SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:
Hij had commentaar op de liedjeskeuze van Trijntje en nog wat dingen die slecht bij me zijn blijven hangen, maar waar ik wel om zat te lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hatelijkheden gemist denk ikNou luisterde ik ook echt slecht hoor, heb het allemaal een beetje laks gevolgd gister.
Nu ze samen een soortvan hit hebben lijkt het me onhandig als ze echt ruzie zouden hebben, want ze treden volgens mij tegenwoordig best vaak samen op.
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet inquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
en tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Grappenmaker. Hij heeft tijdens zijn voice avontuur gelijkwaardige downers in zijn priveleven gehad, maar was de énige die zichzelf er niet mee ging verkopen! For your information, het waren de coaches en productie die zonder zijn weten bedachten om gisteren deze dingen te vertellen en hem een zieligheidsstempel te geven. Jouw reactie is zo zwaar uit verhoudingen getrokken, niet te filmen. Onrecht noemen ze dat.
Ik zou dat niet te hard zeggen. Ik weet dat binnen en buiten productie van talentenshows wordt gesproken over invloed en manipulatie, maar ik denk dat dat redelijk meevalt. Het liefste zou ik het niet geloven en zou ik zeggen dat Wudstik meer fans heeft dan Friesland inwoners heeft, maargoed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in!
Het gaat erom wat het geld wil
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:quote:Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
Voor een heel groot deel met je eens, maar uitstraling staat bij mij hoger in het rijtje. En dan heb ik het niet over mooiheid of knap zijn. Maar door uitstraling kan iemand die niet eens standaard 'megamooi' is ineens rete aantrekkelijk worden.quote:Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef Democrazy het volgende:
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:
1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)
En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik de emotionele bijdrage een zwaardere weging hebben. Ik kan me ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.
Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dóór kwaliteit etc. etc.
Wudstik (zonder c overigensquote:Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie èn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.
Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
#eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
quote:
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 10:35 schreef Kyran het volgende:
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
Ik weet het en schrijf het elke keer weer foutquote:
... deze moest ik even opzoeken wie dat ook alweer wasquote:Angel d’Amor,
quote:Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
Trijntje regelt het welquote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
Wat, dit niet geloofwaardig?quote:
I rest my case.quote:BNN: Tevens was dit de slechtst bekeken halve finale uit de The Voice of Holland reeks, de oorzaak hiervan laat zich raden, misschien omdat de meest sprankelende personen weggestemd zijn.
Ik heb ze allemaal als spam gemeld bij YouTube.quote:Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef iBenny het volgende:
Halve finales
Seizoen 1 (14-01): 2.768.000
Seizoen 2 (13-01): 3.196.000
Seizoen 3 (07-12): 3.269.000
Seizoen 4 (13-12): 2.594.000
Finales
Seizoen 1 (21-01): 3.744.000
Seizoen 2 (20-01): 3.607.000
Seizoen 3 (14-12): 3.412.000
Seizoen 4 (20-12): ?.???.???
Is inmiddels gelukt...quote:
Formidablequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
Jill jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Formidable![]()
![]()
Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.quote:Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geloofwaardiger dan 51-49 iig
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telden die ook al mee?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telde die ook al mee?
Okquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
En dat is, julia?quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef iBenny het volgende:
Het is dat allang vast staat wie er wint...
Het draait ook niet echt om de winnaar hequote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef ato het volgende:
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.
Dit jaar Wudstik..
Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..
Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..
advies:
The voice moet een jaar overslaan..
en hoe ze haar haar heeft, zo strak naar achteren. Moet ze niet doen, ze wordt er niet mooier van.quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef iBenny het volgende:
Trijntje bij Life4You. Wat een rare oorbellen heeft ze(pistolen).
Maar dan ligt de nadruk zo fijn op haar schele hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
en hoe ze haar haar heeft, zo strak naar achteren. Moet ze niet doen, ze wordt er niet mooier van.
dat wel jaquote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan ligt de nadruk zo fijn op haar schele hoofd!
Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill. Alleen daarom zouden ze moeten winnen!quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
Ik zou het ook wel tof vinden als ze alsnog wint.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill. Alleen daarom zouden ze moeten winnen!Naast het feit dat ze gewoon moet winnen..
Jaaaaaquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel tof vinden als ze alsnog wint.
Overigens staat ze nu op #1 . Na haar optreden bij Life4You is ze als een speer gegaan!
Dat praatje is inmiddels grijs gedraaid. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fantastisch dat juist Ali als enige het talentje in Jill herkende en ik vind dat Ali het goed doet. Hij kan zelf voor geen meter zingen maar hij heeft voor mij bewezen wel degelijk muzikaal te zijn. Mijn complimenten voor hem. Ook ik zag het niet in Ali zitten, ik geef ruiterlijk toe dat ik hem onderschatte.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill.
Ik vind Julia maar niks. Niet om haar stem, maar vooral omdat haar hoofd me niet aanstaatquote:Op maandag 16 december 2013 02:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Al mijn favorieten liggen er uit, dat wordt een saaie finale, net als vorig jaar (zonder Tessa en Sandra) en het jaar daarvoor. Van de huidige 4 zou ik dan toch maar voor Julia kiezen. Ik begrijp zeer goed wat de coaches in haar zien (ze heeft talent) maar mijn voorkeur ging uit naar een aantal andere kandidaten.
eensquote:Op maandag 16 december 2013 02:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Al mijn favorieten liggen er uit, dat wordt een saaie finale, net als vorig jaar (zonder Tessa en Sandra) en het jaar daarvoor. Van de huidige 4 zou ik dan toch maar voor Julia kiezen. Ik begrijp zeer goed wat de coaches in haar zien (ze heeft talent) maar mijn voorkeur ging uit naar een aantal andere kandidaten.
Ik blijf Ali niet geschikt vinden als coach, maar ik moet zeggen dat het me nu eigenlijk geen reet meer uitmaakt wie er wint... we horen er waarschijnlijk toch niet veel meer van na deze show...quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill. Alleen daarom zouden ze moeten winnen!Naast het feit dat ze gewoon moet winnen..
Schijnt wel dat Ali achter de schermen veel meer met zijn kandidaten werkt dan de andere coaches. Die spreken per week één keer af om het liedje goed te oefenen en daarna niks meer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf Ali niet geschikt vinden als coach, maar ik moet zeggen dat het me nu eigenlijk geen reet meer uitmaakt wie er wint... we horen er waarschijnlijk toch niet veel meer van na deze show...
Die indruk wekt ie wel idd! Alsof is er wel hard aan wil werken enzo. Af en toe een beetje over the top maar vind hem wel sympathiek veelalquote:Op maandag 16 december 2013 10:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schijnt wel dat Ali achter de schermen veel meer met zijn kandidaten werkt dan de andere coaches. Die spreken per week één keer af om het liedje goed te oefenen en daarna niks meer.
Echt?quote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf Ali niet geschikt vinden als coach, maar ik moet zeggen dat het me nu eigenlijk geen reet meer uitmaakt wie er wint... we horen er waarschijnlijk toch niet veel meer van na deze show...
Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten, tuurlijk is dat maar een onderdeel van het totaalpakket... maar ik vind dat een coach voor dit concept en programma minimaal zelf een erg goede zangtechniek moet hebben... Hij zal ongetwijfeld kunnen vertellen hoe je zelfverzekerd op een podium moet staan maar dat vind ik meer bij een programma als de X-Factor horen, waar het totaalpakket wat belangrijker is dan de zangkunsten....quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt?Waarom niet? Ik vind dat hij het super doet eigenlijk.
Maar ze worden toch ook bijgestaan door zangdocenten en dergelijke? Hij is wel heel erg bezig met gevoel en het leggen van gevoel in de muziek.quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten, tuurlijk is dat maar een onderdeel van het totaalpakket... maar ik vind dat een coach voor dit concept en programma minimaal zelf een erg goede zangtechniek moet hebben... Hij zal ongetwijfeld kunnen vertellen hoe je zelfverzekerd op een podium moet staan maar dat vind ik meer bij een programma als de X-Factor horen, waar het totaalpakket wat belangrijker is dan de zangkunsten....
"LIEEEHIEEEF GA NOU MEEHEEEEE"quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
Ja maar Ali is niet het standaard Nederlandstalige deuntje
Wouter Hamel vind ik ook bij het grote publiek van déze show niet bekend genoeg.
Ik snap wel wat Dizer bedoelt, ik ben ook Hamel fan, maar het gros van de kijkers kent hem niet.
Want Ali was niet de coach van Wudstik toch?quote:Wudstik: Ali is een goeie en slimme jongen vergis je niet. Hij heeft me veel geholpen en bruikbare tips gegeven afgelopen weken. Erg betrokken bij alle kandidaten ook van andere teams en kan onwijs goed coachen. Trust me.
Ja zag ik!quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
![]()
Zie je trouwens deze opmerking van Wudstik onder die reacties?
[..]
Want Ali was niet de coach van Wudstik toch?Maar kennelijk helpt hij ook de kandidaten van de andere coaches. Topgozert.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"LIEEEHIEEEF GA NOU MEEHEEEEE"
Zo jammer he dat veel mensen hem niet kennen. Want hij is zooo goe hoe dd!!quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
Ja maar Ali is niet het standaard Nederlandstalige deuntje
Wouter Hamel vind ik ook bij het grote publiek van déze show niet bekend genoeg.
Ik snap wel wat Dizer bedoelt, ik ben ook Hamel fan, maar het gros van de kijkers kent hem niet.
Ik ontken niet dat Sam Baily ontzettend goed kan zingen, maar af en toe heb ik toch ook echt het idee dat ze van een cruiseschip is afgevallen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:
Ja Ilse is leuk he, ik vind dat Marco moet blijven en Ali geef ik ook een kans.
Ipv trijntje dan maar weer roel ;-)
Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Zij was bij iedere aflevering constant en goed met zingen..
Echt een favoriet die terecht nog wint ook.
Wij Nederlanders kijken gewoon heel anders tegen talent aan dan in landen als de VS en UK... wij vereenzelvigen ons vaak van nature met de underdog en de girl next door types en vinden mensen die echt goed zijn en wat extraverter al vaak arrogant, over het paard getild etc...quote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:
Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Dat kan die stoel niet aan, die blijft draaien...quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik zou het wel bijzonder vinden trouwens als Armin van Buuren als coach daar zou gaan zitten.
Of Afrojackquote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik zou het wel bijzonder vinden trouwens als Armin van Buuren als coach daar zou gaan zitten.
Shows met Marco als coach zijn sowieso als uit verhoudingen getrokken. Sharon den Adel zal je nooit en te nimmer in de showbizz zien en Anoukquote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
Ik wou hier net over een coachwisseling die wmb mag komen posten..
Ben dus niet de enige
Marco en Trijn mogen van mij wel exit
Vervanging: Rob de Nijs/Barry Hay/Syb van der Ploeg en Caro Emerald/Sharon den Adel/Anouk
quote:Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan die stoel niet aan, die blijft draaien...
Lekker belangrijk, het gaat er om wat voor geluid er uit haar strot komt, niet om hoe haar hoofd er uit ziet. Niet dat ik het geen voordeel vind als er wat leuks te zien is maar het is een zangwedstrijd en geen missverkiezing, bovendien gaat het dan ook om de uitstraling en niet om het al dan niet knap zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind Julia maar niks. Niet om haar stem, maar vooral omdat haar hoofd me niet aanstaat
JA LEKKER BELANGRIJK JAquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het gaat er om wat voor geluid er uit haar strot komt, niet om hoe haar hoofd er uit ziet. Niet dat ik het geen voordeel vind als er wat leuks te zien is maar het is een zangwedstrijd en geen missverkiezing, bovendien gaat het dan ook om de uitstraling en niet om het al dan niet knap zijn.
Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?quote:
Laat dat nu net het belangrijkste zijn voor muziek.quote:Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar ze worden toch ook bijgestaan door zangdocenten en dergelijke? Hij is wel heel erg bezig met gevoel en het leggen van gevoel in de muziek.
Het is niet omdat hij zelf niet goed kan zingen dat hij het daarom niet goed hoort of dat een ander goed zingt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten...
True. Dat gezegd hebbende vind ik Julia best een knap meiske met tof haarquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het gaat er om wat voor geluid er uit haar strot komt, niet om hoe haar hoofd er uit ziet. Niet dat ik het geen voordeel vind als er wat leuks te zien is maar het is een zangwedstrijd en geen missverkiezing, bovendien gaat het dan ook om de uitstraling en niet om het al dan niet knap zijn.
Over X-factor gesproken. In Amerika gaat dit schattige duo waarschijnlijk winnen. Staan volgende week in de finale en staan als enige wekelijks in de Amerikaanse iTunes Chartquote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:
eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?
Märel is allesbehalve de finished product maar talent heeft ze in overvloed. Zij zou er goed aan doen om over 4-10 jaar nog eens mee te doen als ze zich muzikaal goed blijft ontwikkelen, dan zou zij zomaar een goed contract kunnen krijgen.
Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Als ze haar techniek door ontwikkeld kan ze best goed worden, maar ze liet echt te weinig zijn in de liveshows.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?quote:En ik ben voor Gerrie, lekker totally Dutch.
Misschien bedoelde hij in het blanke huid context hollands, maar dan is het nog altijd fries. Face it, dit jaar is het talent aan de Nederlanders met een tintje. Met sport doen blanken het dit jaar wel goed in Nederland (zie NOS*NSF awards). Trouwens, zolang hun ouders zijn geboren in Nederland zijn het gewoon autochtone hollanders imo, dat zijn de meeste getinte kandidaten in de liveshows.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?
Nah dat weet ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Whehe je zult toch een Jill als TVOH winnares hebben![]()
Die wordt verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Ik denk het ookquote:
Tja, al die Friezen die zich laten uitbuiten door Endemol/RTL.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:37 schreef female81 het volgende:
Een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van de rest van het land (of: Calimero-gevoel), dat eventjes gecorrigeerd dient te worden?
Standaard 20-30 minuten te laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe laat start de herhaling RTL Late Night eigenlijk tegenwoordig?
Drie? Wie reken jij niet mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:52 schreef Democrazy het volgende:
Julia is de enige van de drie die verdient te winnen.
Brrrquote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Ik had vorige week de opnametijd voor TVoH flink aangepast, ik had conservatief een half uur later de opname laten stoppen ervan uitgaande dat dat wel lang genoeg zou zijn. Nou, dat ging nog net goed. De aftiteling staat er niet meer volledig op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Standaard 20-30 minuten te laat.
Dat weet ik omdat ik elke dag de nachtelijke herhaling opneem (de eerste uitzending opnemen heeft geen zin, omdat er steevast iets tegenover staat wat ik óók op wil nemen). En dan programmeer ik er aan het einde bewust nog 30 minuten bij, en blijkt dat soms nóg te weinig.
De begintijd 20 minuten opschuiven durf ik bij het programmeren trouwens niet, want dan zal je zien dat het opeens wél op tijd komt.
John Newman heeft toch flink gescoord, dat dat is al iets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weer geen internationale A-artiest als gast.![]()
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH.
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naïeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
Iemand beter vinden dan een ander betekend niet dat er iets mis is met de ander.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.
Niels komt toch niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weer geen internationale A-artiest als gast.![]()
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH.
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naïeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
Is toch logisch dat de headliner laat optreedquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Wat een lul die Geusebroek
Mijn zus gaat vanaf de andere kant van het land helemaal naar Haarlem voor het concert.
Begint om 20 uur. Dus ik bel die tent net hoe het kan dat hij dan ook in TVOH optreedt. Ja eh... dan doen we een voorprogramma van 20 tot 21 uur. En dan nóg een ander voorprogramma van 21 tot 22 uur. En na 22 uur begint Niels ongeveer.Je zult nog met de trein naar huis moeten ofzo.
Ze zijn blij dat ze een hotel hebben.
Jamai, Boris, Ben en Sandraquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Finaleeeeee
Spannend hoor
... Wie zijn de finalisten?
quote:
ja echt wel!quote:
Youtube carriere.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Nou, welk talent heeft kans op een internationale carrière
Hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
De auto gaat langer mee dan het succes na The Voice
Ik vind het een toffe singlequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Jill op 1
Dat zou een bak zijn zeg
Ik ook niet. Ik gok op een uitloop tot 23:10quote:
Nope. Helaasquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je toevallig liedjeslijst?
kwam bij mij binnen als een atoombomquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Tranen.. Zielig verhaal.. Moeder heeft haar gesteund
Het begon niet goed nee.quote:
Zo meteen weer martijn die moet vertellen dat het door de jurk komt en niet door een babyquote:
Ik door mijn chocolade.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
nog meer als anderhalf uur te gaan en ik ben al bijna door de alcohol heen
Ben jij een moeder?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef DeeBee het volgende:
Ali Orakel.
Moeders raken, nou, deze moeder niet.
Hoorde dus dat Juul op het conservatorium zit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach kijk, kansloze Juultje als ze een liedje niet kan ver-youtuben
dus dat. Nu is ze gelijk heel saai, heel gewoontjes aan het zingen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach kijk, kansloze Juultje als ze een liedje niet kan ver-youtuben
Nog nooit van gehoord. Is dat erg? Ligt dat aan mij?quote:
Halve finale The Voice seizoen 2quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Is dat erg? Ligt dat aan mij?
Ah ik kijk dit jaar voor het eerst.quote:
er is een klappen van de zweep icoontje.quote:
meer tijd voor reclame en product promotie in de uitzending.. Al twix gekocht?quote:
Ja, het was een saai optreden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. 't stelde helemaal niks voor.
Juul kan bij jou niks goeds doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. 't stelde helemaal niks voor.
Yup. Ik luister het ook door mijn Bose-speakersquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer tijd voor reclame en product promotie in de uitzending.. Al twix gekocht?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoor, we kijken hier naar de winnares
Er zit wel als enige wat actie inquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hulde aan de windmachinemanquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Rokje van het danserresje vloog omhoog!
Ditquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]Hier had wudstik moeten staan..
Nee, niet constant genoeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
Wudstikquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
Maar wel authentieker dan deze discount celine dion met ankie van grunsven lachquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Horseface gerrie met haar platte reet
We zoeken een constante Voice.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar wel authentieker dan deze discount celine dion met ankie van grunsven lach
Eerst maar een luisteren hoe hij het doet.quote:
Dit gaat Mitchel niet beter doen.quote:
goed dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Eerst maar een luisteren hoe hij het doet.
quote:
Dat moet ik toegeven ja. Was beter dan verwacht.quote:
Sorry, mag ik lachenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Tuurlijk mag dat! Maar heel Friesland stemt op Gerrie en de andere kandidaten hebben de rest van Nederland niet bepaald reden gegeven om niet ook op Gerrie te stemmen. Vorige keer won Leona dankzij 'anti-Johannes'-stemmers. Die hoef je tegen Gerrie niet te verwachten....quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Sorry, mag ik lachen![]()
Overigens stellen ze alle vier teleur. Ik dacht dat Mr.Probz kandidaat was en Mitchell backing deed. Dit is funest voor hem.
Barbaraquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef Studiotje het volgende:
Oh kennen we deze nog!
Klikkerdeklik
Wil je een kusje?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Snel posten mensen, dan kunnen voor de reclame een nieuw topic openen.
Die is al een tijdje bezig....?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Snel posten mensen, dan kunnen voor de reclame een nieuw topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |