abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:15:27 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134264988

SPOILER: The Voice of Holland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice

The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV

----------------------------------------------------------------------------

*O* Ali B *O*
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de Vries

*O* Marco Borsato *O*
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn

*O* Ilse deLange *O*
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de Valk

*O* Trijntje Oosterhuis *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:16:19 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134265016
Noes was bezig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134265091
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:20:39 #4
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134265126
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noes was bezig!
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:35:26 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134265523
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef hexje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Okee okee ik beken dat ik een minuutje nam omdat ik geen inspiratie had voor een TT oO< :+
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 18:42:01 #6
43556 miss_dynastie
pi_134265708
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hatelijkheden gemist denk ik :D Nou luisterde ik ook echt slecht hoor, heb het allemaal een beetje laks gevolgd gister.

Nu ze samen een soortvan hit hebben lijkt het me onhandig als ze echt ruzie zouden hebben, want ze treden volgens mij tegenwoordig best vaak samen op.
Hij had commentaar op de liedjeskeuze van Trijntje en nog wat dingen die slecht bij me zijn blijven hangen, maar waar ik wel om zat te lachen :@ :D
pi_134265818
Hij had geen commentaar, hij gaf slechts aan dat hij een andere keuze zou hebben gemaakt om een strategische reden (lancering). Ik zou het trouwens best interessant vinden om haar een jazz-liedje te horen zingen.

Jammer dat ze dit jaar geen populaire internationale artiesten hebben geboekt.
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:53:43 #8
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134266074
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_134267193
Gewoon iedereen tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
#NoDAPL
pi_134277412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
en tegen elkaar laten strijden is het leukst. Geen gezever met teams tijdens het stemmen. En sowieso de publieksstem afschaffen maar dat zal helaas niet haalbaar zijn gezien het feit dat het hen (RTL) om de winst gaat. Het is nu louter op demografische gronden dat de een wel en de ander niet doorgaat, zo is het wel heel erg een farce. Neem bijv. Gerrie. Ik heb niets tegen haar maar zou zij meer stemmen hebben gekregen als ze geen Friezin zou zijn? Wat te denken van het geslacht en de leeftijd? Als meisjes van 15-25 de dominante kijkersgroep zijn dan zullen jongens van 15-25 een flink voordeel hebben. Het slaat nergens op. Als je een serieuze wedstrijd wil houden dan moet je niet aan die onzin doen.
Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in :D !

Het gaat erom wat het geld wil :P
pi_134277610
Jill is bezig Julia in te halen ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2013 @ 00:40:27 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_134279314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef Democrazy het volgende:

[..]

Grappenmaker. Hij heeft tijdens zijn voice avontuur gelijkwaardige downers in zijn priveleven gehad, maar was de énige die zichzelf er niet mee ging verkopen! For your information, het waren de coaches en productie die zonder zijn weten bedachten om gisteren deze dingen te vertellen en hem een zieligheidsstempel te geven. Jouw reactie is zo zwaar uit verhoudingen getrokken, niet te filmen. Onrecht noemen ze dat.
Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
pi_134280746
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het gaat er ook gewoon om wat het publiek wil. Alhoewel... ook daar geloof ik niet in :D !

Het gaat erom wat het geld wil :P
Ik zou dat niet te hard zeggen. Ik weet dat binnen en buiten productie van talentenshows wordt gesproken over invloed en manipulatie, maar ik denk dat dat redelijk meevalt. Het liefste zou ik het niet geloven en zou ik zeggen dat Wudstik meer fans heeft dan Friesland inwoners heeft, maargoed.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat ik "verzonnen" niet duidelijk heb gebruikt. Ik bedoelde dus juist dat de coaches (TVOH zelf) al die zielige verhaaltjes erbij vertelde/verzon wat super irritant was. Daarnaast vind ik dat zingen meer is dan alleen maar je gevoelens erin leggen. Iedereen kan een mooi verhaaltje verzinnen en met waterige oogjes kijken. Iedere week weer iets opdragen aan een broer, zus, moeder bla bla gaat vervelen.
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:

1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)

En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik dat de emotionele overdracht een zwaardere weging krijgt.

Ik kan me overigens ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dķķr kwaliteit etc. etc.

[ Bericht 25% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 01:56:24 ]
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 01:53:25 #14
163650 Greys
pi_134280976
Ohhh ja dat van Marco heb ik bij nader inzien ook gehoord, ik vond het meer dan terecht dat hij opmerkte dat ze Shirma elke week 'hetzelfde' laten zingen. Ik vond het ook veel te veel van hetzelfde, een beetje ar ie es pie ie cie tie achtig blčren, elke week weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 02:15:16 #15
375570 crew  Cyan9
pi_134281348
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
Ongeīnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 02:16:50 #16
163650 Greys
pi_134281366
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:40 schreef Democrazy het volgende:
Ik respecteer je input, maar dit is de complete essentie van muziek. Misschien verschillen deze prioriteiten bij de luisteraars, maar als muzikant vind ik:

1. Emotie (Gevoel/Authenticiteit)
2. Compositie (Melodie/Arrangement/Context)
3. Kwaliteit (Foutloosheid/Techniek/Veelzijdigheid)
4. Context (Uniekheid/Setting)
5. Uitstraling (Artiesten moeten een show maken, maar dit vind ik toch uiteindelijk het minst relevant)

En dan heb ik voor de rest een hele brede smaak en sta ik open voor de meeste genres en type muzikant. Waterige oogjes en sob-stories zijn verre van een voorwaarde van een goeie show, maar als je er tijdens de performance zelf niks van merkt is het toch goed? Wat mij betreft als ik de zanger geloof vind ik de emotionele bijdrage een zwaardere weging hebben. Ik kan me ook storen bij concerten of festivals als gitaristen/zangers fouten maken op cruciale momenten, maar we zijn allemaal maar mens en tot zekere hoogte wil ik het daarom nuanceren.

Uiteindelijk heb ik ook veel liever dat een zanger(es) een stuk tekst vergeet dan dat ze noten verkeerd zingt. Als het allemaal maar past binnen de context en dus ook compositie dķķr kwaliteit etc. etc.
Voor een heel groot deel met je eens, maar uitstraling staat bij mij hoger in het rijtje. En dan heb ik het niet over mooiheid of knap zijn. Maar door uitstraling kan iemand die niet eens standaard 'megamooi' is ineens rete aantrekkelijk worden.

Maar ik bedenk/besef me ineens dat hetgeen ik bedoel met uitstraling, bij jou misschien onder jouw Punt 1 valt. Want door uitstraling, krijg je geloofwaardigheid en een bepaalde emotie. Jouw uitstraling onder Punt 5 is een andere dan die ik bedoel denk ik (gut wat een wazig verhaal wordt dit, heej, het is laat, bite me :+ ).

Gerrie hebben ze qua uiterlijk omgetoverd van Emmer-Compascuümse buurtsupercassičre tot best een lekker wijf. Als je haar op een foto zou zien in haar The Voice look. Maar qua uitstraling heeft ze voor mij nog steeds werkelijk niets. Ik geloof niets van wat ze zingt, sterker nog... ik lčt niet eens op wat ze zingt.

Zelfde bij Jill. Tijdens haar optredens denk ik op momenten 'meid, wat knap dat je die hoge noten er zo perfect uit krijgt!' maar verder... al zong ze de voorpagina van de Telegraaf, ik zou het niet merken.

Mitchell had voor mij alléén bij zijn auditie de juiste uitstraling. Vastberaden, overtuigend en zelfverzekerd. Ik hing aan zijn lippen en was bang om ook maar 1 woord te missen. Tijdens de battle en live shows niet meer gevoeld.

Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie čn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.

Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.

Mijn winnaar is er al uit. Grom.

'Maar Greys, wat maak je je nog druk, je kunt niet eens kijken vrijdag en het is TVOH maar'.
Ja nee, ik snap het ook niet, dit gewauwel. En ik heb niet eens gedronken :D

Oh en PS... Coosje geloofde ik ook.
Oh en PS2... Jarno had veel verder moeten komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134281746
Ik snap wat je bedoelt, emotie en uitstraling lijken wat dat betreft op elkaar, maar hebben een paar belangrijke verschillen! Emotie en authenticiteit kun je namelijk zien, maar ook horen. Authenticiteit merkte ik bijvoorbeeld bij de net wat langere haast verbeten pauze voor het laatste stukje van 'Laat Me' van Wudstik vorige week. Emotie in een up-beat nummer met tempo door het overtuigend rauw of met pizazz/flair te zingen, denk daarbij aan de optredens van bv. Steven de Geus of Sanne.

Uitstraling is echt voornamelijk de show, evt. dans, uiterlijk en algehele attitude. Waarbij Julia bijvoorbeeld de non-chanlance er vanaf druipt in haar aanwezigheid op het podium. Het uiterlijk is dan allang niet meer belangrijk, want door deze factoren zingen mensen zich mooi. Als een mens gelooft dat hij of zij aantrekkingskracht heeft worden ze automatisch aantrekkelijk, mooi of lelijk.

Elke aflevering en diens uitslagen zijn niets meer dan momentopnames van hoe televisie-kijkend Nederland op dat moment denkt en voelt over een kandidaat. Talentenjachten zijn dan eigenlijk ook maar kleine stukjes uit de muzikale carrieres van een hoop muzikanten die veel meer te bieden hebben dan wat men ziet op de buis en waardoor het grotere plaatje ze ontgaat en de show the voice of holland is de circus die er om heen gebouwd is. Dan doel ik op alle hype, marketing, promotie, social media, en alle beeldmateriaal online en op de televisie buiten de daadwerkelijke performance van de kandidaten.

Dit laatste is belangrijk, omdat mensen entertaint willen worden voor de buis. Ze stellen alle rompslomp er omheen op prijs, want anders had een show van 2,5 uur met maar 20 minuten aan muziek geen 3 miljoen kijkers.

quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Greys het volgende:

Datzelfde had ik bij Wudstick bij de auditie čn de battle (en gelukkig ook weer gedeeltelijk bij zijn laatste optreden). De verbeten blikken tijdens de 'brute' stukken van Omarm Me, dat tikkie arrogante en mega zelfverzekerde tijdens de battle, het paste heel erg goed bij het optreden. Het maakt dat ik geen seconde wil missen en het daarna nog dertig keer op youtube wil terugzien. Terwijl zijn stem een keer oversloeg in de battle, het was totaal niet meer belangrijk. De 'fuck that, kijk mij gaan' uitstraling, die miste ik een beetje in de live shows. Maar dat maakt hem ook wel weer heel 'ook maar een mens', die zenuwen.

Julia of Mitchell moet nu maar winnen vrijdag. Mitchell omdat hij met zijn persoonlijkheid maakt dat ik in zijn wang wil knijpen en knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt (en omdat ie nog een beetje teert op zijn auditie). Of Julia omdat ik dat echt wel een goede zangeres vindt en tenminste iets authentieker dan de 126e gewoon goede coverzangeres a la Gerrie/Jill/Jennifer/Leona etc.
Wudstik (zonder c overigens ;)) heeft tactische keuzes gemaakt met de productie tijdens de liveshows, net zoals elke andere kandidaat. Ze zingen niet persé waar ze het beste in zijn, of wat zij het mooist vinden, maar vaak een nummer met een combinatie van factoren en wat het meeste in de algemene comfort-zone van het nederlandse luisterpubliek ligt. In dit traject zag je dat het een beetje om en om was van ballad naar upbeat weer naar ballad van nederlands, naar engels om binnen zoveel mogelijk afleveringen, zoveel mogelijk kijkers te krijgen en die kijkers te laten zien wat hij allemaal kan. Het publiek kan dan verder oordelen of zij er wat mee kunnen. Dat is zijn insteek geweest, want hij maakt allang muziek en heeft 8 ball of tvoh čcht niet nodig om een goeie plaat te maken. Zijn missie is geslaagd en hij heeft er maximaal rendement uit gehaald, wellicht nog meer als wanneer hij the winnaar zou zijn geworden.

Op dit moment gun ik het aan de de zanger(es) die mij het meeste weet te overtuigen dus op basis van die 5 prioriteiten. Als ze dan ook nog opkomend talent is en alles legt in muziek en zo'n carriere dan is dat mooi meegenomen en dat is voor mij nu Julia.

Shout-out naar de andere afgevallen kandidaten die wat mij betreft betere muzikanten zijn dan het gros wat er elke keer maar weer blind doorheen gestemd werd:

Angel d’Amor, Steven de Geus, Nikita Doornbosch en een paar andere waar ik niet op kom die ook meer hadden verdiend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 03:19:52 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2013 @ 10:35:56 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_134283136
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
  zondag 15 december 2013 @ 11:44:20 #19
22273 Dizer
Save the beard!
pi_134284269
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bah, Jennifer er ook al uit. Respect voor Mitchell maar ik vond Jennifer een klasse beter en de kritiek dat zij minder bezield zong was m.i. voor dit optreden onterecht. Jennifer zou volgens mij wel buiten de optredens wat meer zichzelf mogen zijn maar tijdens het optreden merkte ik er nu niets van.
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
volgende geen crossbattles meer aub
ik vond het een flop
#eens

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef iBenny het volgende:
Jill is bezig Julia in te halen ^O^
*O*
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 15 december 2013 @ 12:30:33 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134285214
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:35 schreef Kyran het volgende:
@Democrazy Ik snap je wel en ben het ook wel gedeeltelijk met je eens, maar wat ik vooral bedoel is dat het bij The Voice erg nep overkomt. Natuurlijk hoort emotie bij muziek, maar het moet wel echt aanvoelen.
Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:16:50 #21
163650 Greys
pi_134286583
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 03:13 schreef Democrazy het volgende:
Wudstik (zonder c overigens ;))
Ik weet het en schrijf het elke keer weer fout :') :@

Verder: eens met je betoog! Alleen...

quote:
Angel d’Amor,
... deze moest ik even opzoeken wie dat ook alweer was :o
Die is bij mij niet blijven hangen. Nikita had ik ook niets mee. Steven vond ik een topgast en -zanger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:17:06 #22
163650 Greys
pi_134286591
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wisselt per kandidaat vind ik! Een Jill daar geloof ik geen bal van omdat die zelfs een positiever nummer zingt alsof er verdronken kittens in zitten.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 december 2013 @ 13:33:39 #23
163650 Greys
pi_134287092
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134287125
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
Wudstik zingt vandaag in de Stadsschouwburg ter ere van Mandela en Beatrix zit in de zaal.
Wat mooi voor hem dat hij dat mag doen. Samen met Edsilia, Shirma en Leona.
Trijntje regelt het wel :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_134287137
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
Wat, dit niet geloofwaardig?

quote:
BNN: Tevens was dit de slechtst bekeken halve finale uit de The Voice of Holland reeks, de oorzaak hiervan laat zich raden, misschien omdat de meest sprankelende personen weggestemd zijn.
I rest my case.

[ Bericht 15% gewijzigd door Democrazy op 15-12-2013 13:41:23 ]
pi_134287524
quote:
8s.gif Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
De single's van de uitgeschakelde kanidaten zijn van youtube gehaald.
Ik heb ze allemaal als spam gemeld bij YouTube.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:05:19 #27
368283 ato
pi_134290531
Jill probeert Glennis te zijn, maar komt amper in de buurt.

Wudstik is mijn man klaar, hij was de winnaar voor mij.
Of Cheyenne, hoe zij iets eigens kan zingen geweldig en hoe Ilse meeleefde

Maar wij hebben nu een saaie duffe dozen finale ne ja daar hoort Mitchell ook bij.

Ik hoop zo dat hij weer zijn nummer zingt als in in zijn eerste auditie..Dan mag hij het winnen..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:06:46 #28
368283 ato
pi_134290596
Het valt mij potverdomme iedere keer op dat men mijn favorieten uitschakelt voor de finale..
pi_134291417
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:35 schreef Democrazy het volgende:
[..]

I rest my case.
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef iBenny het volgende:
Halve finales
Seizoen 1 (14-01): 2.768.000
Seizoen 2 (13-01): 3.196.000
Seizoen 3 (07-12): 3.269.000
Seizoen 4 (13-12): 2.594.000

Finales
Seizoen 1 (21-01): 3.744.000
Seizoen 2 (20-01): 3.607.000
Seizoen 3 (14-12): 3.412.000
Seizoen 4 (20-12): ?.???.???
pi_134291636
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:44 schreef Dizer het volgende:

[..]

*O*
Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
pi_134291708
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is inmiddels gelukt...
(1. Cheyenne Toney - Formidable)
2. TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen - Als alle lichten zijn gedoofd
4. TAL / #teamMarco - Julia van der Toorn - Age
6. TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings - Arms of a Woman
22. TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma - Beneath Your Beautiful
Formidable :') :') :')

Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
pi_134291717
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Formidable :') :') :')

Hee benny wie was er door van de laatste battle? Jill?
Jill ja :Y
pi_134291721
Oh ja dat staat er :')
pi_134291729
Sorry :P
pi_134291736
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja dat staat er :')
52.6 % vs 47.4
pi_134291767
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef iBenny het volgende:

[..]

52.6 % vs 47.4
Geloofwaardiger dan 51-49 iig :P
pi_134291840
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Geloofwaardiger dan 51-49 iig :P
Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
pi_134291900
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat. Of 66.6666666 tegen 33.3333333 (Mitchell vs. Jennifer), terwijl het een paar minuten daarvoor de rollen nog omgekeerd waren.
Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telden die ook al mee?
pi_134291918
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja maar ging dat niet alleen over de downloads of telde die ook al mee?
Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
pi_134291932
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die telde ook al mee. Daarin stond ze ook voor.
Ok :')
pi_134291963
Het is dat allang vast staat wie er wint...
pi_134291986
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef iBenny het volgende:
Het is dat allang vast staat wie er wint...
En dat is, julia? :P
pi_134291995
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En dat is, julia? :P
Ja.
pi_134292000
:O
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 15:51:21 #45
368283 ato
pi_134292185
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.

Dit jaar Wudstik..

Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..

Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..

advies:
The voice moet een jaar overslaan..
pi_134292242
Het is gewoon logisch. Presteert stabiel, is commercieel interessant, ook al zal ze niet de grootste hits gaan scoren.

Mitchell heeft een keer getopt en dat was tijdens zijn auditie. Het verhaal die hij met zich meedraagt kennen we al van Sandra. Ik geef 'm wel de kans dat we na The Voice nog wel wat van hem zullen horen.

Jill zal niet winnen omdat ze al eerder met een Talpa-programma mee heeft gedaan en daar tweede werd. Zou een beetje raar zijn als ze nu opeens een ander Talpa-programma wint (eentje waarin het juist draait om de beste te zijn). Er zal wel wat geld in dr zijn gepompt, namedropping en de eerste aanzet tot... maar winnen zal het niet worden.

Deel hetzelfde geldt voor Gerrie. Zij is echter een stuk minder commercieel interessant, omdat gebrek aan uitstraling (ondanks dat ze gewoon echt goed kan zingen, voor radio misschien wel interessant maar verder niet)
pi_134292423
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef ato het volgende:
Saai he, Sandra had verleden jaar moeten winnen.
Jaar daarvoor Charley, Wouter of Niels.

Dit jaar Wudstik..

Vind je het gek dat de kijkcijfers achteruitgaan, het is niet meer geloofwaardig..

Ik denk dat er hooguit 2.2 ,miljoen mensen gaan kijken is nog veel trouwens..

advies:
The voice moet een jaar overslaan..
Het draait ook niet echt om de winnaar he :P .

Ben Saunders is daar nog een beetje de enige uitzondering in.
Seizoen 1: Ben(finale) - Shary-An/Jennifer(halve finale)
Seizoen 2: Iris(finale) - Niels/Sharon(halve finale)
Seizoen 3: Leona(finale) - Sandra(halve finale)

Halve finalisten scoren na The Voice een stuk beter dan de winnaars/finalisten

Wudstik komt er wel ^O^
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 16:01:12 #48
368283 ato
pi_134292521
Ja Ben is nog de geloofwaardige winnaar van allemaal..
Ik was ook weg van zijn stemgeluid.

Dat harpmeisje was goed tijdens haar ouditie, daarn asaai en nietszeggend. Maar ik vond haar wel de beste tijdens de finale. Maar zoals eerder gezegd Niels, Charly, Wouter had moeten winnen..
pi_134292796
Chris had wat mij betreft de finale moeten winnen. Maar dat kon niet. Hij was tenslotte het broertje van.. En dat verhaal kende we al van seizoen 1 (Ben vs. Dean). Had ik nog liever Erwin gezien, maar ja...
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 16:27:25 #50
368283 ato
pi_134293540
Wel grappig dat Iris bij mij herstelde, hoop ik met mitchell..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')