ik w8 ook alweer ff op btc. doge overzetten naar wallet gaat trouwens supersnelquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik ben BTC aan het overzetten , jammer dat dat nogzolang duurt.. ze stijgen op het moment, moet ik zo weer meer betalen
Jij gaat zo ook gelijk kopen ? of hoop je dat ie nog ff zaktquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik w8 ook alweer ff op btc. doge overzetten naar wallet gaat trouwens supersnel
ik ga denk ik voor deze prijs kopen. jij w8en op een koopje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef NasiHoofd het volgende:
[..]
Jij gaat zo ook gelijk kopen ? of hoop je dat ie nog ff zakt
wanneer ga je verkopen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb 'em op 26 ingekocht (DogeCoin) dus zit nog redelijk OK.
Hmm, weet ik niet. Al zal ik de boel niet al te lang vasthouden, aangezien het me niet écht een munt voor langetermijns-investering lijkt. Koers van 52 ofzo zou me wel zachtjesaan bewegen te verkopenquote:
staat ie al een paar weken op tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef ulq het volgende:
Misschien moeten we hiervan de ''DogeCoin''-Slowchat van maken aangezien dat blijkbaar het enige gespreksonderwerp is
OT: BTC buy order op 826.999, verwacht niet dat ie het gaat halen
Weltrusten.
Bij mij ook niet, beetje jammerquote:Op zondag 15 december 2013 00:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
die site update niet automatisch of ligt t aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |