abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2013 @ 13:58:15 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef ADVBiker het volgende:
maar om nu te zeggen dat mijn leven daarom zo anders is dan van een doorsnee vrijgeze
Gedoe met je ex (momenteel, aan je blog te lezen)
Dagen die je niet kan ivm je dochter
De date zal uiteindelijk de dochter leren kennen, dus hopelijk dat het klikt
Jij die anders in het leven staat doordat je het kind hebt

Nou.. lijkt toch redelijk anders dan een doorsnee vrijgezel zonder kinderen of exvrouw :+
pi_134402842
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.
Dat is wat ik begrijp van m'n omgeving.
ik heb nog nooit iemand gedate via een datingsite maar zo gaat het ook als je met iemand afspreekt van het stappen of zo hoor

dat wil niet zeggen dat die ander zich anders voor deed of zo maar dat er gewoon niet in zat wat je dacht dat er in zit

in mijn ogen is dat juist wat daten is: elkaar beter leren kennen en die ene zoeken waarbij meer er wel in zit
dan kun je mensen leren kennen toch niet als tijdverspilling zien?
Het is deel 1 van je stappenplan en zonder deel 1 nooit deel 2 natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134402970
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik mag hopen ja dat je leven daardoor anders is dan dat van de doorsnee vrijgezel :+
Een vrouw zal namelijk altijd ook rekening met je kind en je ex moeten houden, :Y
Het elk weekend stappen is er wel uit ja, maar dat is waarschijnlijk hoofdzakelijk omdat de vriendengroep waar ik altijd mee ging stappen ondertussen ook wel gesetteld is (door de benelux..). Rekening houden met kind en dat een bijbehorende ex gevoelig kan zijn klopt uiteraard. Vooral als een gemengd gezin ontstaat lijkt me dat wat moeilijker in verband met gezag e.d..
  woensdag 18 december 2013 @ 14:05:28 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134402982
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:

Het is zonde van de tijd die je er dan ingestoken hebt is het vaak meer. Kijk klikt het niet tijdens date dan had het ook al niet moeten klikken tijdens het chatten. Klikt het tijdens chatten wel maar tijdens de date niet komt dat vaak omdat de persoon tijdens de date anders doet dan tijdens de chat. En dan vinden de meeste mensen dat zonde van de tijd.
Dat is wat ik begrijp van m'n omgeving.
Niet helemaal mee eens.
Een fokker ooit ontmoet die hier zichzelf is, maar die ik altijd bloedirritant vond. Is nu een vriend van me geworden.
En mensen waarmee ik online heel goed klikte, klikte het reallife helemaal niet mee.

Echt niet altijd omdat iemand zich anders voordeed dan diegene is.
Met een goede vriend van me moet ik niet chatten/mailen ofzo, maar als we bellen of langsgaan is het zeer gezellig. Tis maar net wat een fijne communicatiemiddel is.
pi_134403086
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gedoe met je ex (momenteel, aan je blog te lezen)
Dagen die je niet kan ivm je dochter
De date zal uiteindelijk de dochter leren kennen, dus hopelijk dat het klikt
Jij die anders in het leven staat doordat je het kind hebt

Nou.. lijkt toch redelijk anders dan een doorsnee vrijgezel zonder kinderen of exvrouw :+
Je hebt helemaal gelijk :@ !
  woensdag 18 december 2013 @ 14:59:15 #256
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_134404852
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef ADVBiker het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk :@ !
Dat had je ook allemaal zelf kunnen verzinnen, zou je denken..
Overal verstand van.
pi_134405337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat had je ook allemaal zelf kunnen verzinnen, zou je denken..
Gewoonlijk weet ik wel beter, heus.. ;)

Ik stond er gewoon niet bij stil omdat voor mij de situatie eigenlijk net andersom is, van vrijwel continue met mijn dochter samenzijn (buiten werktijd) naar nog maar een paar dagen per maand. Mijn ex spreek ik 1 min. per wisseling, verder weinig gedoe (behalve het advocatenspelletje..).
Ik had/heb dus ineens bakken met tijd om zelf invulling aan te geven en niemand om daarover verantwoording af te moeten leggen.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:22:54 #258
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134405619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef ADVBiker het volgende:

[..]

Gewoonlijk weet ik wel beter, heus.. ;)

Ik stond er gewoon niet bij stil omdat voor mij de situatie eigenlijk net andersom is, van vrijwel continue met mijn dochter samenzijn (buiten werktijd) naar nog maar een paar dagen per maand. Mijn ex spreek ik 1 min. per wisseling, verder weinig gedoe (behalve het advocatenspelletje..).
Ik had/heb dus ineens bakken met tijd om zelf invulling aan te geven en niemand om daarover verantwoording af te moeten leggen.
Ik vind zelf die zeeën van tijd wel meevallen.. Niet gescheiden, wel uit elkaar.. twee kinderen dan wel maar het huis moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen... etc etc.. Stiekem is het gewoon druk :P
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_134405929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef ADVBiker het volgende:

[..]

Ik vind je blog nog steeds hoor, en het is geen goede reclame voor je...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 18 december 2013 @ 16:07:00 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134407185
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef MaikelS het volgende:
moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen
Dat moet ieder mens die niet door z'n ouders verzorgd wordt. Dus dat is niet noemenswaardig lijkt me zo.
pi_134407246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Ik vind zelf die zeeën van tijd wel meevallen.. Niet gescheiden, wel uit elkaar.. twee kinderen dan wel maar het huis moet toch schoongehouden worden, je moet toch de was doen... etc etc.. Stiekem is het gewoon druk :P
Ik heb gelukkig een poetsvrouw zodat mijn taken beperkt blijven tot was inzetten en uiteraard wel de boel een beetje schoonhouden als mijn dochter aanwezig is. Anders was ik volgens mij al 50% van mijn tijd kwijt aan het strijken van overhemden :X .
pi_134407428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind je blog nog steeds hoor, en het is geen goede reclame voor je...
Ja, ik heb ook even getwijfeld of ik wel met dit account verder moest posten (gezien de posthistorie..), maar aan de andere kant.. ik schaam me er niet voor, ben voor transparantie en zoals ook nu blijkt krijg ik daardoor wel waardevolle eerlijke reacties zoals ook nu door jou.
  woensdag 18 december 2013 @ 16:19:19 #263
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_134407678
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat moet ieder mens die niet door z'n ouders verzorgd wordt. Dus dat is niet noemenswaardig lijkt me zo.
Ik hoop dat ie zichzelf bij zijn dates beter weet te verkopen..
Overal verstand van.
  woensdag 18 december 2013 @ 16:19:37 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134407693
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb nog nooit iemand gedate via een datingsite maar zo gaat het ook als je met iemand afspreekt van het stappen of zo hoor

dat wil niet zeggen dat die ander zich anders voor deed of zo maar dat er gewoon niet in zat wat je dacht dat er in zit

in mijn ogen is dat juist wat daten is: elkaar beter leren kennen en die ene zoeken waarbij meer er wel in zit
dan kun je mensen leren kennen toch niet als tijdverspilling zien?
Het is deel 1 van je stappenplan en zonder deel 1 nooit deel 2 natuurlijk
Verschil is dat na lang chatten mensen een beeld gaan creëren en daar verwachtingen hebben. Dat is anders dan wanneer je iemand bv in de kroeg tegen komt. Daar zit denk ik het verschil in.

Ik spreek altijd snel af, na 5min weet ik al hoe of wat. Iemand spreekt mij aan of totaal niet. Eindeloos chatten vind ik zonde van mijn tijd. Net als bv een date met iemand waar ik niet van weet hoe die er uit ziet om even bij het begin van deze ontstaande discussie te blijven. Zelf heb ik 2x via online gedate en dat was snel klaar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134407787
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Verschil is dat na lang chatten mensen een beeld gaan creëren en daar verwachtingen hebben. Dat is anders dan wanneer je iemand bv in de kroeg tegen komt. Daar zit denk ik het verschil in.

Ik spreek altijd snel af, na 5min weet ik al hoe of wat. Iemand spreekt mij aan of totaal niet. Eindeloos chatten vind ik zonde van mijn tijd. Net als bv een date met iemand waar ik niet van weet hoe die er uit ziet om even bij het begin van deze ontstaande discussie te blijven. Zelf heb ik 2x via online gedate en dat was snel klaar.
waarom is dat anders?
Als je iemand ontmoet in de kroeg projecteer je daar net zo goed een beeld op
of dat klopt en/of dat bij je past blijkt dan pas uit verdere dates

het verloop van het verdere daten is precies het zelfde als wanneer je iemand via internet kent of via de kroeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134408321
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom is dat anders?

het verloop van het verdere daten is precies het zelfde als wanneer je iemand via internet kent of via de kroeg
Ben ik niet per definitie mee eens, vaak heeft iemand in de bar al zijn mond open getrokken en heel veel non-verbale signalen gegeven over hoe of wie hij of zij precies is. Bij online kom je er eerst achter wat zijn baan, familie, vrienden en uitgaansleven inhoud + wat algemene dingen voordat je die persoon ooit hebt zien lopen/staan/praten. We weten allemaal dat communicatie voornamelijk non-verbaal is dus dat kom je daar dan ook wel snel tegen.
  woensdag 18 december 2013 @ 16:33:22 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134408359
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ben ik niet per definitie mee eens, vaak heeft iemand in de bar al zijn mond open getrokken en heel veel non-verbale signalen gegeven over hoe of wie hij of zij precies is. Bij online kom je er eerst achter wat zijn baan, familie, vrienden en uitgaansleven inhoud + wat algemene dingen voordat je die persoon ooit hebt zien lopen/staan/praten. We weten allemaal dat communicatie voornamelijk non-verbaal is dus dat kom je daar dan ook wel snel tegen.
Helemaal mee eens.
pi_134408508
Toevallig nu net een heel leuk gesprek met een meid van een datingsite. Uit dezelfde stad nog wel.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134408704
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

natuurlijk, en dat kan een reden zijn waarom er gewoon 'geen chemie' is
Maar mijn punt was meer dat je afspraakjes als die, of lang leuk kletsen met iemand niet als verloren tijd moet zien

er is altijd een reden waarom het af zou kunnen kaatsen
Volgens mij is het vaker niets dan wel iets als je date, of dat nou via een site is of niet

Ik merk hier bij veel mensen een houding die erg resultaat gericht is: een date moet tof zijn en wel meteen en anders was het 'verloren tijd'
Daar ben ik het dus niet mee eens
Daten is een kwestie van heel vaak doen, van mensen afstrepen die het niet zijn
want je gaat veel meer mensen tegen komen die het niet zijn dan mensen die het wel zijn
Maar dan kan het toch nooit zinloos zijn geweest?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 18 december 2013 @ 16:50:39 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134409190
Het hele punt kwam (vandaag) ter discussie omdat iemand aan t chattenw as met iemand die geeneens durfde af te spreken. In ieder geval daar meer tijd voor wou hebben en dan nog de kans te hebben dat ze uiteindelijk nog steeds niet durft . Maar wel aangeeft te willen.

Dat is naar mijn mening zinloos van je tijd.

Dat t met daten altijd mis kan gaan, natuurlijk.Is t zonde van je tijd dan? Neuh. Want dan had je t niet kunnen weten. Dat is altijd afwachten.

Al weet je natuurlijk als je iemand in de kroeg ontmoet al wel gelijk meer (de non-verbale zaken)
pi_134409333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Cue_ het volgende:
Het hele punt kwam (vandaag) ter discussie omdat iemand aan t chattenw as met iemand die geeneens durfde af te spreken. In ieder geval daar meer tijd voor wou hebben en dan nog de kans te hebben dat ze uiteindelijk nog steeds niet durft . Maar wel aangeeft te willen.

Dat is naar mijn mening zinloos van je tijd.

Dat t met daten altijd mis kan gaan, natuurlijk.Is t zonde van je tijd dan? Neuh. Want dan had je t niet kunnen weten. Dat is altijd afwachten.

Al weet je natuurlijk als je iemand in de kroeg ontmoet al wel gelijk meer (de non-verbale zaken)
Ik begon er over omdat het mij al vaker opvalt, niet zo zeer vanwege de situatie van vandaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134410155
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik begon er over omdat het mij al vaker opvalt, niet zo zeer vanwege de situatie van vandaag
Dat is sowieso een teken van de tijd.

Deze generatie wil per direct een resultaat. Geduld bestaat zelden, immers, met een druk op de knop bestel je eten, bekijk je een film of bestel je tickets. Datzelfde gemak wordt ook verwacht van dating-sites of apps...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 december 2013 @ 17:15:08 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134410206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom is dat anders?

Ik denk dat een stukje non verbale communicatie mist online en miss er een mooier beeld van creëert dan het eigelijk is. Wat de uitwerking teleurstelling kan geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134410281
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat een stukje non verbale communicatie mist online en miss er een mooier beeld van creëert dan het eigelijk is. Wat de uitwerking teleurstelling kan geven.
Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  woensdag 18 december 2013 @ 17:21:50 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134410485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.
Klopt maar dan kan je heel internet wel de kans geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')