Doge van wallet naar CoinedUp was amper een minuut of 2quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeten transaction fee te doen bij sturen naar CoinedUpben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar.. laat ff weten (of je het ontvangt)quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeten transaction fee te doen bij sturen naar CoinedUpben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Ik zei het twee weken terug ook al. Een paar dagen terug is die wel flink gestegen zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie hier met enige regelmaat mensen zeggen dat ze er potentie in zien. Een paar posts hier boven ook weer.
Het is er. Dacht dat dit uren zou gaan durenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar.. laat ff weten (of je het ontvangt)
Goed idee of niet? Een eigen topic voor Doge. Klopt inderdaad wel dat de halve SC er vol mee staat. (komt niet door mij, echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan al dat Dogecoin-gedoe in een eigen topic i.p.v. alles daarvan bespreken in de SC?
Het is een SC dus dan gaat het over van alles lijkt me, en nu is iedereen toevallig veel met Doge bezig. Anders kunnen we elke andere coin hier wel gaan verbieden, maar dit topic kwam er omdat we in het bitcoin topic helemaal los gingen over altcoins dus hoezo zou je hier niet over Doge mogen pratenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Maxbet het volgende:
Na.v. deze post in het FB topic:
[..]
Goed idee of niet? Een eigen topic voor Doge. Klopt inderdaad wel dat de halve SC er vol mee staat. (komt niet door mij, echt.)
Point taken. Maar bijvoorbeeld WDC heeft ook een eigen topic, en daar gaat het een stuk minder over dan Doge.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is een SC dus dan gaat het over van alles lijkt me, en nu is iedereen toevallig veel met Doge bezig. Anders kunnen we elke andere coin hier wel gaan verbieden, maar dit topic kwam er omdat we in het bitcoin topic helemaal los gingen over altcoins dus hoezo zou je hier niet over Doge mogen praten
Als LTC opeens gaat stijgen gaat het weer alleen maar over LTC of NMC of PPC of whatever welke coin dan ook op dat moment boeiend wordt gevonden.
Ik vind wel dat het niet teveel een topic over minen moet worden maar ook dat moet een beetje kunnen in een SC. Zelf kijk ik eigenlijk nooit in de eigen topics van coins. Het is hier gezellig
Oh moet gewoon kunnen, ben ook niet perse tegen een topic voor Doge. Ik vond het alleen een beetje gehuilquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Point taken. Maar bijvoorbeeld WDC heeft ook een eigen topic, en daar gaat het een stuk minder over dan Doge.
Wat zegt de rest?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh moet gewoon kunnen, ben ook niet perse tegen een topic voor Doge. Ik vond het alleen een beetje gehuil
wat voor systeem heb je dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef kthxbye het volgende:
Dat gaat rap, in anderhalf uur minen al 35909 DOGE gemaakt, zo'n 0,01 BTC
3x r9 280x, haal er iets minder dan 2100 kHash mee. Ik kan helaas mijn vierde kaart nog niet aansluiten (wacht nog op risersquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat voor systeem heb je dan?
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik vind dat er best hierover gepraat mag worden hoorMaar vanaf het begin van DogeCoins is dit topic genomen voor _alles_ over DogeCoins, vind dat een SC-topic meer is voor de kortetermijnsdingen, maar om een coin helemaal te behandelen in een SC....
CENTquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:
Dat Doge is over 3 dagen weer voorbij.
Paar dagen terug was het WorldCoin, QuarkCoin en nog eentje.
Komt en gaat.
juist. btc staat bv al een week op 850 $ daar valt niet veel over te melden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.
Zit wat in. Misschien dat ik het nu pas zo ervaar omdat die DogeCoin me inderdaad niet zo boeit...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat die coin nu leeft onder de users van deze SC. Waarom vond je het niet erg dat het alleen maar over ltc ging? Of over NMC? Of over BTC? Waarschijnlijk omdat je er zelf interesse in had. Het staat je helemaal vrij om over een andere coin te praten, er valt alleen weinig over andere coins te melden op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |