Mwah, ik laat 'm minimaal een nacht staan denk ik. Heb maar voor een minimaal bedrag geïnvesteerd, dus een totale crash is geen ramp.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wanneer ga je verkopen denk je?
ja dat denk ik ook, daarom voor die tijd proberen te verkopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nouja ik heb er geen, maar denk dat dit vooral een coin is die op een gegeven moment gedumpt wordt en dan "klaar" is.
Maar wanneer zou dat zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, daarom voor die tijd proberen te verkopen.
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wanneer zou dat zijn
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?
Mijn gevoel is een paar dagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat ding is net een week oud dus dat duurt nog minimaal een paar weken denk ik?
Ja en ik krijg er vast spijt vanquote:
dat is wel veel ja, wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er komen wel zo`n 500milj. munten per dag er bij op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |