Sorry, geen rekening gehouden met de aanpassende diff. Dus waarschijnlijk de helft of nog minder van wat ik eerder zei.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat is wel veel ja, wist ik niet.
144.000.000 per dag zou de bedoeling moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Sorry, geen rekening gehouden met de aanpassende diff. Dus waarschijnlijk de helft of nog minder van wat ik eerder zei.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Wave103 het volgende:
Toch maar wat van die ondingen gekocht. Misschien alleen zodat ik hier kan meepraten
het is gewoon een jokecoin maar hij is wel erg populair, ook op bitcointalk enz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Distortion het volgende:
Hehe zelfs met een CPU heeft het mijnen van die dingen zin. Gisteren een uurtje (of minder zelfs) gemijnt en al bijna 1500 coins gehaald zag ik eigenlijk net pas. Heb er 1000 te koop staan tegen een koers van 0.00000035 en ben weer aan het mijnen. Ik laat hem nu ff een nachtje doorploeteren en dan morgen maar eens kijken hoeveel coins ik heb en wat die waard zijn.
Ik moet zeggen dat de client van de dogecoin er goed uit ziet en dat de mining pools ook prima werken. Misschien gaat dit nog wel wat worden.
das x100quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef MichaelScott het volgende:
Verkooporder op 0.00005 gezet.
Als het lukt is het mooi en anders zie ik morgenochtend wel.
Dat zou aardig zijn, 15 BTC voor 2 dagen minenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens Cesar Millan kan DogeCoin nog wel 10x over de kop gaan.
Je hebt gelijk dat is misschien een beetje overdreven. Ik haal er wel een nulletje vanaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |