Over X-factor gesproken. In Amerika gaat dit schattige duo waarschijnlijk winnen. Staan volgende week in de finale en staan als enige wekelijks in de Amerikaanse iTunes Chartquote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef ato het volgende:
Ja Ilse is leuk he, ik vind dat Marco moet blijven en Ali geef ik ook een kans.
Ipv trijntje dan maar weer roel ;-)
Ik zag bij x factor Sam Baily de winnares, OMG waarom hebben wij niet meer zo iets goeds.
Zij was bij iedere aflevering constant en goed met zingen..
Echt een favoriet die terecht nog wint ook.
eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn favorieten waren die Braziliaanse, Märel en Jennifer. Idem voor jou?
Märel is allesbehalve de finished product maar talent heeft ze in overvloed. Zij zou er goed aan doen om over 4-10 jaar nog eens mee te doen als ze zich muzikaal goed blijft ontwikkelen, dan zou zij zomaar een goed contract kunnen krijgen.
Dat is ook weer overdreven. Niks mis met Julia.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Als ze haar techniek door ontwikkeld kan ze best goed worden, maar ze liet echt te weinig zijn in de liveshows.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens
Märel vond ik beter en meer potentie hebben deze overgebleven 4
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?quote:En ik ben voor Gerrie, lekker totally Dutch.
Misschien bedoelde hij in het blanke huid context hollands, maar dan is het nog altijd fries. Face it, dit jaar is het talent aan de Nederlanders met een tintje. Met sport doen blanken het dit jaar wel goed in Nederland (zie NOS*NSF awards). Trouwens, zolang hun ouders zijn geboren in Nederland zijn het gewoon autochtone hollanders imo, dat zijn de meeste getinte kandidaten in de liveshows.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Iemand die een kleurtje heeft is per se niet 100% Nederlands?
Nah dat weet ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Whehe je zult toch een Jill als TVOH winnares hebben![]()
Die wordt verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Ik denk het ookquote:
Tja, al die Friezen die zich laten uitbuiten door Endemol/RTL.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Whehe je zult toch een Jill als TVOH winnares hebben![]()
Die verdwijnt daarna nog sneller in de vergetelheid dan harpmaisje en Leona.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:37 schreef female81 het volgende:
Een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van de rest van het land (of: Calimero-gevoel), dat eventjes gecorrigeerd dient te worden?
Standaard 20-30 minuten te laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe laat start de herhaling RTL Late Night eigenlijk tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |