laten we het hopen.quote:Op zondag 15 december 2013 01:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, wie weet vliegt 'ie over een uurtje 10 keer over de kop
ik heb er zelf aan gezetenquote:Op zondag 15 december 2013 01:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doet CoinedUp geen "fill at best rate"?
maar als je 10x zoveel betaald is je order gelijk verkochtquote:Op zondag 15 december 2013 01:13 schreef Wijnbo het volgende:
hoe bedoel je? laagste orders gaan tocj eerst?
Ditquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow echt elk uur vraagt iemand in welke pool doge wordt gemined, dat mag van mij wel lekker in het minetopic ofzo
sorryquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow echt elk uur vraagt iemand in welke pool doge wordt gemined, dat mag van mij wel lekker in het minetopic ofzo
notequote:
Hater, doe gewoon lekker mee danquote:Op zondag 15 december 2013 01:18 schreef tralalala het volgende:
Beter crasht Dogecoin hard, 99% van de posts in deze SC gaan over Dogecoin nu.![]()
Ik viel even in, gr grquote:
Ik wou eigenlijk gaan minen gisteren maar toen wou het niet en vandaag de hele dag gewerkt dus geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 01:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hater, doe gewoon lekker mee dan
Heb je je miljoenen al verkochtquote:Op zondag 15 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kan nu iets zeggen over met mijn knopjes spelen.
Doe ik niet.
jah maar niet tegen die prijs maar tegen die van de laagste sell order toch? mits genoeg beschikbaarquote:Op zondag 15 december 2013 01:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
maar als je 10x zoveel betaald is je order gelijk verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |