Omdat ik zo hoog had gekocht en wel dacht dat hij dan weer even terug zou schietenquote:
Ik denk dat het een strijd is geworden welke munt de beste eigenschappen heeft. Er zijn een aantal munten die duidelijke verbeteringen hebben t.o.v. bitcoin.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Door al die verschillende klotecoins begin ik de toekomst van BTC en het betalen in de toekomst met cryptocurrencies somber in te zien.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef ulq het volgende:
Ik wil dat Obama iets over de bitcoin zegt
Of liever de president van China eigenlijk
Waarvan ik de naam trouwens niet weet
twitter:BarackObama twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:50:47Just bought some #Bitcoin because the dollar is going to crash soon. #BenBernanke #JanetYellen reageer retweet
mooiquote:
Hier wordt totaal niet meer naar gekeken. Kijk bijv. Sexcoin of dogecoin. Het gaat alleen maar om geld verdienen (wat ik natuurlijk ook snap, doe het zelf ook). Maar hierdoor betwijfel ik wel zeer of het ooit "door gaat breken" als betaalmiddel, ik denk dat dat nog heeeel lang gaat duren. Als het al gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strijd is geworden welke munt de beste eigenschappen heeft. Er zijn een aantal munten die duidelijke verbeteringen hebben t.o.v. bitcoin.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]twitter:BarackObama twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 19:50:47Just bought some #Bitcoin because the dollar is going to crash soon. #BenBernanke #JanetYellen reageer retweet
Dat is niet waar voor alle coins naar mijn idee. Je hebt JokeCoins (waaronder dogcoin) maar je hebt ook coins waar men echt probeerd mee door te dringen op de lange termijn (o.a. WorldCoin). Ook SexCoin zie ik wel potentie in voor de lange termijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hier wordt totaal niet meer naar gekeken. Kijk bijv. Sexcoin of dogecoin. Het gaat alleen maar om geld verdienen (wat ik natuurlijk ook snap, doe het zelf ook). Maar hierdoor betwijfel ik wel zeer of het ooit "door gaat breken" als betaalmiddel, ik denk dat dat nog heeeel lang gaat duren. Als het al gebeurd.
Nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
De helft van mijn Doge gaat eruit op 32. Heb ik inleg terug dus vanaf daar alleen maar winst
Is die gestegen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik snap dat hele gebeuren rond sexcoin niet, wie wil dat nou hebben je kunt beter in bitcoin betalen als je dat voor zulke doeleinden wil gebruiken
Vergeten transaction fee te doen bij sturen naar CoinedUpquote:
Geen idee maar ik zie hier met enige regelmaat mensen zeggen dat ze er potentie in zien. Een paar posts hier boven ook weer.quote:
Doge van wallet naar CoinedUp was amper een minuut of 2quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeten transaction fee te doen bij sturen naar CoinedUpben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar.. laat ff weten (of je het ontvangt)quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeten transaction fee te doen bij sturen naar CoinedUpben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Ik zei het twee weken terug ook al. Een paar dagen terug is die wel flink gestegen zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie hier met enige regelmaat mensen zeggen dat ze er potentie in zien. Een paar posts hier boven ook weer.
Het is er. Dacht dat dit uren zou gaan durenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar.. laat ff weten (of je het ontvangt)
Goed idee of niet? Een eigen topic voor Doge. Klopt inderdaad wel dat de halve SC er vol mee staat. (komt niet door mij, echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan al dat Dogecoin-gedoe in een eigen topic i.p.v. alles daarvan bespreken in de SC?
Het is een SC dus dan gaat het over van alles lijkt me, en nu is iedereen toevallig veel met Doge bezig. Anders kunnen we elke andere coin hier wel gaan verbieden, maar dit topic kwam er omdat we in het bitcoin topic helemaal los gingen over altcoins dus hoezo zou je hier niet over Doge mogen pratenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Maxbet het volgende:
Na.v. deze post in het FB topic:
[..]
Goed idee of niet? Een eigen topic voor Doge. Klopt inderdaad wel dat de halve SC er vol mee staat. (komt niet door mij, echt.)
Point taken. Maar bijvoorbeeld WDC heeft ook een eigen topic, en daar gaat het een stuk minder over dan Doge.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is een SC dus dan gaat het over van alles lijkt me, en nu is iedereen toevallig veel met Doge bezig. Anders kunnen we elke andere coin hier wel gaan verbieden, maar dit topic kwam er omdat we in het bitcoin topic helemaal los gingen over altcoins dus hoezo zou je hier niet over Doge mogen praten
Als LTC opeens gaat stijgen gaat het weer alleen maar over LTC of NMC of PPC of whatever welke coin dan ook op dat moment boeiend wordt gevonden.
Ik vind wel dat het niet teveel een topic over minen moet worden maar ook dat moet een beetje kunnen in een SC. Zelf kijk ik eigenlijk nooit in de eigen topics van coins. Het is hier gezellig
Oh moet gewoon kunnen, ben ook niet perse tegen een topic voor Doge. Ik vond het alleen een beetje gehuilquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Point taken. Maar bijvoorbeeld WDC heeft ook een eigen topic, en daar gaat het een stuk minder over dan Doge.
Wat zegt de rest?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh moet gewoon kunnen, ben ook niet perse tegen een topic voor Doge. Ik vond het alleen een beetje gehuil
wat voor systeem heb je dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef kthxbye het volgende:
Dat gaat rap, in anderhalf uur minen al 35909 DOGE gemaakt, zo'n 0,01 BTC
3x r9 280x, haal er iets minder dan 2100 kHash mee. Ik kan helaas mijn vierde kaart nog niet aansluiten (wacht nog op risersquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat voor systeem heb je dan?
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik vind dat er best hierover gepraat mag worden hoorMaar vanaf het begin van DogeCoins is dit topic genomen voor _alles_ over DogeCoins, vind dat een SC-topic meer is voor de kortetermijnsdingen, maar om een coin helemaal te behandelen in een SC....
CENTquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:
Dat Doge is over 3 dagen weer voorbij.
Paar dagen terug was het WorldCoin, QuarkCoin en nog eentje.
Komt en gaat.
juist. btc staat bv al een week op 850 $ daar valt niet veel over te melden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.
Zit wat in. Misschien dat ik het nu pas zo ervaar omdat die DogeCoin me inderdaad niet zo boeit...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.
Neequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
chill, heb je de kosten er al een beetje uit kunnen halen?
Ik zie voor Doge niet het belang zo in een vindbaar naslagwerk als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zit wat in. Misschien dat ik het nu pas zo ervaar omdat die DogeCoin me inderdaad niet zo boeit...
Maar los daarvan zou een verdere opdeling van de SC wel ervoor zorgen dat dit subforum beter als naslag gebruikt kan worden (info over DogeCoin? -> DogeCoin-topic, WorldCoin -> WorldCoin-topic, etc)
Mede omdat ik pas las dat er naar een iets duidelijkere structuur gezocht wordt in BIT (95% van alle posts is in deze reeks), dacht ik eraan nu.
Mocht het gewoon hier blijven, vind ik het niet heel erg ofzo hoor, voel jullie niet aangevallen
Dit kan dan weer wel in het mining topic. Ksssjt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Neemaar we minen lustig verder. Ik ben pas iets meer dan een weekje bezig en heb, doordat ik er dagelijks mee bezig ben en mee aan het switchen/klooien ben nog niet bijzonder veel opgebouwd. Omgerekend een kleine 6 LTC vanaf afgelopen weekend bij elkaar gemined op diverse wijzes.
Ik merk dat ik wel erg gestressed wordt van al die verschillende opties (wat te minen, welke coin, hoe te handelen). Ik denk dat als mijn risers + aluminium rig binnen is en alle 4 de kaarten draaien ik em instel op middlecoin en gewoon laat lopen. Anders ga ik mezelf helemaal gek maken en kom ik niet meer aan mijn scriptie toe
Het moet, want ik wil weer instappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Teveel vraag rond de 30
quote:Please note: a 0.001 DOGE transaction will apply when processing "On-Demand" manual payments
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie voor Doge niet het belang zo in een vindbaar naslagwerk als ik eerlijk ben.
Mocht iemand zich geroepen voelen om een mooie OP te bouwen met alle info er in is een topic natuurlijk wel welkom. Maar als ik een beetje afga op de reacties hier is het niet echt nodig.
Dan zou ik maar eens vaart makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het moet, want ik wil weer instappen
Werkte bij mij juist perfect. In tegenstelling tot bijv Worldcoin. Was een drama dat ding werkend te krijgen en nu duurt het nog 10 minuten voor die opentquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef kthxbye het volgende:
De DOGE client wilt niet updaten bij mij, iemand anders daar ook last van ? Ik wil mijn coins transferen.
Dan moet je nu instappen, want vannacht gaat hij to the moon!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het moet, want ik wil weer instappen
Het is toch gewoon die client opstarten en laten draaien? Ik zit op wi-fi, maakt dat uit? - hij zegt ook 0 active connections to the DOGE networkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Werkte bij mij juist perfect. In tegenstelling tot bijv Worldcoin. Was een drama dat ding werkend te krijgen en nu duurt het nog 10 minuten voor die opentWel grappig dat zo'n funcoin beter in elkaar zit
wat client betreft dan
Ik of jij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik koop gewoon op 33 morgen lach je om die prijs.
Haha laten we zien wie morgen het laatst lachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik koop gewoon op 33 morgen lach je om die prijs.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wanneer ga je verkopen denk je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu 25-27% winst op die hondemunt. Beetje mager vooralsnog
Haha nouja ik heb er geen, maar denk dat dit vooral een coin is die op een gegeven moment gedumpt wordt en dan "klaar" is.quote:
Mwah, ik laat 'm minimaal een nacht staan denk ik. Heb maar voor een minimaal bedrag geïnvesteerd, dus een totale crash is geen ramp.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wanneer ga je verkopen denk je?
ja dat denk ik ook, daarom voor die tijd proberen te verkopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nouja ik heb er geen, maar denk dat dit vooral een coin is die op een gegeven moment gedumpt wordt en dan "klaar" is.
Maar wanneer zou dat zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, daarom voor die tijd proberen te verkopen.
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wanneer zou dat zijn
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?
Mijn gevoel is een paar dagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?
Ja en ik krijg er vast spijt vanquote:
dat is wel veel ja, wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er komen wel zo`n 500milj. munten per dag er bij op dit moment.
Sorry, geen rekening gehouden met de aanpassende diff. Dus waarschijnlijk de helft of nog minder van wat ik eerder zei.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat is wel veel ja, wist ik niet.
144.000.000 per dag zou de bedoeling moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Sorry, geen rekening gehouden met de aanpassende diff. Dus waarschijnlijk de helft of nog minder van wat ik eerder zei.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Wave103 het volgende:
Toch maar wat van die ondingen gekocht. Misschien alleen zodat ik hier kan meepraten
het is gewoon een jokecoin maar hij is wel erg populair, ook op bitcointalk enz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Distortion het volgende:
Hehe zelfs met een CPU heeft het mijnen van die dingen zin. Gisteren een uurtje (of minder zelfs) gemijnt en al bijna 1500 coins gehaald zag ik eigenlijk net pas. Heb er 1000 te koop staan tegen een koers van 0.00000035 en ben weer aan het mijnen. Ik laat hem nu ff een nachtje doorploeteren en dan morgen maar eens kijken hoeveel coins ik heb en wat die waard zijn.
Ik moet zeggen dat de client van de dogecoin er goed uit ziet en dat de mining pools ook prima werken. Misschien gaat dit nog wel wat worden.
das x100quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef MichaelScott het volgende:
Verkooporder op 0.00005 gezet.
Als het lukt is het mooi en anders zie ik morgenochtend wel.
Dat zou aardig zijn, 15 BTC voor 2 dagen minenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens Cesar Millan kan DogeCoin nog wel 10x over de kop gaan.
Je hebt gelijk dat is misschien een beetje overdreven. Ik haal er wel een nulletje vanaf.quote:
nu 31. volgens mij was de max 36quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nu 33, volgens mi niet echt een crash bezig... Wat is de max geweest?
15-20 dollar ofzo uit het hoofd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef lf2 het volgende:
Ik heb 42.000 coins wat is dat nu ongeveer waard
Volgens mij heb je miljoen nodig om wat te betekenen lol
Tegen de huidige koers 0.01302 bitcoinquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef lf2 het volgende:
Over een week 4200 dollarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef lf2 het volgende:
wat zegt dit? ben niet zo thuis in mining.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Mender het volgende:
http://dogechain.info/chain/Dogecoin/statistics
Het aantal mensen dat dogecoin mined groeit snelquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat zegt dit? ben niet zo thuis in mining.
http://doge.netcodepool.org/quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef NasiHoofd het volgende:
Welke pool zitten jullie voor doge ?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef NasiHoofd het volgende:
Welke pool zitten jullie voor doge ?
hoezo is dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef NasiHoofd het volgende:
Diff gaat hard omhoogalleen maar goed voor de prijs
ow zo, ja snap emquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
Hoe harder diff omhoog gaat, hoe minder er dogo coins extra bijkomen (door miners).
Om te grote inflatie te voorkomen is het de bedoeling dat er gedurende het leven van een coin X aantal blokken per uur gevonden worden.quote:
Uh, nee. Hoe harder de diff omhoog gaat hoe meer moeite het kost om er te minen. Komt doordat er meer miners op actief zijn. Totaal aantal uitgegeven coins blijft grofweg hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
Hoe harder diff omhoog gaat, hoe minder er dogo coins extra bijkomen (door miners).
Ah ok. Meer moeite om te minen = Meer kosten om te minen = meer waarde voor de muntquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meer moeite om te minen = meer kosten om te minen.
In theorie wel. Als het minen meer kost dan het oplevert valt te verwachten dat er een flink aantal miners weggaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ah ok. Meer moeite om te minen = Meer kosten om te minen = meer waarde voor de munt
wtfquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
thnx.
buy order van 5.2 btc voor doge
Waardoor de difficulty weer iets zal zakken of iig niet verder stijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In theorie wel. Als het minen meer kost dan het oplevert valt te verwachten dat er een flink aantal miners weggaan.
haha ik zie hem staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
thnx.
buy order van 5.2 btc voor doge
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef NasiHoofd het volgende:
Wanneer gaan jullie weer verkopen?
Hier ook niet echtquote:
Jij hebt ook apple toch? Heb je een linkje naar die wallet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ga die coins maar in mn wallet bewaren, die site lijkt me niet echt betrouwbaar.
http://dogecoin.org/downloads/dogecoin-qt-0.6.4.0-Mac.zipquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij hebt ook apple toch? Heb je een linkje naar die wallet?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=361813.0quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef wfoes1989 het volgende:
iemand ook een wallet voor windows?
twitter:CoinedUp twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 23:19:34[Status] Exchange servers restarting. Back in 5. reageer retweet
Dankjequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
http://dogecoin.org/downloads/dogecoin-qt-0.6.4.0-Mac.zip
ik w8 ook alweer ff op btc. doge overzetten naar wallet gaat trouwens supersnelquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik ben BTC aan het overzetten , jammer dat dat nogzolang duurt.. ze stijgen op het moment, moet ik zo weer meer betalen
Jij gaat zo ook gelijk kopen ? of hoop je dat ie nog ff zaktquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik w8 ook alweer ff op btc. doge overzetten naar wallet gaat trouwens supersnel
ik ga denk ik voor deze prijs kopen. jij w8en op een koopje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef NasiHoofd het volgende:
[..]
Jij gaat zo ook gelijk kopen ? of hoop je dat ie nog ff zakt
wanneer ga je verkopen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb 'em op 26 ingekocht (DogeCoin) dus zit nog redelijk OK.
Hmm, weet ik niet. Al zal ik de boel niet al te lang vasthouden, aangezien het me niet écht een munt voor langetermijns-investering lijkt. Koers van 52 ofzo zou me wel zachtjesaan bewegen te verkopenquote:
staat ie al een paar weken op tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef ulq het volgende:
Misschien moeten we hiervan de ''DogeCoin''-Slowchat van maken aangezien dat blijkbaar het enige gespreksonderwerp is
OT: BTC buy order op 826.999, verwacht niet dat ie het gaat halen
Weltrusten.
Bij mij ook niet, beetje jammerquote:Op zondag 15 december 2013 00:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
die site update niet automatisch of ligt t aan mij
bij mij ook, al 3 kwartier.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef NasiHoofd het volgende:
Dit duurt ook tijden overzetten van BTC nog steeds maar 1 verificatie
Ik kijk meer lange termijn, en daar heeft het voor mij nog best potentieel om te groeien. Denk niet dat je na 1 weekje stabiel al gelijk moet gaan roepen dat dit de waarde dan wel zal zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Maar wat vinden we van BTC nu dan. Zo goed als vlakke lijn. Zou dit zo blijven en zou dit dan de uiteindelijke waarde van de coin ongeveer zijn?
Zegt meneer ltc 43 hihi grapje okequote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die te laat aan hypes meedoen
Hoeveel heb jij er?quote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die te laat aan hypes meedoen
Weet je niet, weet niemand. Het kan alle kanten weer op gaan. Ik vind het wel fijn dat Bitcoin een beetje stabiel geworden is. Die hartverzakkingen van de laatste periode waren alles behalve gezond.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Maar wat vinden we van BTC nu dan. Zo goed als vlakke lijn. Zou dit zo blijven en zou dit dan de uiteindelijke waarde van de coin ongeveer zijn?
Maar wel spannend. Hebben we nogal wat uren te weinig slaap gebrachtquote:Op zondag 15 december 2013 00:15 schreef Faazz het volgende:
[..]
Weet je niet, weet niemand. Het kan alle kanten weer op gaan. Ik vind het wel fijn dat Bitcoin een beetje stabiel geworden is. Die hartverzakkingen van de laatste periode waren alles behalve gezond.
Ja vind ik ook. Dat was leuk, nu is daar geen bal aan als je niet minstens 1 hele bitcoin in je bezit hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar wel spannend. Hebben we nogal wat uren te weinig slaap gebracht
Nu niet zo interessant...
Denk doordat juist in no-time zoveel vage coins zijn verschenen waar weer snel geld op te verdienen valt, de BTCkoers is gestabiliseerd.quote:Op zondag 15 december 2013 00:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Beetje traden kan momenteel alleen met rariteiten op cryptocurrency-gebied zoals BBQ-coin, Dogecoin, KGC, etc
https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTCquote:Op zondag 15 december 2013 00:27 schreef edcetera het volgende:
Ben nu Dogecoins aan het minen. 44 in een half uur confirmed nu![]()
Waar kun je ze traden?
Dankquote:Op zondag 15 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
En Very Much More vraag!quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef lf2 het volgende:
wrm stijgt dogecoin ?? er is zoveel aanbod
Nog meer vraag. Logisch wel. Mijn vrouw ging bij me weg omdat ik geen 10 mln Doge heb :/quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef lf2 het volgende:
wrm stijgt dogecoin ?? er is zoveel aanbod
Er zit wel een verschil tussen volk dat serieus in BTC investeert en lui die voor de pret hun virtuele valuta aan het vergokken zijn. De meeste vage alt-coins zijn niet serieus te nemen dus ik verwacht niet echt dat het een serieuze bedreiging is voor BTC,quote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk doordat juist in no-time zoveel vage coins zijn verschenen waar weer snel geld op te verdienen valt, de BTCkoers is gestabiliseerd.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog meer vraag. Logisch wel. Mijn vrouw ging bij me weg omdat ik geen 10 mln Doge heb :/
denk een lage buy van iemand.quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Huh wat![]()
DOGE/BTC
(last: 0.00000019)
edit: en nu weer 36
Ik vertrouw die site voor geen meter, even alles naar mn wallet sturen
Nu ineens 58quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Huh wat![]()
DOGE/BTC
Doge walletquote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Huh wat![]()
DOGE/BTC
Jaquote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij verschuiven die nullen waardoor het gewoon 40 is ipv 4.
wanneer gekocht?quote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Bijna 70% winst nu met de hondecoins ... ! Niet voor niets gelden honden als een trouwe metgezel van de mens
37quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Nu spijt dat ik deels heb verkocht op 38
Heb m'n btc weer veilig op btc-e staan. Hoewel coinedup goed werkt vertrouw ik ze toch niet zoquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hhiih dat had ik toen op 29 verkocht maar toch blij dat ik weer op 34 ben ingestapt
Als het op cryptsy komt .000005quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Maxbet het volgende:
Ik dacht serieus dat 0.0000005 wel zou komen als Doge op crytsy zou komen ofzo. Dit had ik ook niet verwacht.
Ik vertrouw het ook niet, dus ze gaan naar mn walletquote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb m'n btc weer veilig op btc-e staan. Hoewel coinedup goed werkt vertrouw ik ze toch niet zo
[..]
Als het op cryptsy komt .000005
ach dat kan je van elke nieuwe coin wel zeggen en soms loopt het goed af, soms loopt het slecht afquote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef lf2 het volgende:
jullie zitten in een hype moment.
met 100.000.000 coins zal het niet al te veel stijgen in prijs
btw ik hoop het natuurlijk wel heb 40.000 ervan liggen...maar bekijk het realistisch
Hoeveel?quote:Op zondag 15 december 2013 01:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heb per ongeluk veel te veel betaald. kutnullen
hij gaat al dooooownquote:Op zondag 15 december 2013 01:08 schreef se7venbullets het volgende:
nu verkopen jongens of niet? gaat ie crashen vanavond?
quote:Op zondag 15 december 2013 01:08 schreef se7venbullets het volgende:
nu verkopen jongens of niet? gaat ie crashen vanavond?
Nee rot opquote:
laten we het hopen.quote:Op zondag 15 december 2013 01:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, wie weet vliegt 'ie over een uurtje 10 keer over de kop
ik heb er zelf aan gezetenquote:Op zondag 15 december 2013 01:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doet CoinedUp geen "fill at best rate"?
maar als je 10x zoveel betaald is je order gelijk verkochtquote:Op zondag 15 december 2013 01:13 schreef Wijnbo het volgende:
hoe bedoel je? laagste orders gaan tocj eerst?
Ditquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow echt elk uur vraagt iemand in welke pool doge wordt gemined, dat mag van mij wel lekker in het minetopic ofzo
sorryquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow echt elk uur vraagt iemand in welke pool doge wordt gemined, dat mag van mij wel lekker in het minetopic ofzo
notequote:
Hater, doe gewoon lekker mee danquote:Op zondag 15 december 2013 01:18 schreef tralalala het volgende:
Beter crasht Dogecoin hard, 99% van de posts in deze SC gaan over Dogecoin nu.![]()
Ik viel even in, gr grquote:
Ik wou eigenlijk gaan minen gisteren maar toen wou het niet en vandaag de hele dag gewerkt dus geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 01:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hater, doe gewoon lekker mee dan
Heb je je miljoenen al verkochtquote:Op zondag 15 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kan nu iets zeggen over met mijn knopjes spelen.
Doe ik niet.
jah maar niet tegen die prijs maar tegen die van de laagste sell order toch? mits genoeg beschikbaarquote:Op zondag 15 december 2013 01:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
maar als je 10x zoveel betaald is je order gelijk verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |