abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2013 @ 17:24:46 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134410600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan ook andersom gelden. Minder mooi beeld online, en eigenlijk veel beter in het echt.
Zeker waar ja. Maar het verschil zit hem meer denk ik in het feit dat bv in de kroeg je sneller en cometer realisties beeld kan vormen over iemand of die wel of niet interesant is voor je of niet dan online.

Nonverbale communicatie, wat durft die geen wel en niet te zeggen, hoe is de persoon in omgang? Verlegen of juisg niet enz enz enz. Online is dat lastiger te pijlen omdat de persoon in kwestie in een "veilige" omgeving zitten. Veel mensen durven meer aan de tel of achter de pc dan wanneer ze face to face staan met iemand.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134410606
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt maar dan kan je heel internet wel de kans geven.
True that. Daarom is het ook lastig te bepalen wie je wel een kans geeft en wie niet. Meestal als je lang genoeg gesproken hebt met die persoon heb je wel een redelijk beeld dat niet al te veel zal afwijken in real life.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134410780
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeker waar ja. Maar het verschil zit hem meer denk ik in het feit dat bv in de kroeg je sneller en cometer realisties beeld kan vormen over iemand of die wel of niet interesant is voor je of niet dan online.

Nonverbale communicatie, wat durft die geen wel en niet te zeggen, hoe is de persoon in omgang? Verlegen of juisg niet enz enz enz. Online is dat lastiger te pijlen omdat de persoon in kwestie in een "veilige" omgeving zitten. Veel mensen durven meer aan de tel of achter de pc dan wanneer ze face to face staan met iemand.
Maar waarom zou een avondje in de kroeg een realistischer beeld geven? De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden
En nogmaals: je gaat ook projecteren als je iemand maar 1x hebt gezien in de kroeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 18 december 2013 @ 17:37:30 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134411093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar waarom zou een avondje in de kroeg een realistischer beeld geven? De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden
En nogmaals: je gaat ook projecteren als je iemand maar 1x hebt gezien in de kroeg
Mag ik vrageb hoeveel mensen jij via online ontmoet hebt? Datingsites, fok, chatsites etc.
pi_134411142
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mag ik vrageb hoeveel mensen jij via online ontmoet hebt? Datingsites, fok, chatsites etc.
als date 3
Als vrienden een dozijn of 3/4
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 18 december 2013 @ 17:40:55 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134411206
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als date 3
Als vrienden een dozijn of 3/4
Dan heb jij blijkbaar betere online ervaringen gehad dan ik :)
pi_134411322
Oh 4 dates!
Ik was zomaar mijn aller eerste internetdate ooit vergeten O+ zo'n tien jaar terug

niet dat het er heel erg toe doet natuurlijk :P

en voor de rest van de statistieken: 2 relaties, 1 klik maar de timing was niet goed voor mij en 1 'gebrek aan chemie'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134411447
Nou geweldig weer hoor :r

Afgelopen zaterdag afspraakje met een dame via Tinder. Leuk en hardstikke gezellig en ging er vanuit dat het wel een vervolg ging krijgen. Maar goed. Volgende dag niks gehoord, dus ik stuur 's avonds zelf een app en daarna nog tijdje met haar gezellig zitten appen. Afijn, niks aan de hand. Volgende dag hoor ik de hele dag niks van haar en voelde ik ook niet de behoefte om zelf te gaan appen. Kortom, de hele dag niet gesproken. Gisteren begon ze uit zichzelf weer met appen om te vragen hoe het ermee ging. Dus weer een tijdje mee geappt en uiteindelijk vraag ik gewoon of ze een 2e keer wil afspreken. Hoor ik de hele avond niks meer van haar en vervolgens stuurt ze net de dag erop dus een reactie "Vond het heel gezellig, maar denk niet dat het meer wordt." :{

Waarom kunnen sommige vrouwen dat niet gewoon meteen sturen nadat zo'n date heeft plaatsgevonden? Merk overigens dat dit bij al mijn Tinderdates nogal het geval is. Iemand hier al een succesvolle Tinderdate gehad die meer dan 3 weken duurt? Na de afgelopen mislukte Tinderdates ben ik met die app iig ff klaar en ga ik het na de vakantie weer proberen via een normale datingsite.
pi_134411501
Misschien omdat ze er zelf nog niet uit was of ze een vervolg zag zitten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134411820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Tja, wellicht. Ik weet meestal zelf wel meteen na een 1e date of ik nog een 2e date zie zitten. Maar iedereen is natuurlijk anders. Ik vind het raar dat ik dit dan pas 4 dagen later te horen krijg. Is niet de eerste keer dat het gebeurt. En bovendien heb ik het idee dat ze via Tinder daar wel wat makkelijker in zijn.
pi_134411918
Ik niet, ik twijfel vaak langer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134411924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
Oh 4 dates!
Ik was zomaar mijn aller eerste internetdate ooit vergeten O+ zo'n tien jaar terug

niet dat het er heel erg toe doet natuurlijk :P

en voor de rest van de statistieken: 2 relaties, 1 klik maar de timing was niet goed voor mij en 1 'gebrek aan chemie'
Efficiënt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134412565
quote:
4s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is sowieso een teken van de tijd.

Deze generatie wil per direct een resultaat. Geduld bestaat zelden, immers, met een druk op de knop bestel je eten, bekijk je een film of bestel je tickets. Datzelfde gemak wordt ook verwacht van dating-sites of apps...
Mooie vergelijking.
  woensdag 18 december 2013 @ 18:26:03 #289
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_134412710
Is Tinder het nieuwe Badoo?

En zit het vol met ''sletjes'' en ''casanova's'' of zitten er ook normale mensen op?
pi_134412741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef mr-green het volgende:
Is Tinder het nieuwe Badoo?

En zit het vol met ''sletjes'' en ''casanova's'' of zitten er ook normale mensen op?
Badoo zit eerder vol met tokkie-sletjes. Dit zijn meer studenten-sletjes.
pi_134412797
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Dit merk ik inderdaad vaker bij vrouwen. Die hebben tijd nodig om een keuze te maken (of ze doen het lijken alsof het zo is, dat kan ook nog ;)). Na de date weet ik echt wel of ik nog een tweede date wil.. Eigenlijk weet je binnen 10 seconden bij aanvang al of het iets is ja of nee. De date kun je dan gebruiken om te kijken of je beeld klopt. Zo ja en je voelt je er prettig bij, dan ga je verder.

Zo niet, dan is het jammer maar helaas.. Next!
pi_134413839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit merk ik inderdaad vaker bij vrouwen. Die hebben tijd nodig om een keuze te maken (of ze doen het lijken alsof het zo is, dat kan ook nog ;)). Na de date weet ik echt wel of ik nog een tweede date wil.. Eigenlijk weet je binnen 10 seconden bij aanvang al of het iets is ja of nee. De date kun je dan gebruiken om te kijken of je beeld klopt. Zo ja en je voelt je er prettig bij, dan ga je verder.

Zo niet, dan is het jammer maar helaas.. Next!
10 seconde ja? ;) Ik heb wel ooit gedate met een dame waarbij ik zelf na de 1e date in eerste instantie niet het gevoel had dat het iets kon worden. Ben haar toen nog wel blijven spreken en ik heb toen nog 3 hele gezellige dates gehad. Maar merkte na 4 dates dat het toch niet echt meer werd en ook niet echt ging worden. Heb dat haar toen ook verteld. Bovendien heb ik haar nooit het gevoel gegeven dat er voor mij meer in zat. Dat vind ik dan ook net zo correct.

Maar de vrouwen die ik de laatste tijd date die geven het nog niet eens een kans :P Als je meteen tijdens de 1e date al niet voldoet is het meteen gedaan. :P
pi_134413927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]
Maar de vrouwen die ik de laatste tijd date die geven het nog niet eens een kans :P Als je meteen tijdens de 1e date al niet voldoet is het meteen gedaan. :P
Touché, en dat is precies hetgeen wat ik ook merk.. Ieder zijn of haar goed recht, is de klik er niet, prima. Maar een kans geven? Het "moet" :P meteen *pats *boem verliefd zijn..
pi_134414251
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134415134
Doet Tinder het niet? Ik probeer het nu maar ik kom niet voorbij het 'inloggen met facebook'-scherm.
pi_134415298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Ja dat is ook zo. Maar goed, zelf heb ik ook niet echt moeite om een date te regelen. Zeker de laatste tijd niet. Ik twijfelde ook over eentje, maar wilde die zeker nog wel een 2e keer zien.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:32:30 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134415544
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Maar goed, zelf heb ik ook niet echt moeite om een date te regelen. Zeker de laatste tijd niet. Ik twijfelde ook over eentje, maar wilde die zeker nog wel een 2e keer zien.
Dan was er in ieder geval een positieve twijfel.
Afzeggen bij een negatieve twijfel snap ik heel goed.
pi_134415810
Ik ben ook niet head over heels op de krullenbol of zoiets. Maar toch ben ik haar wel een stuk leuker gaan vinden, op een wat andere manier. Ik weet alleen niet of het relatiemateriaal is en dus vind ik het fwb-dingetje prima voor nu. Andersom voel ik bij haar dat ik het maar ter sprake hoef te brengen en het gelijk meer is. Ik geloof niet echt dat wij er nog langer hetzelfde instaan en betwijfel of er nog langer op deze voet doorgegaan kan worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134415996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Touché, en dat is precies hetgeen wat ik ook merk.. Ieder zijn of haar goed recht, is de klik er niet, prima. Maar een kans geven? Het "moet" :P meteen *pats *boem verliefd zijn..
mwa, soms weet je toch ook gewoon met date 1 wel dat hetecht niets kan worden... Dan hoef je niet noge ens te daten toch?
compact en kleverig.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:42:38 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134416020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben ook niet head over heels op de krullenbol of zoiets. Maar toch ben ik haar wel een stuk leuker gaan vinden, op een wat andere manier. Ik weet alleen niet of het relatiemateriaal is en dus vind ik het fwb-dingetje prima voor nu. Andersom voel ik bij haar dat ik het maar ter sprake hoef te brengen en het gelijk meer is. Ik geloof niet echt dat wij er nog langer hetzelfde instaan en betwijfel of er nog langer op deze voet doorgegaan kan worden.
Omdat je het gevoel hebt dat ze wel meer wil? Of omdat ze dit ook bewust heeft aangegeven naar jou.
Deze was toch degene die een open relatie dan wilde? Blijkbaar ben je daar niet zo enthousiast over, anders had je nu niet zo'n twijfel gehad. Mocht ze een monogame relatie willen, was het dan anders geweest voor je eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')