SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:
Hij had commentaar op de liedjeskeuze van Trijntje en nog wat dingen die slecht bij me zijn blijven hangen, maar waar ik wel om zat te lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hatelijkheden gemist denk ikNou luisterde ik ook echt slecht hoor, heb het allemaal een beetje laks gevolgd gister.
Nu ze samen een soortvan hit hebben lijkt het me onhandig als ze echt ruzie zouden hebben, want ze treden volgens mij tegenwoordig best vaak samen op.
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet inquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
en tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Grappenmaker. Hij heeft tijdens zijn voice avontuur gelijkwaardige downers in zijn priveleven gehad, maar was de énige die zichzelf er niet mee ging verkopen! For your information, het waren de coaches en productie die zonder zijn weten bedachten om gisteren deze dingen te vertellen en hem een zieligheidsstempel te geven. Jouw reactie is zo zwaar uit verhoudingen getrokken, niet te filmen. Onrecht noemen ze dat.
Ik zou dat niet te hard zeggen. Ik weet dat binnen en buiten productie van talentenshows wordt gesproken over invloed en manipulatie, maar ik denk dat dat redelijk meevalt. Het liefste zou ik het niet geloven en zou ik zeggen dat Wudstik meer fans heeft dan Friesland inwoners heeft, maargoed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in!
Het gaat erom wat het geld wil
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:quote:Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
Voor een heel groot deel met je eens, maar uitstraling staat bij mij hoger in het rijtje. En dan heb ik het niet over mooiheid of knap zijn. Maar door uitstraling kan iemand die niet eens standaard 'megamooi' is ineens rete aantrekkelijk worden.quote:Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef Democrazy het volgende:
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:
1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)
En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik de emotionele bijdrage een zwaardere weging hebben. Ik kan me ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.
Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dķķr kwaliteit etc. etc.
Wudstik (zonder c overigensquote:Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie čn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.
Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
#eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
quote:
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 10:35 schreef Kyran het volgende:
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
Ik weet het en schrijf het elke keer weer foutquote:
... deze moest ik even opzoeken wie dat ook alweer wasquote:Angel d’Amor,
quote:Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
Trijntje regelt het welquote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
Wat, dit niet geloofwaardig?quote:
I rest my case.quote:BNN: Tevens was dit de slechtst bekeken halve finale uit de The Voice of Holland reeks, de oorzaak hiervan laat zich raden, misschien omdat de meest sprankelende personen weggestemd zijn.
Ik heb ze allemaal als spam gemeld bij YouTube.quote:Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef iBenny het volgende:
Halve finales
Seizoen 1 (14-01): 2.768.000
Seizoen 2 (13-01): 3.196.000
Seizoen 3 (07-12): 3.269.000
Seizoen 4 (13-12): 2.594.000
Finales
Seizoen 1 (21-01): 3.744.000
Seizoen 2 (20-01): 3.607.000
Seizoen 3 (14-12): 3.412.000
Seizoen 4 (20-12): ?.???.???
Is inmiddels gelukt...quote:
Formidablequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
Jill jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Formidable![]()
![]()
Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.quote:Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geloofwaardiger dan 51-49 iig
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telden die ook al mee?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telde die ook al mee?
Okquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
En dat is, julia?quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef iBenny het volgende:
Het is dat allang vast staat wie er wint...
Het draait ook niet echt om de winnaar hequote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef ato het volgende:
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.
Dit jaar Wudstik..
Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..
Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..
advies:
The voice moet een jaar overslaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |