abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:15:27 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134264988

SPOILER: The Voice of Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice

The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV

----------------------------------------------------------------------------

*O* Ali B *O*
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de Vries

*O* Marco Borsato *O*
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn

*O* Ilse deLange *O*
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de Valk

*O* Trijntje Oosterhuis *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:16:19 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134265016
Noes was bezig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134265091
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:20:39 #4
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134265126
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noes was bezig!
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:35:26 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134265523
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef hexje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Okee okee ik beken dat ik een minuutje nam omdat ik geen inspiratie had voor een TT oO< :+
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 18:42:01 #6
43556 miss_dynastie
pi_134265708
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hatelijkheden gemist denk ik :D Nou luisterde ik ook echt slecht hoor, heb het allemaal een beetje laks gevolgd gister.

Nu ze samen een soortvan hit hebben lijkt het me onhandig als ze echt ruzie zouden hebben, want ze treden volgens mij tegenwoordig best vaak samen op.
Hij had commentaar op de liedjeskeuze van Trijntje en nog wat dingen die slecht bij me zijn blijven hangen, maar waar ik wel om zat te lachen :@ :D
pi_134265818
Hij had geen commentaar, hij gaf slechts aan dat hij een andere keuze zou hebben gemaakt om een strategische reden (lancering). Ik zou het trouwens best interessant vinden om haar een jazz-liedje te horen zingen.

Jammer dat ze dit jaar geen populaire internationale artiesten hebben geboekt.
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:53:43 #8
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134266074
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_134267193
Gewoon iedereen tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
#NoDAPL
pi_134277412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
en tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in :D !

Het gaat erom wat het geld wil :P
pi_134277610
Jill is bezig Julia in te halen ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2013 @ 00:40:27 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_134279314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef Democrazy het volgende:

[..]

Grappenmaker. Hij heeft tijdens zijn voice avontuur gelijkwaardige downers in zijn priveleven gehad, maar was de énige die zichzelf er niet mee ging verkopen! For your information, het waren de coaches en productie die zonder zijn weten bedachten om gisteren deze dingen te vertellen en hem een zieligheidsstempel te geven. Jouw reactie is zo zwaar uit verhoudingen getrokken, niet te filmen. Onrecht noemen ze dat.
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
pi_134280746
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in :D !

Het gaat erom wat het geld wil :P
Ik zou dat niet te hard zeggen. Ik weet dat binnen en buiten productie van talentenshows wordt gesproken over invloed en manipulatie, maar ik denk dat dat redelijk meevalt. Het liefste zou ik het niet geloven en zou ik zeggen dat Wudstik meer fans heeft dan Friesland inwoners heeft, maargoed.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:

1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)

En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik dat de emotionele overdracht een zwaardere weging krijgt.

Ik kan me overigens ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dóór kwaliteit etc. etc.

[ Bericht 25% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 01:56:24 ]
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 01:53:25 #14
163650 Greys
pi_134280976
Ohhh ja dat van Marco heb ik bij nader inzien ook gehoord, ik vond het meer dan terecht dat hij opmerkte dat ze Shirma elke week 'hetzelfde' laten zingen. Ik vond het ook veel te veel van hetzelfde, een beetje ar ie es pie ie cie tie achtig blèren, elke week weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 02:15:16 #15
375570 crew  Cyan9
pi_134281348
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 02:16:50 #16
163650 Greys
pi_134281366
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef Democrazy het volgende:
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:

1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)

En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik de emotionele bijdrage een zwaardere weging hebben. Ik kan me ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.

Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dóór kwaliteit etc. etc.
Voor een heel groot deel met je eens, maar uitstraling staat bij mij hoger in het rijtje. En dan heb ik het niet over mooiheid of knap zijn. Maar door uitstraling kan iemand die niet eens standaard 'megamooi' is ineens rete aantrekkelijk worden.

Maar ik bedenk/besef me ineens dat hetgeen ik bedoel met uitstraling, bij jou misschien onder jouw Punt 1 valt. Want door uitstraling, krijg je geloofwaardigheid en een bepaalde emotie. Jouw uitstraling onder Punt 5 is een andere dan die ik bedoel denk ik (gut wat een wazig verhaal wordt dit, heej, het is laat, bite me :+ ).

Gerrie hebben ze qua uiterlijk omgetoverd van Emmer-Compascuümse buurtsupercassière tot best een lekker wijf. Als je haar op een foto zou zien in haar The Voice look. Maar qua uitstraling heeft ze voor mij nog steeds werkelijk niets. Ik geloof niets van wat ze zingt, sterker nog... ik lèt niet eens op wat ze zingt.

Zelfde bij Jill. Tijdens haar optredens denk ik op momenten 'meid, wat knap dat je die hoge noten er zo perfect uit krijgt!' maar verder... al zong ze de voorpagina van de Telegraaf, ik zou het niet merken.

Mitchell had voor mij alléén bij zijn auditie de juiste uitstraling. Vastberaden, overtuigend en zelfverzekerd. Ik hing aan zijn lippen en was bang om ook maar 1 woord te missen. Tijdens de battle en live shows niet meer gevoeld.

Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie èn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.

Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.

Mijn winnaar is er al uit. Grom.

'Maar Greys, wat maak je je nog druk, je kunt niet eens kijken vrijdag en het is TVOH maar'.
Ja nee, ik snap het ook niet, dit gewauwel. En ik heb niet eens gedronken :D

Oh en PS... Coosje geloofde ik ook.
Oh en PS2... Jarno had veel verder moeten komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134281746
Ik snap wat je bedoelt, emotie en uitstraling lijken wat dat betreft op elkaar, maar hebben een paar belangrijke verschillen! Emotie en authenticiteit kun je namelijk zien, maar ook horen. Authenticiteit merkte ik bijvoorbeeld bij de net wat langere haast verbeten pauze voor het laatste stukje van 'Laat Me' van Wudstik vorige week. Emotie in een up-beat nummer met tempo door het overtuigend rauw of met pizazz/flair te zingen, denk daarbij aan de optredens van bv. Steven de Geus of Sanne.

Uitstraling is echt voornamelijk de show, evt. dans, uiterlijk en algehele attitude. Waarbij Julia bijvoorbeeld de non-chanlance er vanaf druipt in haar aanwezigheid op het podium. Het uiterlijk is dan allang niet meer belangrijk, want door deze factoren zingen mensen zich mooi. Als een mens gelooft dat hij of zij aantrekkingskracht heeft worden ze automatisch aantrekkelijk, mooi of lelijk.

Elke aflevering en diens uitslagen zijn niets meer dan momentopnames van hoe televisie-kijkend Nederland op dat moment denkt en voelt over een kandidaat. Talentenjachten zijn dan eigenlijk ook maar kleine stukjes uit de muzikale carrieres van een hoop muzikanten die veel meer te bieden hebben dan wat men ziet op de buis en waardoor het grotere plaatje ze ontgaat en de show the voice of holland is de circus die er om heen gebouwd is. Dan doel ik op alle hype, marketing, promotie, social media, en alle beeldmateriaal online en op de televisie buiten de daadwerkelijke performance van de kandidaten.

Dit laatste is belangrijk, omdat mensen entertaint willen worden voor de buis. Ze stellen alle rompslomp er omheen op prijs, want anders had een show van 2,5 uur met maar 20 minuten aan muziek geen 3 miljoen kijkers.

quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Greys het volgende:

Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie èn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.

Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.
Wudstik (zonder c overigens ;)) heeft tactische keuzes gemaakt met de productie tijdens de liveshows, net zoals elke andere kandidaat. Ze zingen niet persé waar ze het beste in zijn, of wat zij het mooist vinden, maar vaak een nummer met een combinatie van factoren en wat het meeste in de algemene comfort-zone van het nederlandse luisterpubliek ligt. In dit traject zag je dat het een beetje om en om was van ballad naar upbeat weer naar ballad van nederlands, naar engels om binnen zoveel mogelijk afleveringen, zoveel mogelijk kijkers te krijgen en die kijkers te laten zien wat hij allemaal kan. Het publiek kan dan verder oordelen of zij er wat mee kunnen. Dat is zijn insteek geweest, want hij maakt allang muziek en heeft 8 ball of tvoh ècht niet nodig om een goeie plaat te maken. Zijn missie is geslaagd en hij heeft er maximaal rendement uit gehaald, wellicht nog meer als wanneer hij the winnaar zou zijn geworden.

Op dit moment gun ik het aan de de zanger(es) die mij het meeste weet te overtuigen dus op basis van die 5 prioriteiten. Als ze dan ook nog opkomend talent is en alles legt in muziek en zo'n carriere dan is dat mooi meegenomen en dat is voor mij nu Julia.

Shout-out naar de andere afgevallen kandidaten die wat mij betreft betere muzikanten zijn dan het gros wat er elke keer maar weer blind doorheen gestemd werd:

Angel d’Amor, Steven de Geus, Nikita Doornbosch en een paar andere waar ik niet op kom die ook meer hadden verdiend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 03:19:52 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2013 @ 10:35:56 #18
416575 crew  Evenstar
pi_134283136
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
  zondag 15 december 2013 @ 11:44:20 #19
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134284269
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
#eens

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef iBenny het volgende:
Jill is bezig Julia in te halen ^O^
*O*
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 15 december 2013 @ 12:30:33 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134285214
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:35 schreef Kyran het volgende:
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:16:50 #21
163650 Greys
pi_134286583
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 03:13 schreef Democrazy het volgende:
Wudstik (zonder c overigens ;))
Ik weet het en schrijf het elke keer weer fout :') :@

Verder: eens met je betoog! Alleen...

quote:
Angel d’Amor,
... deze moest ik even opzoeken wie dat ook alweer was :o
Die is bij mij niet blijven hangen. Nikita had ik ook niets mee. Steven vond ik een topgast en -zanger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:17:06 #22
163650 Greys
pi_134286591
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:33:39 #23
163650 Greys
pi_134287092
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134287125
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
Trijntje regelt het wel :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_134287137
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
Wat, dit niet geloofwaardig?

quote:
BNN: Tevens was dit de slechtst bekeken halve finale uit de The Voice of Holland reeks, de oorzaak hiervan laat zich raden, misschien omdat de meest sprankelende personen weggestemd zijn.
I rest my case.

[ Bericht 15% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 13:41:23 ]
pi_134287524
quote:
8s.gif Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
Ik heb ze allemaal als spam gemeld bij YouTube.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:05:19 #27
368283 ato
pi_134290531
Jill probeert Glennis te zijn, maar komt amper in de buurt.

Wudstik is mijn man klaar, hij was de winnaar voor mij.
Of Cheyenne, hoe zij iets eigens kan zingen geweldig en hoe Ilse meeleefde

Maar wij hebben nu een saaie duffe dozen finale ne ja daar hoort Mitchell ook bij.

Ik hoop zo dat hij weer zijn nummer zingt als in in zijn eerste auditie..Dan mag hij het winnen..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:06:46 #28
368283 ato
pi_134290596
Het valt mij potverdomme iedere keer op dat men mijn favorieten uitschakelt voor de finale..
pi_134291417
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:35 schreef Democrazy het volgende:
[..]

I rest my case.
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef iBenny het volgende:
Halve finales
Seizoen 1 (14-01): 2.768.000
Seizoen 2 (13-01): 3.196.000
Seizoen 3 (07-12): 3.269.000
Seizoen 4 (13-12): 2.594.000

Finales
Seizoen 1 (21-01): 3.744.000
Seizoen 2 (20-01): 3.607.000
Seizoen 3 (14-12): 3.412.000
Seizoen 4 (20-12): ?.???.???
pi_134291636
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:44 schreef Dizer het volgende:

[..]

*O*
Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
pi_134291708
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is inmiddels gelukt...
Formidable :') :') :')

Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
pi_134291717
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Formidable :') :') :')

Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
Jill ja :Y
pi_134291721
Oh ja dat staat er :')
pi_134291729
Sorry :P
pi_134291736
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja dat staat er :')
52.6 % vs 47.4
pi_134291767
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef iBenny het volgende:

[..]

52.6 % vs 47.4
Geloofwaardiger dan 51-49 iig :P
pi_134291840
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Geloofwaardiger dan 51-49 iig :P
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
pi_134291900
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telden die ook al mee?
pi_134291918
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telde die ook al mee?
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
pi_134291932
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
Ok :')
pi_134291963
Het is dat allang vast staat wie er wint...
pi_134291986
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef iBenny het volgende:
Het is dat allang vast staat wie er wint...
En dat is, julia? :P
pi_134291995
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En dat is, julia? :P
Ja.
pi_134292000
:O
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:51:21 #45
368283 ato
pi_134292185
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.

Dit jaar Wudstik..

Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..

Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..

advies:
The voice moet een jaar overslaan..
pi_134292242
Het is gewoon logisch. Presteert stabiel, is commercieel interessant, ook al zal ze niet de grootste hits gaan scoren.

Mitchell heeft een keer getopt en dat was tijdens zijn auditie. Het verhaal die hij met zich meedraagt kennen we al van Sandra. Ik geef 'm wel de kans dat we na The Voice nog wel wat van hem zullen horen.

Jill zal niet winnen omdat ze al eerder met een Talpa-programma mee heeft gedaan en daar tweede werd. Zou een beetje raar zijn als ze nu opeens een ander Talpa-programma wint (eentje waarin het juist draait om de beste te zijn). Er zal wel wat geld in dr zijn gepompt, namedropping en de eerste aanzet tot... maar winnen zal het niet worden.

Deel hetzelfde geldt voor Gerrie. Zij is echter een stuk minder commercieel interessant, omdat gebrek aan uitstraling (ondanks dat ze gewoon echt goed kan zingen, voor radio misschien wel interessant maar verder niet)
pi_134292423
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef ato het volgende:
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.

Dit jaar Wudstik..

Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..

Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..

advies:
The voice moet een jaar overslaan..
Het draait ook niet echt om de winnaar he :P .

Ben Saunders is daar nog een beetje de enige uitzondering in.
Seizoen 1: Ben(finale) - Shary-An/Jennifer(halve finale)
Seizoen 2: Iris(finale) - Niels/Sharon(halve finale)
Seizoen 3: Leona(finale) - Sandra(halve finale)

Halve finalisten scoren na The Voice een stuk beter dan de winnaars/finalisten

Wudstik komt er wel ^O^
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 16:01:12 #48
368283 ato
pi_134292521
Ja Ben is nog de geloofwaardige winnaar van allemaal..
Ik was ook weg van zijn stemgeluid.

Dat harpmeisje was goed tijdens haar ouditie, daarn asaai en nietszeggend. Maar ik vond haar wel de beste tijdens de finale. Maar zoals eerder gezegd Niels, Charly, Wouter had moeten winnen..
pi_134292796
Chris had wat mij betreft de finale moeten winnen. Maar dat kon niet. Hij was tenslotte het broertje van.. En dat verhaal kende we al van seizoen 1 (Ben vs. Dean). Had ik nog liever Erwin gezien, maar ja...
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 16:27:25 #50
368283 ato
pi_134293540
Wel grappig dat Iris bij mij herstelde, hoop ik met mitchell..
pi_134297057
Trijntje bij Life4You. Wat een rare oorbellen heeft ze(pistolen).
pi_134297081
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef iBenny het volgende:
Trijntje bij Life4You. Wat een rare oorbellen heeft ze(pistolen).
en hoe ze haar haar heeft, zo strak naar achteren. Moet ze niet doen, ze wordt er niet mooier van.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_134297163
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef MissJ het volgende:

[..]

en hoe ze haar haar heeft, zo strak naar achteren. Moet ze niet doen, ze wordt er niet mooier van.
Maar dan ligt de nadruk zo fijn op haar schele hoofd O+ !
pi_134297217
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar dan ligt de nadruk zo fijn op haar schele hoofd O+ !
dat wel ja _O-
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_134297513
Gerrie is er wel op vooruit gegaan qua make-over. Al lijdt dat gebit nog steeds af :P
  zondag 15 december 2013 @ 20:48:34 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134305154
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is inmiddels gelukt...
Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill. Alleen daarom zouden ze moeten winnen! :D Naast het feit dat ze gewoon moet winnen.. :D
pi_134307479
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill. Alleen daarom zouden ze moeten winnen! :D Naast het feit dat ze gewoon moet winnen.. :D
Ik zou het ook wel tof vinden als ze alsnog wint.

Overigens staat ze nu op #1 . Na haar optreden bij Life4You is ze als een speer gegaan :D !
  zondag 15 december 2013 @ 21:23:29 #59
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134307581
Ik ben voor Julia en op 2 staat Jill.
  zondag 15 december 2013 @ 22:05:35 #60
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134309760
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel tof vinden als ze alsnog wint.

Overigens staat ze nu op #1 . Na haar optreden bij Life4You is ze als een speer gegaan :D !
Jaaaaa *O*
pi_134317565
Al mijn favorieten liggen er uit, dat wordt een saaie finale, net als vorig jaar (zonder Tessa en Sandra) en het jaar daarvoor. Van de huidige 4 zou ik dan toch maar voor Julia kiezen. Ik begrijp zeer goed wat de coaches in haar zien (ze heeft talent) maar mijn voorkeur ging uit naar een aantal andere kandidaten.
#NoDAPL
pi_134317583
quote:

[..]

Zou wel leuk zijn, als Ali wint met Jill. De veelbesproken coach die zogenaamd niet coachwaardig is en de enige die gedraaid heeft voor Jill.
Dat praatje is inmiddels grijs gedraaid. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fantastisch dat juist Ali als enige het talentje in Jill herkende en ik vind dat Ali het goed doet. Hij kan zelf voor geen meter zingen maar hij heeft voor mij bewezen wel degelijk muzikaal te zijn. Mijn complimenten voor hem. Ook ik zag het niet in Ali zitten, ik geef ruiterlijk toe dat ik hem onderschatte.
#NoDAPL
  maandag 16 december 2013 @ 02:53:57 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134317604
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 02:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Al mijn favorieten liggen er uit, dat wordt een saaie finale, net als vorig jaar (zonder Tessa en Sandra) en het jaar daarvoor. Van de huidige 4 zou ik dan toch maar voor Julia kiezen. Ik begrijp zeer goed wat de coaches in haar zien (ze heeft talent) maar mijn voorkeur ging uit naar een aantal andere kandidaten.
Ik vind Julia maar niks. Niet om haar stem, maar vooral omdat haar hoofd me niet aanstaat :')
pi_134319420
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 02:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
eens
  maandag 16 december 2013 @ 09:51:19 #65
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134319471
Ik vond Meral leuk. Dat vond ik wel jammer.
pi_134319694
quote:

[..]

Ik blijf Ali niet geschikt vinden als coach, maar ik moet zeggen dat het me nu eigenlijk geen reet meer uitmaakt wie er wint... we horen er waarschijnlijk toch niet veel meer van na deze show...
pi_134319946
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf Ali niet geschikt vinden als coach, maar ik moet zeggen dat het me nu eigenlijk geen reet meer uitmaakt wie er wint... we horen er waarschijnlijk toch niet veel meer van na deze show...
Schijnt wel dat Ali achter de schermen veel meer met zijn kandidaten werkt dan de andere coaches. Die spreken per week één keer af om het liedje goed te oefenen en daarna niks meer.
  maandag 16 december 2013 @ 10:16:39 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134320045
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:12 schreef Max23 het volgende:

[..]

Schijnt wel dat Ali achter de schermen veel meer met zijn kandidaten werkt dan de andere coaches. Die spreken per week één keer af om het liedje goed te oefenen en daarna niks meer.
Die indruk wekt ie wel idd! Alsof is er wel hard aan wil werken enzo. Af en toe een beetje over the top maar vind hem wel sympathiek veelal :Y
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 10:19:52 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134320136
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Echt? :o Waarom niet? Ik vind dat hij het super doet eigenlijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 16 december 2013 @ 10:23:19 #70
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134320224
Bij de x-factor bakte hij er niks van.
pi_134321008
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Echt? :o Waarom niet? Ik vind dat hij het super doet eigenlijk.
Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten, tuurlijk is dat maar een onderdeel van het totaalpakket... maar ik vind dat een coach voor dit concept en programma minimaal zelf een erg goede zangtechniek moet hebben... Hij zal ongetwijfeld kunnen vertellen hoe je zelfverzekerd op een podium moet staan maar dat vind ik meer bij een programma als de X-Factor horen, waar het totaalpakket wat belangrijker is dan de zangkunsten....
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 10:55:38 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134321078
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten, tuurlijk is dat maar een onderdeel van het totaalpakket... maar ik vind dat een coach voor dit concept en programma minimaal zelf een erg goede zangtechniek moet hebben... Hij zal ongetwijfeld kunnen vertellen hoe je zelfverzekerd op een podium moet staan maar dat vind ik meer bij een programma als de X-Factor horen, waar het totaalpakket wat belangrijker is dan de zangkunsten....
Maar ze worden toch ook bijgestaan door zangdocenten en dergelijke? Hij is wel heel erg bezig met gevoel en het leggen van gevoel in de muziek.
  maandag 16 december 2013 @ 12:29:18 #73
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134323895
Zucht, ik hoop op nieuwe coaches. Ali viel me behoorlijk mee eigenlijk. Heeft met Jill mijn respect gewonnen. Zijn humor vind ik ook gewoon geweldig.
Wat mij betreft mogen Marco en Trijntje ingeruild worden voor Anouk en Wouter Hamel.

Ilse de Lange mag nooit meer weggaan tenzij ik niet meer kijk. Ik ben verliefd op haar O+.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 12:46:07 #74
163650 Greys
pi_134324431
Ik vind Ali serieus top als coach.
Zangtechnieken hebben ze hun mensen voor, dat hoeft de coach helemaal niet perse zelf te leren aan de kandidaten.

Dizer, als je Marco en Trijntje inruilt voor Anouk en Wouter Hamel, heb je niet 1 coach meer die zelf van het Nederlandstalige product meer is, lijkt me niet echt verstandig, omdat daar toch ook veel kandidaten voor zijn.

Ik zou Nick en Simon weer terug willen.
Dus doe dan maar: Ali, Ilse, Anouk en N&S. Lekker gevarieerd :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 december 2013 @ 12:49:06 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134324507
Ali is ook Nederlandstalig toch :+

Ilse vond ik ook leuk, Ilse en Ali stralen beide echt plezier uit iig! Ali's dansje + blijhoofd bij auditie van Collin vond ik leuk :D

Wouter Hamel ken ik niet oO<
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 12:59:00 #76
163650 Greys
pi_134324819
Ja maar Ali is niet het standaard Nederlandstalige deuntje :+

Wouter Hamel vind ik ook bij het grote publiek van déze show niet bekend genoeg.
Ik snap wel wat Dizer bedoelt, ik ben ook Hamel fan, maar het gros van de kijkers kent hem niet.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134324850
Ik wou hier net over een coachwisseling die wmb mag komen posten..
Ben dus niet de enige _O-

Marco en Trijn mogen van mij wel exit :W

Vervanging: Rob de Nijs/Barry Hay/Syb van der Ploeg en Caro Emerald/Sharon den Adel/Anouk
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 16 december 2013 @ 13:37:28 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134326407
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Greys het volgende:

Wouter Hamel vind ik ook bij het grote publiek van déze show niet bekend genoeg.
Ik snap wel wat Dizer bedoelt, ik ben ook Hamel fan, maar het gros van de kijkers kent hem niet.

"LIEEEHIEEEF GA NOU MEEHEEEEE"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 13:43:18 #79
163650 Greys
pi_134326654
:D _O-

Zie je trouwens deze opmerking van Wudstik onder die reacties?

quote:
Wudstik: Ali is een goeie en slimme jongen vergis je niet. Hij heeft me veel geholpen en bruikbare tips gegeven afgelopen weken. Erg betrokken bij alle kandidaten ook van andere teams en kan onwijs goed coachen. Trust me.
Want Ali was niet de coach van Wudstik toch? :@ Maar kennelijk helpt hij ook de kandidaten van de andere coaches. Topgozert.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 december 2013 @ 13:46:04 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134326781
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
:D _O-

Zie je trouwens deze opmerking van Wudstik onder die reacties?

[..]

Want Ali was niet de coach van Wudstik toch? :@ Maar kennelijk helpt hij ook de kandidaten van de andere coaches. Topgozert.
Ja zag ik! :Y Vind ik tof van hem idd.

OMARM MIJ 555! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 december 2013 @ 13:49:10 #81
163650 Greys
pi_134326898
Wat vreselijk vals gezongen, die Ali kent ook geen schaamte he _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 december 2013 @ 14:46:36 #82
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134329000
  maandag 16 december 2013 @ 14:47:13 #83
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134329025
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Greys het volgende:

Zo jammer he dat veel mensen hem niet kennen. Want hij is zooo goe hoe dd!!
  maandag 16 december 2013 @ 14:48:25 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134329069
Ik zou het wel bijzonder vinden trouwens als Armin van Buuren als coach daar zou gaan zitten.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 15:22:03 #85
368283 ato
pi_134330105
Ja Ilse is leuk he, ik vind dat Marco moet blijven en Ali geef ik ook een kans.
Ipv trijntje dan maar weer roel ;-)

Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Zij was bij iedere aflevering constant en goed met zingen..
Echt een favoriet die terecht nog wint ook.
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 15:28:13 #86
375570 crew  Cyan9
pi_134330284
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:

Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Ik ontken niet dat Sam Baily ontzettend goed kan zingen, maar af en toe heb ik toch ook echt het idee dat ze van een cruiseschip is afgevallen.
pi_134331243
quote:

Wij Nederlanders kijken gewoon heel anders tegen talent aan dan in landen als de VS en UK... wij vereenzelvigen ons vaak van nature met de underdog en de girl next door types en vinden mensen die echt goed zijn en wat extraverter al vaak arrogant, over het paard getild etc...

Je ziet het ook terug bij liedjeskeuzes voor bijvoorbeeld het Songfestival... als een goed lied door een hoerig utiziende snol gezongen wordt fikken wij het al af omdat het too much is... terwijl ze in het buitenland daar juist helemaal voor gaan...
pi_134331267
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik zou het wel bijzonder vinden trouwens als Armin van Buuren als coach daar zou gaan zitten.
Dat kan die stoel niet aan, die blijft draaien...
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:00:24 #89
368283 ato
pi_134331426
Maar Sam Baily is toch ook een beetje Girl next door?

Simpele vrouw, met simpel uiterlijk. Wat een beetje opgedost wordt.
Maar een geweldige stem heeft die vrouw en hield ook zonder poes pas, die stem..

zou je zeggen dat het ook bij Nederland aanslaat..

Ik vond trouwens Lisa van Nederland wel een goede x factor zangeres toen hoor.
ook die donkere zangerses en winnares..

Maar daar blijft het bij wel tot dan toe.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:02:50 #90
368283 ato
pi_134331516
Oh ja Rochelle vond ik ook wel goed, was een zenuw achtig vogeltje maar presneteerde wel continu goed..

Volgens mij was dat wel de laatste voor Nederland die terecht de talentenshow won.
  maandag 16 december 2013 @ 16:23:29 #91
403520 Sway-
La vie est belle
pi_134332322
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Dizer het volgende:
Of Afrojack :P
pi_134335542
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
Ik wou hier net over een coachwisseling die wmb mag komen posten..
Ben dus niet de enige _O-

Marco en Trijn mogen van mij wel exit :W

Vervanging: Rob de Nijs/Barry Hay/Syb van der Ploeg en Caro Emerald/Sharon den Adel/Anouk
Shows met Marco als coach zijn sowieso als uit verhoudingen getrokken. Sharon den Adel zal je nooit en te nimmer in de showbizz zien en Anouk |:( :r heeft echt een hele nare persoonlijkheid. Ik weet ook niet zo snel wie ik daar voor de rest neer zou zetten.
  maandag 16 december 2013 @ 19:54:37 #93
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134339951
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat kan die stoel niet aan, die blijft draaien...
:D
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 december 2013 @ 20:27:31 #94
416575 crew  Evenstar
pi_134341326
Sharon zou leuk zijn, maar no way that happens :)
  dinsdag 17 december 2013 @ 00:05:57 #95
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_134351954
ik denk dat de huidige jury nog wel een seizoen blijft zitten :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_134354145
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik vind Julia maar niks. Niet om haar stem, maar vooral omdat haar hoofd me niet aanstaat :')
Lekker belangrijk, het gaat er om wat voor geluid er uit haar strot komt, niet om hoe haar hoofd er uit ziet. Niet dat ik het geen voordeel vind als er wat leuks te zien is maar het is een zangwedstrijd en geen missverkiezing, bovendien gaat het dan ook om de uitstraling en niet om het al dan niet knap zijn.
#NoDAPL
  dinsdag 17 december 2013 @ 02:32:59 #97
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134354147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, het gaat er om wat voor geluid er uit haar strot komt, niet om hoe haar hoofd er uit ziet. Niet dat ik het geen voordeel vind als er wat leuks te zien is maar het is een zangwedstrijd en geen missverkiezing, bovendien gaat het dan ook om de uitstraling en niet om het al dan niet knap zijn.
JA LEKKER BELANGRIJK JA
pi_134354156
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

eens
Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?
Märel is allesbehalve de finished product maar talent heeft ze in overvloed. Zij zou er goed aan doen om over 4-10 jaar nog eens mee te doen als ze zich muzikaal goed blijft ontwikkelen, dan zou zij zomaar een goed contract kunnen krijgen.
#NoDAPL
pi_134354175
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar ze worden toch ook bijgestaan door zangdocenten en dergelijke? Hij is wel heel erg bezig met gevoel en het leggen van gevoel in de muziek.
Laat dat nu net het belangrijkste zijn voor muziek. ;)
Kijk, zingen dat moet je al kunnen als je aan zo'n wedstrijd meedoet (ideaal gesproken @ Johannes Rijpkema :)), een goede strot heb je toevallig wel of niet (het al dan niet benutten is een technische kwestie, zie Elton John die een veel beter stemgeluid kreeg dankzij zangles) en techniek daar valt wel aan te schaven maar in zo'n korte tijd maar heel erg beperkt. Wat kan je in zo'n korte tijd doen? Werken aan de essentie van kunst: emoties en gedachtes uiten in die kunstvorm, in dit geval muziek.

Trijntje zou van mij trouwens mogen worden ingeruild. Marco moet wat mij betreft blijven.

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind hem zangtechnisch te kort schieten...
Het is niet omdat hij zelf niet goed kan zingen dat hij het daarom niet goed hoort of dat een ander goed zingt. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 17 december 2013 @ 12:08:52 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134359929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

True. Dat gezegd hebbende vind ik Julia best een knap meiske met tof haar :P Allesj ies subjectief! Ook zangsmaak, gezien het aantal Jill-en-Gerrie-fans enzo :+
pi_134372502
quote:

Over X-factor gesproken. In Amerika gaat dit schattige duo waarschijnlijk winnen. Staan volgende week in de finale en staan als enige wekelijks in de Amerikaanse iTunes Chart _O_

pi_134375146
Doet die Nederlandstalige Formidable het zo goed? Ik vond 1 keer luisteren meer dan genoeg, oef.

En ik ben voor Gerrie, lekker totally Dutch.
That's all folks!
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:06:38 #103
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134375156
Gerrie nu in Boulevard.
pi_134386242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?
Märel is allesbehalve de finished product maar talent heeft ze in overvloed. Zij zou er goed aan doen om over 4-10 jaar nog eens mee te doen als ze zich muzikaal goed blijft ontwikkelen, dan zou zij zomaar een goed contract kunnen krijgen.
eens :Y

Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:36:55 #105
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134386269
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.
pi_134390173
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:

[..]

Als ze haar techniek door ontwikkeld kan ze best goed worden, maar ze liet echt te weinig zijn in de liveshows.

Shirma en Wudstik gaan lekker verder.
pi_134392352
quote:
En ik ben voor Gerrie, lekker totally Dutch.
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands? :?
#NoDAPL
pi_134393002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands? :?
Misschien bedoelde hij in het blanke huid context hollands, maar dan is het nog altijd fries. Face it, dit jaar is het talent aan de Nederlanders met een tintje. Met sport doen blanken het dit jaar wel goed in Nederland (zie NOS*NSF awards). Trouwens, zolang hun ouders zijn geboren in Nederland zijn het gewoon autochtone hollanders imo, dat zijn de meeste getinte kandidaten in de liveshows.
pi_134393098
Het hangt niet af van waar de ouders geboren zijn (zie veel Marokkaantjes van de derde of vierde generatie en immigranten die na 8 maanden vloeiend Nederlands hebben geleerd), het gaat er om hoe goed of slecht je bent geïntegreerd in Nederland.
#NoDAPL
pi_134420874
iTunes top 200
1. Jill (#3)
2. Julia (#21)
3. Mitchell (#27)
4. Gerrie (#36)

Unibet
1. Julia (1.95)
2. Jill (2.30)
3. Mitchell (5.00)
4. Gerrie (8.00)
  Moderator donderdag 19 december 2013 @ 00:46:05 #111
375570 crew  Cyan9
pi_134435710
Jill voor de winst! w/
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 01:34:25 #112
43556 miss_dynastie
pi_134437041
Gerrie doet een Irisje :7
pi_134437786
In ieder geval kan Gerrie heel wat beter zingen dan dat Iris dat een paar jaar geleden kon. Maar niet goed genoeg dat ze wint zonder die Friezengekte. ;)
Wat is dat toch met die Friezen dat ze het niet kunnen weerstaan om Endemol/RTL4 zo sterk te sponsoren zodat een Fries wint? :?
#NoDAPL
pi_134438745
Een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van de rest van het land (of: Calimero-gevoel), dat eventjes gecorrigeerd dient te worden?
pi_134443428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Gerrie doet een Irisje :7
Ja, maar dan niet.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:24:26 #116
189430 Anonymousz
pi_134460121
het gaat tussen de 2 j's (juuls & jill)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 22:08:17 #117
163650 Greys
pi_134467791
Whehe je zult toch een Jill als TVOH winnares hebben :D :')
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-12-2013 22:15:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 december 2013 @ 22:10:57 #118
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134467936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Die wordt verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Nah dat weet ik niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 22:15:28 #119
163650 Greys
pi_134468177
Nee ik ook niet, maar ik denk het :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134469375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
Nee ik ook niet, maar ik denk het :@
Ik denk het ook
pi_134469418
Ze zijn NU bij RTL Late night!
pi_134474719
Hoe laat start de herhaling RTL Late Night eigenlijk tegenwoordig? Ik wou laatst eens kijken, bleek dat onzinprogramma Boulevard - gaap (who gives a fuck abouw verwaande BN'ertjes, celebrities en koninklijke families?) - nog te draaien. Sinds een paar jaar is het duidelijk dat ze TVoH bijna 10 minuten later laten starten zodat mensen die daarvoor inschakelen een stukje van die paupersoap (GTST) zien in de hoop dat ze zodoende nieuwe vaste kijkers krijgen, zou RTL4 dezelfde list uithalen met Boulevard? Eens in de zoveel weken start TVoH wel redelijk op tijd om te voorkomen dat kijkers standaard 10 minuten later inschakelen. Zo doorzichtig. :')

Edit: Vandaag begint RTL Late Night 25 minuten te laat. Dat is uiteraard niet het gevolg van slordige planning, de rest moet iedereen maar voor zichzelf invullen. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-12-2013 01:16:34 ]
#NoDAPL
pi_134474845
quote:
Tja, al die Friezen die zich laten uitbuiten door Endemol/RTL. ;)
Anders had Kroes duidelijk niet gewonnen. Ze had best wel wat talent hoor maar je kan er niet omheen dat ze bij elk optreden teveel noten vals zong en dat ze weinig uitstraling heeft. Tja, dan verdwijn je snel weer in de vergetelheid. Ik weet niet hoe het met Leona haar carrière gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 04:37 schreef female81 het volgende:
Een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van de rest van het land (of: Calimero-gevoel), dat eventjes gecorrigeerd dient te worden?
Dat zal het wel zijn ja.
#NoDAPL
pi_134478237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe laat start de herhaling RTL Late Night eigenlijk tegenwoordig?
Standaard 20-30 minuten te laat.

Dat weet ik omdat ik elke dag de nachtelijke herhaling opneem (de eerste uitzending opnemen heeft geen zin, omdat er steevast iets tegenover staat wat ik óók op wil nemen). En dan programmeer ik er aan het einde bewust nog 30 minuten bij, en blijkt dat soms nóg te weinig. :{

De begintijd 20 minuten opschuiven durf ik bij het programmeren trouwens niet, want dan zal je zien dat het opeens wél op tijd komt. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 05:01:35 ]
pi_134478659
Finaledag *O* *O* *O*
pi_134479023
Vanavond *O*
Mitchell *O*
pi_134479084
Julia *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134479126
Jill :Y
pi_134479352
Julia is de enige van de drie die verdient te winnen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 09:36:33 #130
43556 miss_dynastie
pi_134479967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:52 schreef Democrazy het volgende:
Julia is de enige van de drie die verdient te winnen.
Drie? Wie reken jij niet mee? :P
pi_134480441
Gefeliciteerd Julia *O* *O* *O*
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:54 #132
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_134482548
Finale zonder Wudstick kijk ik sowieso niet. Nouja, heel misschien dan voor Juul.
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:18:58 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134484571
quote:
Brrr
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:19:56 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134484613
Ik kan niet kijken want ben niet thuis vanavond, scheelt weer :+ Ga het commentaar lezen hiero wel weer missen, was ook achteraf vaak erg vermakelijk, soort Waldof en Statler x 25 :7

Julia ftw, dat wel!
pi_134485602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef female81 het volgende:

[..]

Standaard 20-30 minuten te laat.

Dat weet ik omdat ik elke dag de nachtelijke herhaling opneem (de eerste uitzending opnemen heeft geen zin, omdat er steevast iets tegenover staat wat ik óók op wil nemen). En dan programmeer ik er aan het einde bewust nog 30 minuten bij, en blijkt dat soms nóg te weinig. :{

De begintijd 20 minuten opschuiven durf ik bij het programmeren trouwens niet, want dan zal je zien dat het opeens wél op tijd komt. :')
Ik had vorige week de opnametijd voor TVoH flink aangepast, ik had conservatief een half uur later de opname laten stoppen ervan uitgaande dat dat wel lang genoeg zou zijn. Nou, dat ging nog net goed. De aftiteling staat er niet meer volledig op.
Dat zou niet gek zijn als zo'n programma spontaan uitloopt maar het lijkt me duidelijk dat ze met opzet de verkeerde tijden doorgeven om kijkers op het verkeerde been te zetten zodat ze ook een stuk van het vorige programma zien. Bij mij werkt dat niet zo, ik zap weg en het komt er niet meer van om terug te zappen of ik neem het op en ik sla wat daarvoor komt over.
#NoDAPL
pi_134485666
Weer geen internationale A-artiest als gast. :{
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH. :N
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naïeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
#NoDAPL
pi_134486159
Jill *O* *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 13:18:55 #138
375570 crew  Cyan9
pi_134486499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH. :N
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naïeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
John Newman heeft toch flink gescoord, dat dat is al iets. :)
pi_134487597
Als ze de artiesten niet kunnen boeken omdat 10 andere zenders aan hen trekken, prima. Als het is om nog meer winst te hebben dan is het niet erg respectvol t.o.v. de kijkers. Zeker voor de finale wil je toch een A-ster hebben. Het liefst iemand zoals Alicia Keys, Joss Stone of U2 maar anders toch de categorie die daar net onder zit.
#NoDAPL
pi_134488032
Vanavond *O*

Iets anders *O* Want geen A-artiest *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:18:40 #141
319877 BzP
Devildriver_
pi_134488859
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef hexje het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.
Iemand beter vinden dan een ander betekend niet dat er iets mis is met de ander.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 december 2013 @ 14:29:28 #142
163650 Greys
pi_134489270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Niels komt toch niet neem ik aan?
Die heeft vanavond een concert in Haarlem waar mijn zus heen gaat namelijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134489694
Moet eerlijk zeggen, dat ik er niet meer zo warm voor loop. Misschien omdat ik niet echt een uitgesproken favoriet heb, maar als ik toch ééntje zal moeten uitpikken die tvoh mogelijk zal kunnen winnen vanavond, doe dan maar Julia.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 december 2013 @ 14:53:35 #144
163650 Greys
pi_134489997
Wat een lul die Geusebroek :')
Mijn zus gaat vanaf de andere kant van het land helemaal naar Haarlem voor het concert.
Begint om 20 uur. Dus ik bel die tent net hoe het kan dat hij dan ook in TVOH optreedt. Ja eh... dan doen we een voorprogramma van 20 tot 21 uur. En dan nóg een ander voorprogramma van 21 tot 22 uur. En na 22 uur begint Niels ongeveer.

:') Je zult nog met de trein naar huis moeten ofzo.
Ze zijn blij dat ze een hotel hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134490370
''Ik keer weer terug in ‘The Voice of Holland’

A.s. vrijdag, 20 december, zal ik samen met een finalist ‘Take your time girl’ in een duet zingen.
Zo heb ik dan 2 jaar later alsnog de finale behaald!
Na het optreden haast ik me gelijk naar Haarlem om de laatste band-show van het jaar te spelen in ‘Patronaat’.
De avond in Haarlem begint hierdoor een half uur later:

Deur open: 20.00 uur
Voorprogramma: Bart Voncken: 21.00 uur
Ik: 22.00 uur
Einde: 23.15 uur
www.patronaat.nl''
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 december 2013 @ 15:11:20 #146
163650 Greys
pi_134490494
Ja, mooi klote als je het eten er voor al vroeg hebt gereserveerd enzo :') :D

Nou ja, ze hebben vast een leuke avond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:31:16 #147
319877 BzP
Devildriver_
pi_134494634
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Wat een lul die Geusebroek :')
Mijn zus gaat vanaf de andere kant van het land helemaal naar Haarlem voor het concert.
Begint om 20 uur. Dus ik bel die tent net hoe het kan dat hij dan ook in TVOH optreedt. Ja eh... dan doen we een voorprogramma van 20 tot 21 uur. En dan nóg een ander voorprogramma van 21 tot 22 uur. En na 22 uur begint Niels ongeveer.

:') Je zult nog met de trein naar huis moeten ofzo.
Ze zijn blij dat ze een hotel hebben.
Is toch logisch dat de headliner laat optreed :')
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_134496627
*O* Tussenstand *O*

Single top 100*
4. Jill Helena - Als alle lichten zijn gedoofd (83/100)
11. Julia van der Toorn - Age (64/100)
20. Mitchell Brunings - Arms Of A Woman (51/100)
--. Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful

iTunes top 200***
9. Jill Helena - Als alle lichten zijn gedoofd
19. Julia van der Toorn - Age
28. Mitchell Brunings - Arms Of A Woman
37. Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful

Unibet
1. Julia (1.50)
2. Jill (3.00)
3. Mitchell (5.00)
4. Gerrie (9.00)

* Dit is dus nu de tussenstand.
** Gerrie staat niet in de top 100. Het is voor het eerst in The Voice dat een finalesingle het niet tot de top 100 heeft geschopt.
*** Tussenstand van 20/12 18:00uur
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:45:56 #149
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134496695
De tussenstand geloven. :')
pi_134496769

Er staan 10 liedjes op het album.... *vul de rest zelf maar in*
pi_134497511
John Newman is toch wel een internationale artiest :o ?
pi_134497592
Finaleeeeee

Spannend hoor

... Wie zijn de finalisten? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134497703
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Finaleeeeee

Spannend hoor

... Wie zijn de finalisten? :@
Jamai, Boris, Ben en Sandra
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:14:46 #154
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134497761
Ben nu al bijna door mijn lekkers heen. :')
pi_134499048
Cheyenne Toney - Formidable is op #18 binnen gekomen in de top 40
pi_134499237
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

:') _O-
Boris *O*
pi_134499563
Nog een half uurtje *O*
pi_134499627
Wie zal er winnen? - TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV

roos85 - Julia van der Toorn
PatriQue89 - Gerrie van Dijk-Dantuma
NoNickOne - Jill van Leeuwen/Helena
Lutte - Mitchell Brunings
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:08:18 #159
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134499760
Ik ben voor roos85. :P
pi_134500849
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

ik wil dat jim wint
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:36:34 #161
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134500888
Joepie!! Ferry!! w/
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:37:50 #162
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134500924
Jeanine ziet er echt wel goed uit. Dat is mooi oud worden.
pi_134500931
Laat even weten wanneer het veilig is om te zappen.. want ferry ist zum kotzen
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:38:24 #164
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134500949
Psst zullen we niks zeggen. :P
pi_134500991
*O*
pi_134501003
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:38 schreef hexje het volgende:
Psst zullen we niks zeggen. :P
^O^
*zapt
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:40:08 #167
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:

[..]

^O^
*zapt
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:40:19 #168
43556 miss_dynastie
pi_134501027
Here we go *O*
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:40:50 #169
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501053
Julia mag toch wel wat gaan doen aan die vogelnest op haar hoofd.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:41:03 #170
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501065
Sexy hoor Wendy.
pi_134501089
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
Sexy hoor Wendy.
ja echt wel!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:41:53 #172
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501104
Haar aan 1 kant is in?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:42:05 #173
43556 miss_dynastie
pi_134501111
Haha Trijntje Kandidaatloos *O*
pi_134501115
WTF is het rustig hier? :D
pi_134501116
Nou, welk talent heeft kans op een internationale carrière :')
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:42:15 #176
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501117
Het duurt tot 22.30 uur.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:42:22 #177
43556 miss_dynastie
pi_134501124
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
Haar aan 1 kant is in?
Er stond een harde wind ;(
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:42:55 #178
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Nou, welk talent heeft kans op een internationale carrière :')
Youtube carriere. :P
pi_134501156
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
Het duurt tot 22.30 uur.
Ik geloof er geen kut van :')
pi_134501165
De auto gaat langer mee dan het succes na The Voice
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:43:19 #181
43556 miss_dynastie
pi_134501168
Jill op 1 _O-
Dat zou een bak zijn zeg _O-
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:43:27 #182
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
De auto gaat langer mee dan het succes na The Voice
Hahaha
pi_134501187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Jill op 1 _O-
Dat zou een bak zijn zeg _O-
Ik vind het een toffe single
pi_134501193
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik geloof er geen kut van :')
Ik ook niet. Ik gok op een uitloop tot 23:10
pi_134501208
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vind het een toffe single
Heb je toevallig liedjeslijst?
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:44:15 #186
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501220
Pfff voor mama. Goedkope sentimenten.
pi_134501236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Heb je toevallig liedjeslijst?
Nope. Helaas
pi_134501248
Tranen.. Zielig verhaal.. Moeder heeft haar gesteund
Ze smelten de kazen!
pi_134501299
#1-hit :') . Ze stond alleen op #1 in de iTunes top 200 :D !
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:45:48 #190
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Tranen.. Zielig verhaal.. Moeder heeft haar gesteund
kwam bij mij binnen als een atoombom
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:45:49 #191
43556 miss_dynastie
pi_134501317
Als ik me bedenk welke liedjes zij voor haar opa zingt, vind ik haar alleen maar eng, ook als ze voor mama zingt :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:46:27 #192
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501357
Aaaiiiiiii Jill.
pi_134501373
Klinkt nogal vals he?
pi_134501384
Ah, ze herpakt zich
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:47:07 #195
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501397
Zo meteen maakt ze alles goed als ze de hoogte in gaat
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:47:15 #196
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501404
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Klinkt nogal vals he?
Het begon niet goed nee.
pi_134501414
Is ze zwanger? :P
pi_134501420
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Klinkt nogal vals he?
Gorden.. Die is zelf ook vals
Ze smelten de kazen!
pi_134501426
Puntige knieën.
Jack does it in real time...
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:47:39 #200
43556 miss_dynastie
pi_134501430
Wat een bezieling mensen, wat een bezieling!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:47:46 #201
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501434
oww, dat was het al
pi_134501440
Wat een emooooosssssiiiiie!
pi_134501456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is ze zwanger? :P
Zo meteen weer martijn die moet vertellen dat het door de jurk komt en niet door een baby :D
Ze smelten de kazen!
pi_134501492
Jezus wat faalde zij aan het begin.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:49:03 #205
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501522
Ali gaat vechten *O*
pi_134501527
nog meer als anderhalf uur te gaan en ik ben al bijna door de alcohol heen :')
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:49:56 #208
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501534
Next candidate please.
pi_134501538
Ali Orakel.

Moeders raken, nou, deze moeder niet. :')
Jack does it in real time...
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:50:12 #210
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501545
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
nog meer als anderhalf uur te gaan en ik ben al bijna door de alcohol heen :')
Ik door mijn chocolade.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:50:23 #211
43556 miss_dynastie
pi_134501554
'Als je je moeder kan raken kan je meerdere moeders raken'... alsof er niet heel veel moeders lyrisch zijn over hun kansloze kroost :') _O-
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:50:59 #212
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501578
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:50 schreef DeeBee het volgende:
Ali Orakel.

Moeders raken, nou, deze moeder niet. :')
Ben jij een moeder?

vrijdag 20 december 2013 @ 20:51:03 #213
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501584
dit scoort altijd
pi_134501598
Ik had verwacht dat Julia op de gitaar zou zitten
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:51:20 #215
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501600
Met wie zingt ze?
pi_134501618
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef hexje het volgende:
Met wie zingt ze?
Niels Geusebroek
pi_134501620
Geusebroek, is waarschijnlijk in de vorige editie contractueel vastgelegd dat ze naar the voice moet gaan als john dat wil
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:51:52 #218
43556 miss_dynastie
pi_134501622
Ach kijk, kansloze Juultje als ze een liedje niet kan ver-youtuben :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:52:14 #219
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501636
Niels brengt dit toch mooier
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:52:25 #220
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoorde dus dat Juul op het conservatorium zit.
pi_134501661
Julia heeft dankzij haar babyface geen duidelijke gezichtsuitdrukking
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:52:46 #222
43556 miss_dynastie
pi_134501662
Ik heb Niels nooit zo gewaardeerd toen 'ie meedeed, maar hij is echt wel briljant hoor O+
pi_134501667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
dus dat. Nu is ze gelijk heel saai, heel gewoontjes aan het zingen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:52:56 #224
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501671
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Niels Geusebroek
Nog nooit van gehoord. Is dat erg? Ligt dat aan mij?
pi_134501676
Klonk wel nice :D !
pi_134501684
Mja, ik mis toch wel wat bij Julia ondanks ze goed kan zingen.
pi_134501693
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef hexje het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Is dat erg? Ligt dat aan mij?
Halve finale The Voice seizoen 2
pi_134501697
Waarom is er geen klap icoontje :(
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:53:29 #229
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501698
Hier viel ze toch door de mand
pi_134501705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Vond je :D ?
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:53:51 #231
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501709
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:

[..]

Halve finale The Voice seizoen 2
Ah ik kijk dit jaar voor het eerst.
pi_134501711
Het tempo zit er wel in he :D ?!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:54:01 #233
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501717
quote:

[..]

Ja had er meer van verwacht eerlijk gezegd
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:54:06 #234
43556 miss_dynastie
pi_134501722
quote:

[..]

Ja. 't stelde helemaal niks voor.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:54:29 #235
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Waarom is er geen klap icoontje :(
er is een klappen van de zweep icoontje. :P
pi_134501739
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Het tempo zit er wel in he :D ?!
meer tijd voor reclame en product promotie in de uitzending.. Al twix gekocht?
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:54:43 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_134501741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Ik vond het ook tegen vallen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_134501749
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, het was een saai optreden.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:55:00 #239
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Juul kan bij jou niks goeds doen.
pi_134501759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:

[..]

meer tijd voor reclame en product promotie in de uitzending.. Al twix gekocht?
Yup. Ik luister het ook door mijn Bose-speakers
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:55:19 #241
43556 miss_dynastie
pi_134501763
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef hexje het volgende:

[..]

Juul kan bij jou niks goeds doen.
Dat is een leugen!

Ze kan er als eerste uitvliegen *O*
pi_134501764
dit nliedje is toch niks voor gerrie
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:55:26 #243
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501767
Nee, dit moet Gerrie niet doen.
pi_134501780
Rokje van het danserresje vloog omhoog :D !
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:55:49 #245
43556 miss_dynastie
pi_134501783
Ja hoor, we kijken hier naar de winnares :Y
pi_134501799
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
:')
pi_134501809
quote:
Er zit wel als enige wat actie in :D

Maar winnne? naaaah
pi_134501830
quote:
:{ Hier had wudstik moeten staan..
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:56:47 #249
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501834
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Rokje van het danserresje vloog omhoog :D !
Hulde aan de windmachineman
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:56:55 #250
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_134501843
Beter dan Julia net :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_134501850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Dit
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 20:57:16 #252
43556 miss_dynastie
pi_134501859
Wat heeft Ilse nou voor toverbal in haar oren hangen?
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:57:21 #253
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501863
quote:

[..]

Nee, niet constant genoeg.
pi_134501876
quote:

[..]

Wudstik :')
pi_134501902
Marcobabbel :') Marcomarketing :')
pi_134501912
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:57 schreef hexje het volgende:

[..]

Nee, niet constant genoeg.
Maar wel authentieker dan deze discount celine dion met ankie van grunsven lach
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:58:41 #257
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501914
Ze heeft ook een gebit om van te hinniken
pi_134501921
Horseface gerrie met haar platte reet
pi_134501927
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Horseface gerrie met haar platte reet
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:59:24 #260
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Maar wel authentieker dan deze discount celine dion met ankie van grunsven lach
We zoeken een constante Voice.
pi_134501972
mitchell _O_
pi_134501989
Mr Probz O+
★★★
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:00:02 #263
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134501993
Awesome song
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:00:05 #264
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134501995
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
mitchell _O_
Eerst maar een luisteren hoe hij het doet.
pi_134501996
Wie? Mr Props?
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:00:14 #266
189430 Anonymousz
pi_134502002
Mr Probs - Waves _O_
pi_134502004
Hij mag wel winnen... Mr Probz?
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:00:24 #268
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134502011
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Mr Probz O+
Dit gaat Mitchel niet beter doen.
pi_134502016
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Mr Probz O+
:9
pi_134502018
Mitchell is achtergrondzanger geworden :')
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 21:01:00 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134502045
Mooi O+
pi_134502053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Wie? Mr Props?

Prachtig.
★★★
pi_134502056
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:00 schreef hexje het volgende:

[..]

Eerst maar een luisteren hoe hij het doet.
goed dus
pi_134502060
Mitchell O+ _O_
pi_134502065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef senesta het volgende:
Mooi O+
Best wel oke :Y
pi_134502113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

goed dus
:Y eerste keer sinds de auditie dat ik hem goed vind.. maar het is dan ook een lied zonder uithalen
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:02:02 #277
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134502118
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

goed dus
Dat moet ik toegeven ja. Was beter dan verwacht.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:02:08 #278
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134502124
Ja was idd best okay
pi_134502151
maar wat een lengteverschil zeg
pi_134502152
Social Wall _O_
Ze smelten de kazen!
pi_134502155
Zosjal wol _O_
pi_134502170
Wtf _O-
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 21:03:10 #283
43556 miss_dynastie
pi_134502178
Glennis :r
pi_134502180
Glennis :r
pi_134502202
OMG *wapperhandjes*
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 21:04:01 #286
43556 miss_dynastie
pi_134502209
Christina Aguilera je voorbeeld ja? Nok dan eens met dat zielloze gekrijs :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:04:25 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_134502229
Jill helemaal happydepeppie
pi_134502236
Miss Montreal :')
pi_134502243
Sharom Doorzon :') !!!!
Ze smelten de kazen!
pi_134502284
Je zult maar te horen krijgen dat je een duet moet zingen met Glennis _O-
Ze smelten de kazen!
pi_134502313
quote:
Sorry, mag ik lachen _O-

Overigens stellen ze alle vier teleur. Ik dacht dat Mr.Probz kandidaat was en Mitchell backing deed. Dit is funest voor hem.
pi_134502368
Oh kennen we deze nog! :D

Klikkerdeklik
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 21:09:49 #293
43556 miss_dynastie
pi_134502430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef Democrazy het volgende:

[..]

Sorry, mag ik lachen _O-

Overigens stellen ze alle vier teleur. Ik dacht dat Mr.Probz kandidaat was en Mitchell backing deed. Dit is funest voor hem.
Tuurlijk mag dat! Maar heel Friesland stemt op Gerrie en de andere kandidaten hebben de rest van Nederland niet bepaald reden gegeven om niet ook op Gerrie te stemmen. Vorige keer won Leona dankzij 'anti-Johannes'-stemmers. Die hoef je tegen Gerrie niet te verwachten....
pi_134502443
Ik ging kapot om Winston na Xtina met die belachelijke lach en duim omhoog

Wat een circusclown :')
pi_134502445
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef Studiotje het volgende:
Oh kennen we deze nog! :D

Klikkerdeklik
Barbara :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:11:05 #296
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134502472
Snel posten mensen, dan kunnen voor de reclame een nieuw topic openen.
pi_134502481
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Wil je een kusje? :*
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:11:40 #298
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134502493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:11 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wil je een kusje? :*
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:11:45 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134502504
quote:
Die is al een tijdje bezig....?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134502513
quote:

[..]

pi_134502518
:')
pi_134502520