bij mij ook, al 3 kwartier.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef NasiHoofd het volgende:
Dit duurt ook tijden overzetten van BTC nog steeds maar 1 verificatie
Ik kijk meer lange termijn, en daar heeft het voor mij nog best potentieel om te groeien. Denk niet dat je na 1 weekje stabiel al gelijk moet gaan roepen dat dit de waarde dan wel zal zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Maar wat vinden we van BTC nu dan. Zo goed als vlakke lijn. Zou dit zo blijven en zou dit dan de uiteindelijke waarde van de coin ongeveer zijn?
Zegt meneer ltc 43 hihi grapje okequote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die te laat aan hypes meedoen
Hoeveel heb jij er?quote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die te laat aan hypes meedoen
Weet je niet, weet niemand. Het kan alle kanten weer op gaan. Ik vind het wel fijn dat Bitcoin een beetje stabiel geworden is. Die hartverzakkingen van de laatste periode waren alles behalve gezond.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Maar wat vinden we van BTC nu dan. Zo goed als vlakke lijn. Zou dit zo blijven en zou dit dan de uiteindelijke waarde van de coin ongeveer zijn?
Maar wel spannend. Hebben we nogal wat uren te weinig slaap gebrachtquote:Op zondag 15 december 2013 00:15 schreef Faazz het volgende:
[..]
Weet je niet, weet niemand. Het kan alle kanten weer op gaan. Ik vind het wel fijn dat Bitcoin een beetje stabiel geworden is. Die hartverzakkingen van de laatste periode waren alles behalve gezond.
Ja vind ik ook. Dat was leuk, nu is daar geen bal aan als je niet minstens 1 hele bitcoin in je bezit hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar wel spannend. Hebben we nogal wat uren te weinig slaap gebracht
Nu niet zo interessant...
Denk doordat juist in no-time zoveel vage coins zijn verschenen waar weer snel geld op te verdienen valt, de BTCkoers is gestabiliseerd.quote:Op zondag 15 december 2013 00:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Beetje traden kan momenteel alleen met rariteiten op cryptocurrency-gebied zoals BBQ-coin, Dogecoin, KGC, etc
https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTCquote:Op zondag 15 december 2013 00:27 schreef edcetera het volgende:
Ben nu Dogecoins aan het minen. 44 in een half uur confirmed nu![]()
Waar kun je ze traden?
Dankquote:Op zondag 15 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC
En Very Much More vraag!quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef lf2 het volgende:
wrm stijgt dogecoin ?? er is zoveel aanbod
Nog meer vraag. Logisch wel. Mijn vrouw ging bij me weg omdat ik geen 10 mln Doge heb :/quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef lf2 het volgende:
wrm stijgt dogecoin ?? er is zoveel aanbod
Er zit wel een verschil tussen volk dat serieus in BTC investeert en lui die voor de pret hun virtuele valuta aan het vergokken zijn. De meeste vage alt-coins zijn niet serieus te nemen dus ik verwacht niet echt dat het een serieuze bedreiging is voor BTC,quote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk doordat juist in no-time zoveel vage coins zijn verschenen waar weer snel geld op te verdienen valt, de BTCkoers is gestabiliseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |