Over X-factor gesproken. In Amerika gaat dit schattige duo waarschijnlijk winnen. Staan volgende week in de finale en staan als enige wekelijks in de Amerikaanse iTunes Chartquote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:
Ja Ilse is leuk he, ik vind dat Marco moet blijven en Ali geef ik ook een kans.
Ipv trijntje dan maar weer roel ;-)
Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Zij was bij iedere aflevering constant en goed met zingen..
Echt een favoriet die terecht nog wint ook.
eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?
Märel is allesbehalve de finished product maar talent heeft ze in overvloed. Zij zou er goed aan doen om over 4-10 jaar nog eens mee te doen als ze zich muzikaal goed blijft ontwikkelen, dan zou zij zomaar een goed contract kunnen krijgen.
Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Als ze haar techniek door ontwikkeld kan ze best goed worden, maar ze liet echt te weinig zijn in de liveshows.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?quote:En ik ben voor Gerrie, lekker totally Dutch.
Misschien bedoelde hij in het blanke huid context hollands, maar dan is het nog altijd fries. Face it, dit jaar is het talent aan de Nederlanders met een tintje. Met sport doen blanken het dit jaar wel goed in Nederland (zie NOS*NSF awards). Trouwens, zolang hun ouders zijn geboren in Nederland zijn het gewoon autochtone hollanders imo, dat zijn de meeste getinte kandidaten in de liveshows.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?
Nah dat weet ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Whehe je zult toch een Jill als TVOH winnares hebben![]()
Die wordt verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Ik denk het ookquote:
Tja, al die Friezen die zich laten uitbuiten door Endemol/RTL.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:37 schreef female81 het volgende:
Een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van de rest van het land (of: Calimero-gevoel), dat eventjes gecorrigeerd dient te worden?
Standaard 20-30 minuten te laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe laat start de herhaling RTL Late Night eigenlijk tegenwoordig?
Drie? Wie reken jij niet mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:52 schreef Democrazy het volgende:
Julia is de enige van de drie die verdient te winnen.
Brrrquote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Ik had vorige week de opnametijd voor TVoH flink aangepast, ik had conservatief een half uur later de opname laten stoppen ervan uitgaande dat dat wel lang genoeg zou zijn. Nou, dat ging nog net goed. De aftiteling staat er niet meer volledig op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Standaard 20-30 minuten te laat.
Dat weet ik omdat ik elke dag de nachtelijke herhaling opneem (de eerste uitzending opnemen heeft geen zin, omdat er steevast iets tegenover staat wat ik ķķk op wil nemen). En dan programmeer ik er aan het einde bewust nog 30 minuten bij, en blijkt dat soms nķg te weinig.
De begintijd 20 minuten opschuiven durf ik bij het programmeren trouwens niet, want dan zal je zien dat het opeens wél op tijd komt.
John Newman heeft toch flink gescoord, dat dat is al iets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weer geen internationale A-artiest als gast.![]()
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH.
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naīeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
Iemand beter vinden dan een ander betekend niet dat er iets mis is met de ander.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.
Niels komt toch niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weer geen internationale A-artiest als gast.![]()
Zelfs geen nationale A-artiest als gast. De gasten voor de finale van TVoH zijn nu ... voormalige deelnemers van TVoH.
Nu kan die Sharon Doorzon er wat van en Niels is ook niet slecht maar ik heb toch liever wat grote sterren uit de USA en de UK. Waarom boekt RTL die niet meer? Zouden ze het geld er niet voor over hebben (alles voor de winst!) aangezien wij naīeve kijkertjes toch wel blijven kijken?
Ik kan nog wel begrijpen dat ze het tweede seizoen minder gemakkelijk de A-artietsen konden krijgen dan het eerste seizoen (meer concurrentie aangezien andere landen het programma overnamen) maar het is duidelijk dat ze ook in de afgelopen seizoenen elk jaar minder A-sterren hebben geboekt. Blijkbaar is het gewoon een bezuiniging?
Is toch logisch dat de headliner laat optreedquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Wat een lul die Geusebroek
Mijn zus gaat vanaf de andere kant van het land helemaal naar Haarlem voor het concert.
Begint om 20 uur. Dus ik bel die tent net hoe het kan dat hij dan ook in TVOH optreedt. Ja eh... dan doen we een voorprogramma van 20 tot 21 uur. En dan nķg een ander voorprogramma van 21 tot 22 uur. En na 22 uur begint Niels ongeveer.Je zult nog met de trein naar huis moeten ofzo.
Ze zijn blij dat ze een hotel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |