heeft 1,5 uur in de trein gezeten (bv), ze komt op je aflopen, je ziet gelijk al dat het qua uiterlijk niet voor je is. Je geeft het innerlijk een kans. Dus op naar een cafeetje, doet een kopje koffie/biertje en daar kom je er achter dat het toch echt totaal niet je type is.
Ze komt terug van de wc en jij zegt "sorry, maar het gaat hem niet worden, succes met je terugreis!"
Neh.. leuk idee, maar ik zou zoiets nooit doen in de praktijk
Nu ben ik zelf onbekend met de etiquette qua minuten die je moet wachten voor je mag reageren, maar als er twee al gereageerd hebben zou het je inderdaad sieren als je denkt; skip. Of een pb-tje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze niet gelijk bij het woord 'vrouw' al gelijk erop zouden willen springen dan zou je enigszins een punt kunnen hebben..
Ja dat hoor ik vaker maar ik snap dat niet helemaal. Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden ofzo maar juist naar iets heel specifieks. Dat verwacht ik ook een beetje van die ander, vooral op een dating site. Ik zou zelf ook niet zo snel zo ver daten moet ik zeggen, reis maximaal naar Amsterdam vanaf Den Haag (en alleen als ik er een goed gevoel bij heb).quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je het dan ook niet perse zien als date maar gewoon als een nieuw iemand ontmoeten
Psyche, I joke, I joke, I kid, I kidquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar ik denk dat er maar weinig zijn die iemand na 10 minuten keihard in zijn of haar gezicht zeggen: "Sorry, ik vind er geen klap aan met jou en dit gaat helemaal niks worden, dus ik ga weer naar huis want ik heb wel iets beters te doen."
+1 voor eerlijkheid, -10 voor tact.
Tja, misschien zijn de meesten hier wel zo lelijk dat ze geen andere keuze kunnen hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, hoe fucking wanhopig komt dit dus wel over. Maar ja, had ook echt niet anders verwacht hiero.
Wederom blijkt maar weer dat de meesten hier überhaupt gewoon een date willen scoren ipv de juiste (dame).
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, hoe fucking wanhopig komt dit dus wel over. Maar ja, had ook echt niet anders verwacht hiero.
Wederom blijkt maar weer dat de meesten hier überhaupt gewoon een date willen scoren ipv de juiste (dame).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |